Кубок Федерации. Украина заняла четвертое место

В матче за третье место наши теннисистки уступили сборной Польши

Кубок Федерации. Украина заняла четвертое место
В субботу, 9 февраля, сборная Украины сыграла поединок за третье место с командой Польши в рамках Первой группы Евро-Африканской зоны Кубка Федерации. Наша команда уступила 1:2.
 
Все решилось в парном противостоянии. Козлова/Костюк  уступили своим соперницам Росольска/Свентег - 1:2 (1:6, 6:1, 6:7).
 
Первый сет прошел под диктовку польской пары. У наших девушек ничего не получалось и как итог разгром. Второй сет начался также - 0:40 на подаче украинок, но именно это гейм получился переломным. Костюк и Козлова сумели защитить подачу и это придало им уверенности. В дальнейшем они сумели захватить преимущество и довести сет до уверенной победы 6:1.
 
Однако, как уже часто было на этом турнире, третий сет оказался не в нашу пользу.
 
Борьба практически на каждой подаче, но на финише более удачливыми оказывались польские теннисистки, что в итоге вылилось в счет 5-1 и Польша подавала на матч. Тут и начался героический камбэк нашей команды. В это сложно поверить, но Козлова и Костюк взяли пять геймов подряд - 6:5. Марта Костюк вышла подавать на матч, у наших девушек было три матчбола, но подвели нервы и отдали гейм 6:6. Все в таком матче решил решающий тай-брейк. Борьбу нервов выиграли представительницы Польши - 7:5. А с ним и матч.
 
 
В одиночных матчах ранее сыграли Катерина Козлова и Даяна Ястремская.
 
Теперь в следующем году нам опять придется играть в рамках Первой группы Евро-Африканской зоны Кубка Федерации. 
 
Напомним, что на групповом этапе в Зеленой Гуре Украина проиграла Швеции - 1:2выиграла у Болгарии - 2:1 и Эстонии - 3:0.
 
 Козлова/Костюк - Росольска/Свентег - 1:2 (1:6, 6:1, 6:7).
 
 
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(14 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    SKIF1927
    online
      SKIF1927, 10.02.2019 08:47
    -2
    Без Еліни толку нема...
    vit-2
    online
      vit-2, 09.02.2019 22:24
    +5
    Vladdal, 09.02.2019 21:43
    Молодых перспективных? Вы это чего? Если не брать во внимание Лесю - всем остальным 24 и меньше. Они все молодые и перспективные, включая Козлову. Неудачный год - это не повод списывать. Та же Леся свой максимум показала в 29.
    Как бы мы не мечтали, но на данный момент Катя лучше Даши Лопатецкой. Так что по составу... играли тем, что было, а лучшего не было.
    Давайте вже не будемо про Козлову, яка в Польщі з 3-х одиночних зустрічей виграла лише в ноу-нейма і програла дві зустрічі в статусі фаворита, навіть за версією букмеккерів. Про невдалий рік теж питання спірне, Козлова, як на мене, по рівню гри в принципі не відповідає ТОП-100 і велике питання чи її там ми ще будемо бачити...
    slavarost
      slavarost, 09.02.2019 22:11
    0
    По поводу Украины и Беларуси. Мы сильнее и перспективнее их, но мы телипаемся непонятно где, а они в 1/2.
    Vladdal
      Vladdal, 09.02.2019 21:43
    +2
    vit-2, 09.02.2019 18:37
    Не зовсім згоден. Лесі і Козловій треба подякувати за виступи в збірній. Леся ж сама заявила що це був її останній матч за збірну.
    Приїхала і зіграла як могла, це не аргумент якщо при цьому не досягається потрібний результат. Краще вже награвати молодих, перспективних дівчат. Та ж сама Лопатецька точно не зіграла би гірше за Козлову, а досвіду б набралася для майбутніх успіхів.
    Хай навіть якщо через роботу на перспективу доведеться ще рік побути в цій лізі КФ. Щоправда, в разі не виходу в плей-оф наступного року Даяна не зможе зіграти на Олімпіаді-2020.
    З парою у нас біда звісно, але Еліна, якій треба ще зіграти 1 гру за збірну до ОІ і Даяна, якій бракує ще 2 заходи (група і виграний фінал взимку, а потім ще й участь у матчі плей-оф навесні), цілком можуть справитися й без пари, зробивши 2-0 в особистих.
    П.с. Тепер забудемо на рік про жіночі збірні і будемо підтримувати наших дівчат у WTA турі.
    Молодых перспективных? Вы это чего? Если не брать во внимание Лесю - всем остальным 24 и меньше. Они все молодые и перспективные, включая Козлову. Неудачный год - это не повод списывать. Та же Леся свой максимум показала в 29.
    Как бы мы не мечтали, но на данный момент Катя лучше Даши Лопатецкой. Так что по составу... играли тем, что было, а лучшего не было.
    znak51
      znak51, 09.02.2019 19:19
    +2
    Andrey Kuzma, 09.02.2019 19:13
    Якої Еліни? Вона взагалі не грає за збірну з тих пір, як піднялась в топ. Тобто, її нема, й рахувати нема ніякого сенсу.
    Ну то що ви, панове, тоді хочете ? Якщо знаходять тисячу причин не грати за збірну, значить вона їм не потрібна, і тому в збірної такий і рейтинг. Це якби до Шевченка приїхали б тільки гравці зЧрноморця та Арсеналу, який би був рейтинг у футбольної збірної ? Це і є відношення
    Andrey Kuzma
    online
      Andrey Kuzma, 09.02.2019 19:19
    -1
    Vladlen, 09.02.2019 18:56
    Даяне, чтобы попасть на олимпиаду хватит еще один раз приехать в сборную в следующем году, и Элине для олимпиады надо еще один раз сыграть за сборную. То есть в следующем году ждем украинский дрим тим в Евро-Африканской зоне, другого варианта у них просто не осталось.
    Читать: https://www.itftennis.com/media/267450/267450.pdf
    Три раза.
    Два раза, если сборная играет в зональном турнире 4 или 3 года + выход выше.
    Andrey Kuzma
    online
      Andrey Kuzma, 09.02.2019 19:13
    +2
    znak51, 09.02.2019 18:56
    Сабаленка все таки трохи нижче Еліни, а Сосновіч - Цуренко, але то таке, тут нічого де доведеш. Просто у одних один розклад турнірів, а в інших - інший
    Якої Еліни? Вона взагалі не грає за збірну з тих пір, як піднялась в топ. Тобто, її нема, й рахувати нема ніякого сенсу.
    znak51
      znak51, 09.02.2019 19:11
    +2
    pass19, 09.02.2019 18:47
    Может Вы не в курсе, у Люды травма, поэтому ее нет
    Я то в курсі, але тут була розмова, що в нас взагалі немає доброї пари, а це не так, сестри досить солідна пара, не топова, але солідна
    kerch30
      kerch30, 09.02.2019 19:08
    -2
    Ай да капітан, стратег
    kerch30
      kerch30, 09.02.2019 19:06
    -6
    Каліки
    Vladlen
      Vladlen, 09.02.2019 18:56
    +1
    Даяне, чтобы попасть на олимпиаду хватит еще один раз приехать в сборную в следующем году, и Элине для олимпиады надо еще один раз сыграть за сборную. То есть в следующем году ждем украинский дрим тим в Евро-Африканской зоне, другого варианта у них просто не осталось.
    znak51
      znak51, 09.02.2019 18:56
    +1
    Andrey Kuzma, 09.02.2019 18:47
    Кто, Сабалєнка? Нижче?
    Сабаленка все таки трохи нижче Еліни, а Сосновіч - Цуренко, але то таке, тут нічого де доведеш. Просто у одних один розклад турнірів, а в інших - інший
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 09.02.2019 18:50
    +5
    vit-2, 09.02.2019 18:41
    А що Україна не з ними в складі програвала Австралії і Канаді вирішальні парні зустрічі?
    Австралийская пара на тот момент была топовой. Барти/Дельаква. Сестры Киченок - добротная пара, но против топов они не потянут. А на уровне ЕА1, думаю, справились бы. В Канаде в сборной вообще было только 3 человека, и пару играли Бондаренко/Савчук.
    pass19
      pass19, 09.02.2019 18:47
    +5
    znak51, 09.02.2019 18:45
    Може не всі в курсі, але сестри тільки нещодавно почали знову грати разом і, звичайно, почали зігруватись, що й позначилося на результатах
    Может Вы не в курсе, у Люды травма, поэтому ее нет
    Andrey Kuzma
    online
      Andrey Kuzma, 09.02.2019 18:47
    +1
    znak51, 09.02.2019 18:35
    Гравці збірної Білорусі нижче наших в особистому рейтингу ВТА
    Кто, Сабалєнка? Нижче?
    Andrey Kuzma
    online
      Andrey Kuzma, 09.02.2019 18:46
    0
    vit-2, 09.02.2019 18:41
    А що Україна не з ними в складі програвала Австралії і Канаді вирішальні парні зустрічі?
    В Канаді їх не було, що й ймовірно, призвило до програшу. Ці сестри теж підвели збірну..
    VoOne1983
    VoOne1983, 09.02.2019 18:46
    +1
    vit-2, 09.02.2019 18:37
    Не зовсім згоден. Лесі і Козловій треба подякувати за виступи в збірній. Леся ж сама заявила що це був її останній матч за збірну.
    Приїхала і зіграла як могла, це не аргумент якщо при цьому не досягається потрібний результат. Краще вже награвати молодих, перспективних дівчат. Та ж сама Лопатецька точно не зіграла би гірше за Козлову, а досвіду б набралася для майбутніх успіхів.
    Хай навіть якщо через роботу на перспективу доведеться ще рік побути в цій лізі КФ. Щоправда, в разі не виходу в плей-оф наступного року Даяна не зможе зіграти на Олімпіаді-2020.
    З парою у нас біда звісно, але Еліна, якій треба ще зіграти 1 гру за збірну до ОІ і Даяна, якій бракує ще 2 заходи (група і виграний фінал взимку, а потім ще й участь у матчі плей-оф навесні), цілком можуть справитися й без пари, зробивши 2-0 в особистих.
    П.с. Тепер забудемо на рік про жіночі збірні і будемо підтримувати наших дівчат у WTA турі.
    Я згоден з тобою, але це вже питання складу команди і це питання до Филими, Савчук чи хто там в них за головного. Я ж писав саме про про відношення Козлової до гри за збірну.
    znak51
      znak51, 09.02.2019 18:45
    +4
    vit-2, 09.02.2019 18:41
    А що Україна не з ними в складі програвала Австралії і Канаді вирішальні парні зустрічі?
    Може не всі в курсі, але сестри тільки нещодавно почали знову грати разом і, звичайно, почали зігруватись, що й позначилося на результатах
    vit-2
    online
      vit-2, 09.02.2019 18:41
    +3
    znak51, 09.02.2019 18:38
    Так у нас є прекрасна пара - сестри Киченок, які зовсім недавно виграли другий за рейтингом підсумковий турнір, просто треба зуміти їх зібрати для ігор за збірну
    А що Україна не з ними в складі програвала Австралії і Канаді вирішальні парні зустрічі?
    znak51
      znak51, 09.02.2019 18:38
    +2
    VoOne1983, 09.02.2019 18:26
    Доречі в мене відношення до Козлової змінилось сильно в позитивну сторону. Так, вона зіграла як змогла. Але вона не вийшла відбувати номер. І нехай тут багато сміються з того шо вона пожертвувала Дохою, але насправді так воно і є. Вона не на бютжетних грошах сидить і не отримує гроші від олігархів, як практично всі футболісти в УПЛ. І кожен турнір - це заробіток. І якраз для таких, як Козлова кожен турнір має велике значення. Це ТОП гравці заробляють мільйони, а гравці друої сотні і в мінус інколи вийти можуть.
    Так що краще підтримаймо наший дівчат. Доречі нам з парою срочно щось треба робити. Ми всі ключові ігри програли саме через пару. І цього і минулого року
    Так у нас є прекрасна пара - сестри Киченок, які зовсім недавно виграли другий за рейтингом підсумковий турнір, просто треба зуміти їх зібрати для ігор за збірну
    VoOne1983
    VoOne1983, 09.02.2019 18:26
    +14
    Доречі в мене відношення до Козлової змінилось сильно в позитивну сторону. Так, вона зіграла як змогла. Але вона не вийшла відбувати номер. І нехай тут багато сміються з того шо вона пожертвувала Дохою, але насправді так воно і є. Вона не на бютжетних грошах сидить і не отримує гроші від олігархів, як практично всі футболісти в УПЛ. І кожен турнір - це заробіток. І якраз для таких, як Козлова кожен турнір має велике значення. Це ТОП гравці заробляють мільйони, а гравці друої сотні і в мінус інколи вийти можуть.
    Так що краще підтримаймо наший дівчат. Доречі нам з парою срочно щось треба робити. Ми всі ключові ігри програли саме через пару. І цього і минулого року
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 09.02.2019 18:04
    +10
    Единственным не приятным сюрпризом стала Леся. Не знаю что с ней случилось... Все остальные сыграли так как и ожидалось. Даяна была лидером, Марта, Катя и Надя на своем теперешнем уровне.
    vit-2
    online
      vit-2, 09.02.2019 22:24
    +5
    Vladdal, 09.02.2019 21:43
    Молодых перспективных? Вы это чего? Если не брать во внимание Лесю - всем остальным 24 и меньше. Они все молодые и перспективные, включая Козлову. Неудачный год - это не повод списывать. Та же Леся свой максимум показала в 29.
    Как бы мы не мечтали, но на данный момент Катя лучше Даши Лопатецкой. Так что по составу... играли тем, что было, а лучшего не было.
    Давайте вже не будемо про Козлову, яка в Польщі з 3-х одиночних зустрічей виграла лише в ноу-нейма і програла дві зустрічі в статусі фаворита, навіть за версією букмеккерів. Про невдалий рік теж питання спірне, Козлова, як на мене, по рівню гри в принципі не відповідає ТОП-100 і велике питання чи її там ми ще будемо бачити...
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 09.02.2019 18:50
    +5
    vit-2, 09.02.2019 18:41
    А що Україна не з ними в складі програвала Австралії і Канаді вирішальні парні зустрічі?
    Австралийская пара на тот момент была топовой. Барти/Дельаква. Сестры Киченок - добротная пара, но против топов они не потянут. А на уровне ЕА1, думаю, справились бы. В Канаде в сборной вообще было только 3 человека, и пару играли Бондаренко/Савчук.
    pass19
      pass19, 09.02.2019 18:47
    +5
    znak51, 09.02.2019 18:45
    Може не всі в курсі, але сестри тільки нещодавно почали знову грати разом і, звичайно, почали зігруватись, що й позначилося на результатах
    Может Вы не в курсе, у Люды травма, поэтому ее нет
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 09.02.2019 18:06
    +5
    znak51, 09.02.2019 18:03
    А в цей час білоруски, які нижче наших в рейтингу виходять в півфінал Федкапа, відчуйте різницю у відношенні до країни !
    Разве они ниже? Они вроде стабильно в мировой группе играют.
    znak51
      znak51, 09.02.2019 18:45
    +4
    vit-2, 09.02.2019 18:41
    А що Україна не з ними в складі програвала Австралії і Канаді вирішальні парні зустрічі?
    Може не всі в курсі, але сестри тільки нещодавно почали знову грати разом і, звичайно, почали зігруватись, що й позначилося на результатах
    Sashamar
    Sashamar, 09.02.2019 18:12
    +4
    znak51, 09.02.2019 18:03
    А в цей час білоруски, які нижче наших в рейтингу виходять в півфінал Федкапа, відчуйте різницю у відношенні до країни !
    Може то у німкень "відношення до країни". Ми не знаємо що було б з тими білорусками, ябки суперниці виставили не Марію/Петкович, а Кербер/Гергес. Але Ви в чомусь маєте рацію. Бо співвідношення Соболенко/Саснович vs Марія/Петкович точнісінько таке, як Цуренко/Ястремська vs Петерссон/Ларссон. От тільки результати різні...
    IlBi
    online
      IlBi, 09.02.2019 18:10
    +4
    Марте упор на психологию нужно сделать тренерскому штабу ибо ничем хорошим не закончиться это.
    vit-2
    online
      vit-2, 09.02.2019 18:41
    +3
    znak51, 09.02.2019 18:38
    Так у нас є прекрасна пара - сестри Киченок, які зовсім недавно виграли другий за рейтингом підсумковий турнір, просто треба зуміти їх зібрати для ігор за збірну
    А що Україна не з ними в складі програвала Австралії і Канаді вирішальні парні зустрічі?
    vit-2
    online
      vit-2, 09.02.2019 18:37
    +3
    VoOne1983, 09.02.2019 18:26
    Доречі в мене відношення до Козлової змінилось сильно в позитивну сторону. Так, вона зіграла як змогла. Але вона не вийшла відбувати номер. І нехай тут багато сміються з того шо вона пожертвувала Дохою, але насправді так воно і є. Вона не на бютжетних грошах сидить і не отримує гроші від олігархів, як практично всі футболісти в УПЛ. І кожен турнір - це заробіток. І якраз для таких, як Козлова кожен турнір має велике значення. Це ТОП гравці заробляють мільйони, а гравці друої сотні і в мінус інколи вийти можуть.
    Так що краще підтримаймо наший дівчат. Доречі нам з парою срочно щось треба робити. Ми всі ключові ігри програли саме через пару. І цього і минулого року
    Не зовсім згоден. Лесі і Козловій треба подякувати за виступи в збірній. Леся ж сама заявила що це був її останній матч за збірну.
    Приїхала і зіграла як могла, це не аргумент якщо при цьому не досягається потрібний результат. Краще вже награвати молодих, перспективних дівчат. Та ж сама Лопатецька точно не зіграла би гірше за Козлову, а досвіду б набралася для майбутніх успіхів.
    Хай навіть якщо через роботу на перспективу доведеться ще рік побути в цій лізі КФ. Щоправда, в разі не виходу в плей-оф наступного року Даяна не зможе зіграти на Олімпіаді-2020.
    З парою у нас біда звісно, але Еліна, якій треба ще зіграти 1 гру за збірну до ОІ і Даяна, якій бракує ще 2 заходи (група і виграний фінал взимку, а потім ще й участь у матчі плей-оф навесні), цілком можуть справитися й без пари, зробивши 2-0 в особистих.
    П.с. Тепер забудемо на рік про жіночі збірні і будемо підтримувати наших дівчат у WTA турі.
    Oleksandr Kelym
      Oleksandr Kelym, 09.02.2019 18:35
    +3
    ПСИХОЛОГІЯ....... Ну це не для нас... нам щось би попростіше - м*язи там підкачати...
    vit-2
    online
      vit-2, 09.02.2019 18:11
    +3
    Vladislav Pohily, 09.02.2019 18:06
    Разве они ниже? Они вроде стабильно в мировой группе играют.
    Це називається маніпуляція даними/рейтингами: збірних і особистим WTA.
    Vladdal
    online
      Vladdal, 09.02.2019 21:43
    +2
    vit-2, 09.02.2019 18:37
    Не зовсім згоден. Лесі і Козловій треба подякувати за виступи в збірній. Леся ж сама заявила що це був її останній матч за збірну.
    Приїхала і зіграла як могла, це не аргумент якщо при цьому не досягається потрібний результат. Краще вже награвати молодих, перспективних дівчат. Та ж сама Лопатецька точно не зіграла би гірше за Козлову, а досвіду б набралася для майбутніх успіхів.
    Хай навіть якщо через роботу на перспективу доведеться ще рік побути в цій лізі КФ. Щоправда, в разі не виходу в плей-оф наступного року Даяна не зможе зіграти на Олімпіаді-2020.
    З парою у нас біда звісно, але Еліна, якій треба ще зіграти 1 гру за збірну до ОІ і Даяна, якій бракує ще 2 заходи (група і виграний фінал взимку, а потім ще й участь у матчі плей-оф навесні), цілком можуть справитися й без пари, зробивши 2-0 в особистих.
    П.с. Тепер забудемо на рік про жіночі збірні і будемо підтримувати наших дівчат у WTA турі.
    Молодых перспективных? Вы это чего? Если не брать во внимание Лесю - всем остальным 24 и меньше. Они все молодые и перспективные, включая Козлову. Неудачный год - это не повод списывать. Та же Леся свой максимум показала в 29.
    Как бы мы не мечтали, но на данный момент Катя лучше Даши Лопатецкой. Так что по составу... играли тем, что было, а лучшего не было.
    znak51
      znak51, 09.02.2019 19:19
    +2
    Andrey Kuzma, 09.02.2019 19:13
    Якої Еліни? Вона взагалі не грає за збірну з тих пір, як піднялась в топ. Тобто, її нема, й рахувати нема ніякого сенсу.
    Ну то що ви, панове, тоді хочете ? Якщо знаходять тисячу причин не грати за збірну, значить вона їм не потрібна, і тому в збірної такий і рейтинг. Це якби до Шевченка приїхали б тільки гравці зЧрноморця та Арсеналу, який би був рейтинг у футбольної збірної ? Це і є відношення
    Andrey Kuzma
    online
      Andrey Kuzma, 09.02.2019 19:13
    +2
    znak51, 09.02.2019 18:56
    Сабаленка все таки трохи нижче Еліни, а Сосновіч - Цуренко, але то таке, тут нічого де доведеш. Просто у одних один розклад турнірів, а в інших - інший
    Якої Еліни? Вона взагалі не грає за збірну з тих пір, як піднялась в топ. Тобто, її нема, й рахувати нема ніякого сенсу.
    znak51
      znak51, 09.02.2019 19:11
    +2
    pass19, 09.02.2019 18:47
    Может Вы не в курсе, у Люды травма, поэтому ее нет
    Я то в курсі, але тут була розмова, що в нас взагалі немає доброї пари, а це не так, сестри досить солідна пара, не топова, але солідна
    znak51
      znak51, 09.02.2019 18:38
    +2
    VoOne1983, 09.02.2019 18:26
    Доречі в мене відношення до Козлової змінилось сильно в позитивну сторону. Так, вона зіграла як змогла. Але вона не вийшла відбувати номер. І нехай тут багато сміються з того шо вона пожертвувала Дохою, але насправді так воно і є. Вона не на бютжетних грошах сидить і не отримує гроші від олігархів, як практично всі футболісти в УПЛ. І кожен турнір - це заробіток. І якраз для таких, як Козлова кожен турнір має велике значення. Це ТОП гравці заробляють мільйони, а гравці друої сотні і в мінус інколи вийти можуть.
    Так що краще підтримаймо наший дівчат. Доречі нам з парою срочно щось треба робити. Ми всі ключові ігри програли саме через пару. І цього і минулого року
    Так у нас є прекрасна пара - сестри Киченок, які зовсім недавно виграли другий за рейтингом підсумковий турнір, просто треба зуміти їх зібрати для ігор за збірну
    Vladdal
    online
      Vladdal, 09.02.2019 18:16
    +2
    IlBi, 09.02.2019 18:10
    Марте упор на психологию нужно сделать тренерскому штабу ибо ничем хорошим не закончиться это.
    Э... позвольте спросить - какому тренерскому штабу? У неё есть свой индивидуальный тренер - небезызвестный пан Бричек. Вот и весь "штаб".
    Vladlen
      Vladlen, 09.02.2019 18:56
    +1
    Даяне, чтобы попасть на олимпиаду хватит еще один раз приехать в сборную в следующем году, и Элине для олимпиады надо еще один раз сыграть за сборную. То есть в следующем году ждем украинский дрим тим в Евро-Африканской зоне, другого варианта у них просто не осталось.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности