Забарный и Попов входят в сферу интересов Наполи

Итальянский клуб в целом изучает возможность подписания трех «динамовцев»

Забарный и Попов входят в сферу интересов Наполи
© Getty Images/Global Images Ukraine. Илья Забарный

Скауты «Наполи» внимательно изучают игровые возможности двух центральных защитников киевского «Динамо» и сборной Украины Ильи Забарного и Дениса Попова.

Забарный вызывает у «Наполи» серьезный интерес, но неаполитанцы понимают, что конкуренция за игрока может быть очень непростой. В частности, «Челси» уже предлагал 12 миллионов евро за 18-летнего бека, но руководство «Динамо» предпочло поставить переговоры на паузу до момента окончания финальной части Евро-2020.

Что касается Попова, то он видится для «Наполи» более реальным вариантом для покупки, так как его трансферная цена не превышает 10 миллионов евро.

Напомним, накануне сообщалось, что Виталий Миколенко является трансферным приориетом № 1 для «Наполи» в летнее межсезонье.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — areanapoli.it

(35 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Ектерина Хамула
      Ектерина Хамула, 17.06.2021 01:13
    0
    Ребята харе срать по делу
    Ектерина Хамула
      Ектерина Хамула, 17.06.2021 01:11
    0
    Да лажа это всё. Поляка нехватка. Прям пол динамо выкупил наполи готов. Вот молодняк получил шанс, и что ??? Сходу в топ
    SportsMan
    online
      SportsMan, 16.06.2021 17:12
    +2
    Точно-точно, всех распродать, будем УПЛ детскими командами играть.
    Не пойму болельщиков, вы хотите сильный чемпионат или набить карманы Суркису и Ахметову?
    Все тут плачутся за слабый чемпионат, но тут же всех распродают. Откуда сильному чемпионату взяться? Неужели непонятно, что это взаимоисключающие понятия?
    vitaha33
    online
      vitaha33, 16.06.2021 14:19
    0
    От нова інфа що за Бущаном полювання, і до італійських і французьких клубів додались німецькі. Я б його першого продав лямів за 10, а купив би за 1,5-2 лями різник, плюс є нещерет.
    Миколенко треба теж йти, щоб прогресувати. І те, що він під тиском він помилився не робить з нього поганого захисника
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 16.06.2021 14:09
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 12:17
    Швед вже пограв, і Вакула награвся, а у випадку Динамо то там є Попов, Забарний, Сирота, Бурда, та і з молодіжного складу нових талантів можна підтягнути. Когось з тандему Забарний-Попов - точно потрібно продавати. Як на мене обидвоє - пахарі та цілеспрямовані. Якщо обох залишити в клубі - то не буде ні "журавля в небі" ні "синиці в руках".
    Тільки Бурда постійно травмований останнім часом.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 16.06.2021 14:05
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 11:47
    Нє Матвієнко тут зайвий - таке враження, що наполі хоче просто готовий Динамівський захист собі поставити!!! Ім потрібно ще Сироту та Караваєва запропонувати - давайте 100 лямів - і забирайте усіх...
    Я просто перелічив усіх, про кого писали, що Наполі їх розглядає
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 14:03
    +2
    Dmytro Solovyov, 16.06.2021 13:56
    Маленькое уточнение: "Шева пішов в 20 - заграв..." - Шева перешёл летом 1999, т.е. практически в 23 (дебют в августе - за месяц до 23-х)
    Та давно це вже просто було - здавалося що тоді Шева взагалі ще шмаркачом був, а насправді майже 23....
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 13:58
    +2
    samird, 16.06.2021 13:52
    Согласен. Если на Попова есть спрос и хорошее предложение - самым правильным решением будет продажа. Забарный будет играть в основе в любом случае. Держать двух таких левоногих молодых защитников смысла нет - они в таком возрасте должны максимально играть и набираться опыта. А Забарному надо играть в Динамо ещё минимум 2 года. А потом уже врядли смогут удержать.
    Насправді вони обоє правоногі...
