Свитолина покидает турнир в Майами

Первая ракетка Украины не смогла выиграть стартовый поединок против китаянки Ван Яфань

Свитолина покидает турнир в Майами
© Jimmie48 Photography. Элина Свитолина
Первая ракетка Украины Элина Свитолина (№5 WTA) проиграла матч второго круга хардового турнира серии Premier Mandatory в Майами. 24-летняя украинка уступила китаянке Ван Яфань (№50 WTA).
 
Майами. Второй круг
Элина Свитолина (Украина) – Ван Яфань (Китай) – 2:6, 4:6
 
С самого начала матча было видно, что Свитолина находится, мягко говоря, не в лучшей форме. Травма колена осталась с Индиан-Уэллса, и, возможно, Элине стало только хуже. Большая часть теннисисток в такой ситуации либо не выходили бы на корт, либо снялись во время матча. Но не Свитолина.
 
Китаянка прекрасно видела состояние соперницы, старалась играть в атакующий теннис и, зачастую, у нее это получалось. В первом сете она отдала всего одну свою подачу, сделав взамен три брейка. Стоит отметить, что Свитолина за матч всего дважды зарабатывала брейкпоинты (против 13 у китаянки), но оба раза их реализовала. После седьмого гейма украинка попросила медицинский тайм-аут, ей сменили повязку на колене, но каких-то серьезных изменений в игре не последовало. 
 
 
В конце первого - начале второго сета Ван Яфань выиграла четыре гейма подряд и была близка к взятию пятого, но Элине удалось защитить свою подачу и сделать тот самый второй брейк в матче. На некоторое время показалось, что игра может перейти даже в третий сет, но китаянка понимала, что «ковать железо» нужно здесь и сейчас, иначе другого шансы может и не быть. В восьмом гейме Ван Яфань на больше меньше защищает свою подачу, после чего отдает всего 2 очка в следующих двух геймах.
 
Для 24-летней китаянки это дебютная победа над теннисисткой из топ-10. Напомним, в начале марта она выиграла турнир в Акапулько (первый в карьере), на котором два года до этого побеждала Леся Цуренко.
 
После Майами Свитолина с большой долей вероятности покинет топ-5 мирового рейтинга. Обойти ее могут Кики Бертенс (выиграть 1 матч), Каролина Плишкова (1 матч) и прошлогодняя победительница Слоан Стивенс (защита титула).
 
В следующем круге Ван Яфань сыграет против Даниэль Коллинз.
 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(13 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Elis
      Elis, 25.03.2019 17:32
    -1
    andreypoltava234, 25.03.2019 00:24
    ты её знаешь?)) ну поцелуй её от меня)))
    Поцілунок Юди?! Навіть не мрійте!
    І нема чого мені "тикати", ми гусей разом не пасли.
    andreypoltava234
      andreypoltava234, 25.03.2019 00:24
    0
    Elis, 23.03.2019 05:44
    Ті, хто прийде кидатись помідорами, враховуйте ще й такий момент: знеболювальне "підторможує" швидкість реакцій. На сильних уколах і голова працює не так, як зазвичай. Уповільненість рішень усього лиш на долі секунди, але вони вирішують дуже багато.
    Біль дає скутість у рухах - тіло інстинктивно захищається, це неконтрольований процес, бо за нього відповідає ретикулярна формація, а не префронтальна кора.
    І, будь ласка, давайте обійдемось без "краще б...".
    Для мене Еліна боєць. Надзвичайно поважаю її за це.
