Формула 1: великолепная восьмерка
Анонс Гран При Японии на Sport.ua
- 07 октября 2016, 09:12
- |
- 07 октября 2016, 09:20
- 2447
- 0
Пілот |
Команда |
Hard |
Medium |
Soft |
|
44 |
Л. Хемілтон |
Мерседес |
3 |
2 |
8 |
6 |
Н. Росберг |
Мерседес |
2 |
3 |
8 |
5 |
С. Феттель |
Феррарі |
3 |
1 |
9 |
7 |
К. Ряйкконен |
Феррарі |
2 |
2 |
9 |
77 |
В. Боттас |
Вільямс |
3 |
3 |
7 |
19 |
Ф. Масса |
Вільямс |
2 |
4 |
7 |
3 |
Д. Ріккардо |
Ред Булл |
4 |
3 |
6 |
33 |
М. Ферстаппен |
Ред Булл |
4 |
3 |
6 |
20 |
К. Магнуссен |
Рено |
4 |
2 |
7 |
30 |
Д. Палмер |
Рено |
3 |
3 |
7 |
27 |
Н. Хюлькенберг |
Форс Індія |
4 |
2 |
7 |
11 |
С. Перес |
Форс Індія |
4 |
2 |
7 |
26 |
Д. Квят |
Торо Россо |
4 |
2 |
7 |
55 |
К. Сайнс |
Торо Россо |
3 |
3 |
7 |
14 |
Ф. Алонсо |
Макларен |
3 |
3 |
7 |
22 |
Д. Баттон |
Макларен |
3 |
3 |
7 |
9 |
М. Ерікссон |
Заубер |
2 |
3 |
8 |
12 |
Ф. Наср |
Заубер |
2 |
3 |
8 |
94 |
П. Верляйн |
Мейнор |
3 |
4 |
6 |
31 |
Е. Окон |
Мейнор |
3 |
4 |
6 |
8 |
Р. Грожан |
Хаас |
3 |
3 |
7 |
21 |
Е. Гутьєррес |
Хаас |
2 |
4 |
7 |
В цілому вибір шин пілотами виглядає таким чином, що стає зрозуміло - під час практик більшість гонщиків перевірятиме ресурс й ефективність комплектів Medium і Soft, тим паче, що в Малайзії багатьом не сподобалося як працювала ґума Medium. Також варто очікувати, що з прицілом на гонку одні спробують зекономити під час кваліфікації комплект або пробитися до фіналу на більш жорстких шинах, аби стартувати на них і проїхати більш довгий початковий відрізок. Стосовно ж тактики, то тут все дуже непросто: три різні типи покришок дають багато простору для маневру, тож наперед вгадати дії команд буде непросто. Навіть керівник Піреллі Моторспорт, Пол Хембрі, питання кількості піт-стопів уникнув: «Як і Сільверстоун зі Спа, Сузука є однією з найбільш вимогливих трас в чемпіонаті щодо навантаження на ґуму.
І хоча останніми роками організатори не раз міняли асфальт таким чином, що покриття стало менш абразивним, ніж раніше, та це все-одно не применшує складнощів траси. Етап в Японії завжди чекають з нетерпінням, особливо місцеві вболівальники, які з величезним ентузіазмом ставляться до Формули 1 і відмінно у ній розбираються, щоразу створюючи прекрасну атмосферу на трибунах. Цьогоріч ми вперше привезли в Сузуку шини Soft, що тільки збільшує кількість можливих варіантів стратегії - ми майже напевно побачимо це вже під час суботньої кваліфікації».
Не менш цікаво буде подивитися на те, чи зможуть пілоти Ред Булл нав'язати боротьбу головним фаворитам, зрештою в Сузуці буде прохолодніше, ніж в Сепангу, тож на жорстких шинах «бики» не повинні програвати так багато, як це було минулого тижня у спекотній Малайзії. Безумовно чергова напружена та цікава очікується боротьба за спинами фаворитів, в якій зійдуться гонщики Форс Індії, Вільямс і Макларен, тим паче, що перші дві команди продовжують змагатися за четверте місце в Кубку конструкторів, а разом із ним і за такі незайві кілька мільйонів призових.
При цьому Алонсо з Баттоном можуть суттєво вплинути на протистояння колективів з Сільверстоуна та Гроува, особливо зважаючи на те, що в Макларен на домашньому для Хонди етапі не планують жодних експериментів або позапланових замін агрегатів, через які Фернандо з Дженсоном можуть опинитися наприкінці стартового поля. Погана новина прийшла до клієнтів Мерседес - вони в Японії нові версії силової установки не отримають. А все тому, що «срібні стріли» знайшли «винного» у відмові двигуна на машині Хемілтона в Малайзії - ним виявився підшипник головки шатуна, тож тепер мотористи вирішили перевірити усі підшипники з тої партії, через що нові мотори раніше американського етапу не отримає ніхто.
Гран Прі Японії, Сузука, 7-9 жовтня, п'ятниця - неділя
Довжина кола |
Кіл в гонці |
Дистанція |
Найшвидше коло в сучасній конфігурації: |
5,807 км |
53 |
307,471 км |
кваліфікація: 1'29.599 (2006, Феліпе Масса) гонка: 1'31.540 (2005, Кімі Ряйкконен) |
Перша практика 04:00 - п'ятниця 7 жовтня
Друга практика 08:00 - п'ятниця 7 жовтня
Третя практика 06:00 - субота 8 жовтня
Кваліфікація 09:00 - субота 8 жовтня
Гонка 08:00 - неділя 9 жовтня