08.03.2009, FT   ТВ-трансляция: 

ФК Львов - Металлист 1:1: украинский футбол опозорен + ВИДЕО

Останутся ли после этого матча люди, которые упорно верят в то, что уровень чемпионата растет?..

ФК Львов - Металлист 1:1: украинский футбол опозорен + ВИДЕО

Поєдинок у Добромилі між ФК «Львів» проти «Металіст» пройшов у надзвичайно складних погодних умовах. Ще в суботу після обіду у Львові почав падати сніг, який наступного дня не зупинявся і додав головної болі організаторам матчу.

Харків’яни на гру прибули із готелю в районному центрі Самборі, що неподалік Добромиля. А ось автобус із львівським журналістами долав далеку дорогу майже дві з половиною години і прибув на «Княжу Арену» за декілька годин до гри. Поле на той час вже було прибране від плівки, і під пильним контролем делегата ФФУ Бориса Воскрсенського та інспектора матчу Вадима Шевченка відповідні служби стадіону робили розмітку поля.

Не зважаючи на прохолодну погоду і трансляцію по телебаченню вболівальники вщент заповнили трибуни і стали свідками першої гри Прем’єр-ліги у Добромилі.

Перший небезпечний момент створили господарі, коли Панас скористався пасом Федорчука і пробивав по воротах «Металіста», але Бажан, який востаннє грав в основі ще 5 жовтня, зіграв надійно. Організувати швидкі контратаки на важкому полі було дуже і дуже не просто, адже м’яч частенько просто не доходив до свого адресату. В таких ситуаціях особливу загрозу несли стандарти. І саме після розіграшу кутового удару «Металіст» відкрив рахунок. Коельо з правого флангу атаки навісив на ближню штангу на свого земляка Едмара і той в один дотик застав зненацька захисників ФК «Львів»: м’яч, торкнувшись ближньої штанги, пірнув у сітку. Коельо згодом і сам міг подвоїти рахунок, але увірвашись до штрафного пробив повз Марущака і повз ближню штангу.

Господарі поля при шаленій підтримці трибун намагалися швидко зрівняти рахунок. І ФК «Львів» з цим завданням впорався, також провівши красивий гол. Ільків, який у минулому турі забив гол у ворота «Дніпра», цього разу став автором гольового пасу. Після навісної передачі з правого краю атаки Валерій Федорчук головою, випередивши захисника, пробив у ближню дев’ятку – 1:1.

Після голу Мирон Маркевич ще до перерви замінив малоактивного Рикуна на Слюсара, намагаючись налагодити гру в центрі поля. Проте зробити це футболістам обох команд  на слизькому полі була вкрай непросто.

На перший план вийшли бійцівські якості та бажання самовіддано діяти у кожному епізоді. І треба сказати, що гравці обох команд себе не шанували, і намагалися вирвати перемогу до фінального свистку. А ще до перерви виділимо потужний удар по центру воріт Ганцарчика, але досвідчений Марущак зіграв надійно.

Згодом після перерви  Ганцарчик знову приклався здалеку до м’яча, але воротар не ризикуючи кулаками ліквідував загрозу. Львів’яни відповіли рейдом до штрафного і ударом Федорчука, але мимо цілі. Міг відзначитись і Мандзюк, який фактично один діяв на вістрі атаки, але у вигідній ситуації на слизькому полі не влучив по м’ячу і момент було втрачено.

На важкому полі не йшли дальні удари і у Коельо. А в кінці матчу міг вирвати перемогу Майдана, який підключившись до атаки, опинився в центрі штрафного, але удар бразильця блокував захисник городян.

Тож, як і в матчі першого кола, бойова нічия ФК «Львів» та «Металіста», тільки цього разу глядачі таки дочекались голів. Харків’яни хоч і залишились на другому місці, але їх відстань від «Шахтаря» зменшилась до одного очка. Натомість львів’ян від команд із «зони вильоту» відділяє вже два пункти.

