Еліна Світоліна - Каролін Гарсія. Прогноз і анонс матчу

Прийшов час повертати старі борги

Еліна Світоліна - Каролін Гарсія. Прогноз і анонс матчу
© Jimmie48 Photography. Еліна Світоліна

У неділю, 4 жовтня, перша ракетка України Еліна Світоліна (№5 WTA) зіграє поєдинок четвертого кола на Відкритому чемпіонаті Франції з тенісу. У матчі 1/8 фіналу українка буде змагатися проти другої ракетки Франції Каролін Гарсії (№45 WTA). Матч відбудеться третім запуском на корті імені Філіпа Шатріє і орієнтовно розпочнеться о 15:30 за Києвом.
 
Перемога в цій зустрічі повинна принести одній з тенісисток €94,000 призових і 190 очок до рейтингу WTA в додаток до €189,000, які вже зароблені. Торік українка завершила боротьбу в третьому колі, тому за новими правилами вже додала до свого активу 110 очок, француженка – програла на один раунд раніше, тому наразі має +170.
 
Суперниця
 
Каролін Гарсія довгий час була страшним сном для українських вболівальників. До травня 2019 року француженка виграла 11 з 13 матчів проти наших співвітчизниць, маючи діючу серію із семи перемог поспіль (Світоліна - 3, Костюк - 2, Цуренко і К. Бондаренко - по 1). Зупинити це свавілля змогла лише Даяна Ястремська, яка в божевільному фіналі змагань у Страсбурзі неймовірним чином переграла більш досвідчену суперницю на тай-брейку третього сета. Трохи пізніше вона закріпила ту перемогу повною декласацією Гарсії в Пекіні.
 
Якщо брати увесь тенісний світ загалом, то Каролін відома фантастичним виступом на китайській серії турнірів у 2017 році, коли вона поспіль виграла Ухань і Пекін. Завдяки цьому їй вдалося кваліфікуватися на Підсумковий турнір, де француженка дійшла до півфіналу. Саме в цей час і відбулися дві її перші перемоги над Світоліною, чвертьфінал Пекіна з тай-брейком у третьому сеті навіть був визнаний найкращим матчем 2017-го року.


 
Форма

Після свого зоряного часу, який закінчився в 2018-му році, Гарсія ніяк не може повернути ту фантастичну форму. В 2020-му році в неї досі більше поразок, ніж перемог. Після відновлення сезону 26-річна тенісистка на усіх турнірах, крім Ролан Гаррос і US Open, вибувала в першому або другому колах. На кортах Парижа стався прорив, обіграні 20-а і 21-а ракетки світу, і перед матчем зі Світоліною вона аж ніяк не виглядає повним аутсайдером.
 
Що стосується гри українки, то поки вона не надто видовищна, але приносить результат. На Відкритому чемпіонаті Франції опозиція Еліни була набагато слабшою, ніж у француженки, хоча в Страсбурзі були обіграні кілька серйозних опоненток.

Шлях на турнірі
Стадія  Світоліна  Гарсія
1-е коло    Грачова (7-6 6-4) №89 WTA  Контавейт (6-4 3-6 6-4) №21 WTA
2-е коло  Сарасуа (6-3 0-6 6-2) №178 WTA  Сасновіч (7-6 6-2) №96 WTA
3-є коло  Александрова (6-4 7-5) №31 WTA  Мертенс (1-6 6-4 7-5) №20 WTA

Статистика на турнірі

   Світоліна   Гарсія
матчі 3 3
середній рейтинг суперниць 99.3 45.7
середній час матчу 1:37 2:02
витрачено секунд на одне очко 39 44
виграно очок на подачі, % 55.4 58.3
ейси/гейм 0.07 0.11
подвійні помилки/гейм 0.13 0.11
% першої подачі 59.5 64.9
виграно очок на першій подачі, % 62.5 61.9
виграно очок на другій подачі, % 44.9 51.6
виграно очок на прийомі, % 49.5 41.5
реалізовано брейкпойнтів, % 55.2 65.0
виходів до сітки/гейм 0.66 0.81
очки, виграні біля сітки, % 57.8 71.9
віннерси/гейм 0.53 1.22
невимушені помилки/гейм 1.38 1.37

Матчі між собою
 
Якщо не згадувати легку перемогу Еліни в 2015 році, то інші поразки були дуже болючими. Про матч у Пекіні було написано вище, наступна зустріч відбулася на дебютному Підсумковому турнірі для обох тенісисток. Мало того, що Еліна його програла після виграного першого сету, так потім ще й допомогла француженці зайняти перше місце в групі, перегравши наостанок Симону Халеп. А третя поразка сталася на ще одному знаковому для нас турнірі в Штутгарті, де Гарсія обіграла і Еліну, і Марту. 
 
