Мінтранс визначився з інвестиціями
Мінтрансзв’язку оприлюднив перелік об’єктів до ЄВРО 2012, що потребують залучення інвестицій
Транспортники розрахували обсяги коштів, необхідних для реконструкції та будівництва аеропортів, автодоріг, залізниці та метрополітену.
Підготовка основних та резервних аеропортів до Євро 2012
1. Аеропорт «Львів» - 144 млн. грн.
2. Аеропорт «Київ» - 355 млн. грн.
3. Аеропорт «Бориспіль» - 3 млрд. грн.
4. Аеропорт «Дніпропетровськ» - 464 млн. грн.
5. Аеропорт «Донецьк» - 381 млн. грн.
6. Аеропорт «Одеса» - 755 млн. грн.
7. Аеропорт «Харків» - 436 млн. грн.
8. Резервні аеропорти (Гостомель, Івано-Франківськ, Миколаїв, Маріуполь, Запоріжжя, Луганськ) - 357 млн. грн.
Перелік пріоритетних інвестиційних проектів в рамках підготовки та проведення чемпіонату світу з футболу Євро 2012
Аеропорт «Бориспіль» - будівництво паркінгу для автомобілів – 30 млн.євро.
Аеропорт «Бориспіль» - готель *** на 280 місць - 20 млн.євро.
Аеропорт «Бориспіль» - готель **** на 225 номерів – 24 млн.євро.
Аеропорт «Львів» - будівництво приаеродромної інфраструктури - 18 609,9 дол. США.
Аеропорт «Львів» - будівництво пасажирського терміналу 90 376,0 дол. США.
Основні проекти розвитку автомобільних доріг до Євро 2012
1. Велика кільцева автомобільна дорога м. Києва. Вартість проекту – 16,4 млрд. грн.
2. Будівництво та експлуатація автомобільної дороги від кордону з Російською Федерацією (КПП «Щербаківка») до автомобільної дороги Київ-Харків-Довжанський за новим напрямком. Вартість проекту – 1,2 млрд. грн.
Основні проекти розвитку залізничного транспорту до Євро 2012
1. Закупівля електропоїздів з примусовим нахилом кузову типу Pendolino – 180 млн. євро
2. Організація швидкісного руху (200 км/годину) пасажирських поїздів на напрямку Київ – Полтава – 400 млн.дол. США
Основні проекти розвитку мережі метрополітенів до Євро 2012
1. Будівництво 3-ї лінії метрополітену, дільниці від станції «23 Серпня» до станції «Проспект Перемоги» – 512 млн. грн.
2. Будівництво 3-ї лінії метрополітену, дільниці від станції «Метробудівників ім.. Г.І. Ващенка» до станції «Одеська» – 978,4 млн.грн.
3. Будівництво 3-ї лінії метрополітену, дільниці від станції «Одеська» до станції «Аеропорт» – 891,0 млн.грн.
4. Будівництво електродепо «Олексіївське» із з’єднувальною гілкою на 3-ю лінію Харківського метрополітену. – 254,7 млн. грн
5. Придбання рухомого складу ДП «Харківський метрополітен» - 1006,4 млн.грн
6. Перша черга метрополітену у м. Дніпропетровську 2 358 млн. грн
7. Подовження першої черги метрополітену у м. Дніпропетровську від ст. «Комунарівська» до ст. «Парус 2» - 900 млн.грн.
8. Будівництво першої черги метрополітену у м. Донецьку від станції «Пролетарська» до станції «Білий лебідь» - 5425,9 млн. грн.
9. Придбання гірничопрохідного обладнання для будівництва першої черги метрополітену у м. Донецьку - 96 млн. грн.
Інформаційний центр «Україна-2012» за матеріалами Міністерства транспорту та зв’язку
Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите
ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ
Бразилец Винисиус Жуниор из Реала признан лучшим в году
Считается, что украинец принял милдронат
Я просто в шоке! Уроды!
По заборам зато полазил - давненько не делал этого ))
Хотя Барабан, Холгора, Гертруда и особенно Пролет - это нечто
ну а Дмитрию респект - он как нянька обьясняет то, что лежит вот, на поверхности!
Люди, подумайте, ну если не будет хотя бы ОДНОГО аэропорта международного, солидного уровня, тогда мы что - туристическая страна? А если будет - тогда вопрос - ГДЕ? Ответ очевиден - Киев, только Киев
Дмитрию Копию: - Леше Абаджи привет передавать?
Бугага : ) Это Вы не были на м. Харьковская в Киеве перед открытием метро : ))) Там можно минут 30 отстоять, очередь на улице начинается : )
а в перерывах между самолетами соседские собаки голос будут срывать по полной...((( уёёёё....
Хочу метро на Рогань, и желательно к 2012 году! ;)))
На Пролет надоело ездить, да еще эти уроды шо-то там постоянно переход перекрывают наполовину - пробки человеческие на 10 минут с утра. Это после пробок на дороге. (((
Превышает уже сейчас, когда еще нет инвестиций, просто есть спрос! Вы даже внутренние перелеты посмотрите - по какому маршруту больше летают Харьков - Львов или Львов - Киев или Харьков - Киев? А теперь возьмите каждый областной центр и посчитайте сколько рейсов летает в Киев! Из каждого аэропорта все летают в Киев. Вот Вам и пассажиропоток.
"Там что, будут строить ВПП для марсианских звездолетов????
Нах. стране вообще такой аэропорт?"
Потому что даже сейчас пассажиропоток в Киеве превышает в несколько раз пассажиропоток во всех остальных городах вместе взятых
================================================
Так может потому и превышает, что инвистиции распределены "поровну"???
Во-во! А в Шереметьево, я вообще в шоке был - стояла очередь из самолетов, штук 5. Один взлетает, сразу следующий заезжает, взлетает, и снова следующий. Интервал еще меньше, а очередь не умешалась.
Конечно! Я в апреле летал в Англию, уже в апреле терминалы не успевали обрабатывать потоки людей, а представьте, что творится в курортный сезон! Уже в начале мая на парковке не было свободных мест, так что парковка - это первоочередное. Хороший аэропорт - это новый поток туристов. В Борисполе очень маленький аэропорт, я молчу про Харьков. Но я был в Шереметьево (а в Москве кроме Шереметьево еще 4 аэропорта), в Анталии - эти аэропорты раз в 10 больше, чем даже Борисполь. Так что такие вложения сомнению не подлежат.
Нах. стране вообще такой аэропорт?"
Потому что даже сейчас пассажиропоток в Киеве превышает в несколько раз пассажиропоток во всех остальных городах вместе взятых.