Элина Свитолина – Рената Сарасуа. Смотреть онлайн. LIVE трансляция

Смотрите видеотрансляцию матча второго круга на Открытом чемпионате Франции по теннису

Элина Свитолина – Рената Сарасуа. Смотреть онлайн. LIVE трансляция
© WTA. Элина Свитолина

В среду, 30 сентября, первая ракетка Украины Элина Свитолина (№5 WTA) продолжит борьбу на Открытом чемпионате Франции по теннису.
 
В матче второго круга украинка будет играть против Ренаты Сарасуа из Мексики (№178 WTA, Q). Матч откроет программу соревновательного дня на корте имени Филиппа Шатрие. Время начала встречи – 12:00 по Киеву.

Путь на турнире
Стадия  Свитолина  Сарасуа   
1-й круг    Грачева (7-6 6-4) №89 WTA  Жакемо (6-2 6-1) №522 WTA
 
Ранее девушки между собой не играли.
 
В следующем круге победительница матча сразится против Астры Шармы из Австралии (№134 WTA, Q) или Екатерины Александровой из России (№31 WTA).

 

РАСПИСАНИЕ ДНЯ

ТУРНИРНАЯ СЕТКА

ПРИЗОВЫЕ

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(18 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    AleksMih
      AleksMih, 30.09.2020 14:42
    0
    SokolikS, 30.09.2020 13:52
    Есть отличная система - олимпийська до двух поражений (сетка лузеров и винеров). Как по мне наиболее оптимальная - у сильных игроков есть защита от случайного поражения вплоть до полуфиинала.
    А как по проигравшим пару раз – наиболее не наиболее Ну и алгоритм подмешивания в утешилку клиентов сверху далеко не для светлых голов пересичных болельщиков
    Oleksandr Kelym
      Oleksandr Kelym, 30.09.2020 14:16
    -1
    У мене старший брат професійний шофер і якось у далекій вже юності я його запитав - що саме важке в його роботі?
    А він і каже: це дві ситуації на дорозі - куриця і жінка!
    Їду я а куриця біжить через дорогу - і вже їй залишилося пів метра до краю... і раптом вона розвертається і з лементом несеться назад, прямо мені під колеса ! Отак буває чинять і жінки.....
    Так грає і Світоліна: перший сет 6:3...
    включається комплекс курки - 0:6 !!!, логіка втрачається, повна розгубленість, не усвідомлює, що робе !
    Третій сет, вдається взяти себе в руки, - 6:2......
    Ну хто ця Рената Сарасуа? Рейтинг №178 !!! Типовий гравець другої сотні рейтингу! І тут Світоліна влаштовує спектакль: "комплекс куриці" і тому подібне... Та вона подібних суперниць повинна проходити як ніж крізь масло, не відчуваючи спротиву !
    Але отой клятий "комплекс куриці": логіка відключається... руки трясуться... коліна тремтять !
    Без психолога не обійтися: ніколи не буде ТОПОМ !
    Venesuela
      Venesuela, 30.09.2020 14:05
    +1
    Хоча після матчу з Александровою вже буде по цимбалам зняття Серени з турниру, нажаль
    Venesuela
      Venesuela, 30.09.2020 13:56
    +1
    Серена знялась!!! І жаль і добре)))
    vv691
      vv691, 30.09.2020 13:54
    +1
    Stepan Zabava, 30.09.2020 13:49
    Та да, что топы вилетают ето хорошо но Еля может как, и выиграть так, и слить любому из топ-30.
    из топ 200
    SokolikS
      SokolikS, 30.09.2020 13:52
    0
    AleksMih, 30.09.2020 02:54
    Любая система проведения турнира с поэтапным выбыванием будет ущемлять интересы тех или других игроков . Идеальная с позиций равноправия всех игроков круговая система , если играть шлем каждый день кроме одного дня отдыха в неделю количеством квал плюс основа игроков, займет десять месяцев , количество игр будет почти 33 тысячи. Об интересе к такому турниру ведущих игроков и зрителей догадаться несложно
    Есть отличная система - олимпийська до двух поражений (сетка лузеров и винеров). Как по мне наиболее оптимальная - у сильных игроков есть защита от случайного поражения вплоть до полуфиинала.
    Venesuela
      Venesuela, 30.09.2020 13:51
    0
    Мдя.... Александрова сільнійша за Сарасуа буде !!! Навіть вгадувати не берусь
    moneron
      moneron, 30.09.2020 13:50
    0
    A.V., 30.09.2020 13:44
    Таки пахне конторою 2 сет.
    Меня тоже насторожил безвольно слитый второй сет. Уж слишком легко Элина его отдала. Во многих розыгрышах решения были абсолютно нелогичными.
    Stepan Zabava
      Stepan Zabava, 30.09.2020 13:49
    +1
    Arty900, 30.09.2020 13:47
    Может и зайти, вон Быкуся Шмидловой летит.
    Серена снялась. Сетка расчищается
    Та да, что топы вилетают ето хорошо но Еля может как, и выиграть так, и слить любому из топ-30.
    vv691
      vv691, 30.09.2020 13:49
    -2
    yaroslavos, 30.09.2020 13:45
    Собака лает, а караван идёт. Спасибо Елине, что РГ для нас ещё не закончен
    не элине спасибо а заразе она сама застрелилась
    captain2009
      captain2009, 30.09.2020 13:48
    +4
    Mazyr2412, 30.09.2020 13:37
    А що вона може зробити з дропами,коли грає далеко за задньою лінією,а гра в атаці не йде?
    Є інші варианти, окрім атаки. Наприклад, грати з обертанням м'яча, але глибше під задню лінію. А так, звичайно, грати в хавкорт несильно - гарний шанс для вкорочених. Добре, що так все закінчилося. До речі, перестала суперниця використовувати вкорочені - одразу 6:2 в третій партії. Такі справи. Еліну з перемогою, а Бетлза - гнати поганою мітлою.
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 30.09.2020 13:47
    +1
    Stanislav Matusevych, 30.09.2020 13:45
    З такою перемогою навіть вітати не хочеться. Провали у грі нікуди не поділися, а так далеко на Шоломі не зайдеш.
    Та все нормально. Недооцінка в другому сеті+ сет життя для мексиканки=баранка. А в третьому звична, зібрана Елінка. Молодець!
    Oleksyi Gorupovych
      Oleksyi Gorupovych, 30.09.2020 13:47
    +7
    "Розізлилась" Еліна сама на себе. Якщо таке трапляється, тоді "бережись". Бійцівський характер виявила. Молодчина. Як такого не вистачає нашій молоді.
    Arty900
      Arty900, 30.09.2020 13:47
    +4
    Stanislav Matusevych, 30.09.2020 13:45
    З такою перемогою навіть вітати не хочеться. Провали у грі нікуди не поділися, а так далеко на Шоломі не зайдеш.
    Может и зайти, вон Быкуся Шмидловой летит.
    Серена снялась. Сетка расчищается
    Руслан Луценко
      Руслан Луценко, 30.09.2020 13:46
    0
    Гарненький мексиканський тушкан, програв на жаль)) Элiну с перемогою! Звичайний як для неi валiдол!!!
    dudigo78
    online
      dudigo78, 30.09.2020 13:46
    +6
    шо маємо, то маємо. дякуємо і за це
    Stepan Zabava
      Stepan Zabava, 30.09.2020 13:46
    +4
    Publius, 30.09.2020 13:42
    Пока что выигрывает третью партию за счет прорезавшейся подачи.
    В цьому і різниця між топ гравцями і рештою, навіть в неудачний для себе день, використати по максимуму свої сильні сторони.
    Sergiy20
      Sergiy20, 30.09.2020 13:45
    +1
    Еліна Нервотрьопіна) Всіх з черговою перемогою!!!
    yaroslavos
      yaroslavos, 30.09.2020 13:45
    +10
    Собака лает, а караван идёт. Спасибо Елине, что РГ для нас ещё не закончен
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 30.09.2020 13:45
    +3
    Як малята не стараються,а топи виграють!!!
    сергей богданов
    online
      сергей богданов, 30.09.2020 10:42
    +11
    Ну что Эля как всегда осталась одна надежда на тебя, вперёд к победе, мы поддержим тебя!
    yaroslavos
      yaroslavos, 30.09.2020 13:45
    +10
    Собака лает, а караван идёт. Спасибо Елине, что РГ для нас ещё не закончен
    AleksMih
      AleksMih, 30.09.2020 02:54
    +8
    Любая система проведения турнира с поэтапным выбыванием будет ущемлять интересы тех или других игроков . Идеальная с позиций равноправия всех игроков круговая система , если играть шлем каждый день кроме одного дня отдыха в неделю количеством квал плюс основа игроков, займет десять месяцев , количество игр будет почти 33 тысячи. Об интересе к такому турниру ведущих игроков и зрителей догадаться несложно
    Oleksyi Gorupovych
      Oleksyi Gorupovych, 30.09.2020 13:47
    +7
    "Розізлилась" Еліна сама на себе. Якщо таке трапляється, тоді "бережись". Бійцівський характер виявила. Молодчина. Як такого не вистачає нашій молоді.
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 30.09.2020 13:13
    +7
    Боже, який жах! Наші дівчата явно вирішили довести до інфаркту своїх уболівальників.
    anachar
      anachar, 30.09.2020 12:58
    +7
    Ну Эля умеет удивлять!!! Жесть!
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 30.09.2020 12:49
    +7
    Vlad Ltava, 30.09.2020 12:19
    Ех , немає на тебе , мексиканочка , нашоі Даяночки! Та б тобі обов'язково програла б . Еліна , тобі дійти до фіналу як на Підсумкових , а 6-3 , 6-3 на твою користь .
    Чим вам Даяна не входила. Не подобається не дивіться. Ви ж Марту на руках носили,до вчорашнього дня,а тепер мабуть поносите. Те ж саме буде і з Еліною. Критикувати потрібно,но не під...обувати! Якось так.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 30.09.2020 13:46
    +6
    шо маємо, то маємо. дякуємо і за це
    olya403
      olya403, 30.09.2020 13:06
    +6
    yura241268, 30.09.2020 13:04
    что происходит?
    мексиканка перестала робити безліч помилок, як в першому сеті
    Venesuela
      Venesuela, 30.09.2020 12:58
    +6
    Якщо і пройде мексиканку, а далі хто повинен бути аби Світоліна пройшла далі? Нажаль вкотре Світоліна не готова к ТВШ(((
    Venesuela
      Venesuela, 30.09.2020 12:07
    +6
    Хто як не ти? Віримо і сподіваємось!!! Перемоги!!!
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 30.09.2020 13:41
    +5
    Алексей Журавель, 30.09.2020 13:34
    Позор какой-то... так ужасно играть еще нужно постараться. Именно ужасно играть самой, а не из-за отличной игры соперницы
    Еліна грає нормально ( в її теперішньому стані),але м'яко. Тільки почала бити сильніше і пішли помилки у мексиканки.
    captain2009
      captain2009, 30.09.2020 13:33
    +5
    Другий сет показав, що робота над помилками після Воундрошової не була зроблена. А от мексиканка, схоже, ту гру досконально вивчила та замучила Світоліну дропшотами. В черговий раз вже дивуюся, навіщо там в таборі Еліни потрібен Бетлз.
    olegg1261
      olegg1261, 30.09.2020 13:17
    +5
    Перед тим як розпинати Світоліну,зверніть увагу на те як технічно спокійно і виважено грає мексиканка.
    Stepan Zabava
      Stepan Zabava, 30.09.2020 13:16
    +5
    Venesuela, 30.09.2020 13:14
    Це Монфіс негідник)) сам не гам і Ельке не дам)))
    Монфіс поставив 50 баксів на баранку в другому сеті, заробляє перед пенсією).
    Vadin
      Vadin, 30.09.2020 13:09
    +5
    Комментарий свернут. Показать
    Баранка від мексиканського ноунеймы це просто позорище
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 30.09.2020 13:07
    +5
    sergo1957, 30.09.2020 12:57
    Мазафакаёпта ! Ты же 5-я ракетка мира ! Должна с такими одной левой управляться. А тут 0:3.
    Так вона і переможе. Але однієї рукою вона рідко перемагає. Її основна чеснота, замучити суперницю та понизити її рівень. А рознести суперницю- це до Даяни (коли йде гра).
    captain2009
      captain2009, 30.09.2020 13:48
    +4
    Mazyr2412, 30.09.2020 13:37
    А що вона може зробити з дропами,коли грає далеко за задньою лінією,а гра в атаці не йде?
    Є інші варианти, окрім атаки. Наприклад, грати з обертанням м'яча, але глибше під задню лінію. А так, звичайно, грати в хавкорт несильно - гарний шанс для вкорочених. Добре, що так все закінчилося. До речі, перестала суперниця використовувати вкорочені - одразу 6:2 в третій партії. Такі справи. Еліну з перемогою, а Бетлза - гнати поганою мітлою.
    Arty900
      Arty900, 30.09.2020 13:47
    +4
    Stanislav Matusevych, 30.09.2020 13:45
    З такою перемогою навіть вітати не хочеться. Провали у грі нікуди не поділися, а так далеко на Шоломі не зайдеш.
    Может и зайти, вон Быкуся Шмидловой летит.
    Серена снялась. Сетка расчищается
    Stepan Zabava
      Stepan Zabava, 30.09.2020 13:46
    +4
    Publius, 30.09.2020 13:42
    Пока что выигрывает третью партию за счет прорезавшейся подачи.
    В цьому і різниця між топ гравцями і рештою, навіть в неудачний для себе день, використати по максимуму свої сильні сторони.