ФЕДЫК: «Когда выпадают основные игроки, то очень трудно готовить команду»

Наставник «Руха» – о поражении от «Колоса»

ФЕДЫК: «Когда выпадают основные игроки, то очень трудно готовить команду»
© ФК Рух. Иван Федык

Главный тренер львовского «Руха» Иван Федык прокомментировал поражение от «Колоса» (1:2) в матче 3-го тура украинской Премьер-лиги.

«Наша ошибка была в том, что мы пропустили два гола в начале игры и после этого пришлось кое-что изменить и делать замены. Игроки потихоньку возвращаются в оптимальную физическую форму, но очень медленно. 

Когда выпадают основные игроки, то очень трудно готовить команду. У нас продолжается поиск футболистов. Как оно будет - увидим», - сказал Федык.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — ФК Рух Львов

(6 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    PFCLviv
      PFCLviv, 21.09.2020 11:58
    0
    wicker, 21.09.2020 11:38
    Вітька, шо радієш, обс...ираєтесь в аматорах і радієш!
    wicker
      wicker, 21.09.2020 11:38
    -1
    PFCLviv
      PFCLviv, 21.09.2020 10:53
    -3
    Dmytro Dmytro, 21.09.2020 08:05
    Вівці!
    Так ви вівці ван.ючки!
    Шо то вас баранів так ковбасить тут сьогодні?!
    Владимир Пидвирный
      Владимир Пидвирный, 21.09.2020 09:38
    -1
    Команда не готова грати на такому рівні. Іван з таким підбором гравців нічого не світить. Глухе останнє місце. Шкода, була думка що президент команди вкладе кошти в досвідчених гравців. З чорними не виходьте на поле. Аж страшно за результат.
    Владимир Пидвирный
      Владимир Пидвирный, 21.09.2020 09:31
    -1
    Dmytro Dmytro, 21.09.2020 08:05
    Вівці!
    А ти хто, подивись на себе в зеркало. При чому Рух до цього слова.
    Vbolivalnyk-Peter
      Vbolivalnyk-Peter, 21.09.2020 09:15
    0
    Дуже відчувається різниця між командами, які потрапили в УПЛ за бабло, а які вибороли право своєю грою. Той же Львів (чи то Верес!!???). Довго протягнув? Все цяцька набридла, бізнес-план по масовому продажу бразильців (хоча таких як вони привозили пучками нікому і безкоштовно не потрібно) провалився і все тю-тю знову до нижчих ліг до кращих часів та нових "геніальних" бізнес-планів.... Така ж доля чекає і Рух з Минаєм. Іграшка набридне, гроші закінчаться ( не на з/п, а на купівлю результатів в окремих матчах) і буде львівсько-закарпатське протистояння Карпати-Руз-Минай...
    Vbolivalnyk-Peter
      Vbolivalnyk-Peter, 21.09.2020 09:09
    +3
    Олені, ви би не "каруселі закулісні" крутили в першій лізі, а думали би як гратиме не в УПЛ. Продовжується пошук гравців.. Так давно вже потрібно було підшукати рівноцінну заміну основним. Чи вони думали, що УПЛ то так як в Першій лізі...
    stopor2016
      stopor2016, 21.09.2020 09:08
    0
    У Колоса с самого начала было 9!!!! не основных!
    Dmytro Dmytro
      Dmytro Dmytro, 21.09.2020 08:05
    +1
    Вівці!
    Vbolivalnyk-Peter
      Vbolivalnyk-Peter, 21.09.2020 09:09
    +3
    Олені, ви би не "каруселі закулісні" крутили в першій лізі, а думали би як гратиме не в УПЛ. Продовжується пошук гравців.. Так давно вже потрібно було підшукати рівноцінну заміну основним. Чи вони думали, що УПЛ то так як в Першій лізі...
    Dmytro Dmytro
      Dmytro Dmytro, 21.09.2020 08:05
    +1
    Вівці!
    PFCLviv
      PFCLviv, 21.09.2020 11:58
    0
    wicker, 21.09.2020 11:38
    Вітька, шо радієш, обс...ираєтесь в аматорах і радієш!
    Vbolivalnyk-Peter
      Vbolivalnyk-Peter, 21.09.2020 09:15
    0
    Дуже відчувається різниця між командами, які потрапили в УПЛ за бабло, а які вибороли право своєю грою. Той же Львів (чи то Верес!!???). Довго протягнув? Все цяцька набридла, бізнес-план по масовому продажу бразильців (хоча таких як вони привозили пучками нікому і безкоштовно не потрібно) провалився і все тю-тю знову до нижчих ліг до кращих часів та нових "геніальних" бізнес-планів.... Така ж доля чекає і Рух з Минаєм. Іграшка набридне, гроші закінчаться ( не на з/п, а на купівлю результатів в окремих матчах) і буде львівсько-закарпатське протистояння Карпати-Руз-Минай...
    stopor2016
      stopor2016, 21.09.2020 09:08
    0
    У Колоса с самого начала было 9!!!! не основных!