    ты её знаешь?)) ну поцелуй её от меня)))
    Elis
      Elis, 23.03.2019 18:34
    -1
    captain2009, 23.03.2019 16:17
    Не знаю, Elis, не поділяю Ваші думки. Проблема турбує її ще з минулих тижнів, Еля відіграла той Індіан-Веллз на уколах. Тренування - тренуваннями, але варто й прислухатись до порад лікарів також. Проблеми нема, коли нічого не болить. А коли ти всажуєш собі укол, або приймаєш знеболювальне, то це не є нормально. Рекорди, результати - так, заради цього ідуть на ризик. Але це справа досить сумнівна, можна завдати собі ще більшої шкоди. Можна зрозуміти, наприклад, Блохіна, який грав на уколах у вирішальних матчах Кубка кубків - таких матчів у його житті могло більше і не бути. У Еліни ж це не є найголовніший турнир сезону, ще багато матчів попереду, та й не останній її рік. Щиро її підтримую, вболіваю, але вважаю, що такі участі в турнірах з травмою - це легковажність.
    Я з вами абсолютно згодна. Десь бажання боротися випередило здоровий глузд.
    А тим часом сестри Кіченок перемагають і продовжують боротьбу. Вболіваємо за наших!
    captain2009
      captain2009, 23.03.2019 16:17
    +2
    Elis, 23.03.2019 14:51
    Я не думаю, що це були експерименти. Я думаю реально свої сили можна відчути тільки вийшовши на корт. Мабуть, на тренуваннях усе було не так погано, раз Еліна прийняла рішення не зніматись.
    Не знаю, Elis, не поділяю Ваші думки. Проблема турбує її ще з минулих тижнів, Еля відіграла той Індіан-Веллз на уколах. Тренування - тренуваннями, але варто й прислухатись до порад лікарів також. Проблеми нема, коли нічого не болить. А коли ти всажуєш собі укол, або приймаєш знеболювальне, то це не є нормально. Рекорди, результати - так, заради цього ідуть на ризик. Але це справа досить сумнівна, можна завдати собі ще більшої шкоди. Можна зрозуміти, наприклад, Блохіна, який грав на уколах у вирішальних матчах Кубка кубків - таких матчів у його житті могло більше і не бути. У Еліни ж це не є найголовніший турнир сезону, ще багато матчів попереду, та й не останній її рік. Щиро її підтримую, вболіваю, але вважаю, що такі участі в турнірах з травмою - це легковажність.
    Elis
      Elis, 23.03.2019 15:59
    0
    vit-2, 23.03.2019 15:40
    Цього тижня як пороблено нашим тенісисткам: спочатку Даша вірогідно через травму знялась, потім Леся, а на десерт ще й Еліна грала з травмою.
    Добре що хоч збірна України з футболу порадувала...
    Сподіваємось, ще сестри Кіченок порадують
    vit-2
      vit-2, 23.03.2019 15:40
    +2
    Цього тижня як пороблено нашим тенісисткам: спочатку Даша вірогідно через травму знялась, потім Леся, а на десерт ще й Еліна грала з травмою.
    Добре що хоч збірна України з футболу порадувала...
    Elis
      Elis, 23.03.2019 14:51
    0
    captain2009, 23.03.2019 07:47
    Пичалько, аднака... Не понимаю, ради чего Элина проводит над собой такие эксперименты: неужели защита этих 200-250 очков здесь была так важна? Да, безусловно, она боец, но иногда нужно остановиться, чтобы сделать дальше шаги вперед. Понадеемся, что она все это и сама понимает и осознает. Странно, что Монфис ее не остановил. Ну да ладно, Элине желаю скорейшего выздоровления и, все же, взвешенных решений. Не юниорка ведь уже. И да, на фотке четко заметен второй подбородок, т.е она уже поднабрала вес. Зачем тогда была нужна прошлогодняя сгонка?
    Я не думаю, що це були експерименти. Я думаю реально свої сили можна відчути тільки вийшовши на корт. Мабуть, на тренуваннях усе було не так погано, раз Еліна прийняла рішення не зніматись.
    vizuals
      vizuals, 23.03.2019 14:08
    0
    Stanislav Matusevych, 23.03.2019 13:49
    Значит, я ничего особо важного не пропустил. Что ж. у Элины есть месяц до Штутгарта разобраться с коленом и с новыми силами вернуться на грунт. Надеюсь, что нет серьезной травмы, все-таки повреждения колена могут быть трудными и долгими для лечения.
    Да, колено - проблемная вещь. Я вот как то не разработал его перед нагрузкой, выскочил мениск, и я чуть ли не год залечивал. По Штутгарту - смотря что там за травма. На грунте нагрузка на ноги еще выше, если я правильно понимаю.
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 23.03.2019 13:49
    +2
    Значит, я ничего особо важного не пропустил. Что ж. у Элины есть месяц до Штутгарта разобраться с коленом и с новыми силами вернуться на грунт. Надеюсь, что нет серьезной травмы, все-таки повреждения колена могут быть трудными и долгими для лечения.
    sprinter1
      sprinter1, 23.03.2019 12:50
    -16
    Це кара небесна за збірну.
    vizuals
      vizuals, 23.03.2019 11:09
    +5
    Добрый день, я ваша Эля.))
    Да что там с коленом у нее с этим то, уже который турнир мучается.
    Что или кто ей не дает спокойно его залечить.
    Штутгарт, как я понял, ей лучше пропустить и готовиться уже к 4 мая, к Мадриду
    henryford
      henryford, 23.03.2019 09:37
    -3
    Elis, 23.03.2019 05:44
    Ті, хто прийде кидатись помідорами, враховуйте ще й такий момент: знеболювальне "підторможує" швидкість реакцій. На сильних уколах і голова працює не так, як зазвичай. Уповільненість рішень усього лиш на долі секунди, але вони вирішують дуже багато.
    Біль дає скутість у рухах - тіло інстинктивно захищається, це неконтрольований процес, бо за нього відповідає ретикулярна формація, а не префронтальна кора.
    І, будь ласка, давайте обійдемось без "краще б...".
    Для мене Еліна боєць. Надзвичайно поважаю її за це.
    На сильних уколах - Як сильні уколи корелюються з допінгом?
    captain2009
      captain2009, 23.03.2019 07:47
    +5
    Пичалько, аднака... Не понимаю, ради чего Элина проводит над собой такие эксперименты: неужели защита этих 200-250 очков здесь была так важна? Да, безусловно, она боец, но иногда нужно остановиться, чтобы сделать дальше шаги вперед. Понадеемся, что она все это и сама понимает и осознает. Странно, что Монфис ее не остановил. Ну да ладно, Элине желаю скорейшего выздоровления и, все же, взвешенных решений. Не юниорка ведь уже. И да, на фотке четко заметен второй подбородок, т.е она уже поднабрала вес. Зачем тогда была нужна прошлогодняя сгонка?
    VoOne1983
    VoOne1983, 23.03.2019 07:44
    +6
    relax-1984, 23.03.2019 05:46
    ... А хто має бажання пообсирати Єліну, то прочитайте хоч початок статті, де чорним по білому написано, що більшість взагалі не вийшли би на матч, а залишок зналися би під час гри, АЛЕ НЕ ЄЛІНА!!! Вона просто не має такої звички! Це не по її поняттям! В неї табу на зніматися з гри! Короче кому як зрозуміліше буде... Хто виявлятиме і після цього неповагу до Єлі, то тут три варіанти: або людина геть далека від спорту і просто не дано таке розуміти, або ж таке життєве покликання "аби насрати", або і те і інше... Адекватна людина пожалкує, що так склалося і побажає Єліні якнайшвидше і без наслідків залікувати болячки, а інше - просто інше... Всім гарних вихідних...
    Воно то так, і Еліна справжній боєць. Але мені особисто теж боляче дивитись, як Еліна програє якимось ноунеймам, яких би вона в порошок стерла будь вона повністю здорова. Не знаю, мені здається, вона щось хотіла сама собі доказати. Чи варто воно було того? Не впевнений. Здоров‘я має бути на першому місці. Так, що хай лікується і до повного одужання максимум що можна - кинути Монфіса в сніг, якщо знайде
    I_LOVE_UKRAINE
      I_LOVE_UKRAINE, 23.03.2019 07:17
    -3
    Elis
      Elis, 23.03.2019 06:15
    +3
    До речі, може хто звернув увагу. У грі з Барті, після Еліного медичного тайм-аута, Ешлі кілька хвилин грала тільки по центру, не змушуючи Еліну бігати. І тільки коли почала програвати в таких розіграшах, посилила атаку. Китаянка ж навпаки, бачачи, що Еля накульгує, намагалась заганяти її по кутах і змусити більше рухатись. На щастя, далеко не завжди їй це вдавалось, і, намагаючись перевести м'яч, вона іноді лупила в сітку.
    relax-1984
      relax-1984, 23.03.2019 05:46
    +10
    ... А хто має бажання пообсирати Єліну, то прочитайте хоч початок статті, де чорним по білому написано, що більшість взагалі не вийшли би на матч, а залишок зналися би під час гри, АЛЕ НЕ ЄЛІНА!!! Вона просто не має такої звички! Це не по її поняттям! В неї табу на зніматися з гри! Короче кому як зрозуміліше буде... Хто виявлятиме і після цього неповагу до Єлі, то тут три варіанти: або людина геть далека від спорту і просто не дано таке розуміти, або ж таке життєве покликання "аби насрати", або і те і інше... Адекватна людина пожалкує, що так склалося і побажає Єліні якнайшвидше і без наслідків залікувати болячки, а інше - просто інше... Всім гарних вихідних...
    Elis
      Elis, 23.03.2019 05:44
    +17
    Ті, хто прийде кидатись помідорами, враховуйте ще й такий момент: знеболювальне "підторможує" швидкість реакцій. На сильних уколах і голова працює не так, як зазвичай. Уповільненість рішень усього лиш на долі секунди, але вони вирішують дуже багато.
    Біль дає скутість у рухах - тіло інстинктивно захищається, це неконтрольований процес, бо за нього відповідає ретикулярна формація, а не префронтальна кора.
    І, будь ласка, давайте обійдемось без "краще б...".
    Для мене Еліна боєць. Надзвичайно поважаю її за це.
    vit-2
      vit-2, 23.03.2019 05:06
    +15
    Нічого страшного не сталося, зважаючи на відомі проблеми Еліни з коліном.
    Еліні добре відновитися, залікувати травми і болячки і з новими силами підійти до надважливого грунтового сезону.
    Elis
      Elis, 23.03.2019 05:44
    +17
    Ті, хто прийде кидатись помідорами, враховуйте ще й такий момент: знеболювальне "підторможує" швидкість реакцій. На сильних уколах і голова працює не так, як зазвичай. Уповільненість рішень усього лиш на долі секунди, але вони вирішують дуже багато.
    Біль дає скутість у рухах - тіло інстинктивно захищається, це неконтрольований процес, бо за нього відповідає ретикулярна формація, а не префронтальна кора.
    І, будь ласка, давайте обійдемось без "краще б...".
    Для мене Еліна боєць. Надзвичайно поважаю її за це.
    vit-2
      vit-2, 23.03.2019 05:06
    +15
    Нічого страшного не сталося, зважаючи на відомі проблеми Еліни з коліном.
    Еліні добре відновитися, залікувати травми і болячки і з новими силами підійти до надважливого грунтового сезону.
    relax-1984
      relax-1984, 23.03.2019 05:46
    +10
    ... А хто має бажання пообсирати Єліну, то прочитайте хоч початок статті, де чорним по білому написано, що більшість взагалі не вийшли би на матч, а залишок зналися би під час гри, АЛЕ НЕ ЄЛІНА!!! Вона просто не має такої звички! Це не по її поняттям! В неї табу на зніматися з гри! Короче кому як зрозуміліше буде... Хто виявлятиме і після цього неповагу до Єлі, то тут три варіанти: або людина геть далека від спорту і просто не дано таке розуміти, або ж таке життєве покликання "аби насрати", або і те і інше... Адекватна людина пожалкує, що так склалося і побажає Єліні якнайшвидше і без наслідків залікувати болячки, а інше - просто інше... Всім гарних вихідних...
    VoOne1983
    VoOne1983, 23.03.2019 07:44
    +6
    relax-1984, 23.03.2019 05:46
    ... А хто має бажання пообсирати Єліну, то прочитайте хоч початок статті, де чорним по білому написано, що більшість взагалі не вийшли би на матч, а залишок зналися би під час гри, АЛЕ НЕ ЄЛІНА!!! Вона просто не має такої звички! Це не по її поняттям! В неї табу на зніматися з гри! Короче кому як зрозуміліше буде... Хто виявлятиме і після цього неповагу до Єлі, то тут три варіанти: або людина геть далека від спорту і просто не дано таке розуміти, або ж таке життєве покликання "аби насрати", або і те і інше... Адекватна людина пожалкує, що так склалося і побажає Єліні якнайшвидше і без наслідків залікувати болячки, а інше - просто інше... Всім гарних вихідних...
    Воно то так, і Еліна справжній боєць. Але мені особисто теж боляче дивитись, як Еліна програє якимось ноунеймам, яких би вона в порошок стерла будь вона повністю здорова. Не знаю, мені здається, вона щось хотіла сама собі доказати. Чи варто воно було того? Не впевнений. Здоров‘я має бути на першому місці. Так, що хай лікується і до повного одужання максимум що можна - кинути Монфіса в сніг, якщо знайде
    vizuals
      vizuals, 23.03.2019 11:09
    +5
    Добрый день, я ваша Эля.))
    Да что там с коленом у нее с этим то, уже который турнир мучается.
    Что или кто ей не дает спокойно его залечить.
    Штутгарт, как я понял, ей лучше пропустить и готовиться уже к 4 мая, к Мадриду
    captain2009
      captain2009, 23.03.2019 07:47
    +5
    Пичалько, аднака... Не понимаю, ради чего Элина проводит над собой такие эксперименты: неужели защита этих 200-250 очков здесь была так важна? Да, безусловно, она боец, но иногда нужно остановиться, чтобы сделать дальше шаги вперед. Понадеемся, что она все это и сама понимает и осознает. Странно, что Монфис ее не остановил. Ну да ладно, Элине желаю скорейшего выздоровления и, все же, взвешенных решений. Не юниорка ведь уже. И да, на фотке четко заметен второй подбородок, т.е она уже поднабрала вес. Зачем тогда была нужна прошлогодняя сгонка?
    Elis
      Elis, 23.03.2019 06:15
    +3
    До речі, може хто звернув увагу. У грі з Барті, після Еліного медичного тайм-аута, Ешлі кілька хвилин грала тільки по центру, не змушуючи Еліну бігати. І тільки коли почала програвати в таких розіграшах, посилила атаку. Китаянка ж навпаки, бачачи, що Еля накульгує, намагалась заганяти її по кутах і змусити більше рухатись. На щастя, далеко не завжди їй це вдавалось, і, намагаючись перевести м'яч, вона іноді лупила в сітку.
    captain2009
      captain2009, 23.03.2019 16:17
    +2
    Elis, 23.03.2019 14:51
    Я не думаю, що це були експерименти. Я думаю реально свої сили можна відчути тільки вийшовши на корт. Мабуть, на тренуваннях усе було не так погано, раз Еліна прийняла рішення не зніматись.
    Не знаю, Elis, не поділяю Ваші думки. Проблема турбує її ще з минулих тижнів, Еля відіграла той Індіан-Веллз на уколах. Тренування - тренуваннями, але варто й прислухатись до порад лікарів також. Проблеми нема, коли нічого не болить. А коли ти всажуєш собі укол, або приймаєш знеболювальне, то це не є нормально. Рекорди, результати - так, заради цього ідуть на ризик. Але це справа досить сумнівна, можна завдати собі ще більшої шкоди. Можна зрозуміти, наприклад, Блохіна, який грав на уколах у вирішальних матчах Кубка кубків - таких матчів у його житті могло більше і не бути. У Еліни ж це не є найголовніший турнир сезону, ще багато матчів попереду, та й не останній її рік. Щиро її підтримую, вболіваю, але вважаю, що такі участі в турнірах з травмою - це легковажність.
    vit-2
      vit-2, 23.03.2019 15:40
    +2
    Цього тижня як пороблено нашим тенісисткам: спочатку Даша вірогідно через травму знялась, потім Леся, а на десерт ще й Еліна грала з травмою.
    Добре що хоч збірна України з футболу порадувала...
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 23.03.2019 13:49
    +2
    Значит, я ничего особо важного не пропустил. Что ж. у Элины есть месяц до Штутгарта разобраться с коленом и с новыми силами вернуться на грунт. Надеюсь, что нет серьезной травмы, все-таки повреждения колена могут быть трудными и долгими для лечения.
    andreypoltava234
      andreypoltava234, 25.03.2019 00:24
    0
    Elis, 23.03.2019 05:44
    Ті, хто прийде кидатись помідорами, враховуйте ще й такий момент: знеболювальне "підторможує" швидкість реакцій. На сильних уколах і голова працює не так, як зазвичай. Уповільненість рішень усього лиш на долі секунди, але вони вирішують дуже багато.
    Біль дає скутість у рухах - тіло інстинктивно захищається, це неконтрольований процес, бо за нього відповідає ретикулярна формація, а не префронтальна кора.
    І, будь ласка, давайте обійдемось без "краще б...".
    Для мене Еліна боєць. Надзвичайно поважаю її за це.
    ты её знаешь?)) ну поцелуй её от меня)))
    Elis
      Elis, 23.03.2019 15:59
    0
    vit-2, 23.03.2019 15:40
    Цього тижня як пороблено нашим тенісисткам: спочатку Даша вірогідно через травму знялась, потім Леся, а на десерт ще й Еліна грала з травмою.
    Добре що хоч збірна України з футболу порадувала...
    Сподіваємось, ще сестри Кіченок порадують
    Elis
      Elis, 23.03.2019 14:51
    0
    captain2009, 23.03.2019 07:47
    Пичалько, аднака... Не понимаю, ради чего Элина проводит над собой такие эксперименты: неужели защита этих 200-250 очков здесь была так важна? Да, безусловно, она боец, но иногда нужно остановиться, чтобы сделать дальше шаги вперед. Понадеемся, что она все это и сама понимает и осознает. Странно, что Монфис ее не остановил. Ну да ладно, Элине желаю скорейшего выздоровления и, все же, взвешенных решений. Не юниорка ведь уже. И да, на фотке четко заметен второй подбородок, т.е она уже поднабрала вес. Зачем тогда была нужна прошлогодняя сгонка?
    Я не думаю, що це були експерименти. Я думаю реально свої сили можна відчути тільки вийшовши на корт. Мабуть, на тренуваннях усе було не так погано, раз Еліна прийняла рішення не зніматись.
    vizuals
      vizuals, 23.03.2019 14:08
    0
    Stanislav Matusevych, 23.03.2019 13:49
    Значит, я ничего особо важного не пропустил. Что ж. у Элины есть месяц до Штутгарта разобраться с коленом и с новыми силами вернуться на грунт. Надеюсь, что нет серьезной травмы, все-таки повреждения колена могут быть трудными и долгими для лечения.
    Да, колено - проблемная вещь. Я вот как то не разработал его перед нагрузкой, выскочил мениск, и я чуть ли не год залечивал. По Штутгарту - смотря что там за травма. На грунте нагрузка на ноги еще выше, если я правильно понимаю.