Эшли Барти – Бьянка Андрееску. Смотреть онлайн. LIVE трансляция

Смотрите видеотрансляцию финала на турнире в Майами

Эшли Барти – Бьянка Андрееску. Смотреть онлайн. LIVE трансляция
© Getty Images/Global Images Ukraine. Эшли Барти

В субботу, 3 апреля, состоится женский финал на турнире WTA 1000 в Майами.

В матче за титул сразятся лидер мирового рейтинга австралийка Эшли Барти и девятая ракетка мира Бьянка Андрееску из Канады.

Встреча начнется в 20:00 по Киеву.

Ранее теннисистки между собой не играли. 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(5 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Denmark1107
      Denmark1107, 03.04.2021 21:38
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 21:30
    Не обращай внимание просто на немытых идиотов (их тут трое - максимка, форевка и вафлюк) - реально это их зароботок на количестве постов. Я первым делом ставлю все их новые аккаунты в игнор. А потом уже читаю что пишут. Просто если бы можно было не видеть то что они пишут вообще было бы прекрасно. Но игнор на этом сайте работает не так как хотелось бы - чтобы вообще не видеть их каракули.
    Так ТУТ функція ІГНОР трохи лажа. Це не так повинно функціювати Який сенс цього ігнору, коли окрім тебе все лайно, що заігнорювана гнида вкинула, бачать ВСІ..??? Наприклад, на Телеграмі ігнори чи на Фейсбуці, - там круто. У мене аналогічна шушера НА МОЮ АДРЕСУ ніколи нічого не напишуть, поки я їм не дозволю. Або інше, - я на тому ж телеграмі ЗАБАНЕНИЙ на дуже довго Сайтом ЮА-Футбол. На компі я там Є, багато чого пишу, мені адміни відповідають. А на телеграмі я от такого шмяка777777 на місце декілька раз поставив, де вАно поскаржилось, і мене забарикадували
    Ось так і потрібно працювати сайтам. Ту всю сволоту потрібно банити по Ай-Пі адресі, - і все.
    Ярослав Мирошниченко
    online
      Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 21:30
    0
    Denmark1107, 03.04.2021 21:23
    пффффф... Та НЕВЖЕ??? Цим пі-де-ра-ст-ам по/або 50? Бог ти мій.., цим амебам більше 20 не даси.
    Братан, та мій СИН, котрому зараз 23 роки, Мудріше спілкується і аж ЧОТИРМА Мовами: Українська, English Language, Chinese language, і звісно що на казлітон-органі.
    Не обращай внимание просто на немытых идиотов (их тут трое - максимка, форевка и вафлюк) - реально это их зароботок на количестве постов. Я первым делом ставлю все их новые аккаунты в игнор. А потом уже читаю что пишут. Просто если бы можно было не видеть то что они пишут вообще было бы прекрасно. Но игнор на этом сайте работает не так как хотелось бы - чтобы вообще не видеть их каракули.
    Denmark1107
      Denmark1107, 03.04.2021 21:23
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 21:17
    Его когда перебанили после игры нашей сборной с казахами он спалился с фейсбучного аккаунта, вафлючке реально лет 50 - и он подтвердил что это он, хотя морозился пол дня и игнорировал вопрос мой. И максимка такой же безработный бомж. Противно с ними после этого общаться - реально в 50 лет такой бред как они нести это даже не клиника.
    пффффф... Та НЕВЖЕ??? Цим пі-де-ра-ст-ам по/або 50? Бог ти мій.., цим амебам більше 20 не даси.
    Братан, та мій СИН, котрому зараз 23 роки, Мудріше спілкується і аж ЧОТИРМА Мовами: Українська, English Language, Chinese language, і звісно що на казлітон-органі.
    Sashamar
    online
      Sashamar, 03.04.2021 21:18
    +2
    Ні, таки не змогла продовжувати . Бідна дівчина. При всіх її ґанджах, так її шкода. Знов травмована
    Валерий Друца
      Валерий Друца, 03.04.2021 21:18
    +1
    Elis, 03.04.2021 21:07
    Можете кидати в мене камінням, але гра Барті-Світоліна мені більше подобалась
    Игра, да . Но тут спектакль, страдания...!
    Ярослав Мирошниченко
    online
      Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 21:17
    -1
    Denmark1107, 03.04.2021 21:14
    Поясни, ЩО ЦЕ ? Ну, те що АКИ багаточисленні від одного і того ж мутанта, це я зрозумів. А далі по тексту... це шо за фішка?
    Его когда перебанили после игры нашей сборной с казахами он спалился с фейсбучного аккаунта, вафлючке реально лет 50 - и он подтвердил что это он, хотя морозился пол дня и игнорировал вопрос мой. И максимка такой же безработный бомж. Противно с ними после этого общаться - реально в 50 лет такой бред как они нести это даже не клиника.
    Elis
      Elis, 03.04.2021 21:16
    +1
    *Б'янку. З телефона важко писати
    Elis
      Elis, 03.04.2021 21:15
    +3
    От і все. По-людськи шкода Брянка, аби тільки знов надовго не випала. Але думаю, навіть без травми більше ніж на 6:3 6:4 вона навряд могла розраховувати.
    Denmark1107
      Denmark1107, 03.04.2021 21:14
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 21:06
    HELLO, IT'S ME, 01.04.2021 16:55-2
    Свернуть
    Venom, 01.04.2021 16:51
    https://ru-ru.facebook.com/evgenij.kedrov
    ---
    Скажи мне дура ведь не даром тебя ипали всей отарой. Обьясни мне у тебя старческий маразм или ты забыло аккаунт папы своего сменить?
    https://sport.ua/news/531438-bili-bili-i-propustili-sbornaya-ukrainy-ne-sum
    ela-obygrat-kazahstan?page=8#comments9788260 что это а вафлючка?
    ---
    Давай отвечай ты ж знаешь что тебя спалили
    Да, это я, ты главное успокойся и прими таблетки мучача от шизы.
    Поясни, ЩО ЦЕ ? Ну, те що АКИ багаточисленні від одного і того ж мутанта, це я зрозумів. А далі по тексту... це шо за фішка?
    MrchMdnss
      MrchMdnss, 03.04.2021 21:08
    -1
    щас з 63 30 відскоче фартове Бибизянко !!
    Elis
      Elis, 03.04.2021 21:07
    +4
    Можете кидати в мене камінням, але гра Барті-Світоліна мені більше подобалась
    Sashamar
    online
      Sashamar, 03.04.2021 21:06
    +1
    Тільки б Б'янка не травмувалася і не знялася. Бажаю перемоги Барті, але ж не такою ціною
    Ярослав Мирошниченко
    online
      Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 21:06
    -1
    Denmark1107, 03.04.2021 21:02
    50? Може, 15-17 ??????????
    HELLO, IT'S ME, 01.04.2021 16:55-2
    Свернуть
    Venom, 01.04.2021 16:51
    https://ru-ru.facebook.com/evgenij.kedrov
    ---
    Скажи мне дура ведь не даром тебя ипали всей отарой. Обьясни мне у тебя старческий маразм или ты забыло аккаунт папы своего сменить?
    https://sport.ua/news/531438-bili-bili-i-propustili-sbornaya-ukrainy-ne-sum
    ela-obygrat-kazahstan?page=8#comments9788260 что это а вафлючка?
    ---
    Давай отвечай ты ж знаешь что тебя спалили
    Да, это я, ты главное успокойся и прими таблетки мучача от шизы.
    Kanarejka
      Kanarejka, 03.04.2021 21:03
    +1
    Валерий Друца, 03.04.2021 20:50
    "Простенько, но со вкусом"! С первого сет-бола!
    З другого
    Denmark1107
      Denmark1107, 03.04.2021 21:02
    -1
    Комментарий свернут. Показать
    Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 20:58
    Угадай с 1 раза?) 2 немытых 50 летних пидрика - максимка и ракуна сосата женя кедровы
    50? Може, 15-17 ??????????
    Denmark1107
      Denmark1107, 03.04.2021 21:02
    -1
    Комментарий свернут. Показать
    Elis, 03.04.2021 20:51
    Накачана, бо крикетистка. Мені подобається Еш. Не так багато тенісисток в турі, які окрім хорошої техніки грають більше головою. Думаю, на 1 рядку вона надовго.
    Ну.., подобається.., це таке, - кожний має свої симпатії. Мені, наприклад, дуже подобались швейцарка Мартіна Хінгіз і аргентинка Габрієла Сабатіні. А з тенісистів, так манера гри Роджер Федерера. Раніше, так, звісно що швед Б'єрн Борг, - мабуть найкращий всіх часів.
    Ярослав Мирошниченко
    online
      Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 20:58
    -1
    Denmark1107, 03.04.2021 20:55
    який такий пі-др-ило мені постійно мінусує на тенісних сторінках? Безголова амеба, ти хоча б щось написала, з якої причини?
    Угадай с 1 раза?) 2 немытых 50 летних пидрика - максимка и ракуна сосата женя кедровы
    Denmark1107
      Denmark1107, 03.04.2021 20:55
    -2
    Комментарий свернут. Показать
    який такий пі-др-ило мені постійно мінусує на тенісних сторінках? Безголова амеба, ти хоча б щось написала, з якої причини?
    Elis
      Elis, 03.04.2021 20:51
    +2
    Denmark1107, 03.04.2021 20:33
    ++++ 10000000%.Це якийсь, скоріш за все, якийсь напівмужик. Накачана, наче важкоатлет.
    Але ж румуно-канадка Б'янка Андреєску тримається.
    Накачана, бо крикетистка. Мені подобається Еш. Не так багато тенісисток в турі, які окрім хорошої техніки грають більше головою. Думаю, на 1 рядку вона надовго.
    Валерий Друца
      Валерий Друца, 03.04.2021 20:50
    0
    "Простенько, но со вкусом"! С первого сет-бола!
    Elis
      Elis, 03.04.2021 21:07
    +4
    Можете кидати в мене камінням, але гра Барті-Світоліна мені більше подобалась
    Elis
      Elis, 03.04.2021 21:15
    +3
    От і все. По-людськи шкода Брянка, аби тільки знов надовго не випала. Але думаю, навіть без травми більше ніж на 6:3 6:4 вона навряд могла розраховувати.
    Elis
      Elis, 03.04.2021 20:21
    +3
    А хтось тут писав, що Еліна погано грала. Барті - це взагалі якась інша ліга.
    Sashamar
    online
      Sashamar, 03.04.2021 21:18
    +2
    Ні, таки не змогла продовжувати . Бідна дівчина. При всіх її ґанджах, так її шкода. Знов травмована
    Elis
      Elis, 03.04.2021 20:51
    +2
    Denmark1107, 03.04.2021 20:33
    ++++ 10000000%.Це якийсь, скоріш за все, якийсь напівмужик. Накачана, наче важкоатлет.
    Але ж румуно-канадка Б'янка Андреєску тримається.
    Накачана, бо крикетистка. Мені подобається Еш. Не так багато тенісисток в турі, які окрім хорошої техніки грають більше головою. Думаю, на 1 рядку вона надовго.
    Denmark1107
      Denmark1107, 03.04.2021 21:38
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 21:30
    Не обращай внимание просто на немытых идиотов (их тут трое - максимка, форевка и вафлюк) - реально это их зароботок на количестве постов. Я первым делом ставлю все их новые аккаунты в игнор. А потом уже читаю что пишут. Просто если бы можно было не видеть то что они пишут вообще было бы прекрасно. Но игнор на этом сайте работает не так как хотелось бы - чтобы вообще не видеть их каракули.
    Так ТУТ функція ІГНОР трохи лажа. Це не так повинно функціювати Який сенс цього ігнору, коли окрім тебе все лайно, що заігнорювана гнида вкинула, бачать ВСІ..??? Наприклад, на Телеграмі ігнори чи на Фейсбуці, - там круто. У мене аналогічна шушера НА МОЮ АДРЕСУ ніколи нічого не напишуть, поки я їм не дозволю. Або інше, - я на тому ж телеграмі ЗАБАНЕНИЙ на дуже довго Сайтом ЮА-Футбол. На компі я там Є, багато чого пишу, мені адміни відповідають. А на телеграмі я от такого шмяка777777 на місце декілька раз поставив, де вАно поскаржилось, і мене забарикадували
    Ось так і потрібно працювати сайтам. Ту всю сволоту потрібно банити по Ай-Пі адресі, - і все.
    Валерий Друца
      Валерий Друца, 03.04.2021 21:18
    +1
    Elis, 03.04.2021 21:07
    Можете кидати в мене камінням, але гра Барті-Світоліна мені більше подобалась
    Игра, да . Но тут спектакль, страдания...!
    Elis
      Elis, 03.04.2021 21:16
    +1
    *Б'янку. З телефона важко писати
    Sashamar
    online
      Sashamar, 03.04.2021 21:06
    +1
    Тільки б Б'янка не травмувалася і не знялася. Бажаю перемоги Барті, але ж не такою ціною
    Kanarejka
      Kanarejka, 03.04.2021 21:03
    +1
    Валерий Друца, 03.04.2021 20:50
    "Простенько, но со вкусом"! С первого сет-бола!
    З другого
    Sashamar
    online
      Sashamar, 03.04.2021 20:50
    +1
    Elis, 03.04.2021 20:33
    Виявляється Барті психологічно можна вивести з рівноваги - криками і камонами.
    Ні, вивести її з рівноваги майже неможливо, просто іноді в неї буває спад посеред сету. Тоді Ешлі тільки головою покрутить: треба додати. І додає . Не у ста відсотках випадків, але у більшості.
    Ярослав Мирошниченко
    online
      Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 21:30
    0
    Denmark1107, 03.04.2021 21:23
    пффффф... Та НЕВЖЕ??? Цим пі-де-ра-ст-ам по/або 50? Бог ти мій.., цим амебам більше 20 не даси.
    Братан, та мій СИН, котрому зараз 23 роки, Мудріше спілкується і аж ЧОТИРМА Мовами: Українська, English Language, Chinese language, і звісно що на казлітон-органі.
    Не обращай внимание просто на немытых идиотов (их тут трое - максимка, форевка и вафлюк) - реально это их зароботок на количестве постов. Я первым делом ставлю все их новые аккаунты в игнор. А потом уже читаю что пишут. Просто если бы можно было не видеть то что они пишут вообще было бы прекрасно. Но игнор на этом сайте работает не так как хотелось бы - чтобы вообще не видеть их каракули.
    Denmark1107
      Denmark1107, 03.04.2021 21:23
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 21:17
    Его когда перебанили после игры нашей сборной с казахами он спалился с фейсбучного аккаунта, вафлючке реально лет 50 - и он подтвердил что это он, хотя морозился пол дня и игнорировал вопрос мой. И максимка такой же безработный бомж. Противно с ними после этого общаться - реально в 50 лет такой бред как они нести это даже не клиника.
    пффффф... Та НЕВЖЕ??? Цим пі-де-ра-ст-ам по/або 50? Бог ти мій.., цим амебам більше 20 не даси.
    Братан, та мій СИН, котрому зараз 23 роки, Мудріше спілкується і аж ЧОТИРМА Мовами: Українська, English Language, Chinese language, і звісно що на казлітон-органі.
    Denmark1107
      Denmark1107, 03.04.2021 21:14
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Ярослав Мирошниченко, 03.04.2021 21:06
    HELLO, IT'S ME, 01.04.2021 16:55-2
    Свернуть
    Venom, 01.04.2021 16:51
    https://ru-ru.facebook.com/evgenij.kedrov
    ---
    Скажи мне дура ведь не даром тебя ипали всей отарой. Обьясни мне у тебя старческий маразм или ты забыло аккаунт папы своего сменить?
    https://sport.ua/news/531438-bili-bili-i-propustili-sbornaya-ukrainy-ne-sum
    ela-obygrat-kazahstan?page=8#comments9788260 что это а вафлючка?
    ---
    Давай отвечай ты ж знаешь что тебя спалили
    Да, это я, ты главное успокойся и прими таблетки мучача от шизы.
    Поясни, ЩО ЦЕ ? Ну, те що АКИ багаточисленні від одного і того ж мутанта, це я зрозумів. А далі по тексту... це шо за фішка?
    Валерий Друца
      Валерий Друца, 03.04.2021 20:50
    0
    "Простенько, но со вкусом"! С первого сет-бола!
    Elis
      Elis, 03.04.2021 20:33
    0
    Виявляється Барті психологічно можна вивести з рівноваги - криками і камонами.