Прогноз
 
Три роки тому Гарсія карала Світоліну за слабку другу подачу. Які чудеса не робила українка на прийомі, на своїх геймах вона була декласована, цвяхи забивалися через раз. З того часу багато що змінилося, але перевага в потужності Гарсії нікуди не зникла. 
 

Jimmie48 Photography. Каролін Гарсія
 
Наразі обидві тенісистки досить нестабільні, але Гарсія лише в Парижі почала демонструвати гарні результати. Чи вистачить її ще й на матч зі Світоліною не дуже зрозуміло. Але і чи зможе Еліна підвищити свій рівень – питання відкрите. Того, що українка демонструвала в попередніх матчах, в неділю точно буде недостатньо.
 
Єдине, в чому можна не сумніватися, що наша співвітчизниця завтра повністю залишить себе на корті. Програвати вчетверте вона точно не збирається, та й за болючі поразки минулого потрібно відплатити сповна. А де ще це можна зробити так ефектно, як не на домашньому мейджорі француженки. Даяна вже показала, як можна обігрувати Каролін на її території, черга за Еліною.
 
Прогноз: перемога Світоліної у трьох сетах
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Владимир Клепач, Sport.ua

(21 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 04.10.2020 16:02
    +1
    Хмм... а по якому каналу транслюють матч, хто знає? На євроспорті1 йде Зверєв-Зіннер. По євроспорт2 якийсь вело-марафон...
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 04.10.2020 15:58
    +1

