Стали известны записи судей боя Ломаченко - Лопес

Все судьи первые семь раундов боя отдали американцу

Стали известны записи судей боя Ломаченко - Лопес
© twitter.com/trboxing

В Лас-Вегасе украинец Василий Ломаченко уступил по очкам американцу Теофимо Лопесу в поединке за звание абсолютного чемпиона мира в легком весе. Судьи единогласным решением отдали победу американцу 116-112, 119-109 и 117-111.

Отметим, что все три судьи отдали первые семь (!) раундов Теофимо Лопесу. Судья Джули Ледерман отдал всего один раунд Ломаченко – 11-й. Стив Вейсфилд увидел победу украинца в трех раундах, а Тим Чэтмен – в четырех.

Отметим, что Ломаченко после боя выразил несогласие с оценками судей.

Читайте также: Ломаченко – Лопес: статистика ударов

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — BoxingScene

(64 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Sunrise
      Sunrise, 18.10.2020 17:17
    +1
    ВВВ, 18.10.2020 16:48
    Ну так бій в США,судді американські,програний останній раунд да і Лома був не дуже переконливим!Тому й не дивно що судді так порахували. Тим більше що тут рахують виграні раунди а не влучні удари.
    С одной стороны - да. Но с другой: я смотрел по ESPN и они после 10 раундов насчитали 95-95. Тоже американцы, но считали объективно.
    ВВВ
    online
      ВВВ, 18.10.2020 16:48
    +1
    Sunrise, 18.10.2020 15:37
    Проиграл - ок. Но такие оценки - полная чушь! 115-113 - самый потолок.
    Ну так бій в США,судді американські,програний останній раунд да і Лома був не дуже переконливим!Тому й не дивно що судді так порахували. Тим більше що тут рахують виграні раунди а не влучні удари.
    Sunrise
      Sunrise, 18.10.2020 15:37
    0
    Проиграл - ок. Но такие оценки - полная чушь! 115-113 - самый потолок.
    ВВВ
    online
      ВВВ, 18.10.2020 13:53
    +5
    Василь просто "дотанцювався".Було таке враження що на перші 6 раундів у нього було завдання показати весь арсенал його рухів та роботу ніг.Практично викинув 2 чи 3 комбінації ударів за перші 6 раундів.І хоча всі удари Лопеса теж були "в молоко" йому віддали перевагу за активність.Вася чекав що Лопес в другій половині видохнеться а Лопес виявився фізично готовий не гірше Ломаченка.І удари у Лопеса всі були сильні,склалося враження що не у того боксера погоняло "лом". Ну і відверто останній раунд Василь(якщо відверто ) програв.Тому він може бути не згоден але вирішальний раунд він програв.Підсумовуючи-вишукана техніка програла грубій фізичній силі!
    john2222
    online
      john2222, 18.10.2020 12:36
    +2
    PFCLviv, 18.10.2020 10:25
    Коли цілуєш руку попа, який благословив вбивство твого народу, який ти зрадив... Коли підтримуєш вбивць свого народу........ Бог за все воздасть по заслугам!
    10000% Та ки надо ватану.
    Александр Ад
      Александр Ад, 18.10.2020 11:34
    +4
    tima fialko, 18.10.2020 09:35
    Хоч перевага наче велика,але рішив останній раунд.Василь чи втомився,але провів його ніяк.Чемпіони так його не проводять.Судді дали такий несправедливий розрив в очках,саме тому,що Василь у ньому не бився.А реально,було не більше 1-2 бали на користь Лопеса.
    згоден,тем більше,шо судді схоже америкоси
    Т. Артём
      Т. Артём, 18.10.2020 11:13
    +7
    А по-настоящему Васька Лапоть выиграл бой! Это все хвашисты и бендеры!
    Frank Piter
      Frank Piter, 18.10.2020 10:40
    -1
    tima fialko, 18.10.2020 09:35
    Хоч перевага наче велика,але рішив останній раунд.Василь чи втомився,але провів його ніяк.Чемпіони так його не проводять.Судді дали такий несправедливий розрив в очках,саме тому,що Василь у ньому не бився.А реально,було не більше 1-2 бали на користь Лопеса.
    Статистика по точным силовым и говорит что пару раундов всего преимущество 12-0 по раундам Лопесу
    PFCLviv
      PFCLviv, 18.10.2020 10:25
    +13
    Коли цілуєш руку попа, який благословив вбивство твого народу, який ти зрадив... Коли підтримуєш вбивць свого народу........ Бог за все воздасть по заслугам!
    Футбол в квадрате
      Футбол в квадрате, 18.10.2020 10:18
    +13
    Ну ближе всего к сути, третий судья... Потому что первые 7 раундов Вася тупо бегал-прыгал, с 8 до 11 включился, а в 12 просто выдохся! Но чистой победы Лопеса, это не отменяет...
    sashaddd25 Саша (металлолом сдали на приёмку)
      sashaddd25 Саша (металлолом сдали на ..., 18.10.2020 09:46
    +4
    Вася уставший какой-то , наверно возрост уже дает о себе знать или давно не было боев у него.
    tima fialko
    online
      tima fialko, 18.10.2020 09:35
    +2
    Хоч перевага наче велика,але рішив останній раунд.Василь чи втомився,але провів його ніяк.Чемпіони так його не проводять.Судді дали такий несправедливий розрив в очках,саме тому,що Василь у ньому не бився.А реально,було не більше 1-2 бали на користь Лопеса.
    PFCLviv
      PFCLviv, 18.10.2020 10:25
    +13
    Коли цілуєш руку попа, який благословив вбивство твого народу, який ти зрадив... Коли підтримуєш вбивць свого народу........ Бог за все воздасть по заслугам!
    Футбол в квадрате
      Футбол в квадрате, 18.10.2020 10:18
    +13
    Ну ближе всего к сути, третий судья... Потому что первые 7 раундов Вася тупо бегал-прыгал, с 8 до 11 включился, а в 12 просто выдохся! Но чистой победы Лопеса, это не отменяет...
    Т. Артём
      Т. Артём, 18.10.2020 11:13
    +7
    А по-настоящему Васька Лапоть выиграл бой! Это все хвашисты и бендеры!
    ВВВ
    online
      ВВВ, 18.10.2020 13:53
    +5
    Василь просто "дотанцювався".Було таке враження що на перші 6 раундів у нього було завдання показати весь арсенал його рухів та роботу ніг.Практично викинув 2 чи 3 комбінації ударів за перші 6 раундів.І хоча всі удари Лопеса теж були "в молоко" йому віддали перевагу за активність.Вася чекав що Лопес в другій половині видохнеться а Лопес виявився фізично готовий не гірше Ломаченка.І удари у Лопеса всі були сильні,склалося враження що не у того боксера погоняло "лом". Ну і відверто останній раунд Василь(якщо відверто ) програв.Тому він може бути не згоден але вирішальний раунд він програв.Підсумовуючи-вишукана техніка програла грубій фізичній силі!
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 18.10.2020 11:34
    +4
    tima fialko, 18.10.2020 09:35
    Хоч перевага наче велика,але рішив останній раунд.Василь чи втомився,але провів його ніяк.Чемпіони так його не проводять.Судді дали такий несправедливий розрив в очках,саме тому,що Василь у ньому не бився.А реально,було не більше 1-2 бали на користь Лопеса.
    згоден,тем більше,шо судді схоже америкоси
    sashaddd25 Саша (металлолом сдали на приёмку)
    online
      sashaddd25 Саша (металлолом сдали на ..., 18.10.2020 09:46
    +4
    Вася уставший какой-то , наверно возрост уже дает о себе знать или давно не было боев у него.
    john2222
    online
      john2222, 18.10.2020 12:36
    +2
    PFCLviv, 18.10.2020 10:25
    Коли цілуєш руку попа, який благословив вбивство твого народу, який ти зрадив... Коли підтримуєш вбивць свого народу........ Бог за все воздасть по заслугам!
    10000% Та ки надо ватану.
    tima fialko
    online
      tima fialko, 18.10.2020 09:35
    +2
    Хоч перевага наче велика,але рішив останній раунд.Василь чи втомився,але провів його ніяк.Чемпіони так його не проводять.Судді дали такий несправедливий розрив в очках,саме тому,що Василь у ньому не бився.А реально,було не більше 1-2 бали на користь Лопеса.
    Sunrise
      Sunrise, 18.10.2020 17:17
    +1
    ВВВ, 18.10.2020 16:48
    Ну так бій в США,судді американські,програний останній раунд да і Лома був не дуже переконливим!Тому й не дивно що судді так порахували. Тим більше що тут рахують виграні раунди а не влучні удари.
    С одной стороны - да. Но с другой: я смотрел по ESPN и они после 10 раундов насчитали 95-95. Тоже американцы, но считали объективно.
    ВВВ
    online
      ВВВ, 18.10.2020 16:48
    +1
    Sunrise, 18.10.2020 15:37
    Проиграл - ок. Но такие оценки - полная чушь! 115-113 - самый потолок.
    Ну так бій в США,судді американські,програний останній раунд да і Лома був не дуже переконливим!Тому й не дивно що судді так порахували. Тим більше що тут рахують виграні раунди а не влучні удари.
    Sunrise
      Sunrise, 18.10.2020 15:37
    0
    Проиграл - ок. Но такие оценки - полная чушь! 115-113 - самый потолок.