Там, де завжди цікаво
Анонс Гран Прі Канади Формули 1 на Sport.ua
- 09 июня 2017, 09:41
- |
- 09 июня 2017, 09:51
- 1478
- 0
Пілот |
Команда |
Soft |
SuperSoft |
UltraSoft |
|
44 |
Л. Хемілтон |
Мерседес |
1 |
4 |
8 |
77 |
В. Боттас |
Мерседес |
2 |
3 |
8 |
3 |
Д. Ріккардо |
Ред Булл |
1 |
5 |
7 |
33 |
М. Ферстаппен |
Ред Булл |
1 |
5 |
7 |
5 |
С. Феттель |
Феррарі |
1 |
3 |
9 |
7 |
К. Райкконен |
Феррарі |
1 |
3 |
9 |
11 |
С. Перес |
Форс Індія |
2 |
3 |
8 |
31 |
Е. Окон |
Форс Індія |
2 |
3 |
8 |
18 |
Л. Стролл |
Вільямс |
1 |
5 |
7 |
19 |
Ф. Масса |
Вільямс |
2 |
4 |
7 |
2 |
C. Вандорн |
Макларен |
2 |
1 |
10 |
14 |
Ф. Алонсо |
Макларен |
1 |
2 |
10 |
26 |
Д. Квят |
Торо Россо |
2 |
3 |
8 |
55 |
К. Сайнс |
Торо Россо |
2 |
3 |
8 |
8 |
Р. Грожан |
Хаас |
1 |
5 |
7 |
20 |
К. Магнуссен |
Хаас |
2 |
4 |
7 |
27 |
Н. Хюлькенберг |
Рено |
2 |
4 |
7 |
30 |
Д. Палмер |
Рено |
2 |
4 |
7 |
9 |
М. Ерікссон |
Заубер |
2 |
4 |
7 |
94 |
П. Верляйн |
Заубер |
3 |
3 |
7 |
В Піреллі ще не знають напевне про оптимальний варіант шинної тактики, тож у своєму традиційному коментарі перед початком уїк-енду Маріо Ізола сказав: «Монреальська траса має чимало унікальних особливостей, проте завдяки гладкому асфальту вона має чимало спільного з кільцем у Сочі. Минулого року переможець гонки зробив один піт-стоп, а гонщик, що фінішував другим, зупинявся двічі, використавши всі три доступних типи ґуми, що демонструє велике різноманіття стратегій, які можна використати на цій трасі. Знайти правильні налаштування, враховуючи правильний аеродинамічний та механічний баланси, в Монреалі завжди непросто, а це один з ключових факторів для того, щоб змусити шини працювати ефективно. Також, враховуючи перемінну погоду і часті виїзди машини безпеки, важливо бути гнучким при обранні гоночної тактики».
Боротьба ж фаворитів обіцяє знову бути вкрай напруженою: по-перше, Хемілтон старатиметься з усіх сил почати відігравати своє відставання від Феттеля, по-друге, обоє пілотів «срібних стріл» досить вдало виступають в Монреалі та й проблем, які спіткали команду в Монако, тут бути не повинно. В свою чергу на користь Феррарі говорить той факт, що команда добре виглядає на всіх типах трас, і не менш важливим є й те, що в Канаді знову будуть м'які комплекти шин, з якими «червоні» проблем цього сезону не мають.
Гран-прі Канади, Монреаль, автодром імені Жиля Вільньова 9-11 червня, п'ятниця - неділя
Довжина кола |
Кіл в гонці |
Дистанція |
Найшвидше коло в сучасній конфігурації: |
4,361 км |
70 |
305,270 км |
кваліфікація: 1'12.275 (2004, Ральф Шумахер) гонка: 1'13.622 (2004, Рубенс Баррікелло) |
Розклад сесій за київським часом:
Перша практика 17:00 - п'ятниця 9 червня
Друга практика 21:00 - п'ятниця 9 червня
Третя практика 17:00 - субота 10 червня
Кваліфікація 20:00 - субота 10 червня
Гонка 21:00 - неділя 11 червня