    І як завжди, коли тема торкається штучно-потворного вінегрет-органу язик, кожен комент постійно мінусує зграя-наволоч, приХЕРники козло-лайна *етАмойрАдной*.
    Александр Науменко
    online
      Александр Науменко, 04.10.2020 14:42
    +1
    Попандопуло из Одессы, 04.10.2020 11:58
    Честно скажу, ненавижу, когда на спортивном ресурсе часто дёргают тему языка. И зарёкся реагировать на этот бред, которым вы постоянно пытаетесь нас поссорить. Но сейчас напишу. Напишу один раз, и дальше буду молчать. Во всяком случае попытаюсь.
    Почему вы никак не хотите принять, что страна наша многонациональна и многоязычна, и есть люди, которые считают себя украинцами, и являются патриотами Украины, но, блять, при этом так сложилось исторически, что говорят они и думают на русском языке. Вам не нравится, что россияне отжали Крым, и ведут агрессию на Донбасе, т.к. вы считаете эти территории украинскими. Правильно, и я так считаю. Но вас не смущает, что подавляющее количество населения этих территорий говорит именно на русском языке, но когда пришёл туда русский мир, они (не все, конечно), разговаривая на русском, всё же ушли оттуда в Украину жить. Вас не смущает, что те ребята, которые сейчас на передовой спокойно общаются друг с другом на разных языках, и спокойно понимают друг друга, и им не мешает языковой вопрос друг друга спасать, рискуя своими жизнями. Вас не смущает, что на стримах из Донецкого аэропорта мы чаще всего слышали именно русскую речь. Вас не напрягает, что пацаны умирали там за свою и вашу Украину, но прощались со своими побратимами используя русский язык.
    А теперь им приходится читать ту херню, которую вы здесь пишите.
    Я, живя в Одессе, совершенно спокойно понимаю украинский язык, но общаться мне удобнее, используя русский. Потому что, запомните, я думаю на русском. И меня уже не перевоспитать. Но от этого я Украину не люблю меньше. А ваше понимание украинскости только раскалывает Украину. Поймите, наконец, это и примите. Станьте мудрее.
    Не виноват русский язык в том, что на нём разговаривает Путин.
    И хватит уже об этом постоянно трындеть на спортивном ресурсе.
    За "русский язык" в Україні, ще нікого не вбили, а за українську мову в Україні, вбивають..
    samird
      samird, 04.10.2020 14:30
    0
    Какой же шансище у Элины на шлем! Вернуть должок Гарсии за последние очные встречи (с ОЧЕНь обидными поражениями) и взять такой вожделенный трофей. Удачи наше лучшей теннисистке!
    serega-2019
      serega-2019, 04.10.2020 14:24
    +2
    Зараз кожен матч для Еліни буде як ФІНАЛ !!
    Гадаю Швентек переможе Італійку у 1/4 та буде в півфіналі.
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 04.10.2020 14:01
    +1
    Серж. Петренко, 04.10.2020 13:29
    "назву цьому штучному вінегрету у 1932-му придумав і примусив всіх так рахувати сталін"
    ---- "рахувати" чи "вважати"?
    І вважати, і рахувати. Так це дійсно правда, Друже. Цей генсек-кавказець і головного кацапо-попа вже на наступний рік -1933 - перевзув з Усея роісі в Усея русі.
    А московицькому лайномету все ніяк назву не могли придумати, то орган-язик був *вАсточнаслАвянськІй, то язикВелікАросАв... З історії якщо, то і за часів єкатерини2, і вови ульянова Українську Мову називали ЮжнорусЬкий...
    axylinam
      axylinam, 04.10.2020 13:49
    +2
    И Бертенс проиграла,не осталось ни одной именитой соперницы до финала,главное,чтобы Свитолина не запсиховала и подачу хоть кое как исполняла и всё будет хорошо в этом случае
    Серж. Петренко
    online
      Серж. Петренко, 04.10.2020 13:29
    0
    Denmark1107, 04.10.2020 12:53
    Хмм... Так ти думаєш на староболгарському(він ніякий не русЬкий, т.я. назву цьому штучному вінегрету у 1932-му придумав і примусив всіх так рахувати сталін), т.я. твоїх батьків переформотувала козлорила енкаведешна клоака. Наприклад я, так застав ще ті часи, коли ще вчора дитячий салок вітався ДОБРОГОРАНКУ, а назавтра чомусь "змінили" формат на добрАєУтрА
    І зараз всі штучноокацаплені країни тотально забороняють це лайно на своїх територіях(Естонія, Литва, Азербайджан, Латвія). Казлітнагаварящіє і прихильники цього рАдногАлайна в цих країнах -УВАГА-: Не допускаюься до виборів; Не мають права займати керівні посади; Для виїзду за кордон отримують візу у порівнянні з СПРАВЖНІМИ ГРОМАДЯНАМИ названих країн. І якщо будт-який африканец-студент через умовних 5-6 місяців більш-менш може роз'яснити де і куди пройти, то місцевий мумбо-юмбо, котрий не може скласти повноцінне речення, - це з категорії амебоголового пітекантропа.
