ФОТО. Два рассечения. Как выглядит лицо арбитра, которого избил Широков

Более глупого поступка в матче любительских команд даже сложно представить

ФОТО. Два рассечения. Как выглядит лицо арбитра, которого избил Широков
© РИА Новости. Роман Широков

В сети появились фотографии арбитра, которого экс-игрок сборной России Роман Широков избил во время матча любительских команд «Матч ТВ» и «Ничего Обычного» на Московском Кубке Селебрити.
 
На лице судьи Никиты Данченко хорошо видно две сечки и огромный синяк после мощного удара 39-летнего футболиста.
 
По информации источника, рефери собирается обратиться в полицию, но опасается, что его карьера может быть закончена, поскольку «у Широкова слишком много связей».

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Twitter

(38 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Ya H
    online
      Ya H, 11.08.2020 22:35
    +1
    Кубак тайожных силебрити. Хахаххаах.
    Хоспади, кахда ты уже спасьош расию послав на них астироед.
    Andy_P
    online
      Andy_P, 11.08.2020 21:45
    +1
    DKTheBest2, 11.08.2020 19:26
    Так і напав на нього не боєць ММА. Хоч би якось огризнувся.
    Ты боец? Привык пропускать такие плюхи? А если чувак не ожидал такого, а после пиздюлины сразу потерялся? Такой удар - легко вынести? Это явно был нокаут. А Широков по жизни был неадекватом и психом, хз, чего ему там стрельнуло.
    Comrade Me
    online
      Comrade Me, 11.08.2020 21:03
    +2
    Какой мерзкий говор у того отморозка, что запрещает снимать.
    BaZia
    online
      BaZia, 11.08.2020 20:42
    +2
    Рашка хуле
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 11.08.2020 20:08
    -3
    ya_3, 11.08.2020 19:51
    В тебе часом прізвище не Широков, бо з якого переляку ти мені теж щось ламати зібрався?
    Я маю на увазі, в такому випадку.
    Просто я дивуюся з вашого покоління.
    ya_3
      ya_3, 11.08.2020 19:51
    +1
    DKTheBest2, 11.08.2020 19:44
    Зможу синку. Тільки зламаю тобі щось зі злості.
    Добре, може я більш вимогливий, але займайтеся спортом , хоч би підкачайтеся.
    В тебе часом прізвище не Широков, бо з якого переляку ти мені теж щось ламати зібрався?
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 11.08.2020 19:44
    -5
    ya_3, 11.08.2020 19:30
    Дядьку, якщо тебе хтось несподівано так саме смачно "пригостить" до юшки з носа, то навряд ти зможеш огризнутися...
    Зможу синку. Тільки зламаю тобі щось зі злості.
    Добре, може я більш вимогливий, але займайтеся спортом , хоч би підкачайтеся.
    Олексій Коваль
      Олексій Коваль, 11.08.2020 19:34
    +3
    DKTheBest2, 11.08.2020 19:26
    Так і напав на нього не боєць ММА. Хоч би якось огризнувся.
    Так на пал то на футбольном поле, а не в подворотне.
    ya_3
      ya_3, 11.08.2020 19:30
    +3
    DKTheBest2, 11.08.2020 19:26
    Так і напав на нього не боєць ММА. Хоч би якось огризнувся.
    Дядьку, якщо тебе хтось несподівано так саме смачно "пригостить" до юшки з носа, то навряд ти зможеш огризнутися...
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 11.08.2020 19:26
    -6
    ya_3, 11.08.2020 19:07
    Це взагалі-то був футбольний матч, а не ММА, то з якого суддя повинен був готуватися до бійки з прицюцькуватим півнем? В порядному світі кожен має право займатися своїми справами, а не весь час очікувати, що якесь бидло буде бикувать. Хоча, це ж рассєя...
    Так і напав на нього не боєць ММА. Хоч би якось огризнувся.
    Ya H
    online
      Ya H, 11.08.2020 19:16
    +3
    И скрепы
    Ya H
    online
      Ya H, 11.08.2020 19:16
    +4
    Это рюсгий мир
    ya_3
      ya_3, 11.08.2020 19:07
    +8
    DKTheBest2, 11.08.2020 18:02
    Я думав, що він якомусь пенсіонеру наваляв, а тут пацан. Що твориться з світом? Навіть за себе людина постояти не може.
    Це взагалі-то був футбольний матч, а не ММА, то з якого суддя повинен був готуватися до бійки з прицюцькуватим півнем? В порядному світі кожен має право займатися своїми справами, а не весь час очікувати, що якесь бидло буде бикувать. Хоча, це ж рассєя...
    REALIST
    online
      REALIST, 11.08.2020 18:50
    +13
    бидляча країна - бидлячі розклади... ще й знімати забороняють, порішати хочуть як завжди, дикуни зауральські!
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 11.08.2020 18:38
    -6
    DKTheBest2, 11.08.2020 18:33
    Герої виповзли і мінусів накидали.
    Ще повзуть.
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 11.08.2020 18:33
    -6
    DKTheBest2, 11.08.2020 18:02
    Я думав, що він якомусь пенсіонеру наваляв, а тут пацан. Що твориться з світом? Навіть за себе людина постояти не може.
    Герої виповзли і мінусів накидали.
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 11.08.2020 18:02
    -11
    Я думав, що він якомусь пенсіонеру наваляв, а тут пацан. Що твориться з світом? Навіть за себе людина постояти не може.
    REALIST
    online
      REALIST, 11.08.2020 18:50
    +13
    бидляча країна - бидлячі розклади... ще й знімати забороняють, порішати хочуть як завжди, дикуни зауральські!
    ya_3
      ya_3, 11.08.2020 19:07
    +8
    DKTheBest2, 11.08.2020 18:02
    Я думав, що він якомусь пенсіонеру наваляв, а тут пацан. Що твориться з світом? Навіть за себе людина постояти не може.
    Це взагалі-то був футбольний матч, а не ММА, то з якого суддя повинен був готуватися до бійки з прицюцькуватим півнем? В порядному світі кожен має право займатися своїми справами, а не весь час очікувати, що якесь бидло буде бикувать. Хоча, це ж рассєя...
    Ya H
    online
      Ya H, 11.08.2020 19:16
    +4
    Это рюсгий мир
    Олексій Коваль
      Олексій Коваль, 11.08.2020 19:34
    +3
    DKTheBest2, 11.08.2020 19:26
    Так і напав на нього не боєць ММА. Хоч би якось огризнувся.
    Так на пал то на футбольном поле, а не в подворотне.
    ya_3
      ya_3, 11.08.2020 19:30
    +3
    DKTheBest2, 11.08.2020 19:26
    Так і напав на нього не боєць ММА. Хоч би якось огризнувся.
    Дядьку, якщо тебе хтось несподівано так саме смачно "пригостить" до юшки з носа, то навряд ти зможеш огризнутися...
    Ya H
    online
      Ya H, 11.08.2020 19:16
    +3
    И скрепы
    Comrade Me
    online
      Comrade Me, 11.08.2020 21:03
    +2
    Какой мерзкий говор у того отморозка, что запрещает снимать.
    BaZia
    online
      BaZia, 11.08.2020 20:42
    +2
    Рашка хуле
    Ya H
    online
      Ya H, 11.08.2020 22:35
    +1
    Кубак тайожных силебрити. Хахаххаах.
    Хоспади, кахда ты уже спасьош расию послав на них астироед.
    Andy_P
    online
      Andy_P, 11.08.2020 21:45
    +1
    DKTheBest2, 11.08.2020 19:26
    Так і напав на нього не боєць ММА. Хоч би якось огризнувся.
    Ты боец? Привык пропускать такие плюхи? А если чувак не ожидал такого, а после пиздюлины сразу потерялся? Такой удар - легко вынести? Это явно был нокаут. А Широков по жизни был неадекватом и психом, хз, чего ему там стрельнуло.
    ya_3
      ya_3, 11.08.2020 19:51
    +1
    DKTheBest2, 11.08.2020 19:44
    Зможу синку. Тільки зламаю тобі щось зі злості.
    Добре, може я більш вимогливий, але займайтеся спортом , хоч би підкачайтеся.
    В тебе часом прізвище не Широков, бо з якого переляку ти мені теж щось ламати зібрався?