Симона Халеп – Гарбинье Мугуруса. Смотреть онлайн. LIVE трансляция

Смотрите видеотрансляцию полуфинала Открытого чемпионата Австралии по теннису

Симона Халеп – Гарбинье Мугуруса. Смотреть онлайн. LIVE трансляция
© WTA. Симона Халеп

В четверг, 30 января, на Открытом чемпионате Австралии по теннису состоятся полуфинальные матчи у женщин.
 
Во втором матче игрового дня сыграют Симона Халеп из Румынии (№3 WTA) и Гарбинье Мугуруса из Испании (№32 WTA).
 
Ориентировочное начала поединка в 07:15 по Киеву после матча Барти - Кенин.
 
 

Ранее девушки встречались 5 раз. Мугуруса выиграла три матча, все они были сыграны на харде. Обе победы Халеп состоялись на грунте.

Победительница матча сразится за титул против Эшли Барти из Австралии или Софии Кенин из США.

РАСПИСАНИЕ ДНЯ

ТУРНИРНАЯ СЕТКА

ПРИЗОВЫЕ

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(6 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    palpal
      palpal, 30.01.2020 23:49
    0
    С ясновидящими не спорят
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 30.01.2020 19:58
    0
    palpal, 30.01.2020 13:42
    Рейтинг мало того, что надуман, но еще и ечень инерционен, Гарбин и выиграв АО даже в десятку не войдет
    А хто їй винен? Рейтинг справді інерційний. І Мугурузі, і всім її суперницям, і усім шанувальникам тенісу у світі це відомо. Чи ви хочете, щоб вона вигравши цей АО перебувала на чолі рейтингу, не зважаючи на наступні провали на РГ, Вімблдоні чи US open?
    palpal
      palpal, 30.01.2020 13:42
    -3
    Рейтинг мало того, что надуман, но еще и ечень инерционен, Гарбин и выиграв АО даже в десятку не войдет
    Lazio
      Lazio, 30.01.2020 10:39
    -2
    Віталій Дубенський, 30.01.2020 08:53
    А що тут вдуплятися??? Треба було Підсумковий дивитися, коли Еліна Кароліну вздрючила, потім оцих обох, а потім ще й Бенчіч. Причому всіх їх у двох сетах обігрувала. Набрала завдяки цьому 1080 очок, які дозволяють їй тепер бути четвертою.
    Де факто ви праві. Я не мав на увазі реально зароблені бали. Там все чесно і по дєлу.
    Просто рівень гри тепер явно не 4 місце в світі..
    А так, я її як обожнював - так і обожнюю.. Єслі шо...... 😁
    Sviatoslav Kudelych
      Sviatoslav Kudelych, 30.01.2020 09:33
    -3
    Lazio, 30.01.2020 08:37
    Дивлюся мвтч і не вдупляюся (при мегаповазі до неї), як Світоліна є 4-ю ракеткою світу?...
    Ідеальний турнір, гра, результат від Мугурузи! Причому тут Світоліна?
    Віталій Дубенський
      Віталій Дубенський, 30.01.2020 09:04
    0
    Віталій Дубенський, 30.01.2020 08:53
    А що тут вдуплятися??? Треба було Підсумковий дивитися, коли Еліна Кароліну вздрючила, потім оцих обох, а потім ще й Бенчіч. Причому всіх їх у двох сетах обігрувала. Набрала завдяки цьому 1080 очок, які дозволяють їй тепер бути четвертою.
    Вірніше, одну з них - Сімону, а третьою була нинішня фіналістка АО Софья Кенін.
    Віталій Дубенський
      Віталій Дубенський, 30.01.2020 08:53
    +4
    Lazio, 30.01.2020 08:37
    Дивлюся мвтч і не вдупляюся (при мегаповазі до неї), як Світоліна є 4-ю ракеткою світу?...
    А що тут вдуплятися??? Треба було Підсумковий дивитися, коли Еліна Кароліну вздрючила, потім оцих обох, а потім ще й Бенчіч. Причому всіх їх у двох сетах обігрувала. Набрала завдяки цьому 1080 очок, які дозволяють їй тепер бути четвертою.
    Віталій Дубенський
      Віталій Дубенський, 30.01.2020 08:44
    -1
    Це ж треба. Мала Сімона чотири сет-боли і врешті програла сет.
    Lazio
      Lazio, 30.01.2020 08:37
    -2
    Дивлюся мвтч і не вдупляюся (при мегаповазі до неї), як Світоліна є 4-ю ракеткою світу?...
    Віталій Дубенський
      Віталій Дубенський, 30.01.2020 08:53
    +4
    Lazio, 30.01.2020 08:37
    Дивлюся мвтч і не вдупляюся (при мегаповазі до неї), як Світоліна є 4-ю ракеткою світу?...
    А що тут вдуплятися??? Треба було Підсумковий дивитися, коли Еліна Кароліну вздрючила, потім оцих обох, а потім ще й Бенчіч. Причому всіх їх у двох сетах обігрувала. Набрала завдяки цьому 1080 очок, які дозволяють їй тепер бути четвертою.
    palpal
      palpal, 30.01.2020 23:49
    0
    С ясновидящими не спорят
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 30.01.2020 19:58
    0
    palpal, 30.01.2020 13:42
    Рейтинг мало того, что надуман, но еще и ечень инерционен, Гарбин и выиграв АО даже в десятку не войдет
    А хто їй винен? Рейтинг справді інерційний. І Мугурузі, і всім її суперницям, і усім шанувальникам тенісу у світі це відомо. Чи ви хочете, щоб вона вигравши цей АО перебувала на чолі рейтингу, не зважаючи на наступні провали на РГ, Вімблдоні чи US open?
    Віталій Дубенський
      Віталій Дубенський, 30.01.2020 09:04
    0
    Віталій Дубенський, 30.01.2020 08:53
    А що тут вдуплятися??? Треба було Підсумковий дивитися, коли Еліна Кароліну вздрючила, потім оцих обох, а потім ще й Бенчіч. Причому всіх їх у двох сетах обігрувала. Набрала завдяки цьому 1080 очок, які дозволяють їй тепер бути четвертою.
    Вірніше, одну з них - Сімону, а третьою була нинішня фіналістка АО Софья Кенін.