Формула-1. Гран-При Китая. Анонс
Sport.ua в рамках талант-конкурса проводит анонс Гран-При Китая Формулы-1
![Формула-1. Гран-При Китая. Анонс](https://pic.sport.ua/images/news/0/3/18/orig_123670.jpg)
Починаючи з 2004 року, коли Формула 1 вперше завітала до Китаю, гонки поблизу Шанхая виходили достоту цікавими – і «дощові», і «сухі».
Конфігурація траси передбачає, що команди будуть налаштовувати шасі на середній рівень притискної сили, оскільки тут є дві довгі прямі, хоча коло значною мірою складається зі звивистих та технічних ділянок. Тому від традиційного компромісу між швидкістю на прямих та зчепленням в повільних поворотах команди не повинні відмовитися. Перед командами стоятиме складне завдання – слід знайти правильні налаштування, які допоможуть гонщикам берегти шини і водночас максимально ефективно їх використовувати.
Саме шини Pirelli все ще залишаються головним Х-Фактором гонок, хоча тип покришок буде той самий що й в Австралії та Малайзії – Hard і Soft. Голова гоночного підрозділу компанії Pirelli Пол Хембрі прокоментував ситуацію так:
– Нас очікує прохолодна погода і не надто абразивне покриття, так що особливих хвилювань немає, та й навантаження на шини буде середнім.
У свою чергу Міхаель Шумахер про шини відгукнувся наступним чином: «В Шанхаї всі продовжать вивчення шин Pirelli. Поки ми бачили, що тактика гонки відіграє важливу роль, як і уміння берегти гуму – я не сумніваюсь, що в Китаї буде так само. З погляду зношування шин траса в Шанхаї пробачає трохи більше ніж Сепанг – температура тут нижче, а покриття більш гладке. В цілому гума Pirelli справляє гарне враження, а найскладніше – навчитися підтримувати її параметри всередині зони оптимальних значень».
При цьому варто звернути увагу на те, що жорсткі гальмування зношують передні шини, а це призводить до недостатньої поворотності, що може спричинити серйозні проблеми у зв’язках 1-2-3-4 поворотів та 11-12 після яких іде профільований 13-й поворот, який виводить гонщиків на найдовшу пряму траси. Саме виходи з 13-го та останнього 16-го повороту є напрочуд важливим в плані швидкості на обох прямих – підібравшись впритул до опонента та опинившись в його повітряному мішку, можна буде проводити атаку в шпильці 14-го повороту або наприкінці прямої старт-фініш у зв’язці 1-2 віражів.
Також традиційним місцем для обгонів є 6-й поворот. Тому можливостей для обгону у гонщиків має бути достатньо, особливо якщо справно працюватимуть КЕРС та регульоване заднє крило, використовувати яке в шанхайській гонці можна буде на найдовшій прямій, а не на прямій старт-фініш, як це було дозволено в Австралії та Малайзії.
Прогноз погоди поки що передбачає імовірність дощу в п’ятницю та суботу на рівні 40%-30% під час практик та кваліфікації, але сонце в неділю по обіді (вірогідність дощу – 10%), таким чином нас очікуватиме гонка з, імовірно, тактикою двох піт-стопів, щоправда Пол Хембрі радить не квапитися з висновками, а дочекатися результатів п’ятничних практик, під час яких картина буде більш зрозумілою.
Відсутність перерви між гонками в Малайзії та Китаї також вплине на те, що серйозну технічну модернізацію болідів команди, швидше всього, не зроблять, хоча, консультант Red Bull з автоспорту, Хельмут Марко сказав, що команда планує представити одну новинку, але не сказав яку саме.
В цьому контексті на перше місце виходить робота команд над помилками в Сепангу та усунення технічних проблем, які переслідували команди. Цілком зрозумілим є той факт, що наявність КЕРС в Шанхаї з його двома довгими прямими є неодмінною умовою досягнення високих результатів, а це справжній головний біль для Red Bull. Команда свідомо відмовилася від системи в Австралії через її ненадійність, яка все-таки проявилася в Малайзії, де КЕРС відмовив у Марка Веббера ще до старту гонки, а Себастьян Феттель на середині дистанції отримав від команди вказівку не використовувати систему.
Також із технічними проблемами, пов’язаними з відмовою заднього регульованого крила на боліді Фернандо Алонсо, зіткнулися інженери Ferrari. Крім того, керівництво команди на чолі зі Стефано Доменікалі, Альдо Костою та Петом Фрайем з Малайзії направилося в Китай транзитом через Маранелло, щоб проконтролювати та поквапити роботи з модернізації машини, відтак, малоймовірним, але невиключеним є можливість застосування технічних новинок вже в Шанхаї, тобто раніше запланованого.
Абсолютно нове шасі Sauber отримає Серхіо Перес, болід якого в Сепангу дуже сильно постраждав після попадання в нього баласту вагою близько 6 кг з машини Toro Rosso.
З погляду статистики цікавою особливістю траси є те, що з 2004 року, відколи відбулася перша гонка в Китаї, жоден гонщик поки що не зміг виграти більше одного разу. Попередніми переможцями гонки були: Баррікелло, Алонсо, М.Шумахер, Ряйкконен, Хемілтон, Феттель та Баттон.
Серед команд найбільше перемог у Ferrari – 3, далі McLaren – 2, Renault та Red Bull Racing – по 1. Також примітним є той факт, що для Міхаеля Шумахера перемога в 2006 році стала дотепер останньою в кар’єрі – 91-ю. Семиразовий чемпіон є автором найшвидшого кола гонки - 1:32.238 – встановленого на дебютному Гран-Прі, коли на болідах стояли потужніші двигуни V10. Звісно цього разу існує велика імовірність того, що на верхівку подіуму встане пілот, який це вже робив, але сучасна Формула 1 повна сюрпризів і 8-й переможець також може з’явитися хай навіть і несподівано.
Враховуючи фактор шин Pirelli, можливого дощу (особливо в суботу) та досі не до кінця подоланими технічними несправностями серед топ-команд, варто очікувати на цікаву гонку найближчої неділі.
Hassassin
Опрос
1 балл
12 голосов 11.21 %
2 балла
5 голосов 4.67 %
3 балла
5 голосов 4.67 %
4 балла
25 голосов 23.36 %
5 баллов
60 голосов 56.07 %
Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
![Настроить ленту](/images/news-promo-feed.png)
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
![Усик запланировал невероятный бой в Киеве против своего экс-соперника](https://pic.sport.ua/images/news/0/18/93/middle_738724.jpg)
![Усик запланировал невероятный бой в Киеве против своего экс-соперника](https://pic.sport.ua/images/news/0/18/93/small_738724.jpg)
Александр хочет провести поединок против Чисоры
![Зона вылета все дальше. Миколенко помог Эвертону победить в матче АПЛ](https://pic.sport.ua/images/news/0/18/94/middle_738877.jpg)
![Зона вылета все дальше. Миколенко помог Эвертону победить в матче АПЛ](https://pic.sport.ua/images/news/0/18/94/small_738877.jpg)
Виталий отыграл весь матч
![У Беринчика возникли серьезные проблемы перед боем с Дэвисом](https://pic.sport.ua/images/news/0/18/94/slider_738850.jpg)
![Формула-4 Middle East: Бондарев финиширует шестым в первой гонке этапа](https://pic.sport.ua/images/news/0/18/93/slider_738797.jpg)
![Формула-4 Middle East: Бондарев финиширует шестым в первой гонке этапа](https://pic.sport.ua/images/news/0/18/93/small_738797.jpg)
![Джуд БЕЛЛИНГЕМ: «Я не обижал арбитра, я просто сказал «Отъе**сь»](https://pic.sport.ua/images/news/0/18/94/slider_738971.jpg)
Просьба: не размещайте такие мелкие фотографии таких крупных объектов. В Google Earth видно лучше. А мне картинки мешают текст читать.
кста, поэтому и не читал и поставил кол
Про практики даже слова нету
Смотрю ОНЛАЙН либо в записи..... Другого выбора нет...
Спасибо нашим жадным телевизионщикам......