    Dmytro Solovyov
      Dmytro Solovyov, 16.06.2021 13:56
    +3
    Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 11:43
    Та про що ви говорите. Яку користь своєму клубу? Вже Ярмоленка перетримали, щоб користь клубу приносив. Просто перетримали хлопця тай усе. Нашим гравцям потрібно йти в європу чим скоріше. Шева пішов в 20 - заграв, Зіна пішов в 20 - заграв, Маліна пішов в Генк в 23, Яремчук в той же ж Гент в 22, Зубков в 23 в Феронцварош і також прогрес шалений буквально за 2 роки... З переходом в європу у наших молодих талантів змінбється світогляд і вони розуміють, що ніякі вони наразі не "звьозди" і що ніхто з ними там так як тут "сюсюкатися" не буде. Ти або працюєш та прогресуєш, або - "давай до свидания!!!" - це дуже стимулює!!! У Динамо навіть при Луческу сильного прогресу не буде - не той рівень внутрішнього чемпіонату, а тих кілька матчів на євроарені - великої погоди не роблять. Подивіться на збірну Хорватії - чемп - ніякий, а збірна чудова. Бельгія - чемп - приблизно як у нас, а збірна ТОП. Польща, Словаччина, Сербія, Угорщина.... - чемпіонати просто - ніякі, а збірні дуже навіть "впоряді"... А усе тому, що молодняк,як тільки "завсічується" одразу ж їде грати у ТОП чемпіонати...
    Маленькое уточнение: "Шева пішов в 20 - заграв..." - Шева перешёл летом 1999, т.е. практически в 23 (дебют в августе - за месяц до 23-х)
    samird
    online
      samird, 16.06.2021 13:52
    +4
    Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 12:17
    Швед вже пограв, і Вакула награвся, а у випадку Динамо то там є Попов, Забарний, Сирота, Бурда, та і з молодіжного складу нових талантів можна підтягнути. Когось з тандему Забарний-Попов - точно потрібно продавати. Як на мене обидвоє - пахарі та цілеспрямовані. Якщо обох залишити в клубі - то не буде ні "журавля в небі" ні "синиці в руках".
    Согласен. Если на Попова есть спрос и хорошее предложение - самым правильным решением будет продажа. Забарный будет играть в основе в любом случае. Держать двух таких левоногих молодых защитников смысла нет - они в таком возрасте должны максимально играть и набираться опыта. А Забарному надо играть в Динамо ещё минимум 2 года. А потом уже врядли смогут удержать.
    аоот оооит
    online
      аоот оооит, 16.06.2021 13:47
    -6
    Я представляю если б дынамо еще и обыграло кого то в лиге - то усё, держите меня трое, даже запасных в манчестер сити и реал
    аоот оооит
    online
      аоот оооит, 16.06.2021 13:46
    -3
    Короче наполи просто фанаты рахмилевского дк
    Igorok Киев
      Igorok Киев, 16.06.2021 13:04
    +4
    Комментарий свернут. Показать
    scorpio16, 16.06.2021 12:00
    За него такие деньги никто не даст, не тот чемпионат и конкуренция.
    А за Педринье 18 лямов?! найдутся хорошие клубы, которые смогут себе позволить купить и для которотых 20 лямов это за усиление это не большие деньги
    POWER
    online
      POWER, 16.06.2021 12:46
    0
    топовую оборону Наполи хочет.
    ENJOY-_-
      ENJOY-_-, 16.06.2021 12:43
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    Надо отпускать, это плюс для сборной и самих игроков
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 12:17
    +6
    Роман Порывай, 16.06.2021 11:49
    Для збірної це може й на краще, а в клубі кому грати? Гравцям по 17 років і влітати усім? Ще років в 22-23 норм продавати, та Забарний лише перший сезон проводить на такому рівні. Хоча б сезона 3 треба в УПЛ пограти
    Швед вже пограв, і Вакула награвся, а у випадку Динамо то там є Попов, Забарний, Сирота, Бурда, та і з молодіжного складу нових талантів можна підтягнути. Когось з тандему Забарний-Попов - точно потрібно продавати. Як на мене обидвоє - пахарі та цілеспрямовані. Якщо обох залишити в клубі - то не буде ні "журавля в небі" ні "синиці в руках".
    scorpio16
    online
      scorpio16, 16.06.2021 12:00
    -1
    Igorok Киев, 16.06.2021 10:42
    Если отпускать, то только в хороший клуб и минимум за 20лямов
    За него такие деньги никто не даст, не тот чемпионат и конкуренция.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 16.06.2021 11:49
    +7
    Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 11:43
    Та про що ви говорите. Яку користь своєму клубу? Вже Ярмоленка перетримали, щоб користь клубу приносив. Просто перетримали хлопця тай усе. Нашим гравцям потрібно йти в європу чим скоріше. Шева пішов в 20 - заграв, Зіна пішов в 20 - заграв, Маліна пішов в Генк в 23, Яремчук в той же ж Гент в 22, Зубков в 23 в Феронцварош і також прогрес шалений буквально за 2 роки... З переходом в європу у наших молодих талантів змінбється світогляд і вони розуміють, що ніякі вони наразі не "звьозди" і що ніхто з ними там так як тут "сюсюкатися" не буде. Ти або працюєш та прогресуєш, або - "давай до свидания!!!" - це дуже стимулює!!! У Динамо навіть при Луческу сильного прогресу не буде - не той рівень внутрішнього чемпіонату, а тих кілька матчів на євроарені - великої погоди не роблять. Подивіться на збірну Хорватії - чемп - ніякий, а збірна чудова. Бельгія - чемп - приблизно як у нас, а збірна ТОП. Польща, Словаччина, Сербія, Угорщина.... - чемпіонати просто - ніякі, а збірні дуже навіть "впоряді"... А усе тому, що молодняк,як тільки "завсічується" одразу ж їде грати у ТОП чемпіонати...
    Для збірної це може й на краще, а в клубі кому грати? Гравцям по 17 років і влітати усім? Ще років в 22-23 норм продавати, та Забарний лише перший сезон проводить на такому рівні. Хоча б сезона 3 треба в УПЛ пограти
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 11:47
    0
    Роман Порывай, 16.06.2021 11:40
    Миколенко,Матвієнко,Забарний,Попов) Наполі ще Кривцова придбати не хоче? Враження, що в Наполі хочуть дати контракт Шеві і перетягти весь захист Зб.України. Прям не качки, а "Качині історії", серіал)
    Нє Матвієнко тут зайвий - таке враження, що наполі хоче просто готовий Динамівський захист собі поставити!!! Ім потрібно ще Сироту та Караваєва запропонувати - давайте 100 лямів - і забирайте усіх...
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 11:43
    +13
    нестор, 16.06.2021 09:46
    Забарного грех отдавать! Только начал играть. Так пусть своему клубу пользу принесёт сначала.
    Та про що ви говорите. Яку користь своєму клубу? Вже Ярмоленка перетримали, щоб користь клубу приносив. Просто перетримали хлопця тай усе. Нашим гравцям потрібно йти в європу чим скоріше. Шева пішов в 20 - заграв, Зіна пішов в 20 - заграв, Маліна пішов в Генк в 23, Яремчук в той же ж Гент в 22, Зубков в 23 в Феронцварош і також прогрес шалений буквально за 2 роки... З переходом в європу у наших молодих талантів змінбється світогляд і вони розуміють, що ніякі вони наразі не "звьозди" і що ніхто з ними там так як тут "сюсюкатися" не буде. Ти або працюєш та прогресуєш, або - "давай до свидания!!!" - це дуже стимулює!!! У Динамо навіть при Луческу сильного прогресу не буде - не той рівень внутрішнього чемпіонату, а тих кілька матчів на євроарені - великої погоди не роблять. Подивіться на збірну Хорватії - чемп - ніякий, а збірна чудова. Бельгія - чемп - приблизно як у нас, а збірна ТОП. Польща, Словаччина, Сербія, Угорщина.... - чемпіонати просто - ніякі, а збірні дуже навіть "впоряді"... А усе тому, що молодняк,як тільки "завсічується" одразу ж їде грати у ТОП чемпіонати...
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 11:43
    +13
    нестор, 16.06.2021 09:46
    Забарного грех отдавать! Только начал играть. Так пусть своему клубу пользу принесёт сначала.
    Та про що ви говорите. Яку користь своєму клубу? Вже Ярмоленка перетримали, щоб користь клубу приносив. Просто перетримали хлопця тай усе. Нашим гравцям потрібно йти в європу чим скоріше. Шева пішов в 20 - заграв, Зіна пішов в 20 - заграв, Маліна пішов в Генк в 23, Яремчук в той же ж Гент в 22, Зубков в 23 в Феронцварош і також прогрес шалений буквально за 2 роки... З переходом в європу у наших молодих талантів змінбється світогляд і вони розуміють, що ніякі вони наразі не "звьозди" і що ніхто з ними там так як тут "сюсюкатися" не буде. Ти або працюєш та прогресуєш, або - "давай до свидания!!!" - це дуже стимулює!!! У Динамо навіть при Луческу сильного прогресу не буде - не той рівень внутрішнього чемпіонату, а тих кілька матчів на євроарені - великої погоди не роблять. Подивіться на збірну Хорватії - чемп - ніякий, а збірна чудова. Бельгія - чемп - приблизно як у нас, а збірна ТОП. Польща, Словаччина, Сербія, Угорщина.... - чемпіонати просто - ніякі, а збірні дуже навіть "впоряді"... А усе тому, що молодняк,як тільки "завсічується" одразу ж їде грати у ТОП чемпіонати...
    Dmytro Dmytro
      Dmytro Dmytro, 16.06.2021 09:41
    +12
    Всі свої вихованці...треба продавати і популяризувати школу Динамо в Європі...це і на користь збірній піде...
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 16.06.2021 11:49
    +7
    Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 11:43
    Та про що ви говорите. Яку користь своєму клубу? Вже Ярмоленка перетримали, щоб користь клубу приносив. Просто перетримали хлопця тай усе. Нашим гравцям потрібно йти в європу чим скоріше. Шева пішов в 20 - заграв, Зіна пішов в 20 - заграв, Маліна пішов в Генк в 23, Яремчук в той же ж Гент в 22, Зубков в 23 в Феронцварош і також прогрес шалений буквально за 2 роки... З переходом в європу у наших молодих талантів змінбється світогляд і вони розуміють, що ніякі вони наразі не "звьозди" і що ніхто з ними там так як тут "сюсюкатися" не буде. Ти або працюєш та прогресуєш, або - "давай до свидания!!!" - це дуже стимулює!!! У Динамо навіть при Луческу сильного прогресу не буде - не той рівень внутрішнього чемпіонату, а тих кілька матчів на євроарені - великої погоди не роблять. Подивіться на збірну Хорватії - чемп - ніякий, а збірна чудова. Бельгія - чемп - приблизно як у нас, а збірна ТОП. Польща, Словаччина, Сербія, Угорщина.... - чемпіонати просто - ніякі, а збірні дуже навіть "впоряді"... А усе тому, що молодняк,як тільки "завсічується" одразу ж їде грати у ТОП чемпіонати...
    Для збірної це може й на краще, а в клубі кому грати? Гравцям по 17 років і влітати усім? Ще років в 22-23 норм продавати, та Забарний лише перший сезон проводить на такому рівні. Хоча б сезона 3 треба в УПЛ пограти
    ZloyDeda
      ZloyDeda, 16.06.2021 09:37
    +7
    Челсі нічого не пропонував і це була чергова "качка" яких зараз у футбольних новинах, як виявляється, 80!!! %
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 12:17
    +6
    Роман Порывай, 16.06.2021 11:49
    Для збірної це може й на краще, а в клубі кому грати? Гравцям по 17 років і влітати усім? Ще років в 22-23 норм продавати, та Забарний лише перший сезон проводить на такому рівні. Хоча б сезона 3 треба в УПЛ пограти
    Швед вже пограв, і Вакула награвся, а у випадку Динамо то там є Попов, Забарний, Сирота, Бурда, та і з молодіжного складу нових талантів можна підтягнути. Когось з тандему Забарний-Попов - точно потрібно продавати. Як на мене обидвоє - пахарі та цілеспрямовані. Якщо обох залишити в клубі - то не буде ні "журавля в небі" ні "синиці в руках".
    Sergey RockStar
      Sergey RockStar, 16.06.2021 11:32
    +6
    Из всех нынешних футболистов Динамо - Забарный и Миколенко единственные, кто могут заиграть в топ клубе. Забарный имеет идеальную комплектацию для защитника и чем то напоминает Де Лигта, а вот Миколенко - он просто трудяга и мне кажется, он наберется опыта и в топ-чемпионате и начнет прогрессировать еще больше.
    Циганкова, увы не беру в счет, потому что он хрустальный..
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 16.06.2021 11:40
    +5
    Миколенко,Матвієнко,Забарний,Попов) Наполі ще Кривцова придбати не хоче? Враження, що в Наполі хочуть дати контракт Шеві і перетягти весь захист Зб.України. Прям не качки, а "Качині історії", серіал)
    samird
    online
      samird, 16.06.2021 13:52
    +4
    Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 12:17
    Швед вже пограв, і Вакула награвся, а у випадку Динамо то там є Попов, Забарний, Сирота, Бурда, та і з молодіжного складу нових талантів можна підтягнути. Когось з тандему Забарний-Попов - точно потрібно продавати. Як на мене обидвоє - пахарі та цілеспрямовані. Якщо обох залишити в клубі - то не буде ні "журавля в небі" ні "синиці в руках".
    Согласен. Если на Попова есть спрос и хорошее предложение - самым правильным решением будет продажа. Забарный будет играть в основе в любом случае. Держать двух таких левоногих молодых защитников смысла нет - они в таком возрасте должны максимально играть и набираться опыта. А Забарному надо играть в Динамо ещё минимум 2 года. А потом уже врядли смогут удержать.
    Igorok Киев
    online
      Igorok Киев, 16.06.2021 13:04
    +4
    Комментарий свернут. Показать
    scorpio16, 16.06.2021 12:00
    За него такие деньги никто не даст, не тот чемпионат и конкуренция.
