Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Формула 1
| Обновлено 15 апреля 2011, 10:52
5852
18

Формула-1. Гран-При Китая. Анонс

Sport.ua в рамках талант-конкурса проводит анонс Гран-При Китая Формулы-1

| Обновлено 15 апреля 2011, 10:52
5852
18
Формула-1. Гран-При Китая. Анонс

Починаючи з 2004 року, коли Формула 1 вперше завітала до Китаю, гонки поблизу Шанхая виходили достоту цікавими – і «дощові», і «сухі».

Конфігурація траси передбачає, що команди будуть налаштовувати шасі на середній рівень притискної сили, оскільки тут є дві довгі прямі, хоча коло значною мірою складається зі звивистих та технічних ділянок. Тому від традиційного компромісу між швидкістю на прямих та зчепленням в повільних поворотах команди не повинні відмовитися. Перед командами стоятиме складне завдання – слід знайти правильні налаштування, які допоможуть гонщикам берегти шини і водночас максимально ефективно їх використовувати.

Саме шини Pirelli все ще залишаються головним Х-Фактором гонок, хоча тип покришок буде той самий що й в Австралії та Малайзії – Hard і Soft. Голова гоночного підрозділу компанії Pirelli Пол Хембрі прокоментував ситуацію так:

– Нас очікує прохолодна погода і не надто абразивне покриття, так що особливих хвилювань немає, та й навантаження на шини буде середнім.

У свою чергу Міхаель Шумахер про шини відгукнувся наступним чином: «В Шанхаї всі продовжать вивчення шин Pirelli. Поки ми бачили, що тактика гонки відіграє важливу роль, як і уміння берегти гуму – я не сумніваюсь, що в Китаї буде так само. З погляду зношування шин траса в Шанхаї пробачає трохи більше ніж Сепанг – температура тут нижче, а покриття більш гладке. В цілому гума Pirelli справляє гарне враження, а найскладніше – навчитися підтримувати її параметри всередині зони оптимальних значень».

При цьому варто звернути увагу на те, що жорсткі гальмування зношують передні шини, а це призводить до недостатньої поворотності, що може спричинити серйозні проблеми у зв’язках 1-2-3-4 поворотів та 11-12 після яких іде профільований 13-й поворот, який виводить гонщиків на найдовшу пряму траси. Саме виходи з 13-го та останнього 16-го повороту є напрочуд важливим в плані швидкості на обох прямих – підібравшись впритул до опонента та опинившись в його повітряному мішку, можна буде проводити атаку в шпильці 14-го повороту або наприкінці прямої старт-фініш у зв’язці 1-2 віражів.

Також традиційним місцем для обгонів є 6-й поворот. Тому можливостей для обгону у гонщиків має бути достатньо, особливо якщо справно працюватимуть КЕРС та регульоване заднє крило, використовувати яке в шанхайській гонці можна буде на найдовшій прямій, а не на прямій старт-фініш, як це було дозволено в Австралії та Малайзії.

Прогноз погоди поки що передбачає імовірність дощу в п’ятницю та суботу на рівні 40%-30% під час практик та кваліфікації, але сонце в неділю по обіді (вірогідність дощу – 10%), таким чином нас очікуватиме гонка з, імовірно, тактикою двох піт-стопів, щоправда Пол Хембрі радить не квапитися з висновками, а дочекатися результатів п’ятничних практик, під час яких картина буде більш зрозумілою.

Відсутність перерви між гонками в Малайзії та Китаї також вплине на те, що серйозну технічну модернізацію болідів команди, швидше всього, не зроблять, хоча, консультант Red Bull з автоспорту, Хельмут Марко сказав, що команда планує представити одну новинку, але не сказав яку саме.

В цьому контексті на перше місце виходить робота команд над помилками в Сепангу та усунення технічних проблем, які переслідували команди. Цілком зрозумілим є той факт, що наявність КЕРС в Шанхаї з його двома довгими прямими є неодмінною умовою досягнення високих результатів, а це справжній головний біль для Red Bull. Команда свідомо відмовилася від системи в Австралії через її ненадійність, яка все-таки проявилася в Малайзії, де КЕРС відмовив у Марка Веббера ще до старту гонки, а Себастьян Феттель на середині дистанції отримав від команди вказівку не використовувати систему.

Також із технічними проблемами, пов’язаними з відмовою заднього регульованого крила на боліді Фернандо Алонсо, зіткнулися інженери Ferrari. Крім того, керівництво команди на чолі зі Стефано Доменікалі, Альдо Костою та Петом Фрайем з Малайзії направилося в Китай транзитом через  Маранелло, щоб проконтролювати та поквапити роботи з модернізації машини, відтак, малоймовірним, але невиключеним є можливість застосування технічних новинок вже в Шанхаї, тобто раніше запланованого.

Абсолютно нове шасі Sauber отримає Серхіо Перес, болід якого в Сепангу дуже сильно постраждав після попадання в нього баласту вагою близько 6 кг з машини Toro Rosso.

З погляду статистики цікавою особливістю траси є те, що з 2004 року, відколи відбулася перша гонка в Китаї, жоден гонщик поки що не зміг виграти більше одного разу. Попередніми переможцями гонки були: Баррікелло, Алонсо, М.Шумахер, Ряйкконен, Хемілтон, Феттель та Баттон.

Серед команд найбільше перемог у Ferrari – 3, далі McLaren – 2, Renault та Red Bull Racing – по 1. Також примітним є той факт, що для Міхаеля Шумахера перемога в 2006 році стала дотепер останньою в кар’єрі – 91-ю. Семиразовий чемпіон є автором найшвидшого кола гонки - 1:32.238 – встановленого на дебютному Гран-Прі, коли на болідах стояли потужніші двигуни V10. Звісно цього разу існує велика імовірність того, що на верхівку подіуму встане пілот, який це вже робив, але сучасна Формула 1 повна сюрпризів і 8-й переможець також може з’явитися хай навіть і несподівано.

Враховуючи фактор шин Pirelli, можливого дощу (особливо в суботу) та досі не до кінця подоланими технічними несправностями серед топ-команд, варто очікувати на цікаву гонку найближчої неділі.

Hassassin

Опрос

Голосов 107
Оцените материал Hassassin!

1 балл

12 голосов 11.21 %

2 балла

5 голосов 4.67 %

3 балла

5 голосов 4.67 %

4 балла

25 голосов 23.36 %

5 баллов

60 голосов 56.07 %

В опросах могут участвовать только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Лунин стал стал самым популярным украинским спортсменом в Instagram
Футбол | 19 апреля 2024, 21:36 5
Лунин стал стал самым популярным украинским спортсменом в Instagram

После суперсерии пенальти у Андрея уже 2,6+ миллиона подписчиков

Таблица коэффициентов УЕФА. Англия лидирует, Италия почти догнала Испанию
Футбол | 19 апреля 2024, 16:30 8
Таблица коэффициентов УЕФА. Англия лидирует, Италия почти догнала Испанию

Украина завершила сезон на 18-й позиции 5-летнего рейтинга

Комментарии 18
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
commanddotcom1
Чуть не сломал мозг пока дочитал.
Просьба: не размещайте такие мелкие фотографии таких крупных объектов. В Google Earth видно лучше. А мне картинки мешают текст читать.
kotochek
Посмотрел Малайзию по Sport1 HD - впечатляюще. Сравнимо только с увиденным вживую. Не дождусь - уже бы скорее утро, а там квала ;)
Hassassin
Квала о 9-00.
Toxabios777
Народ а во сколько завтра квалификация?
mocca76
Фотки в статье какие ностальгические...
coma_ndante
ловите на спутнике россия2 и будет вам сщастие)
alutsk
Hassassin тебе на удав надо атчоты засылать, там это актуальная тема последнее время, а то у всех времени не хватает и ессесна на русском, на какляцком не канает...
кста, поэтому и не читал и поставил кол
CubiQ
В 10 утра по Киеву ;)
vivask
во сколько гонка?
oleanjei
Если есть спутниковое ТВ без абонплаты то можно посмотреть на спутнике хотбёрд на канале RTL правда на нимецком и с большим количеством рекламы.
CubiQ
А, тогда извиняюсь.
Про практики даже слова нету А во второй очень интересные результаты.
Hassassin
Текст був готовий та надісланий в редакцію в середу вночі, про шасі Петрова на той час інформації не було. Ви ж маєте розуміти, що редактори не одразу і не автоматично розміщують матеріал.
CubiQ
И, кстати, Петров тоже будет на другом шасси ездить, его ещё не починили.
CubiQ
Никто не купил лицензию, вот и вся информация.
hybrid
5. інформативно, вміру аналітично і цікаво.
vuyko47
Прошу прощения, конечно же Дмитрий.
olegusha (Київ)
К1 более выгодно показывать модные приговоры, вечерние кварталы не первой свежести, короче всякую ТРЕБУХУ....
Смотрю ОНЛАЙН либо в записи..... Другого выбора нет...
Спасибо нашим жадным телевизионщикам......
b1ff
Показывать будут?