Уимблдон. Определилась соперница Свитолиной по четвертому кругу

Украинская теннисистка встретится с Петрой Мартич

Уимблдон. Определилась соперница Свитолиной по четвертому кругу
© j48tennis.net. Элина Свитолина
Определилась соперница Элины Свитолиной в четвертом круге Уимблдона. Первая ракетка Украины сыграет с представительницей Хорватии Петрой Мартич.
 
Хорватка (№24 WTA) в третьем круге обыграла американку Даниэль Коллинс (№34 WTA).
 
Уимблдон. Третий круг
Петра Мартич (Хорватия) – Даниэль Коллинс (США) – 6:4, 3:6, 6:4
 
Ранее сообщалось, что украинки Элина Свитолина и Даяна Ястремская повторили национальный рекорд на турнирах Большого Шлема, показав лучший результат на Уимблдоне.
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(11 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    doktor09
    online
      doktor09, 07.07.2019 07:16
    0
    4-ый раунд-предел Элины. Да и ваще, сейчас всем, кто выше 40-го места в квалификации, она безнадёжно проигрывает.
    Uria Lug
      Uria Lug, 07.07.2019 06:00
    +2
    О чем спор. Пишут, у Сирены 60 килограмм, а там все 120.
    Ridli
      Ridli, 06.07.2019 08:17
    0
    vizuals, 05.07.2019 23:00
    Коротше, коли Мартич вийде біля сітки проти Еліни, в якої 1,74, усі, хто вважає, що в Мартич 1,81, побачать, що вони "ТРОХИ" неправі. На цьому закінчу діскусс
    Есть же официальные данные на сайте wta
    https://www.wtatennis.com/players/player/313711/title/petra-martic-0 о ее росте, как и росте Плишковой и Шараповой. За годы их карьеры думаю их измеряли не раз точнее, чем визуальное определение по видео, которое очень обманчиво.
    winner2012
    winner2012, 05.07.2019 23:41
    +5
    Вы какие-то люди с каменного века 😂 а слабо зайти на её страницу в Википедии и прочитать что она 181 см?
    28 лет
    Наивысшая позиция - 24, то есть теперешняя. Значит она на пике игры, я хотя и особых достижений не имеет. Но последние годы не плохо играла на турнирах Большого Шлема, хотя и не заходила дальше 1/4. Закидывать шапками не стоит однозначно.
    Лучшие достижения на турнирах Большого Шлема:
    Австралия 4 раунд (2018)
    Франция 1/4 (2019)
    Уимблдон 4 раунд (2017)
    США 2 раунд (2009, 2012)
    Титулы в одиночке:
    1 титул WTA, 1 WTA 125$ и 4 ITF
    Viktor Savchuk
      Viktor Savchuk, 05.07.2019 23:20
    +9
    vizuals, 05.07.2019 23:00
    Коротше, коли Мартич вийде біля сітки проти Еліни, в якої 1,74, усі, хто вважає, що в Мартич 1,81, побачать, що вони "ТРОХИ" неправі. На цьому закінчу діскусс
    Ти такий смішний чувак.. подивись матч Петри з Мугурусою.. там іспанка візуально взагалі вища на 20 см за Петру.. тому це все візуальне враження, кут камери і тд.. я ще зрозумів якби хорватка була молодою і росла, а так її вже за 28 років, тому ріст внеї 181 см і крапка.. Є офіційні дані які на 99 вірні, а свої догадки і хворі фантазії залиш при собі
    relax-1984
    relax-1984, 05.07.2019 23:08
    0
    vizuals, 05.07.2019 23:00
    Коротше, коли Мартич вийде біля сітки проти Еліни, в якої 1,74, усі, хто вважає, що в Мартич 1,81, побачать, що вони "ТРОХИ" неправі. На цьому закінчу діскусс
    Бережи нерви, друже, не ведись на провокації, краще сарказм в таких випадках, плюс пара розумних аргументів... Але не мені тебе вчити...
    vizuals
    online
      vizuals, 05.07.2019 23:00
    -7
    Коротше, коли Мартич вийде біля сітки проти Еліни, в якої 1,74, усі, хто вважає, що в Мартич 1,81, побачать, що вони "ТРОХИ" неправі. На цьому закінчу діскусс
    vizuals
    online
      vizuals, 05.07.2019 22:44
    -8
    Clyde С., 05.07.2019 22:40
    Ви не праві.
    Навіть на вашому відео видно, що Плішкова вища за Мартіч. Її зріст - 1.81 (офіційне джерело).
    Ні, не бачу такого. По перше, Плишкова вище за Шарапову, яка точно під 1,9. Мартич не нижче Плишкової, а якщо і нижче, то на 2-3 см.
    vizuals
    online
      vizuals, 05.07.2019 22:43
    -7
    relax-1984, 05.07.2019 22:38
    Щось ти якийсь злий став... В минулому, зокрема, під час нічних переглядів, та й взагалі, ти в жодному разі не дозволяв собі перехід на особистості! А тепер матами криєш чуваків... Не впізнаю тебе...
    Да я взагалі не люблю загострень. Просто підчас матчу Ястремська - Голубіч, коли я запевнив у перемозі Даяни, мене почали поливати брудом двое: Кузьзьмін та якось там на Ч, я вийшов з себе.
    По ділу- Мартич біля 1,9 метри, бо вона не нижче Плішковох, яка вище за Шарапову, в якої 1,88. Це ж так?? А людина мені каже -, що в неї 1,81))))
    Clyde С.
      Clyde С., 05.07.2019 22:40
    +2
    vizuals, 05.07.2019 22:28
    В Шарапової за статистикую 1,88
    За статистикою в Плишкової 1,86, але Плішкова здається вище (4:42)
    https://www.youtube.com/watch?v=hCOP1JEz7uQ
    А ось Мартич, яка точно не нижче Плишкової (2,46)
    youtube.com/watch?v=5PAxNkFS8W0
    Ви не праві.
    Навіть на вашому відео видно, що Плішкова вища за Мартіч. Її зріст - 1.81 (офіційне джерело).
    relax-1984
    relax-1984, 05.07.2019 22:38
    +5
    vizuals, 05.07.2019 22:28
    В Шарапової за статистикую 1,88
    За статистикою в Плишкової 1,86, але Плішкова здається вище (4:42)
    https://www.youtube.com/watch?v=hCOP1JEz7uQ
    А ось Мартич, яка точно не нижче Плишкової (2,46)
    youtube.com/watch?v=5PAxNkFS8W0
    Щось ти якийсь злий став... В минулому, зокрема, під час нічних переглядів, та й взагалі, ти в жодному разі не дозволяв собі перехід на особистості! А тепер матами криєш чуваків... Не впізнаю тебе...
    vizuals
    online
      vizuals, 05.07.2019 22:28
    -6
    Viktor Savchuk, 05.07.2019 21:40
    яких під 2 метри, що ти верзеш.. внеї 181 см..лише на 7 см вища за Еліну
    В Шарапової за статистикую 1,88
    За статистикою в Плишкової 1,86, але Плішкова здається вище (4:42)
    https://www.youtube.com/watch?v=hCOP1JEz7uQ
    А ось Мартич, яка точно не нижче Плишкової (2,46)
    youtube.com/watch?v=5PAxNkFS8W0
    vizuals
    online
      vizuals, 05.07.2019 22:16
    -7
    Viktor Savchuk, 05.07.2019 21:40
    яких під 2 метри, що ти верзеш.. внеї 181 см..лише на 7 см вища за Еліну
    Слухай ти, верзунчик, ти краще теныс ливись, а не статистику.
    Ось тобі на 2:46 подивись Мартич против Каролини Плишкової, коли вони біля сітки руки жмуть. Хто вищий??? А потім верзи щось, верзунчик. За статистикою в Кароліни зріст 1,86 м. Мартич вище
    youtube.com/watch?v=5PAxNkFS8W0
    Viktor Savchuk
      Viktor Savchuk, 05.07.2019 21:40
    -1
    vizuals, 05.07.2019 21:12
    Зрозуміло. В Мартич зріст під 2 метри)))
    яких під 2 метри, що ти верзеш.. внеї 181 см..лише на 7 см вища за Еліну
    Rostislav Zdorenko
      Rostislav Zdorenko, 05.07.2019 21:19
    +2
    vizuals, 05.07.2019 21:12
    Зрозуміло. В Мартич зріст під 2 метри)))
    Та то ж не тільки в зрості справа. Субєктивно Еліна на траві не дуже гарно грає, на відміну від Петри. Думаю будуть проблеми...
    vizuals
    online
      vizuals, 05.07.2019 21:14
    0
    До речі, хлопці та дівчата. Всі дивимося Діамантову Лігу у Лозані, де наші дівчата зараз змагаються: Магучих, Левченко та Геращенко
    harleyquinnwidget.net/streamvideo12/athletics-vs-diamond-league-in-lausanne
    -live-stream-4959281.html
    vizuals
    online
      vizuals, 05.07.2019 21:12
    0
    Rostislav Zdorenko, 05.07.2019 21:07
    На травичці Елі буде ой як не просто...
    Зрозуміло. В Мартич зріст під 2 метри)))
    Rostislav Zdorenko
      Rostislav Zdorenko, 05.07.2019 21:07
    +1
    vizuals, 05.07.2019 20:21
    Стара "подружка" ,яку Еля долала на грунті на Ролан Гаррос дес у пізніх раундах. Але хто зна як буде на травці
    На травичці Елі буде ой як не просто...
    vizuals
    online
      vizuals, 05.07.2019 20:21
    +8
    Стара "подружка" ,яку Еля долала на грунті на Ролан Гаррос дес у пізніх раундах. Але хто зна як буде на травці
    Viktor Savchuk
      Viktor Savchuk, 05.07.2019 23:20
    +9
    vizuals, 05.07.2019 23:00
    Коротше, коли Мартич вийде біля сітки проти Еліни, в якої 1,74, усі, хто вважає, що в Мартич 1,81, побачать, що вони "ТРОХИ" неправі. На цьому закінчу діскусс
    Ти такий смішний чувак.. подивись матч Петри з Мугурусою.. там іспанка візуально взагалі вища на 20 см за Петру.. тому це все візуальне враження, кут камери і тд.. я ще зрозумів якби хорватка була молодою і росла, а так її вже за 28 років, тому ріст внеї 181 см і крапка.. Є офіційні дані які на 99 вірні, а свої догадки і хворі фантазії залиш при собі
    vizuals
    online
      vizuals, 05.07.2019 20:21
    +8
    Стара "подружка" ,яку Еля долала на грунті на Ролан Гаррос дес у пізніх раундах. Але хто зна як буде на травці
    winner2012
    winner2012, 05.07.2019 23:41
    +5
    Вы какие-то люди с каменного века 😂 а слабо зайти на её страницу в Википедии и прочитать что она 181 см?
    28 лет
    Наивысшая позиция - 24, то есть теперешняя. Значит она на пике игры, я хотя и особых достижений не имеет. Но последние годы не плохо играла на турнирах Большого Шлема, хотя и не заходила дальше 1/4. Закидывать шапками не стоит однозначно.
    Лучшие достижения на турнирах Большого Шлема:
    Австралия 4 раунд (2018)
    Франция 1/4 (2019)
    Уимблдон 4 раунд (2017)
    США 2 раунд (2009, 2012)
    Титулы в одиночке:
    1 титул WTA, 1 WTA 125$ и 4 ITF
    relax-1984
    relax-1984, 05.07.2019 22:38
    +5
    vizuals, 05.07.2019 22:28
    В Шарапової за статистикую 1,88
    За статистикою в Плишкової 1,86, але Плішкова здається вище (4:42)
    https://www.youtube.com/watch?v=hCOP1JEz7uQ
    А ось Мартич, яка точно не нижче Плишкової (2,46)
    youtube.com/watch?v=5PAxNkFS8W0
    Щось ти якийсь злий став... В минулому, зокрема, під час нічних переглядів, та й взагалі, ти в жодному разі не дозволяв собі перехід на особистості! А тепер матами криєш чуваків... Не впізнаю тебе...
    Uria Lug
      Uria Lug, 07.07.2019 06:00
    +2
    О чем спор. Пишут, у Сирены 60 килограмм, а там все 120.
    Clyde С.
      Clyde С., 05.07.2019 22:40
    +2
    vizuals, 05.07.2019 22:28
    В Шарапової за статистикую 1,88
    За статистикою в Плишкової 1,86, але Плішкова здається вище (4:42)
    https://www.youtube.com/watch?v=hCOP1JEz7uQ
    А ось Мартич, яка точно не нижче Плишкової (2,46)
    youtube.com/watch?v=5PAxNkFS8W0
    Ви не праві.
    Навіть на вашому відео видно, що Плішкова вища за Мартіч. Її зріст - 1.81 (офіційне джерело).
    Rostislav Zdorenko
      Rostislav Zdorenko, 05.07.2019 21:19
    +2
    vizuals, 05.07.2019 21:12
    Зрозуміло. В Мартич зріст під 2 метри)))
    Та то ж не тільки в зрості справа. Субєктивно Еліна на траві не дуже гарно грає, на відміну від Петри. Думаю будуть проблеми...
    Rostislav Zdorenko
      Rostislav Zdorenko, 05.07.2019 21:07
    +1
    vizuals, 05.07.2019 20:21
    Стара "подружка" ,яку Еля долала на грунті на Ролан Гаррос дес у пізніх раундах. Але хто зна як буде на травці
    На травичці Елі буде ой як не просто...
    doktor09
    online
      doktor09, 07.07.2019 07:16
    0
    4-ый раунд-предел Элины. Да и ваще, сейчас всем, кто выше 40-го места в квалификации, она безнадёжно проигрывает.
    Ridli
      Ridli, 06.07.2019 08:17
    0
    vizuals, 05.07.2019 23:00
    Коротше, коли Мартич вийде біля сітки проти Еліни, в якої 1,74, усі, хто вважає, що в Мартич 1,81, побачать, що вони "ТРОХИ" неправі. На цьому закінчу діскусс
    Есть же официальные данные на сайте wta
    https://www.wtatennis.com/players/player/313711/title/petra-martic-0 о ее росте, как и росте Плишковой и Шараповой. За годы их карьеры думаю их измеряли не раз точнее, чем визуальное определение по видео, которое очень обманчиво.
    relax-1984
    relax-1984, 05.07.2019 23:08
    0
    vizuals, 05.07.2019 23:00
    Коротше, коли Мартич вийде біля сітки проти Еліни, в якої 1,74, усі, хто вважає, що в Мартич 1,81, побачать, що вони "ТРОХИ" неправі. На цьому закінчу діскусс
    Бережи нерви, друже, не ведись на провокації, краще сарказм в таких випадках, плюс пара розумних аргументів... Але не мені тебе вчити...
    vizuals
    online
      vizuals, 05.07.2019 21:14
    0
    До речі, хлопці та дівчата. Всі дивимося Діамантову Лігу у Лозані, де наші дівчата зараз змагаються: Магучих, Левченко та Геращенко
    harleyquinnwidget.net/streamvideo12/athletics-vs-diamond-league-in-lausanne
    -live-stream-4959281.html
    vizuals
    online
      vizuals, 05.07.2019 21:12
    0
    Rostislav Zdorenko, 05.07.2019 21:07
    На травичці Елі буде ой як не просто...
    Зрозуміло. В Мартич зріст під 2 метри)))