Юрій НАЗАРКЕВИЧ з Добромиля спеціально для sport.ua

«ФК Львов» - «Металлист» - 1:1
Валерий Федорчук, 36 - Эдмар, 19.

«ФК Львов»: Марьян Марущак, Виталий Романюк, Александр Жданов, Олег Леонидов, Игорь Илькив, Владислав Лупашко, Валерий Федорчук, Дмитрий Зозуля, Александр Мандзюк, Борис Баранец, Вадим Панас (Михаил Козак, 89).

«Металлист»: Игорь Бажан, Северин Ганцарчик, Сергей Валяев, Эдмар, Денис Олейник, Милан Обрадович, Джонатан Майдана, Джексон Коэльо Жажа, Вальтер Асеведо (Андрей Конюшенко, 55), Виталий Бордиян (Евгений Селин, 80), Александр Рыкун (Валентин Слюсар, 40).

 Александр Мандзюк, 26. Вадим Панас, 32. Дмитрий Зозуля, 71. - Андрей Конюшенко, 70. Джонатан Майдана, 78.

Зрителей: 2.300
Оценка поля: 3
Честная игра: 7,500 - 7,750.

Протокольные данные сверены с официальными

0:1.Гол Эдмара

1:1.Гол Василия Федорчука

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    ARISTOK
      ARISTOK, 10.03.2009 23:08
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Ребята, для начала неплохо было бы почитать эти самые "нормы", тогда было бы что обсуждать. А так, спор неочем.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 19:09
    0
    Гость | 2009-03-10 18:01:38
    Или переиграть,когда подсохнет и бутет соответствовать стандартам УПЛ.Или таких стандартов нет? Или их необязательно придерживатся?Надо переиграть.
    ----------------------------------------------------
    Що змінеться?
    http://football.sport.com.ua/news.php?id=51194&page=7
    Фан ДК, Київ, Україна
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 19:07
    0
    Гость | 2009-03-10 18:42:57
    olegusha | 2009-03-10 17:32:36
    --------------------------------
    Харківський Металіст ще по союзній першості пам'ятаю...
    Так що про 6 років це даремно...
    Фан ДК, Київ, Україна.
    South-Stream
      South-Stream, 10.03.2009 18:34
    0
    Посещаемость крайнего тура:
    Динамо - Ворскла - 3950
    Львов - Металлист - 2300
    Заря - Арсенал - 6000
    Ильичевец - Карпаты - 4500
    Кривбасс - Черноморец - 3500
    Харьков - МД - 1000
    Таврия - Металлург З - 5300
    Средняя - 3790
    Так что согласен с автором - СТЫДОБИЩА.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 17:41
    0
    AlexKrRoog | 2009-03-10 17:33:34

    olegusha | 2009-03-10 17:21:03
    І де проводити, на тренувальній базі в Конче-Заспі? Як з Арсеналом....
    __________________________________________________ __
    Нет -ну это уже другая тема.
    Подождали бы, пока высохнет)) Ближе к лету.
    -----------------------------------------------------
    Або зарахували технічну поразку 0:3...
    Пам'ятаєш як ДК виграло в Італії за запальничку...
    AlexKrRoog
      AlexKrRoog, 10.03.2009 17:33
    0
    olegusha | 2009-03-10 17:21:03
    І де проводити, на тренувальній базі в Конче-Заспі? Як з Арсеналом....
    ____________________________________________________
    Нет -ну это уже другая тема.
    Подождали бы, пока высохнет)) Ближе к лету.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 17:32
    0
    Прикол в чому?
    Небагата провінційна команда (Сталь, ФК Львів, ще якась) пробивається в вишку з першого дивізіону і що далі?
    Футбольні стадіони належать не клубам, а громадам...
    За невеликими виключеннями...
    Припустимо команда з Добромиля вийшла в вишку і має таку домашню арену яку має, грошей на аренду стадіону немає, де вона має грати?
    І чого це стадіон Україна у Львові має на шарманку віддавати ФК Львів Арену для гри?
    Теперішній футбол це гроші... Той футбол заради престижу закінчився можливо ще у 86-му, а зараз всі думають тільки про карман...
    Візьмемо наприклад Динамо Київ та Суркісів...
    Що стало з ДК - одні іносРАНЦІ... Де наші Шевченки, Блохіни, Михайличенки, де спортивна база на Нивках, правда зараз вже починають відроджувати - почалися з'являтися наші вже молодь...
    Візьмем Шахтар - половина Чорнодупих і що?
    Заграла команда ДК в 1998-му фігак Шевченка в Мілан (мол заслужив, хай пограє) а на самому ділі - бабло кишеньку то гріє....
    Тому я і ненавиджу Суркісів...
    І інколи мені дуже боляче за моє Динамо Київ...
    Фан ДК, Київ, Україна.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 17:21
    0
    AlexKrRoog | 2009-03-10 17:15:20

