Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Чемпионат Европы
| Обновлено 25 мая 2012, 10:33
3609
24

Сегодня поезда Hyundai отправятся в промо-рейс

Регулярные рейсы поезда начнут совершать с 27-го мая

| Обновлено 25 мая 2012, 10:33
3609
24
Сегодня поезда Hyundai отправятся в промо-рейс

В п’ятницю, 25 травня, з Центрального залізничного вокзалу Києва у свій перший рейс вирушать швидкісні поїзди виробництва «Hyundai Rotem». Один поїзд здійснить промо-рейс до Харкова, а другий – до Львова. Як повідомили у Міністерстві інфраструктури України, запуск нових електропоїздів знаменуватиме запровадження швидкісного залізничного руху між приймаючими містами Євро-2012 в Україні.

У заході запланована участь Віце-прем’єр-міністра України – Міністра інфраструктури Бориса Колеснікова, генерального директора «Укрзалізниці» Володимира Козака та інших почесних гостей.

Здійснювати регулярні рейси «Хюндаї» почнуть з 27 травня із введенням нового графіку руху на 2012/2013 роки. З цього часу і до 1 вересня нові поїзди курсуватимуть за експериментальним графіком руху, згідно з яким нові поїзди з Києва до Харкова прямуватимуть 4 години 25 хвилин із швидкістю понад 106 км/год., зі Львова до Києва – 4 години 55 хвилин зі швидкістю понад 116 км/год. На початку червня «Хюндай» також з’єднає Київ з Донецьком – відстань між містами поїзд долатиме за 6 годин 30 хвилин зі швидкістю понад 112 км/год.

Спочатку у сполученнях Київ – Харків курсуватиме дві пари поїздів, Київ – Львів – одна пара нових поїздів. Решту незадіяних електропоїздів у Львівському та Донецькому напрямках планується призначити у першій половині червня.

Нові денні міжрегіональні електропоїзди «Хюндай» із місцями для сидіння та швидкістю до 160 км/год належать до категорії Інтерсіті(+). Загальна кількість місць для сидіння у поїзді – 579, з них 1-го класу – 168, 2-го класу – 411 та 2 місця для інвалідів. У вагонах є стелажі для розміщення ручної поклажі, багажні полиці, телеекрани. Кожний вагон обладнано двома туалетами, а в головному вагоні розміщено туалет, який пристосований для інвалідів. Вагони електропоїздів оснащені автоматичними зовнішніми розсувними дверима, а також системами вентиляції і кондиціонування повітря з функцією охолодження повітря в літній період і обігріву в зимовий період.

Інформаційний центр «Україна-2012»

Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

ФОТО. Редкое зрелище! Лунин поздравил вундеркинда Реала после матча Ла Лиги
Футбол | 27 апреля 2024, 02:32 0
ФОТО. Редкое зрелище! Лунин поздравил вундеркинда Реала после матча Ла Лиги

Королевский клуб обыграл «Реал Сосьедад» 1:0, единственный гол забил Арда Гюлер

Стало известно, сколько Реал заплатил за трансфер Лунина Заре
Футбол | 26 апреля 2024, 12:40 16
Стало известно, сколько Реал заплатил за трансфер Лунина Заре

На украинского вратаря в свое время претендовали «Наполи» и «Ливерпуль»

Комментарии 24
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
sergey_denisenko
Швидкісне сполучення? Смішно й болісно читати про таке швидкісне сполучення. Середня швидкісті руху ел. потягів в Німетчині, Японії та Китаї складає 360-390 км на годину, а французи ще в далекому 95-96р.р. їздили 513км/г, чому вони радуються?!?!?!?
Serge
Пользователь заблокирован администрацией за нарушение правил
ManUtd
да прибудет с нами сила
vadvoko
Жоня(Севаст-Днепр)=FCDK=
а ну это стандартная проблема на Украине все 20 лет, все хорошее которое можем делать отправляем за границу, что зерно, что мясо, что кондитерку, что метал, что вот ЖД вагоны
Жоня(Севаст-Днепр)=FCDK=
Да я тоже не видел. Но мне рассказывал человек, который непосредственно имеет отношение к этому заводу, что вагоны Крюковского завода отправляют на экспорт, например, в Болгарию и Россию.
vadvoko
Жоня(Севаст-Днепр)=FCDK=
супер, ни разу не видел их на жд
Жоня(Севаст-Днепр)=FCDK=
Кстати, а вот эти вагоны уже давно выпускают. Да и сам локомотив очень даже ничего.http://www.kvsz.com/index.php?option=com_content&view=article&id=138&Itemid=310&lang=ru
Короче, могут, если захотят.
Жоня(Севаст-Днепр)=FCDK=
А чем тебе эти не нравятся?
http://www.kvsz.com/index.php?option=com_content&view=article&id=51&Itemid=62&lang=ru
akkkrrraaa
ну если для вас 6 сотен (за туда-обртно) не деньги - катайтесь!!
akkkrrraaa
при чем здесь Львов?? предсказатель ты хренов!
vadvoko
Жоня(Севаст-Днепр)=FCDK= — 25.05.2012 11:08
да я не против, но дело в том что крюковский выпускает и продает грузовые вагоны, если бы он нормальные пас делал то другие дела сразу, кстати он только вот в начале 2012 выпустил опытный образец скоростного, ну то есть, он только сейчас на испытаниях, не факт что успел бы к Евро построить необходимое число
Жоня(Севаст-Днепр)=FCDK=
То что начали менять - это хорошо. Но с ценой погорячились. Да и потом. У нас есть Крюковский вагоностроительный завод, который свою продукцию реализует за кордон. Накой нам Хюндаи, если наши делают ничем не хуже?
sania-ok
Посадити б в ці Хюндаї всю команду ''проФФесіоналів-покращувачів'' разом з Яником і пустити їх під укіс!
Жоня(Севаст-Днепр)=FCDK=
"+" - комфорт, "-" - цена. Даже и не знаю, что лучше. Тем более при наших-то заработках.
Malibu911
Харьков-Киев 270 грн, 2-й класс. Пипец
waiba
21 год стране.. Они только менять начали =\
matrix7
будем ездить как люди.
domotech2011
Мариуполь-Львов тоже не отменяют. Любители жарится в вагонах рады.
vadvoko
ну и слава богу, хоть что то менять начали уже