ПОЛХОВСЬКИЙ: «Потрібно набратись терпіння»
Розмова з директором медіа-центру київського «Динамо» Сергієм Полховським
- 17 декабря 2007, 17:00
- |
- 595
- 0
Мати власний клубний ТВ-канал, музей, журнал, офіційний веб-сайт - не лише сучасно, модно й престижно, це - необхідність для будь-якого європейського футбольного гранда. Тут київське «Динамо» прагне не відставати від своїх титулованих закордонних колег. Інформувати та висвітлювати життя клубу для численної армії прихильникі, як в Україні, так і за її межами, стало можливим завдяки клубному Медіа-центру - своєрідному «холдингу» власних Засобів Масової Інформації. Про його роботу, і про те, що нового очікує на шанувальників київського «Динамо» у найближчому майбутньому, я вирішила запитати у директора цієї унікальної структури - Сергія Полховського. Щоправда, розпочали ми нашу розмову з наболілого - виступу «біло-синіх» у 2007 році.
- Весняний тріумф, коли «Динамо» стало чемпіоном країни, заволоділо Кубком і Суперкубком України, став історією. Такі досягнення ніколи не забуваються, проте сьогодні вони вже не сприймаються так гостро. Особливо на тлі гіркої єврокубкової осені. Осені чергових невдач, нажаль... У будь-якого клуба бувають злети та падіння. «Динамо», наразі, опинилося у такий собі ямі… Але вірю, що настане мить, коли команда знову підніметься на вершину.
- Тренерами «Динамо» звично ставали люди, які самі свого часу пройшли динамівську школу, школу Лобановського. Зараз в команді з'являються нові імена. Це і генеральний директор Резо Чохоналідзе, і тренер по фізпідготовці Вінченцо Пінколіні, і головний тренер Юрій Сьомін. Якщо результат роботи Сьоміна ми зможемо оцінити лише в наступному році, то Чохонелідзе і Пінколліні, працюють в клубі вже кілька місяців…
- Найголовніше, що вони принесли європейське сприйняття, сучасний європейський вимір у підходах до щоденної роботи клубу. У цих людей є ідеї, вони звикли працювати системно, за планом. Це дуже важливо. Зміни відбуваються поволі, просто зовні вони ще не так помітні, адже це - робота не одного дня. Потрібно набратись терпіння і трохи зачекати. І працювати. Впевнений, що незабаром, всі зміни трансформуються у перемоги.
- Останнім часом Ігор Суркіс не раз наголошував на тому, що у зимове міжсезоння в команді відбудеться «чистка». Вам відомі імена футболістів, яких ми не побачимо у 2008 році.
- Ні, не відомо. Прізвища гравців, які гратимуть чи ні в «Динамо», обговорюються вузьким колом: президентом клубу, генеральним директором, головним тренером. (від автора: наступного після нашої розмови дня Сергій Федоров та Валентин Белькевич, в яких закінчилися контракти з клубом, за обопільною згодою сторін вирішили їх не продовжувати).
- Запрошення російського фахівця Юрія Сьоміна на посаду головного тренера порушило сталу клубну традицію розраховувати на власні сили…
- На мою думку, кандидатура Юрія Сьоміна - це відповідь на виклик часу, на необхідність змін у клубі, про які вже давно точаться дискусії серед вболівальників і журналістів. Хотіли іноземного тренера? Чим Сьомін - не іноземний фахівець? Адже за паспортом він росіянин. Проте він, так би мовити, наш. Він вийшов з радянського футболу, добре розуміє процеси, які відбулися і відбуваються у пострадянському футболі. Певні речі, які для наставника з дальнього зарубіжжя могли б здатися дивними, Юрію Павловичу будуть відпочатку зрозумілими… До того ж він має гравецький досвід, був тренером і, навіть, президентом футбольного клубу. Як все це спрацює - побачимо невдовзі. Адже до початку нового сезону залишається два з половиною місяці.
- З'явилася інформація, що «Динамо» цікавиться кількома гравцями з чемпіонату Франції. На скільки вона відповідає дійсності?
- По правді сказати, клуб цікавиться водночас 20-ма, а може й більше, футболістами. І це не перебільшення. В полі зору селекціонерів завжди перебуває багато гравців. Але це зовсім не означає, що всі вони обов'язково гратимуть у «Динамо». Відстежувати, придивлятися, відбирати і вже потім пропонувати їх головному тренерові - у цьому і полягає робота клубних скаутів.
- Залишивши посаду прес-аташе, Ви очолили клубний Медіа-центр. Знаю, що у його плани входить видання офіційного «Щорічника». На якій стадії знаходиться цей проект, і коли ми його побачимо?
- Видання «Щорічника» планується на літо. Він стане справжньою енциклопедією із підсумками сезону, що завершився, і з певним поглядом на прийдешній сезон: усі матчі, усі гравці, усі голи, і, зрозуміло, усі виграні «Динамо» трофеї. Плюс фотографії, репортажі, інтерв'ю. Вважаю, що таке видання необхідне клубові не тільки як іміджевий продукт. Він стане справжнім динамівським літописом, їм залюбки прикрасять свої книжні полиці тисячі футбольних вболівальників не тільки в Україні…
- Клубна медіатека - треба розуміти - це сучасна версія традиційної бібліотеки. Де вона знаходиться, і чи зможуть відвідувати її вболівальники?
- Власне для них вона і створюється. На її полицях знайдуть собі місце різноматні клубні, українські, міжнародні друковані видання на футбольну тематику. Розташована вона поруч із залом для прес-конференцій на третьому поверсі офісних приміщень стадиону «Динамо. Невеличке за площею місце, але доволі затишне і раціонально обладнане приміщення. Залишилося встановити необхідну офісну техніку, комп'ютери, декілька моніторів для перегляду відеоматеріалів тощо. Тоді медіатека і відчинить свої двері для всії бажаючих, всіх, хто любить футбол і «Динамо».
- Щотижня на каналі «Мегаспорт» виходить клубний телевізійний журнал «100% Динамо». А чи з'явиться у команди власний телеканал?
- За логікою розвитку клубних медіаструктур - так! Не хочу тільки давати передчасні обіцянки і встановлювати точні терміни його появи. Але клубний телепродукт прихильники «Динамо» зможуть дивитится на одному із київських телеканалів. З яким саме - з'ясується по закінченні переговорів із ними. Спочатку телеканал-партнер показуватиме «Динамо» 1-2 рази на тиждень по годині-півтори. Далі - більше! Ми будемо урізноманітнювати жанровий спектр програм: до тележурналу додадуться студійні програми, дискусії і обговорення у прямому ефірі тощо. Якщо ситуація нам сприятиме, обсяги мовлення будуть збільшуватися. Водночас шукатимемо нові можливості його розповсюдження через кабель чи супутник. Але найшвидше це можна буде зробити через Інтернет. Відеопортал - інтегральна частина офіційного клубного веб-сайту - дасть змогу на свій смак вибирати, що саме дивитися. Скажімо, вам захотілося передивитися матч 97-го року Динамо-Барселона, або ж згадати, що сказав на одній із своїх прес-конфернцій президент клубу чи хтось із динамівських футболістів. Будь-ласка! Лист доступних відеоматеріалів надасть вам таку можливість. Сперше - безкоштовно, а з часом, можливо, за певну плату… У будь-якому разі - життя клубу стане прозорішим, більш відкритим для вболівальників, а їхній зв'язок із клубом - різноманітнішим і міцнішим.
Наталя Тидень
Sport.ua