    olegusha | 2009-03-10 17:01:51
    Борсання в багнюці це жах і не тільки для Металіста, а і для ФК Львів
    __________________________________________________
    Так и я об этом.
    Надо было отменить матч. Отменяют же в Англии, Италии из-за непогоды. И ничего страшного.
    -----------------------------------------------------
    І де проводити, на тренувальній базі в Конче-Заспі? Як з Арсеналом....
    AlexKrRoog
      AlexKrRoog, 10.03.2009 17:15
    0
    olegusha | 2009-03-10 17:01:51
    Борсання в багнюці це жах і не тільки для Металіста, а і для ФК Львів
    __________________________________________________
    Так и я об этом.
    Надо было отменить матч. Отменяют же в Англии, Италии из-за непогоды. И ничего страшного.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 17:01
    0
    AlexKrRoog | 2009-03-10 16:57:08

    olegusha | 2009-03-10 16:18:22
    А тебе, я так понял купание в грязи понравилось смотреть...
    Кто виноват, что в Украине бардак? Руководство.
    Кто руководитель футбольной богодельни? Суркис. Какие вопросы?
    -----------------------------------------------------
    Без проблем, згода, але дай мені відповідь на питання, скільки арен в Україні відповідає міжнародним стандартам УЄФА і що в цьому випадку робити з нашою прем'єр-лігою?
    Борсання в багнюці це жах і не тільки для Металіста, а і для ФК Львів - я вже писав вище - можеш перечитати...
    Фан ДК, Київ, Україна
    AlexKrRoog
      AlexKrRoog, 10.03.2009 16:57
    0
    olegusha | 2009-03-10 16:18:22
    А тебе, я так понял купание в грязи понравилось смотреть...
    Кто виноват, что в Украине бардак? Руководство.
    Кто руководитель футбольной богодельни? Суркис. Какие вопросы?
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 16:32
    0
    Гость | 2009-03-10 16:21:41
    Есть предложение: начать движение о переносе матчей ЕВРО 2012 из Львова в Добромиль! Там создают такие прекрасные условия для игры в футбол, что куда там Западной Европе... Да что там говорить, Добромиль - футбольный центр Европы! И Мишель Платини просто обязан обратить внимание на этот чудесный городище! )))
    --------------------------------------------------
    Я так зрозумів більш ні на що не варті вже...
    Фан ДК, Київ, Україна.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 16:18
    0
    AlexKrRoog | 2009-03-10 12:41:29

    Да. Заголовок попахивает дерьмом.При чем здесь уровень чемпионата? Речь идет о хреновом поле, на котором нельзя было проводить матч. И во главе этого стоИт Суркис, так что кто же еще виноват?!
    ---------------------------------------------------
    Второй Суркис, а также вся родня до третьего колена...
    Вчера видел по ИНТЕРУ показывали, что Суркисы специально тремя чартерами целых два дня и одну ночь до матча таскали снежные тучи для такой погоды...
    Задрали.
    bsn75
      bsn75, 10.03.2009 16:14
    0
    заголовок как у бульварной прессы : жесть шок позор ... и тд....мудаки - и причем тут уровень чемпионата
    AlexKrRoog
      AlexKrRoog, 10.03.2009 12:41
    0
    Да. Заголовок попахивает дерьмом.При чем здесь уровень чемпионата? Речь идет о хреновом поле, на котором нельзя было проводить матч. И во главе этого стоИт Суркис, так что кто же еще виноват?!
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 10:00
    0
    Гость | 2009-03-10 09:54:44
    ето просто капец. обьясните: КАКОГО ХЕРА ХАРЬКОВ УЖЕ ГОД ПОПАДАЕТ НА БАБКИ И ИГРАЕТ В СУМАХ А ВСЯКОЕ ФУФЛО типа АРСЕНАЛА И ЛЬВОВА ГДЕ ЕМУ ЗАБАГОРАСУДИТЬСЯ???
    --------------------------------------------------
    +1... Я теж це питання неодноразово задавав...
    Що значить гра Арсенала на тренувальній базі свого суперника прямого в Прем'єр-лізі....?
    Це рівень нашої ліги?
    Хоча в Арсенала навіть тренувальної бази немає, тренувались вони на базі підготовки олімпійського резерву СВЯТОШИН (Житомирське шосе 19), ця база - мої клієнти і Арсенал там був постійно...
    Тепер взагалі ніхто ні про що не турбується окрім іпподромів...
    Фан ДК, Київ, Україна.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 09:52
    0
    Гость | 2009-03-10 09:51:15
    ---------------------------
    Та в принципі з цим ніхто не сперечається...
    Фан ДК, Київ, Україна.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 09:36
    0
    Гость | 2009-03-10 09:22:23
    ---------------------------
    Цікаво, а чиїми руками чи ногами Михалика в цьому сезоні поломали? І для чого?
    http://football.sport.com.ua/news.php?id=56967
    Особливо перед відповідальними іграми в Лізі Чемпвонів...
    Цікаво ха що Романчук досі лежить в лазареті, хто не пам'ятає защо - нагадаю...
    http://football.sport.com.ua/news.php?id=57589
    Теж у всьому президент ПФЛ винен?
    Фан ДК, Київ, Україна.
    Tetiy
      Tetiy, 10.03.2009 09:33
    0
    как правы были руководители Металла, когда не соглашались играть на таком стадионе, поле выглядело не лучше чем после вспахивания в селе
    dizet_dz
      dizet_dz, 10.03.2009 01:50
    0
    как по мне было зрелище!!!
    наверное рейтинг трансляции зашкаливал!
    ARISTOK
      ARISTOK, 10.03.2009 23:08
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Ребята, для начала неплохо было бы почитать эти самые "нормы", тогда было бы что обсуждать. А так, спор неочем.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 19:09
    0
    Гость | 2009-03-10 18:01:38
    Или переиграть,когда подсохнет и бутет соответствовать стандартам УПЛ.Или таких стандартов нет? Или их необязательно придерживатся?Надо переиграть.
    ----------------------------------------------------
    Що змінеться?
    http://football.sport.com.ua/news.php?id=51194&page=7
    Фан ДК, Київ, Україна
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 19:07
    0
    Гость | 2009-03-10 18:42:57
    olegusha | 2009-03-10 17:32:36
    --------------------------------
    Харківський Металіст ще по союзній першості пам'ятаю...
    Так що про 6 років це даремно...
    Фан ДК, Київ, Україна.
    South-Stream
      South-Stream, 10.03.2009 18:34
    0
    Посещаемость крайнего тура:
    Динамо - Ворскла - 3950
    Львов - Металлист - 2300
    Заря - Арсенал - 6000
    Ильичевец - Карпаты - 4500
    Кривбасс - Черноморец - 3500
    Харьков - МД - 1000
    Таврия - Металлург З - 5300
    Средняя - 3790
    Так что согласен с автором - СТЫДОБИЩА.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 17:41
    0
    AlexKrRoog | 2009-03-10 17:33:34

    olegusha | 2009-03-10 17:21:03
    І де проводити, на тренувальній базі в Конче-Заспі? Як з Арсеналом....
    __________________________________________________ __
    Нет -ну это уже другая тема.
    Подождали бы, пока высохнет)) Ближе к лету.
    -----------------------------------------------------
    Або зарахували технічну поразку 0:3...
    Пам'ятаєш як ДК виграло в Італії за запальничку...
    AlexKrRoog
      AlexKrRoog, 10.03.2009 17:33
    0
    olegusha | 2009-03-10 17:21:03
    І де проводити, на тренувальній базі в Конче-Заспі? Як з Арсеналом....
    ____________________________________________________
    Нет -ну это уже другая тема.
    Подождали бы, пока высохнет)) Ближе к лету.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 17:32
    0
    Прикол в чому?
    Небагата провінційна команда (Сталь, ФК Львів, ще якась) пробивається в вишку з першого дивізіону і що далі?
    Футбольні стадіони належать не клубам, а громадам...
    За невеликими виключеннями...
    Припустимо команда з Добромиля вийшла в вишку і має таку домашню арену яку має, грошей на аренду стадіону немає, де вона має грати?
    І чого це стадіон Україна у Львові має на шарманку віддавати ФК Львів Арену для гри?
    Теперішній футбол це гроші... Той футбол заради престижу закінчився можливо ще у 86-му, а зараз всі думають тільки про карман...
    Візьмемо наприклад Динамо Київ та Суркісів...
    Що стало з ДК - одні іносРАНЦІ... Де наші Шевченки, Блохіни, Михайличенки, де спортивна база на Нивках, правда зараз вже починають відроджувати - почалися з'являтися наші вже молодь...
    Візьмем Шахтар - половина Чорнодупих і що?
    Заграла команда ДК в 1998-му фігак Шевченка в Мілан (мол заслужив, хай пограє) а на самому ділі - бабло кишеньку то гріє....
    Тому я і ненавиджу Суркісів...
    І інколи мені дуже боляче за моє Динамо Київ...
    Фан ДК, Київ, Україна.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 17:21
    0
    AlexKrRoog | 2009-03-10 17:15:20

    olegusha | 2009-03-10 17:01:51
    Борсання в багнюці це жах і не тільки для Металіста, а і для ФК Львів
    __________________________________________________
    Так и я об этом.
    Надо было отменить матч. Отменяют же в Англии, Италии из-за непогоды. И ничего страшного.
    -----------------------------------------------------
    І де проводити, на тренувальній базі в Конче-Заспі? Як з Арсеналом....
    AlexKrRoog
      AlexKrRoog, 10.03.2009 17:15
    0
    olegusha | 2009-03-10 17:01:51
    Борсання в багнюці це жах і не тільки для Металіста, а і для ФК Львів
    __________________________________________________
    Так и я об этом.
    Надо было отменить матч. Отменяют же в Англии, Италии из-за непогоды. И ничего страшного.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 17:01
    0
    AlexKrRoog | 2009-03-10 16:57:08

    olegusha | 2009-03-10 16:18:22
    А тебе, я так понял купание в грязи понравилось смотреть...
    Кто виноват, что в Украине бардак? Руководство.
    Кто руководитель футбольной богодельни? Суркис. Какие вопросы?
    -----------------------------------------------------
    Без проблем, згода, але дай мені відповідь на питання, скільки арен в Україні відповідає міжнародним стандартам УЄФА і що в цьому випадку робити з нашою прем'єр-лігою?
    Борсання в багнюці це жах і не тільки для Металіста, а і для ФК Львів - я вже писав вище - можеш перечитати...
    Фан ДК, Київ, Україна
    AlexKrRoog
      AlexKrRoog, 10.03.2009 16:57
    0
    olegusha | 2009-03-10 16:18:22
    А тебе, я так понял купание в грязи понравилось смотреть...
    Кто виноват, что в Украине бардак? Руководство.
    Кто руководитель футбольной богодельни? Суркис. Какие вопросы?
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 16:32
    0
    Гость | 2009-03-10 16:21:41
    Есть предложение: начать движение о переносе матчей ЕВРО 2012 из Львова в Добромиль! Там создают такие прекрасные условия для игры в футбол, что куда там Западной Европе... Да что там говорить, Добромиль - футбольный центр Европы! И Мишель Платини просто обязан обратить внимание на этот чудесный городище! )))
    --------------------------------------------------
    Я так зрозумів більш ні на що не варті вже...
    Фан ДК, Київ, Україна.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 16:18
    0
    AlexKrRoog | 2009-03-10 12:41:29