    А за Педринье 18 лямов?! найдутся хорошие клубы, которые смогут себе позволить купить и для которотых 20 лямов это за усиление это не большие деньги
    Dmytro Solovyov
    online
      Dmytro Solovyov, 16.06.2021 13:56
    +3
    Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 11:43
    Та про що ви говорите. Яку користь своєму клубу? Вже Ярмоленка перетримали, щоб користь клубу приносив. Просто перетримали хлопця тай усе. Нашим гравцям потрібно йти в європу чим скоріше. Шева пішов в 20 - заграв, Зіна пішов в 20 - заграв, Маліна пішов в Генк в 23, Яремчук в той же ж Гент в 22, Зубков в 23 в Феронцварош і також прогрес шалений буквально за 2 роки... З переходом в європу у наших молодих талантів змінбється світогляд і вони розуміють, що ніякі вони наразі не "звьозди" і що ніхто з ними там так як тут "сюсюкатися" не буде. Ти або працюєш та прогресуєш, або - "давай до свидания!!!" - це дуже стимулює!!! У Динамо навіть при Луческу сильного прогресу не буде - не той рівень внутрішнього чемпіонату, а тих кілька матчів на євроарені - великої погоди не роблять. Подивіться на збірну Хорватії - чемп - ніякий, а збірна чудова. Бельгія - чемп - приблизно як у нас, а збірна ТОП. Польща, Словаччина, Сербія, Угорщина.... - чемпіонати просто - ніякі, а збірні дуже навіть "впоряді"... А усе тому, що молодняк,як тільки "завсічується" одразу ж їде грати у ТОП чемпіонати...
    Маленькое уточнение: "Шева пішов в 20 - заграв..." - Шева перешёл летом 1999, т.е. практически в 23 (дебют в августе - за месяц до 23-х)
    Igorok Киев
    online
      Igorok Киев, 16.06.2021 10:42
    +3
    Комментарий свернут. Показать
    Если отпускать, то только в хороший клуб и минимум за 20лямов
    SportsMan
    online
      SportsMan, 16.06.2021 17:12
    +2
    Точно-точно, всех распродать, будем УПЛ детскими командами играть.
    Не пойму болельщиков, вы хотите сильный чемпионат или набить карманы Суркису и Ахметову?
    Все тут плачутся за слабый чемпионат, но тут же всех распродают. Откуда сильному чемпионату взяться? Неужели непонятно, что это взаимоисключающие понятия?
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 14:03
    +2
    Dmytro Solovyov, 16.06.2021 13:56
    Маленькое уточнение: "Шева пішов в 20 - заграв..." - Шева перешёл летом 1999, т.е. практически в 23 (дебют в августе - за месяц до 23-х)
    Та давно це вже просто було - здавалося що тоді Шева взагалі ще шмаркачом був, а насправді майже 23....
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 13:58
    +2
    samird, 16.06.2021 13:52
    Согласен. Если на Попова есть спрос и хорошее предложение - самым правильным решением будет продажа. Забарный будет играть в основе в любом случае. Держать двух таких левоногих молодых защитников смысла нет - они в таком возрасте должны максимально играть и набираться опыта. А Забарному надо играть в Динамо ещё минимум 2 года. А потом уже врядли смогут удержать.
    Насправді вони обоє правоногі...
    kadaad .
      kadaad ., 16.06.2021 10:37
    +2
    А кто в Динамо играть будет в защите!? Что за бред?
    Dmytro Solovyov
    online
      Dmytro Solovyov, 16.06.2021 10:06
    +2
    Как бы хотелось и верить, может оно так и есть, но... Супряга в свое время тоже входил. В сферу. Интересов. И... как вошёл так и вышел...
    нестор
    online
      нестор, 16.06.2021 09:46
    +2
    Забарного грех отдавать! Только начал играть. Так пусть своему клубу пользу принесёт сначала.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 16.06.2021 14:09
    +1
    Vbolivalnyk-Peter, 16.06.2021 12:17
    Швед вже пограв, і Вакула награвся, а у випадку Динамо то там є Попов, Забарний, Сирота, Бурда, та і з молодіжного складу нових талантів можна підтягнути. Когось з тандему Забарний-Попов - точно потрібно продавати. Як на мене обидвоє - пахарі та цілеспрямовані. Якщо обох залишити в клубі - то не буде ні "журавля в небі" ні "синиці в руках".
    Тільки Бурда постійно травмований останнім часом.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 16.06.2021 14:05
    +1