    "назву цьому штучному вінегрету у 1932-му придумав і примусив всіх так рахувати сталін"
    ---- "рахувати" чи "вважати"?
    sv_2000
    online
      sv_2000, 04.10.2020 13:27
    +3
    axylinam, 04.10.2020 13:21
    Только что сдула Халеп и Бертенс повисла,я так понял,если Свитолина победит француженку,то финал-это очень реальный вариант
    Матка боска! Швентек Халеп в одну калитку....
    Думать Свитолиной надо не о финале, а о Гарсии. И улучшать игру. Судя по всему Швентек в дикой форме. Так что хрен редьки не слаще.
    axylinam
      axylinam, 04.10.2020 13:21
    +2
    Только что сдула Халеп и Бертенс повисла,я так понял,если Свитолина победит француженку,то финал-это очень реальный вариант
    Sashamar
    online
      Sashamar, 04.10.2020 13:19
    +6
    Одне свято сьогодні вже є. Халеп таки не пройшла "подвійну систему" Анісімова-Швьонтек. Як і минулого року тільки в зворотньому порядку.
    "Это просто праздник какой-то!"
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 04.10.2020 13:11
    0
    Denmark1107, 04.10.2020 13:08
    Чим саме? Ця "француженка", десь мабуть повністю іспанокровна, дивом пройшла бельгійку Мертенс(я дивився цю гру). На заваді може стати хіба що складнощі грунтового покриття(дощ, тощо).
    Я беру только историю соревнований.
    Все покажет игра
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 04.10.2020 13:08
    0
    Trasher311987, 04.10.2020 10:36
    Каро конечно неудобна для Свитолиной.
    Но сейчас Лина берет и тянет мертвяк.
    Думаю 3 сета и победа Лины.
    Чим саме? Ця "француженка", десь мабуть повністю іспанокровна, дивом пройшла бельгійку Мертенс(я дивився цю гру). На заваді може стати хіба що складнощі грунтового покриття(дощ, тощо).
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 04.10.2020 12:53
    0
    Попандопуло из Одессы, 04.10.2020 11:58
    Честно скажу, ненавижу, когда на спортивном ресурсе часто дёргают тему языка. И зарёкся реагировать на этот бред, которым вы постоянно пытаетесь нас поссорить. Но сейчас напишу. Напишу один раз, и дальше буду молчать. Во всяком случае попытаюсь.
    Почему вы никак не хотите принять, что страна наша многонациональна и многоязычна, и есть люди, которые считают себя украинцами, и являются патриотами Украины, но, блять, при этом так сложилось исторически, что говорят они и думают на русском языке. Вам не нравится, что россияне отжали Крым, и ведут агрессию на Донбасе, т.к. вы считаете эти территории украинскими. Правильно, и я так считаю. Но вас не смущает, что подавляющее количество населения этих территорий говорит именно на русском языке, но когда пришёл туда русский мир, они (не все, конечно), разговаривая на русском, всё же ушли оттуда в Украину жить. Вас не смущает, что те ребята, которые сейчас на передовой спокойно общаются друг с другом на разных языках, и спокойно понимают друг друга, и им не мешает языковой вопрос друг друга спасать, рискуя своими жизнями. Вас не смущает, что на стримах из Донецкого аэропорта мы чаще всего слышали именно русскую речь. Вас не напрягает, что пацаны умирали там за свою и вашу Украину, но прощались со своими побратимами используя русский язык.
    А теперь им приходится читать ту херню, которую вы здесь пишите.
    Я, живя в Одессе, совершенно спокойно понимаю украинский язык, но общаться мне удобнее, используя русский. Потому что, запомните, я думаю на русском. И меня уже не перевоспитать. Но от этого я Украину не люблю меньше. А ваше понимание украинскости только раскалывает Украину. Поймите, наконец, это и примите. Станьте мудрее.
    Не виноват русский язык в том, что на нём разговаривает Путин.
    И хватит уже об этом постоянно трындеть на спортивном ресурсе.
    Хмм... Так ти думаєш на староболгарському(він ніякий не русЬкий, т.я. назву цьому штучному вінегрету у 1932-му придумав і примусив всіх так рахувати сталін), т.я. твоїх батьків переформотувала козлорила енкаведешна клоака. Наприклад я, так застав ще ті часи, коли ще вчора дитячий салок вітався ДОБРОГОРАНКУ, а назавтра чомусь "змінили" формат на добрАєУтрА
    І зараз всі штучноокацаплені країни тотально забороняють це лайно на своїх територіях(Естонія, Литва, Азербайджан, Латвія). Казлітнагаварящіє і прихильники цього рАдногАлайна в цих країнах -УВАГА-: Не допускаюься до виборів; Не мають права займати керівні посади; Для виїзду за кордон отримують візу у порівнянні з СПРАВЖНІМИ ГРОМАДЯНАМИ названих країн. І якщо будт-який африканец-студент через умовних 5-6 місяців більш-менш може роз'яснити де і куди пройти, то місцевий мумбо-юмбо, котрий не може скласти повноцінне речення, - це з категорії амебоголового пітекантропа.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 04.10.2020 12:05
    -2
    Попандопуло из Одессы, 04.10.2020 11:58
    Честно скажу, ненавижу, когда на спортивном ресурсе часто дёргают тему языка. И зарёкся реагировать на этот бред, которым вы постоянно пытаетесь нас поссорить. Но сейчас напишу. Напишу один раз, и дальше буду молчать. Во всяком случае попытаюсь.
    Почему вы никак не хотите принять, что страна наша многонациональна и многоязычна, и есть люди, которые считают себя украинцами, и являются патриотами Украины, но, блять, при этом так сложилось исторически, что говорят они и думают на русском языке. Вам не нравится, что россияне отжали Крым, и ведут агрессию на Донбасе, т.к. вы считаете эти территории украинскими. Правильно, и я так считаю. Но вас не смущает, что подавляющее количество населения этих территорий говорит именно на русском языке, но когда пришёл туда русский мир, они (не все, конечно), разговаривая на русском, всё же ушли оттуда в Украину жить. Вас не смущает, что те ребята, которые сейчас на передовой спокойно общаются друг с другом на разных языках, и спокойно понимают друг друга, и им не мешает языковой вопрос друг друга спасать, рискуя своими жизнями. Вас не смущает, что на стримах из Донецкого аэропорта мы чаще всего слышали именно русскую речь. Вас не напрягает, что пацаны умирали там за свою и вашу Украину, но прощались со своими побратимами используя русский язык.
    А теперь им приходится читать ту херню, которую вы здесь пишите.
    Я, живя в Одессе, совершенно спокойно понимаю украинский язык, но общаться мне удобнее, используя русский. Потому что, запомните, я думаю на русском. И меня уже не перевоспитать. Но от этого я Украину не люблю меньше. А ваше понимание украинскости только раскалывает Украину. Поймите, наконец, это и примите. Станьте мудрее.
    Не виноват русский язык в том, что на нём разговаривает Путин.
    И хватит уже об этом постоянно трындеть на спортивном ресурсе.
    +++
    Тоже зарекся говорить здесь на языковую тему. Это как лить воду на мельницу. Все равно кроме срача ничего в ответ не получишь. Но ты очень хорошо написал. Респект.
    Попандопуло из Одессы
      Попандопуло из Одессы, 04.10.2020 11:58
    +1
    никовіліст, 03.10.2020 21:42
    Це так. Але факт є то, що будь-де в світі парашний язык є безумовне зло (окрім самої параші хіба що). А в Україні російський язік - найбільше зло. Скрізь добре, де його нема, й скрізь погано, де він є. Тому хай краще будуть сто текстів англійською чи бідь-якими іншими мовами, ніж один текст мордорською.
    Ну, й окреме питання до розумових здібностей тих "українців", котрі навіть в Україні з українцями не можуть чи не хочуть розмовляти/писати спільною мовою. Але то вже, як кажуть, "горбатого могила вилікує".
    Честно скажу, ненавижу, когда на спортивном ресурсе часто дёргают тему языка. И зарёкся реагировать на этот бред, которым вы постоянно пытаетесь нас поссорить. Но сейчас напишу. Напишу один раз, и дальше буду молчать. Во всяком случае попытаюсь.
    Почему вы никак не хотите принять, что страна наша многонациональна и многоязычна, и есть люди, которые считают себя украинцами, и являются патриотами Украины, но, блять, при этом так сложилось исторически, что говорят они и думают на русском языке. Вам не нравится, что россияне отжали Крым, и ведут агрессию на Донбасе, т.к. вы считаете эти территории украинскими. Правильно, и я так считаю. Но вас не смущает, что подавляющее количество населения этих территорий говорит именно на русском языке, но когда пришёл туда русский мир, они (не все, конечно), разговаривая на русском, всё же ушли оттуда в Украину жить. Вас не смущает, что те ребята, которые сейчас на передовой спокойно общаются друг с другом на разных языках, и спокойно понимают друг друга, и им не мешает языковой вопрос друг друга спасать, рискуя своими жизнями. Вас не смущает, что на стримах из Донецкого аэропорта мы чаще всего слышали именно русскую речь. Вас не напрягает, что пацаны умирали там за свою и вашу Украину, но прощались со своими побратимами используя русский язык.
    А теперь им приходится читать ту херню, которую вы здесь пишите.
    Я, живя в Одессе, совершенно спокойно понимаю украинский язык, но общаться мне удобнее, используя русский. Потому что, запомните, я думаю на русском. И меня уже не перевоспитать. Но от этого я Украину не люблю меньше. А ваше понимание украинскости только раскалывает Украину. Поймите, наконец, это и примите. Станьте мудрее.
    Не виноват русский язык в том, что на нём разговаривает Путин.
    И хватит уже об этом постоянно трындеть на спортивном ресурсе.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 04.10.2020 11:39
    +6
    Stanislav Matusevych, 03.10.2020 19:57
    Ох мені ці оптимісти... "Чарівні" шанси Еліни на Шолом нижче статистичної похибки. Неможливо виграти 7 матчів ТВШ без стабільної гри, якої зараз нема. У сенсі перемоги на турнірі сподівання можуть бути тільки на диво, а шанси на нього самі розумієте, які.
    Совершенно с тобой согласен по поводу невозможности взять шлем без хорошей игры. Но не соглашусь, что Элина не может априори набирать походу турнира... У меня впечатления другие... Уим хотя бы последний вспомнить. В общем, остаюсь умеренным оптимистом. Шансы сегодня расцениваю 50:50. Обе изначально играют не на пике, вопрос кто сможет добавить, у кого крепче характер и т.д. Также не думаю, что неудачи трехлетней давности будут как-то давить на опытную Элину.
    Ну и без качественного улучшения игры Элины против Халеп, на выигрыш шлема у нее минимум шансов.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 04.10.2020 11:33
    -1
    Stanislav Matusevych, 03.10.2020 19:50
    Про слайси з дропами я навіть не кажу, бо зрозуміло, що то не її гра. Треба задіювати те, що Еліна непогано вміє, враховуючи слабкі місця Гарсії. Наприклад, сильний глибокий прийом у центр в ноги.
    Кстати, дропать Элина неплохо научилась в последнее время.
    Олег Судак
    online
      Олег Судак, 04.10.2020 11:17
    +5
    никовіліст, 03.10.2020 20:25
    Як я Вас всіх поважаю, любі друзі!!! Жодного комменту клятою мордорською! Ось би й завжди в майбутньому так!
    Так Еліна до цього спонукає! За 2 тижні чотирьох свинособак було загнано в стійло і впхнуто рилом в болото.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 04.10.2020 11:15
    +4
    Архиважный матч для карьеры Элины. При все уважении к Наде - сенсации и очень сильной парной теннисистки Крейчиковой они категорией ниже. Так что, рискну предположить, что это матч за полуфинал. Верю в победу Элины. Кроме победы хотелось бы увидеть качественные улучшения в игре... Минимум НО в первую очередь. Без выхода на пик формы, в случае прохода в полуфинал, с Халеп бороться будет очень тяжело... Ну, скорее всего с Халеп, конечно. Это женский теннис, все может быть.
    никовіліст
    online
      никовіліст, 03.10.2020 20:25
    +17
    Як я Вас всіх поважаю, любі друзі!!! Жодного комменту клятою мордорською! Ось би й завжди в майбутньому так!
    captain2009
      captain2009, 03.10.2020 19:43
    +12
    Stanislav Matusevych, 03.10.2020 19:34
    Завтра буде справжня перевірка, на що здатна Еліна на нинішньому РГ. Гарсія зараз далека від найкращої форми, але вдома у неї якось виходить заводитися від уболівальницької підтримки. Після проваленого першого сету з Мертенс далі вона стала схожою на саму себе дворічної давнини. Тобто, їй зараз є, чим грати.
    Гра Еліни зараз кульгає на обидві ноги. Серйозні проблеми спостерігаються і на подачі, і в захисті, і в атаці. Але нікуди не подівся характер. Тим не менше, одного характеру проти Гарсії, якщо у неї більш-менш піде гра, не вистачить. Потрібно добре підготуватися до гри, з чим завжди в Еліни були проблеми. Хорошої тренерської руки їй не вистачає усі ці роки. Гарсія має нестабільний бекхенд, тому улюблений удар Еліни "зліва наліво" повинен застосовуватися постійно. Під форхенд краще не грати взагалі, бо буде боляче. І ще одним важливим завданням стане тримати довжину, що поганенько вдається після рестарту. Викидати м'ячі близько до хавкорту категорично не можна.
    Реально оцінюючи шанси, вони не дуже великі. Десь 30/70. Додавати по ходу великого турніру в Еліни майже ніколи не виходило, тому грати доведеться тим, що було в перших колах. Сподівання на характер і не кращий день Гарсії.
    Я думаю, що проти будь-якої суперниці шанси є завжди. Треба тільки добре аналіз гри супротивниці зробити, підмітити її слабкі сторони. Чи займається цим Бетлз і чи вони з Еліною будують план на гру - питання велике, звісно. Під форхенд Гарсії, так, типичними відкиданнями м'яча краще не грати, але слайси спробувати можна, як і спробувати закидати Гарсію дроп-шотами, щоб вона побігала. Чи буде так грати Еліна, побачимо завтра. Бажаю перемоги, але це буде більш реально, якщо буде чітке розуміння Еліною, що саме треба робити, аби перемогти.
    Sviatoslav Kudelych
      Sviatoslav Kudelych, 03.10.2020 19:22
    +9
    Як на мене - шикарне прев'ю до матчу! Все по ділу.
    gudini
      gudini, 03.10.2020 21:00
    +8
    Ще один важливий момент: У післяматчевому інтервью Еліна, ще незнаючи з ким саме гратиме, забажала у соперниці саме Гарсію, з метою реваншу. Отже маємо сподівання на повну самовіддачу з боку Еліни.
    captain2009
      captain2009, 03.10.2020 20:17
    +8
    Stanislav Matusevych, 03.10.2020 19:50
    Про слайси з дропами я навіть не кажу, бо зрозуміло, що то не її гра. Треба задіювати те, що Еліна непогано вміє, враховуючи слабкі місця Гарсії. Наприклад, сильний глибокий прийом у центр в ноги.
    Так, можливо, це не її гра. Але неможливо з усіма грати лише в "свою" гру. Треба щось інше пробувати, звісно. Про прийом в ноги погоджуюся. Сама Еліна може і не бачити, і вкотре питання постає про тренерську роботу. Вважаю, що з працездатністю Еліни вона могла б досягти більшого при іншому тренері.
    Николай Власов
      Николай Власов, 03.10.2020 20:59
    +7
    УДАЧИ ТЕБЕ ЭЛИНКА МЫ С ТОБОЙ
    Sashamar
    online
      Sashamar, 04.10.2020 13:19
    +6
    Одне свято сьогодні вже є. Халеп таки не пройшла "подвійну систему" Анісімова-Швьонтек. Як і минулого року тільки в зворотньому порядку.
    "Это просто праздник какой-то!"
    sv_2000
    online
      sv_2000, 04.10.2020 11:39
    +6
    Stanislav Matusevych, 03.10.2020 19:57
    Ох мені ці оптимісти... "Чарівні" шанси Еліни на Шолом нижче статистичної похибки. Неможливо виграти 7 матчів ТВШ без стабільної гри, якої зараз нема. У сенсі перемоги на турнірі сподівання можуть бути тільки на диво, а шанси на нього самі розумієте, які.
    Совершенно с тобой согласен по поводу невозможности взять шлем без хорошей игры. Но не соглашусь, что Элина не может априори набирать походу турнира... У меня впечатления другие... Уим хотя бы последний вспомнить. В общем, остаюсь умеренным оптимистом. Шансы сегодня расцениваю 50:50. Обе изначально играют не на пике, вопрос кто сможет добавить, у кого крепче характер и т.д. Также не думаю, что неудачи трехлетней давности будут как-то давить на опытную Элину.
    Ну и без качественного улучшения игры Элины против Халеп, на выигрыш шлема у нее минимум шансов.
    Vadin
      Vadin, 03.10.2020 21:30
    +6
    Комментарий свернут. Показать
    Mazyr2412, 03.10.2020 21:23
    Я взагалі не бачу проблем для Еліни(окрім домашніх трибун).
    Проблем то вистачає, зокрема те, що досить часто Еліну ламають психологічно:Осака, Халеп, Колінз, Мугуруза і зазвичай те, шо в Еліни нема плану Б)) но тут Стас, звісно, згустив фарби, так як Еліні є шо протиставити Гарсії.. І якшо безхарактерная Мертенс в відповідальний момент замандражувала, то Еліна класом то по вище буде.да в Гарсія ой як не безгрішна.. Але перед матчем 50 на 50
    Александр Науменко
    online
      Александр Науменко, 03.10.2020 20:43
    +6
    Жіночий теніс непередбачуваний, навіть в одной грі, і всі Ваші прогнози- гадання на кофейній гущі
    никовіліст
    online
      никовіліст, 03.10.2020 20:05
    +6
    Stanislav Matusevych, 03.10.2020 19:57
    Ох мені ці оптимісти... "Чарівні" шанси Еліни на Шолом нижче статистичної похибки. Неможливо виграти 7 матчів ТВШ без стабільної гри, якої зараз нема. У сенсі перемоги на турнірі сподівання можуть бути тільки на диво, а шанси на нього самі розумієте, які.
    Розумію. Шанси на виграш підсумкового турніру в Елі були ще меншими - але таки виграла. Еля програвала більш слабким суперниція, перебуваючи навіть в набагато кращій формі, ніж зараз. Й гроші на Еліну я не поставив би на завтрашню зустріч. Але лише тому, що принципово не граю на гроші. Еліна колись має виграти перший мейджор - й зараз шанси більші, ніж були перед стартами ТВШ в минулому й будуть на початку 2012 року, коли заграють всі найсильніші.
    Олег Судак
    online
      Олег Судак, 04.10.2020 11:17
    +5
    никовіліст, 03.10.2020 20:25
    Як я Вас всіх поважаю, любі друзі!!! Жодного комменту клятою мордорською! Ось би й завжди в майбутньому так!
    Так Еліна до цього спонукає! За 2 тижні чотирьох свинособак було загнано в стійло і впхнуто рилом в болото.
    никовіліст
    online
      никовіліст, 03.10.2020 20:47
    +5
    Александр Науменко, 03.10.2020 20:43
    Жіночий теніс непередбачуваний, навіть в одной грі, і всі Ваші прогнози- гадання на кофейній гущі
    Прогнози погоди теж не завжди точні. Але це не причина перестати прогнозувати її або дивитися прогноз на завтра.
    Добре. Погоджуюся на перемогу Еліни в трьох сетах.
    Vadin
      Vadin, 03.10.2020 19:48
    +5
    Комментарий свернут. Показать
    Stanislav Matusevych, 03.10.2020 19:34
    Завтра буде справжня перевірка, на що здатна Еліна на нинішньому РГ. Гарсія зараз далека від найкращої форми, але вдома у неї якось виходить заводитися від уболівальницької підтримки. Після проваленого першого сету з Мертенс далі вона стала схожою на саму себе дворічної давнини. Тобто, їй зараз є, чим грати.
    Гра Еліни зараз кульгає на обидві ноги. Серйозні проблеми спостерігаються і на подачі, і в захисті, і в атаці. Але нікуди не подівся характер. Тим не менше, одного характеру проти Гарсії, якщо у неї більш-менш піде гра, не вистачить. Потрібно добре підготуватися до гри, з чим завжди в Еліни були проблеми. Хорошої тренерської руки їй не вистачає усі ці роки. Гарсія має нестабільний бекхенд, тому улюблений удар Еліни "зліва наліво" повинен застосовуватися постійно. Під форхенд краще не грати взагалі, бо буде боляче. І ще одним важливим завданням стане тримати довжину, що поганенько вдається після рестарту. Викидати м'ячі близько до хавкорту категорично не можна.
    Реально оцінюючи шанси, вони не дуже великі. Десь 30/70. Додавати по ходу великого турніру в Еліни майже ніколи не виходило, тому грати доведеться тим, що було в перших колах. Сподівання на характер і не кращий день Гарсії.
    Мдаа.. Побачимо.. Якшо Гарсією перегравала безхарактерная зовсім Мертенс, яка є Світоліної на мінімалках на грунті, то проти Еліни нормального рівня цього невистачить, а ритмізувати Еліна вміє а Гарсія явно не Воундросова біля сітки і вкороченнями.. Така собі Сабаленка на мінімалках.. Все вирішить ключові очки на більше менше і чий характер виявиться сильнішим))
    sv_2000
    online
      sv_2000, 04.10.2020 11:15
    +4
    Архиважный матч для карьеры Элины. При все уважении к Наде - сенсации и очень сильной парной теннисистки Крейчиковой они категорией ниже. Так что, рискну предположить, что это матч за полуфинал. Верю в победу Элины. Кроме победы хотелось бы увидеть качественные улучшения в игре... Минимум НО в первую очередь. Без выхода на пик формы, в случае прохода в полуфинал, с Халеп бороться будет очень тяжело... Ну, скорее всего с Халеп, конечно. Это женский теннис, все может быть.
    ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО
      ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО, 04.10.2020 10:42
    +4
    Отаманша! Віірю в твою перемогу! Хай щастить!
    никовіліст
    online
      никовіліст, 03.10.2020 21:42
    +4
    Александр Ад, 03.10.2020 21:28
    Ежелі людина добра ввічлива та розумна не важливо на якой мові вона пише.і навпакі
    Це так. Але факт є то, що будь-де в світі парашний язык є безумовне зло (окрім самої параші хіба що). А в Україні російський язік - найбільше зло. Скрізь добре, де його нема, й скрізь погано, де він є. Тому хай краще будуть сто текстів англійською чи бідь-якими іншими мовами, ніж один текст мордорською.
    Ну, й окреме питання до розумових здібностей тих "українців", котрі навіть в Україні з українцями не можуть чи не хочуть розмовляти/писати спільною мовою. Але то вже, як кажуть, "горбатого могила вилікує".
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 03.10.2020 21:28
    +4
    никовіліст, 03.10.2020 20:25
    Як я Вас всіх поважаю, любі друзі!!! Жодного комменту клятою мордорською! Ось би й завжди в майбутньому так!
    Ежелі людина добра ввічлива та розумна не важливо на якой мові вона пише.і навпакі
    gudini
      gudini, 03.10.2020 20:08
    +4
    "Після відновлення сезону 26-річна тенісистка на усіх турнірах, крім Ролан Гаррос, вибувала або в першому, або в другому колі."
    Перемога над Плішковою на US Open 202 другому колі.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 04.10.2020 13:27
    +3
    axylinam, 04.10.2020 13:21
    Только что сдула Халеп и Бертенс повисла,я так понял,если Свитолина победит француженку,то финал-это очень реальный вариант
    Матка боска! Швентек Халеп в одну калитку....
    Думать Свитолиной надо не о финале, а о Гарсии. И улучшать игру. Судя по всему Швентек в дикой форме. Так что хрен редьки не слаще.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности