ВИДЕО. Старается говорить на польском. Легия презентовала Назария Русина

Украинец уже красуется в новой форме

ВИДЕО. Старается говорить на польском. Легия презентовала Назария Русина
© instagram.com

Форвард «Динамо» Киев Назарий Русин перебрался в варшавскую «Легию» на правах аренды. Клуб уже провел мини-презентацию, а игрок старается отвечать на польском языке.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(11 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Max30
    online
      Max30, 24.02.2021 11:19
    -1
    PFCLviv, 23.02.2021 18:18
    Жахливий акцент але молодець! Повага до країни так виражається! А у нас путінські фашисти ціле життя живуть в Україні і слова вивчити українського неможуть. Тепер ще українців в Україні карають, принижують і дискримінують за мовною ознакою!
    Пошли нах... Бендеры,довели страну
    Саша Зардунов
    online
      Саша Зардунов, 24.02.2021 06:16
    0
    Max30, 23.02.2021 17:57
    Я родину люблю,а она нас что-то нет
    Когда то Кеннеди говорил: "Не спрашивай, что твоя страна сделала для тебя, спрашивай что ты можешь сделать для Америки."
    Саша Зардунов
    online
      Саша Зардунов, 24.02.2021 06:02
    0
    А чому в Украiнi не старався розмовляти на мовi, а тiльки на поганськiй татарськiй "русском языке?
    Yelsss
    online
      Yelsss, 24.02.2021 05:20
    0
    PFCLviv, 23.02.2021 18:37
    В Україні займаються дискримінацією українців, а значить недоцільно проводити міжнародні матчі в Україні до того часу поки не будуть покарані "арбітри" українофоби - людиноненависники, які розпалюють міжнаціональні конфлікти та займаються дискримінацією українців !
    ===========================================================
    Шановні вболівальники, порадьте! Як думаєте, писати мені (як вболівальнику - українцю) лист у ФІФА щодо ганебного вчинку українофобів "арбітрів", які покарали українця Віталія Шумського за українську мову! Щоб Україну позбавили проводити міжнародні матчі через розквіт расизму, ксенофобії і дискримінації за мовною ознакою ?!
    Якщо ти серйозно) то звичайно ні
    Prokop
      Prokop, 23.02.2021 19:54
    +1
    FACE_CONTROL, 23.02.2021 18:25
    Скажи, а ты всё это пишешь сидя на смереке?
    А ти, лапоть, це пишеш сидячи на пляшці чи на ...ую бурята???
    dudigo78
    online
      dudigo78, 23.02.2021 19:37
    0
    Yelsss, 23.02.2021 17:59
    Нічо дивного у львівській обл. більшість людей розуміють польську і можуть говорити.Так як схід російською,буковина румунською...
    Розуміють багато, а от говорити навіть на рівні Русина відсотків 5-10
    Александр Федько
      Александр Федько, 23.02.2021 19:27
    0
    Alehandro, 23.02.2021 17:53
    не. родину надо бесплатно любить) а вот штрафы, как сейчас, за русский - это правильный подход
    Если бы у тебя и у меня были магазины рядом. Я бы своим работникам доплачивал по 50$ за украинский язык, а ты бы предлагал бесплатно родину любить. Как думаешь в каком магазине было бы больше украиноязычных?
    Віталій Ткачук
      Віталій Ткачук, 23.02.2021 18:40
    +6
    458 рсвг, 23.02.2021 18:03
    Его ещё не спрашивали там чей Перемышль или Львов? Ну как начнёт портачить, так пусть и ждёт вопросики от Армейцев Войска Польского.
    Лапоть, прийде час, і вас запитають чия Кубань.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 23.02.2021 18:37
    -2
    В Україні займаються дискримінацією українців, а значить недоцільно проводити міжнародні матчі в Україні до того часу поки не будуть покарані "арбітри" українофоби - людиноненависники, які розпалюють міжнаціональні конфлікти та займаються дискримінацією українців !
    ===========================================================
    Шановні вболівальники, порадьте! Як думаєте, писати мені (як вболівальнику - українцю) лист у ФІФА щодо ганебного вчинку українофобів "арбітрів", які покарали українця Віталія Шумського за українську мову! Щоб Україну позбавили проводити міжнародні матчі через розквіт расизму, ксенофобії і дискримінації за мовною ознакою ?!
    Larry007
      Larry007, 23.02.2021 18:28
    -3
    PFCLviv, 23.02.2021 18:24
    В Україні займаються дискримінацією українців, а значить недоцільно проводити міжнародні матчі в Україні до того часу поки небудуть покарані "арбітри" українофоби - людиноненависники, які розпалюють міжнаціональні конфлікти та займаються дискримінацією українців !
    Епать тебя пучит
    FACE_CONTROL
    online
      FACE_CONTROL, 23.02.2021 18:25
    -8
    PFCLviv, 23.02.2021 18:24
    В Україні займаються дискримінацією українців, а значить недоцільно проводити міжнародні матчі в Україні до того часу поки небудуть покарані "арбітри" українофоби - людиноненависники, які розпалюють міжнаціональні конфлікти та займаються дискримінацією українців !
    Скажи, а ты всё это пишешь сидя на смереке?
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 23.02.2021 18:24
    -1
    В Україні займаються дискримінацією українців, а значить недоцільно проводити міжнародні матчі в Україні до того часу поки небудуть покарані "арбітри" українофоби - людиноненависники, які розпалюють міжнаціональні конфлікти та займаються дискримінацією українців !
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 23.02.2021 18:21
    +2
    Треба українцям звертатись у ФІФА щодо дискримінації українців в Україні. Всіх арбітрів українофобів треба позбавити міжнародного статусу за расизм, ксенофобію та дискримінацію за мовною ознакою українців в Україні! Це просто ганебно, що московські фашисти займаються суддівством !
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 23.02.2021 18:18
    +5
    Жахливий акцент але молодець! Повага до країни так виражається! А у нас путінські фашисти ціле життя живуть в Україні і слова вивчити українського неможуть. Тепер ще українців в Україні карають, принижують і дискримінують за мовною ознакою!
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 23.02.2021 18:09
    0
    Удачі , Назарій ! Правильний вибір нашого вихованця!
    п.с. Добре, що пішов у Легію, бо українців вже в Україні засуджують і карають за українську мову. Більшовики знущаються з українців в Україні!
    458 рсвг
      458 рсвг, 23.02.2021 18:07
    -13
    rasheed_iverson, 23.02.2021 17:15
    другий день у Польщі і вже намагається говорити польською...все життя в Україні і "какая разница на каком язИке"
    Ты видать не знаешь откуда Назарий родом? Из ОРЛьвО! Там польский считай второй язык.
    Новояворовск - город во Львовской области Украины. Входит в Яворовский район.
    458 рсвг
      458 рсвг, 23.02.2021 18:03
    -15
    Его ещё не спрашивали там чей Перемышль или Львов? Ну как начнёт портачить, так пусть и ждёт вопросики от Армейцев Войска Польского.
    Yelsss
    online
      Yelsss, 23.02.2021 17:59
    +6
    Нічо дивного у львівській обл. більшість людей розуміють польську і можуть говорити.Так як схід російською,буковина румунською...
    Max30
    online
      Max30, 23.02.2021 17:57
    -5
    Alehandro, 23.02.2021 17:53
    не. родину надо бесплатно любить) а вот штрафы, как сейчас, за русский - это правильный подход
    Я родину люблю,а она нас что-то нет
    Max30
    online
      Max30, 23.02.2021 17:57
    -10
    Александр Федько, 23.02.2021 17:49
    Сделай людям надбавку к зарплате в размере 50-100 $ за то, что они будут разговаривать на украинском языке, от это я понимаю была бы украинизация
    Поддержка 100%псевдо патриоты достали
    rasheed_iverson
    online
      rasheed_iverson, 23.02.2021 17:15
    +12
    другий день у Польщі і вже намагається говорити польською...все життя в Україні і "какая разница на каком язИке"
    Alehandro
      Alehandro, 23.02.2021 17:53
    +9
    Александр Федько, 23.02.2021 17:49
    Сделай людям надбавку к зарплате в размере 50-100 $ за то, что они будут разговаривать на украинском языке, от это я понимаю была бы украинизация
    не. родину надо бесплатно любить) а вот штрафы, как сейчас, за русский - это правильный подход
    Philip J. Fry
      Philip J. Fry, 23.02.2021 17:23
    +9
    język polski bardzo podobny do ukraińskiego
    Віталій Ткачук
      Віталій Ткачук, 23.02.2021 18:40
    +6
    458 рсвг, 23.02.2021 18:03
    Его ещё не спрашивали там чей Перемышль или Львов? Ну как начнёт портачить, так пусть и ждёт вопросики от Армейцев Войска Польского.
    Лапоть, прийде час, і вас запитають чия Кубань.
    Yelsss
    online
      Yelsss, 23.02.2021 17:59
    +6
    Нічо дивного у львівській обл. більшість людей розуміють польську і можуть говорити.Так як схід російською,буковина румунською...
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 23.02.2021 18:18
    +5
    Жахливий акцент але молодець! Повага до країни так виражається! А у нас путінські фашисти ціле життя живуть в Україні і слова вивчити українського неможуть. Тепер ще українців в Україні карають, принижують і дискримінують за мовною ознакою!
    Archie FireLion
      Archie FireLion, 23.02.2021 17:38
    +4
    ну польська в нього як російьска у Джумшута з НашаРаша
    Alehandro
      Alehandro, 23.02.2021 17:25
    +3
    rasheed_iverson, 23.02.2021 17:15
    другий день у Польщі і вже намагається говорити польською...все життя в Україні і "какая разница на каком язИке"
    И зачем наговаривать?! Русин и так интервью давал на украинском
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 23.02.2021 18:21
    +2
    Треба українцям звертатись у ФІФА щодо дискримінації українців в Україні. Всіх арбітрів українофобів треба позбавити міжнародного статусу за расизм, ксенофобію та дискримінацію за мовною ознакою українців в Україні! Це просто ганебно, що московські фашисти займаються суддівством !
    Богдан Саженко
      Богдан Саженко, 23.02.2021 17:26
    +2
    Не багато часу треба перейти з українського на польський-схожи .Може вже і вчився ,коли приїздив до родичів які мешкають в Польщі
    Prokop
    online
      Prokop, 23.02.2021 19:54
    +1
    FACE_CONTROL, 23.02.2021 18:25
    Скажи, а ты всё это пишешь сидя на смереке?
    А ти, лапоть, це пишеш сидячи на пляшці чи на ...ую бурята???
    Саша Зардунов
    online
      Саша Зардунов, 24.02.2021 06:16
    0
    Max30, 23.02.2021 17:57
    Я родину люблю,а она нас что-то нет
    Когда то Кеннеди говорил: "Не спрашивай, что твоя страна сделала для тебя, спрашивай что ты можешь сделать для Америки."
    Саша Зардунов
    online
      Саша Зардунов, 24.02.2021 06:02
    0
    А чому в Украiнi не старався розмовляти на мовi, а тiльки на поганськiй татарськiй "русском языке?
    Yelsss
    online
      Yelsss, 24.02.2021 05:20
    0
    PFCLviv, 23.02.2021 18:37
    В Україні займаються дискримінацією українців, а значить недоцільно проводити міжнародні матчі в Україні до того часу поки не будуть покарані "арбітри" українофоби - людиноненависники, які розпалюють міжнаціональні конфлікти та займаються дискримінацією українців !
    ===========================================================
    Шановні вболівальники, порадьте! Як думаєте, писати мені (як вболівальнику - українцю) лист у ФІФА щодо ганебного вчинку українофобів "арбітрів", які покарали українця Віталія Шумського за українську мову! Щоб Україну позбавили проводити міжнародні матчі через розквіт расизму, ксенофобії і дискримінації за мовною ознакою ?!
    Якщо ти серйозно) то звичайно ні
    dudigo78
    online
      dudigo78, 23.02.2021 19:37
    0
    Yelsss, 23.02.2021 17:59
    Нічо дивного у львівській обл. більшість людей розуміють польську і можуть говорити.Так як схід російською,буковина румунською...
    Розуміють багато, а от говорити навіть на рівні Русина відсотків 5-10
    Александр Федько
    online
      Александр Федько, 23.02.2021 19:27
    0
    Alehandro, 23.02.2021 17:53
    не. родину надо бесплатно любить) а вот штрафы, как сейчас, за русский - это правильный подход
    Если бы у тебя и у меня были магазины рядом. Я бы своим работникам доплачивал по 50$ за украинский язык, а ты бы предлагал бесплатно родину любить. Как думаешь в каком магазине было бы больше украиноязычных?
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 23.02.2021 18:09
    0
    Удачі , Назарій ! Правильний вибір нашого вихованця!
    п.с. Добре, що пішов у Легію, бо українців вже в Україні засуджують і карають за українську мову. Більшовики знущаються з українців в Україні!