Майами. Андрееску вновь переиграла Кербер

На турнире Miami Open прошли матчи третьего круга

Майами. Андрееску вновь переиграла Кербер
© Jimmie48 Photography. Каролин Гарсия
В субботу, 23 марта, на престижном турнире в серии Premier Mandatory в Майами проходят поединки третьего круга.
 
 
Майами. Третий круг
 
Каролин Гарсия (Франция) – Юлия Гергес (Германия) – 6:0, 7:5
Петра Квитова (Чехия) – Донна Векич (Хорватия) – 6:4, 3:6, 6:4
Эшли Барти (Австралия) – Саманта Стосур (Австралия) – 6:0, 6:3
Наоми Осака (Япония) – Се Шувэй (Тайвань) – 6:4, 6:7(4), 3:6
Моника Никулеску (Румыния) – Каролин Возняцки (Дания) – 4:6, 6:7(4)
Виктория Кужмова (Словакия) – Кики Бертенс (Нидерланды) – 6:3, 0:6, 1:6
Айла Томлянович (Хорватия) – Анетт Контавейт (Эстония) – 6:7 (7), 6:2, 6:7 (7) 
Бьянка Андрееску (Канада) – Анжелик Кербер (Германия) – 6:4, 4:6, 6:1
 
Таким образом, сформировались пары четвертого круга в верхней части сетки:
 
Возняцки – Се Шувэй
Контавейт – Андрееску
Квитова – Гарсия
Бертенс – Барти
 
Остальные матчи третьего круга состоятся в игровой день 24 марта.
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(2 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Elis
      Elis, 24.03.2019 11:56
    0
    Vladdal, 24.03.2019 11:29
    Спробую ще раз...
    Людина є тим, ким себе вважає. В Європі, куди мы йдемо (сподіваюсь), саме так. Спитайте у Кербер хто вона. Вона відповість - німкеня. Але ж батьки то в неї поляки.
    Остапенко народилася в Латвії. Вона не Українка. Хоча приймаю те, що вона не латишка. Вона латвійка.
    То ми дійшли згоди)) Саме це якраз і намагаюсь донести. Андреєску - канадійка, за національністю - румунка. Національність - то не питання вибору, а виключно генетики. А за яку країну грати - вибір. Остапенко - латвійка, за національністю - українко-росіянка, мабуть (не знаю хто у неї мама, знаю точно, що не латишка).
    Просто у нас в мові українець як народність, і як громадянин співпадає одне слово. І в більшості країн так. А в Латвії ні. Це, мабуть, як в російській мові "русский и россиянин". Не знаю, як ще пояснити)))
    Elis
      Elis, 24.03.2019 11:39
    0
    VoOne1983, 24.03.2019 04:46
    Цікаво виходить, Остапенко не латишка, але дуже багато разів помічав як вона спілкується латиською мовою, і не тільки зі змі, але навіть з мамою. А от від наших українок мабуть не дочекаюсь подібного(((. Могли б хоча б раз віддати данину українській мові і дати інтерв'ю українською (Марту Костюк це не торкається)
    У побуті Остапенко спілкується російською. А на турнірах з мамою-тренером латиською, тільки для того, щоб їх не розуміли. Це з її інтерв'ю.
    І в Латвії знання мови поставлено на законодавчий рівень. Щоб отримати посвідку на проживання необхідно скласти державний екзамен з мови на рівень не нижче А2, для отримання громадянства чи державної роботи - тільки С2.
    Леся Цуренко дає інтерв'ю чудовою українською мовою. Від Еліни жодного разу не чула. Але, я переконана, це пов'язано з тим, що вона нею рідко/майже ніколи не спілкується. А суржиком не хочеться ж. Я коли довго не спілкуюсь латиською і треба дати інтерв'ю латиською, мене починає бити мандражка))) Боюсь напомилятись у відмінках)) Тому дівчат добре розумію
    Vladdal
      Vladdal, 24.03.2019 11:29
    0
    Elis, 24.03.2019 11:14
    Якщо я себе вважатиму єврейкою, то при всьому бажанні єврейкою я не стану, бо мої батьки українці. А якщо я єврейка, яка народилась в Україні, то залишусь єврейкою.
    Латиші - це нація, народність. Але латишів у Латвії трохи більше 50%. Українці, які народились і проживають в Латвії - вони українці і латвійці, а не латиші.
    Я теж розмовляю латиською, але це не робить і ніколи не зробить мене латишкою. Латиш - це той, у кого батьки латиші. Усі інші громадяни Латвії - латвійці.
    Це питання філології. Остапенко некоректно називати латишкою, правильно - латвійка. Багато хто плутає, тому я підправила. Розумна людина прислухається і візьме до уваги. А той, кому аби тільки пузирі дути, ну буде пузирі дути і всім демонструвати своє невігластво, але з цим нічого не вдієш
    Міряєтесь тут тільки ви, шановний. У цьому випадку, на жаль, своєю безграмотністю. І мій коментар адресувався не вам, тому видихайте.
    Спробую ще раз...
    Людина є тим, ким себе вважає. В Європі, куди мы йдемо (сподіваюсь), саме так. Спитайте у Кербер хто вона. Вона відповість - німкеня. Але ж батьки то в неї поляки.
    Остапенко народилася в Латвії. Вона не Українка. Хоча приймаю те, що вона не латишка. Вона латвійка.
    Elis
      Elis, 24.03.2019 11:14
    0
    Vladdal, 24.03.2019 08:21
    Она та, кем себя считает. А считает она себя латышкой.
    Может хватит уже кровью мериться? Средневековье какое-то.
    Якщо я себе вважатиму єврейкою, то при всьому бажанні єврейкою я не стану, бо мої батьки українці. А якщо я єврейка, яка народилась в Україні, то залишусь єврейкою.
    Латиші - це нація, народність. Але латишів у Латвії трохи більше 50%. Українці, які народились і проживають в Латвії - вони українці і латвійці, а не латиші.
    Я теж розмовляю латиською, але це не робить і ніколи не зробить мене латишкою. Латиш - це той, у кого батьки латиші. Усі інші громадяни Латвії - латвійці.
    Це питання філології. Остапенко некоректно називати латишкою, правильно - латвійка. Багато хто плутає, тому я підправила. Розумна людина прислухається і візьме до уваги. А той, кому аби тільки пузирі дути, ну буде пузирі дути і всім демонструвати своє невігластво, але з цим нічого не вдієш
    Міряєтесь тут тільки ви, шановний. У цьому випадку, на жаль, своєю безграмотністю. І мій коментар адресувався не вам, тому видихайте.
    Sashamar
    Sashamar, 24.03.2019 10:28
    +4
    VoOne1983, 24.03.2019 04:46
    Цікаво виходить, Остапенко не латишка, але дуже багато разів помічав як вона спілкується латиською мовою, і не тільки зі змі, але навіть з мамою. А от від наших українок мабуть не дочекаюсь подібного(((. Могли б хоча б раз віддати данину українській мові і дати інтерв'ю українською (Марту Костюк це не торкається)
    Вибачте, передчасно натиснув кнопку. Отже, з мамою вона спілкується латиською, щоб оточуючі не зрозуміли . Щодо преси, то у країнах Балтії до російскомовних (не всіх, але багатьох) нарешті дійшло те, що для нас всіх є природним у країнах поза межами пострадянського простору: людина має природне (не юридичне, природне, Карл!) право не розуміти російської! У Німеччині, Америці, Ізраїлі (країни, де багато російськомовних, не кажучи вже про всі інші) ми підсвідомо не ставимо це під сумнів. А в Україні "какая разница" навіть серед патріотично налаштованих, бо людина, знов-таки підсвідомо, виходить з того, що російську принаймні розуміють всі. А людина в Україні так само, як у будь-якій країні крім Росії має природне право не розуміти російську (як ми не ставимо під сумнів право росіян не розуміти українську). Без усіляких законів про державну мову.
    vizuals
      vizuals, 24.03.2019 10:26
    -3
    На самом деле ,Андрееске можно и нужно поапплодировать - потрясающий результат. Но хлопці? важно ведь не то, что ты сделал один раз, а то, что ты представляешь из себя каждый день. Как Свитолина - теннисистка топового уровня, владеющая экстратеннисом и способная выиграть у первой ракетки каждый день. Вот что важно. А окажется Андрееску выскочкой, как королева Инсты или Бушар или нет, покажет только время. Но дамочка конечно интересная
    vizuals
      vizuals, 24.03.2019 10:15
    -4
    Vladdal, 24.03.2019 08:27
    Со всем с вами согласен, кроме одного - не все не любят Осаку. Скорее, некоторые завидуют её успехам. Это же касается и Бенчич, и Андрееску.
    Мне все они симпатичны. То чего они добиваются - это результат их труда. И считаю, что чем больше качественных теннисистов, тем интересней турниры и выше цена победы в них.
    Я так завидую Осаке и Андрееске, что кушать не могу. на самом деле, просто не вижу там серьезных теннисисток в будущем
    vizuals
      vizuals, 24.03.2019 10:13
    -3
    Что то меня начинает немного напрягать эта Андрееска
    Sashamar
    Sashamar, 24.03.2019 10:12
    0
    VoOne1983, 24.03.2019 04:46
    Цікаво виходить, Остапенко не латишка, але дуже багато разів помічав як вона спілкується латиською мовою, і не тільки зі змі, але навіть з мамою. А от від наших українок мабуть не дочекаюсь подібного(((. Могли б хоча б раз віддати данину українській мові і дати інтерв'ю українською (Марту Костюк це не торкається)
    З мамою вона спілкується латиською, щоб оточуючі не зрозуміли
    Александр Черепанов
      Александр Черепанов, 24.03.2019 09:46
    +3
    Скажу тоже свое на счет Осаки - как можно вообще говорить, что это посредственная теннисистка, если она в 20 лет выиграла уже 2 шлема, показывая фантастическую игру? Разве такое бывает случайно? У нее есть все, для того, чтобы быть одной из лучших на протяжении долгого времени. А то, что сейчас у нее спад небольшой, так это абсолютно нормально..Но, смысл спорить? Тогда и Свитолину давайте "хоронить" и называть посредственной, ведь в этом году она не выиграла ни одного турнира, даже в финале не была...
    Vladdal
      Vladdal, 24.03.2019 08:27
    +5
    VoOne1983, 24.03.2019 04:31
    В Осаки проблеми не ігрового, а психологічного плану, я не знаю що там в неї з Байіном вийшло, але очевидно мав місце конфлікт, хоч вони обоє заперечують. Доречі я не можу зрозуміти чому її так всі тут не люблять?? Вона дуже приємна дівчина, весела, понтів взагалі ніяких. А ще кілька разів бачив як вона коли йшла з корту, як справжня японка забирала своє сміття з собою а не лишала в бачку. Якщо говорити про гру, то скажіть коли був останній раз, як хто небудь окрім Серени брав 2 мейджори підряд???? Наомі ще дуже молода і видно, що розрив з тренером аж занадто негативно на неї вплинув. Якщо їй вдасться себе взяти в руки, то ще не раз вона тріумфуватиме на мейджорах. Доречі якщо прямо на цьому турнірі Квітова не змістить Осаку, то її вже ніхто не змістить аж до ЮСО
    Со всем с вами согласен, кроме одного - не все не любят Осаку. Скорее, некоторые завидуют её успехам. Это же касается и Бенчич, и Андрееску.
    Мне все они симпатичны. То чего они добиваются - это результат их труда. И считаю, что чем больше качественных теннисистов, тем интересней турниры и выше цена победы в них.
    vit-2
      vit-2, 24.03.2019 08:25
    +3
    Про Осаку: не треба передчасно ховати дівчину. Вона стала першою ракеткою, вигравши 2 поспіль шлеми. Нічого іншого окрім одненького І-У вона не вигравала. Розумієте до чого я веду? Правильно, давайте дочекаємося кількох наступних шлемів і тоді побачимо. Неможливо бути весь час на піку форми протягом тривалого тенісного сезону, тому частина ТОПових тенісисток планомірно готується саме під успішний виступ на шлемах.
    Про Андреєску: вона знову це зробила - обіграла Кербер. Що можна сказати - молодець. Хоч у румунці я менше впевнений на рахунок топовості, хоча б по антропометрії - вона схильна до повноти, а зайві кілограми не стають у пригоді в тривалих матчах.
    Vladdal
      Vladdal, 24.03.2019 08:21
    -2
    Elis, 23.03.2019 23:54
    Даруйте, трішки поправлю - латвійку. У Остапенко батько українець, мати теж не латишка. Тому латиської крові в ній ні грама. А народилась у Латвії, тому латвійка.
    Она та, кем себя считает. А считает она себя латышкой.
    Может хватит уже кровью мериться? Средневековье какое-то.
    VoOne1983
      VoOne1983, 24.03.2019 04:46
    +1
    Elis, 23.03.2019 23:54
    Даруйте, трішки поправлю - латвійку. У Остапенко батько українець, мати теж не латишка. Тому латиської крові в ній ні грама. А народилась у Латвії, тому латвійка.
    Цікаво виходить, Остапенко не латишка, але дуже багато разів помічав як вона спілкується латиською мовою, і не тільки зі змі, але навіть з мамою. А от від наших українок мабуть не дочекаюсь подібного(((. Могли б хоча б раз віддати данину українській мові і дати інтерв'ю українською (Марту Костюк це не торкається)
    VoOne1983
      VoOne1983, 24.03.2019 04:31
    +8
    В Осаки проблеми не ігрового, а психологічного плану, я не знаю що там в неї з Байіном вийшло, але очевидно мав місце конфлікт, хоч вони обоє заперечують. Доречі я не можу зрозуміти чому її так всі тут не люблять?? Вона дуже приємна дівчина, весела, понтів взагалі ніяких. А ще кілька разів бачив як вона коли йшла з корту, як справжня японка забирала своє сміття з собою а не лишала в бачку. Якщо говорити про гру, то скажіть коли був останній раз, як хто небудь окрім Серени брав 2 мейджори підряд???? Наомі ще дуже молода і видно, що розрив з тренером аж занадто негативно на неї вплинув. Якщо їй вдасться себе взяти в руки, то ще не раз вона тріумфуватиме на мейджорах. Доречі якщо прямо на цьому турнірі Квітова не змістить Осаку, то її вже ніхто не змістить аж до ЮСО
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 23.03.2019 23:59
    +10
    До речі, в Осаки закінчилася серія перемог після виграшу першого сету. Було 63 матчі
    vizuals
      vizuals, 23.03.2019 23:58
    -6
    Почему бы всем не сказать одну простую фразу - Осака - це таке собі. Нет, всем нужно дождаться, пока она опустится до ITF
    Elis
      Elis, 23.03.2019 23:56
    +2
    vizuals, 23.03.2019 23:55
    Це все змінює
    Сарказм зараховано
    vizuals
      vizuals, 23.03.2019 23:55
    -2
    Elis, 23.03.2019 23:54
    Даруйте, трішки поправлю - латвійку. У Остапенко батько українець, мати теж не латишка. Тому латиської крові в ній ні грама. А народилась у Латвії, тому латвійка.
    Це все змінює
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 23.03.2019 23:54
    -3
    Може хоч тепер Квітова стане першою ракеткою, в Маямі буду вболівати за неї
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 23.03.2019 23:59
    +10
    До речі, в Осаки закінчилася серія перемог після виграшу першого сету. Було 63 матчі
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 23.03.2019 23:45
    +9
    vizuals, 23.03.2019 23:41
    Да, Стас, только время и может показать. Но лично я помню множество громких постов о новой королеве тенниса Наоми Осаке. На самом деле, пока подтверждается только мое мнение - Осака - вторая Остапенко, только более мощная физически. Если будет доказано обратное, посыплю голову пеплом
    Она точно не вторая Остапенко, так же, как и Бенчич с Андрееску. Потому что играют они куда более сбалансированно, а не в один удар. Что совершенно не говорит об их будущей доминации в теннисе. Больше всего на латышку похожа по стилю, к сожалению, Даяна. Надеюсь, что только пока.
    VoOne1983
      VoOne1983, 24.03.2019 04:31
    +8
    В Осаки проблеми не ігрового, а психологічного плану, я не знаю що там в неї з Байіном вийшло, але очевидно мав місце конфлікт, хоч вони обоє заперечують. Доречі я не можу зрозуміти чому її так всі тут не люблять?? Вона дуже приємна дівчина, весела, понтів взагалі ніяких. А ще кілька разів бачив як вона коли йшла з корту, як справжня японка забирала своє сміття з собою а не лишала в бачку. Якщо говорити про гру, то скажіть коли був останній раз, як хто небудь окрім Серени брав 2 мейджори підряд???? Наомі ще дуже молода і видно, що розрив з тренером аж занадто негативно на неї вплинув. Якщо їй вдасться себе взяти в руки, то ще не раз вона тріумфуватиме на мейджорах. Доречі якщо прямо на цьому турнірі Квітова не змістить Осаку, то її вже ніхто не змістить аж до ЮСО
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 23.03.2019 23:37
    +6
    vizuals, 23.03.2019 23:36
    Ну как там настроение у тех, кто утверждал, что Осака - первая ракетка на все времена
    А были такие?
    Не удивлюсь, если с уходом Бажина Осака вообще закончится. Время покажет.
    Vladdal
      Vladdal, 24.03.2019 08:27
    +5
    VoOne1983, 24.03.2019 04:31
    В Осаки проблеми не ігрового, а психологічного плану, я не знаю що там в неї з Байіном вийшло, але очевидно мав місце конфлікт, хоч вони обоє заперечують. Доречі я не можу зрозуміти чому її так всі тут не люблять?? Вона дуже приємна дівчина, весела, понтів взагалі ніяких. А ще кілька разів бачив як вона коли йшла з корту, як справжня японка забирала своє сміття з собою а не лишала в бачку. Якщо говорити про гру, то скажіть коли був останній раз, як хто небудь окрім Серени брав 2 мейджори підряд???? Наомі ще дуже молода і видно, що розрив з тренером аж занадто негативно на неї вплинув. Якщо їй вдасться себе взяти в руки, то ще не раз вона тріумфуватиме на мейджорах. Доречі якщо прямо на цьому турнірі Квітова не змістить Осаку, то її вже ніхто не змістить аж до ЮСО
    Со всем с вами согласен, кроме одного - не все не любят Осаку. Скорее, некоторые завидуют её успехам. Это же касается и Бенчич, и Андрееску.
    Мне все они симпатичны. То чего они добиваются - это результат их труда. И считаю, что чем больше качественных теннисистов, тем интересней турниры и выше цена победы в них.
    Sashamar
    Sashamar, 24.03.2019 10:28
    +4
    VoOne1983, 24.03.2019 04:46
    Цікаво виходить, Остапенко не латишка, але дуже багато разів помічав як вона спілкується латиською мовою, і не тільки зі змі, але навіть з мамою. А от від наших українок мабуть не дочекаюсь подібного(((. Могли б хоча б раз віддати данину українській мові і дати інтерв'ю українською (Марту Костюк це не торкається)
    Вибачте, передчасно натиснув кнопку. Отже, з мамою вона спілкується латиською, щоб оточуючі не зрозуміли . Щодо преси, то у країнах Балтії до російскомовних (не всіх, але багатьох) нарешті дійшло те, що для нас всіх є природним у країнах поза межами пострадянського простору: людина має природне (не юридичне, природне, Карл!) право не розуміти російської! У Німеччині, Америці, Ізраїлі (країни, де багато російськомовних, не кажучи вже про всі інші) ми підсвідомо не ставимо це під сумнів. А в Україні "какая разница" навіть серед патріотично налаштованих, бо людина, знов-таки підсвідомо, виходить з того, що російську принаймні розуміють всі. А людина в Україні так само, як у будь-якій країні крім Росії має природне право не розуміти російську (як ми не ставимо під сумнів право росіян не розуміти українську). Без усіляких законів про державну мову.
    Александр Черепанов
      Александр Черепанов, 24.03.2019 09:46
    +3
    Скажу тоже свое на счет Осаки - как можно вообще говорить, что это посредственная теннисистка, если она в 20 лет выиграла уже 2 шлема, показывая фантастическую игру? Разве такое бывает случайно? У нее есть все, для того, чтобы быть одной из лучших на протяжении долгого времени. А то, что сейчас у нее спад небольшой, так это абсолютно нормально..Но, смысл спорить? Тогда и Свитолину давайте "хоронить" и называть посредственной, ведь в этом году она не выиграла ни одного турнира, даже в финале не была...
    vit-2
      vit-2, 24.03.2019 08:25
    +3
    Про Осаку: не треба передчасно ховати дівчину. Вона стала першою ракеткою, вигравши 2 поспіль шлеми. Нічого іншого окрім одненького І-У вона не вигравала. Розумієте до чого я веду? Правильно, давайте дочекаємося кількох наступних шлемів і тоді побачимо. Неможливо бути весь час на піку форми протягом тривалого тенісного сезону, тому частина ТОПових тенісисток планомірно готується саме під успішний виступ на шлемах.
    Про Андреєску: вона знову це зробила - обіграла Кербер. Що можна сказати - молодець. Хоч у румунці я менше впевнений на рахунок топовості, хоча б по антропометрії - вона схильна до повноти, а зайві кілограми не стають у пригоді в тривалих матчах.
    Elis
      Elis, 23.03.2019 23:56
    +2
    vizuals, 23.03.2019 23:55
    Це все змінює
    Сарказм зараховано
    vizuals
      vizuals, 23.03.2019 23:36
    +2
    Ну как там настроение у тех, кто утверждал, что Осака - первая ракетка на все времена
    VoOne1983
      VoOne1983, 24.03.2019 04:46
    +1
    Elis, 23.03.2019 23:54
    Даруйте, трішки поправлю - латвійку. У Остапенко батько українець, мати теж не латишка. Тому латиської крові в ній ні грама. А народилась у Латвії, тому латвійка.
    Цікаво виходить, Остапенко не латишка, але дуже багато разів помічав як вона спілкується латиською мовою, і не тільки зі змі, але навіть з мамою. А от від наших українок мабуть не дочекаюсь подібного(((. Могли б хоча б раз віддати данину українській мові і дати інтерв'ю українською (Марту Костюк це не торкається)
    Elis
      Elis, 23.03.2019 23:54
    +1
    Stanislav Matusevych, 23.03.2019 23:45
    Она точно не вторая Остапенко, так же, как и Бенчич с Андрееску. Потому что играют они куда более сбалансированно, а не в один удар. Что совершенно не говорит об их будущей доминации в теннисе. Больше всего на латышку похожа по стилю, к сожалению, Даяна. Надеюсь, что только пока.
    Даруйте, трішки поправлю - латвійку. У Остапенко батько українець, мати теж не латишка. Тому латиської крові в ній ні грама. А народилась у Латвії, тому латвійка.
    vizuals
      vizuals, 23.03.2019 23:41
    +1
    Stanislav Matusevych, 23.03.2019 23:37
    А были такие?
    Не удивлюсь, если с уходом Бажина Осака вообще закончится. Время покажет.
    Да, Стас, только время и может показать. Но лично я помню множество громких постов о новой королеве тенниса Наоми Осаке. На самом деле, пока подтверждается только мое мнение - Осака - вторая Остапенко, только более мощная физически. Если будет доказано обратное, посыплю голову пеплом
    Elis
      Elis, 24.03.2019 11:56
    0
    Vladdal, 24.03.2019 11:29
    Спробую ще раз...
    Людина є тим, ким себе вважає. В Європі, куди мы йдемо (сподіваюсь), саме так. Спитайте у Кербер хто вона. Вона відповість - німкеня. Але ж батьки то в неї поляки.
    Остапенко народилася в Латвії. Вона не Українка. Хоча приймаю те, що вона не латишка. Вона латвійка.
    То ми дійшли згоди)) Саме це якраз і намагаюсь донести. Андреєску - канадійка, за національністю - румунка. Національність - то не питання вибору, а виключно генетики. А за яку країну грати - вибір. Остапенко - латвійка, за національністю - українко-росіянка, мабуть (не знаю хто у неї мама, знаю точно, що не латишка).
    Просто у нас в мові українець як народність, і як громадянин співпадає одне слово. І в більшості країн так. А в Латвії ні. Це, мабуть, як в російській мові "русский и россиянин". Не знаю, як ще пояснити)))
    Elis
      Elis, 24.03.2019 11:39
    0
    VoOne1983, 24.03.2019 04:46
    Цікаво виходить, Остапенко не латишка, але дуже багато разів помічав як вона спілкується латиською мовою, і не тільки зі змі, але навіть з мамою. А от від наших українок мабуть не дочекаюсь подібного(((. Могли б хоча б раз віддати данину українській мові і дати інтерв'ю українською (Марту Костюк це не торкається)
    У побуті Остапенко спілкується російською. А на турнірах з мамою-тренером латиською, тільки для того, щоб їх не розуміли. Це з її інтерв'ю.
    І в Латвії знання мови поставлено на законодавчий рівень. Щоб отримати посвідку на проживання необхідно скласти державний екзамен з мови на рівень не нижче А2, для отримання громадянства чи державної роботи - тільки С2.
    Леся Цуренко дає інтерв'ю чудовою українською мовою. Від Еліни жодного разу не чула. Але, я переконана, це пов'язано з тим, що вона нею рідко/майже ніколи не спілкується. А суржиком не хочеться ж. Я коли довго не спілкуюсь латиською і треба дати інтерв'ю латиською, мене починає бити мандражка))) Боюсь напомилятись у відмінках)) Тому дівчат добре розумію
    Vladdal
      Vladdal, 24.03.2019 11:29
    0
    Elis, 24.03.2019 11:14
    Якщо я себе вважатиму єврейкою, то при всьому бажанні єврейкою я не стану, бо мої батьки українці. А якщо я єврейка, яка народилась в Україні, то залишусь єврейкою.
    Латиші - це нація, народність. Але латишів у Латвії трохи більше 50%. Українці, які народились і проживають в Латвії - вони українці і латвійці, а не латиші.
    Я теж розмовляю латиською, але це не робить і ніколи не зробить мене латишкою. Латиш - це той, у кого батьки латиші. Усі інші громадяни Латвії - латвійці.
    Це питання філології. Остапенко некоректно називати латишкою, правильно - латвійка. Багато хто плутає, тому я підправила. Розумна людина прислухається і візьме до уваги. А той, кому аби тільки пузирі дути, ну буде пузирі дути і всім демонструвати своє невігластво, але з цим нічого не вдієш
    Міряєтесь тут тільки ви, шановний. У цьому випадку, на жаль, своєю безграмотністю. І мій коментар адресувався не вам, тому видихайте.
    Спробую ще раз...
    Людина є тим, ким себе вважає. В Європі, куди мы йдемо (сподіваюсь), саме так. Спитайте у Кербер хто вона. Вона відповість - німкеня. Але ж батьки то в неї поляки.
    Остапенко народилася в Латвії. Вона не Українка. Хоча приймаю те, що вона не латишка. Вона латвійка.
    Elis
      Elis, 24.03.2019 11:14
    0
    Vladdal, 24.03.2019 08:21
    Она та, кем себя считает. А считает она себя латышкой.
    Может хватит уже кровью мериться? Средневековье какое-то.
    Якщо я себе вважатиму єврейкою, то при всьому бажанні єврейкою я не стану, бо мої батьки українці. А якщо я єврейка, яка народилась в Україні, то залишусь єврейкою.
    Латиші - це нація, народність. Але латишів у Латвії трохи більше 50%. Українці, які народились і проживають в Латвії - вони українці і латвійці, а не латиші.
    Я теж розмовляю латиською, але це не робить і ніколи не зробить мене латишкою. Латиш - це той, у кого батьки латиші. Усі інші громадяни Латвії - латвійці.
    Це питання філології. Остапенко некоректно називати латишкою, правильно - латвійка. Багато хто плутає, тому я підправила. Розумна людина прислухається і візьме до уваги. А той, кому аби тільки пузирі дути, ну буде пузирі дути і всім демонструвати своє невігластво, але з цим нічого не вдієш
    Міряєтесь тут тільки ви, шановний. У цьому випадку, на жаль, своєю безграмотністю. І мій коментар адресувався не вам, тому видихайте.
    Sashamar
    Sashamar, 24.03.2019 10:12
    0
    VoOne1983, 24.03.2019 04:46
    Цікаво виходить, Остапенко не латишка, але дуже багато разів помічав як вона спілкується латиською мовою, і не тільки зі змі, але навіть з мамою. А от від наших українок мабуть не дочекаюсь подібного(((. Могли б хоча б раз віддати данину українській мові і дати інтерв'ю українською (Марту Костюк це не торкається)
    З мамою вона спілкується латиською, щоб оточуючі не зрозуміли
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности