Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Чемпионат Европы
| Обновлено 05 апреля 2011, 12:39
3531
0

Маркиян Лубкивский предупредил украинских операторов

Директор Турнира УЕФА Евро-2012 в Украине прокомментировал ситуацию в Домодедово

| Обновлено 05 апреля 2011, 12:39
3531
0
Маркиян Лубкивский предупредил украинских операторов

До Вашої уваги - коментар Директора Турніру УЄФА ЄВРО 2012 в Україні Маркіяна Лубківського щодо ситуації, що склалася на минулих вихідних в аеропорту «Домодєдово»:

- Ситуація в аеропорту «Домодєдово» має бути сигнальним дзвоником для операторів українських аеропортів, що готуються прийняти гостей ЄВРО 2012. Авіаколапс, що стався минулих вихідних у московському аеропорту «Домодєдово», має слугувати сигнальним дзвоником для операторів українських аеропортів, зокрема тих, які прийматимуть гостей і учасників фінальної частини УЄФА ЄВРО 2012. Зважаючи на те, що хаос у «Домодєдово» був спричинений одночасним прильотом декількох чартерних рейсів,  що не мало б суттєво вплинути на функціонування аеропорту, нам варто зробити належні висновки: чи будуть готові наші аеропорти безперебійно функціонувати в умовах пікових навантажень під час проведення фінальної частини Чемпіонату Європи 2012 року.

Хаос у «Домодєдово» вкотре нагадав про роль впровадження надійної системи координації та управління в умовах збійних ситуацій, адже стабільність авіаперевезень – дуже важлива складова у контексті підготовки до Європершості. Оскільки фінальний матч Євро-2012 відбудеться саме у Києві, і багато гостей розраховуватимуть потрапити саме на нього якнайшвидше, - тобто, - літаком, величезне навантаження буде на київському міжнародному аеропорту «Бориспіль», який має забезпечити злагоджений механізм авіасполучень.

Для України Чемпіонат Європи буде першим заходом такого масштабу, тому нашим фахівцям ще бракує практичного досвіду управління такими складними інфраструктурними проектами, як новозбудовані аеропорти, тим паче в умовах пікових навантажень. Цей досвід треба набути до початку фінальної частини турніру, адже, до прикладу, оператори аеропортів мають бути готовими приймати по 30-40 бортів на годину – саме це ми очікуємо у дні матчів Чемпіонату. Процес організації такого інтенсивного авіаруху включає і доставку багажу, і митний, і паспортний контроль, і забезпечення правопорядку. Тому ми постійно наголошуємо на тому, що поруч із будівництвом нових терміналів аеропортів у приймаючих містах, треба  сформувати управлінські команди цих об’єктів, які мають починати відпрацьовувати схему своєї роботи якомога швидше – це дозволить передбачити і уникнути під час Турніру таких критичних ситуацій, як на минулих вихідних в аеропорту «Домодєдово».

Sport.ua

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей
Комментарии 0
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.