    Да. Заголовок попахивает дерьмом.При чем здесь уровень чемпионата? Речь идет о хреновом поле, на котором нельзя было проводить матч. И во главе этого стоИт Суркис, так что кто же еще виноват?!
    ---------------------------------------------------
    Второй Суркис, а также вся родня до третьего колена...
    Вчера видел по ИНТЕРУ показывали, что Суркисы специально тремя чартерами целых два дня и одну ночь до матча таскали снежные тучи для такой погоды...
    Задрали.
    bsn75
      bsn75, 10.03.2009 16:14
    0
    заголовок как у бульварной прессы : жесть шок позор ... и тд....мудаки - и причем тут уровень чемпионата
    AlexKrRoog
      AlexKrRoog, 10.03.2009 12:41
    0
    Да. Заголовок попахивает дерьмом.При чем здесь уровень чемпионата? Речь идет о хреновом поле, на котором нельзя было проводить матч. И во главе этого стоИт Суркис, так что кто же еще виноват?!
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 10:00
    0
    Гость | 2009-03-10 09:54:44
    ето просто капец. обьясните: КАКОГО ХЕРА ХАРЬКОВ УЖЕ ГОД ПОПАДАЕТ НА БАБКИ И ИГРАЕТ В СУМАХ А ВСЯКОЕ ФУФЛО типа АРСЕНАЛА И ЛЬВОВА ГДЕ ЕМУ ЗАБАГОРАСУДИТЬСЯ???
    --------------------------------------------------
    +1... Я теж це питання неодноразово задавав...
    Що значить гра Арсенала на тренувальній базі свого суперника прямого в Прем'єр-лізі....?
    Це рівень нашої ліги?
    Хоча в Арсенала навіть тренувальної бази немає, тренувались вони на базі підготовки олімпійського резерву СВЯТОШИН (Житомирське шосе 19), ця база - мої клієнти і Арсенал там був постійно...
    Тепер взагалі ніхто ні про що не турбується окрім іпподромів...
    Фан ДК, Київ, Україна.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 09:52
    0
    Гость | 2009-03-10 09:51:15
    ---------------------------
    Та в принципі з цим ніхто не сперечається...
    Фан ДК, Київ, Україна.
    olegusha
      olegusha, 10.03.2009 09:36
    0
    Гость | 2009-03-10 09:22:23
    ---------------------------
    Цікаво, а чиїми руками чи ногами Михалика в цьому сезоні поломали? І для чого?
    http://football.sport.com.ua/news.php?id=56967
    Особливо перед відповідальними іграми в Лізі Чемпвонів...
    Цікаво ха що Романчук досі лежить в лазареті, хто не пам'ятає защо - нагадаю...
    http://football.sport.com.ua/news.php?id=57589
    Теж у всьому президент ПФЛ винен?
    Фан ДК, Київ, Україна.
    Tetiy
      Tetiy, 10.03.2009 09:33
    0
    как правы были руководители Металла, когда не соглашались играть на таком стадионе, поле выглядело не лучше чем после вспахивания в селе
    dizet_dz
      dizet_dz, 10.03.2009 01:50
    0
    как по мне было зрелище!!!
    наверное рейтинг трансляции зашкаливал!
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности