03.12.2021, FT   ТВ-трансляция: 

Шахтер – Львов – 6:1. Разгром от горняков. Видео голов и обзор матча

Обзор матча 17-го тура УПЛ

Шахтер – Львов – 6:1. Разгром от горняков. Видео голов и обзор матча
© УПЛ

Сегодня «Шахтер» в 17-м туре УПЛ в Киеве разгромил «Львов» - 6:1. Вашему вниманию обзор самых ярких моментов матча:

События матча
89' ГОЛ ! Мяч забил Ефим Конопля (Шахтер Донецк).
88' Игрок команды Львов получает красную карточку.
86' ГОЛ ! Мяч забил Тарас Степаненко (Шахтер Донецк).
84' ГОЛ ! С пенальти забил Ромеро Марлос (Шахтер Донецк).
77' ГОЛ ! Мяч забил Артем Бондаренко (Шахтер Донецк).
55' ГОЛ ! Мяч забил Педриньо (Шахтер Донецк).
45' ГОЛ ! С пенальти забил Тете (Шахтер Донецк).
17' ГОЛ ! Мяч забил Антви Эрнест (Львов).

Источник — Sport.ua

(10 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    baich
    baich, 03.12.2021 20:10
    +3
    Алаверды Динамо за Черноморец)
    Igor Krasnenko
    Igor Krasnenko, 03.12.2021 20:00
    +3
    Олійник Володимир, 03.12.2021 19:56
    долбодятли то 5 голів чи 6?
    вони мабуть вже десь в барі бухають, тому доре шо не 1:6 написали ))
    Олійник Володимир
    Олійник Володимир, 03.12.2021 19:56
    +3
    долбодятли то 5 голів чи 6?
    avk2307
    avk2307, 03.12.2021 20:11
    +2
    PFCLviv, 03.12.2021 20:04
    Гра, яка наглядно демонструє суддівський бєзпрєдєл!
    Сегодня Львов в первом тайме действительно сыграл очень хорошо.
    К сожалению не дали явный пенальти на Довгом и дали не явный на Мудрике.И третий гол с офсайда засчитали.
    Но до этого в такой же ситуации были Минай и Верес. Минаю повезло1-1 , Верес по моему 4-1 влетел.
    Это в Донецке на классе называется.
    Такой класс у них
    PFCLviv
    PFCLviv, 03.12.2021 20:04
    +2
    Гра, яка наглядно демонструє суддівський бєзпрєдєл!
    avk2307
    avk2307, 03.12.2021 21:57
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 03.12.2021 21:49
    Обидва 11-метрових - ліві. 3 гол - Мудрик в офсайті, 5 гол теж таке враження, що Мудрик в офсайті (конкретно тяжко сказати, адже гебельсканал не дає жодного нормального повтора. Після таких матчів таких суддів потрібно просто усувати від роботи. Адже ця бригада або свідомо це робила (через певне заохочення додаткове) - тоді це стаття! Або так судили через брак кваліфікації та незнання правил (доречі вже навіть Школярі знають, що 11-метровий і пряма червона одночасно не дається...) - тоді таких суддів навіть до роботи в 2-й лізі не можна допускати...
    Суддя помилився . Йому публічнопро це скажуть.
    Все...
    А ви що хотіли? Хто у на 30% ВВП контрольює?
    Vbolivalnyk-Peter
    Vbolivalnyk-Peter, 03.12.2021 21:49
    +1
    Обидва 11-метрових - ліві. 3 гол - Мудрик в офсайті, 5 гол теж таке враження, що Мудрик в офсайті (конкретно тяжко сказати, адже гебельсканал не дає жодного нормального повтора. Після таких матчів таких суддів потрібно просто усувати від роботи. Адже ця бригада або свідомо це робила (через певне заохочення додаткове) - тоді це стаття! Або так судили через брак кваліфікації та незнання правил (доречі вже навіть Школярі знають, що 11-метровий і пряма червона одночасно не дається...) - тоді таких суддів навіть до роботи в 2-й лізі не можна допускати...
    SportsMan
    SportsMan, 04.12.2021 04:07
    0
    baich, 03.12.2021 20:10
    Алаверды Динамо за Черноморец)
    Динамо - Черноморец это алаверды Шахтеру за Мариуполь.