ВИДЕО. Украинский Неймар. Мудрик точно принесет в Десну шоу

Полузащитник Шахтера теперь будет радовать черниговских фанатов

ВИДЕО. Украинский Неймар. Мудрик точно принесет в Десну шоу
© Instagram. Михаил Мудрик

«Десна» арендовала полузащитника «Шахтера» Михаила Мудрика. 19-летний хавбек «горняков» будет выступать за черниговский клуб в следующем сезоне под 14-м номером.

Черниговский клуб арендовал одного из самых техничных игроков Украины. Ролики его трюков покорили уже и Европу. Популярный сервис 433 регулярно их размещает. Последний просмотрели более 2,6 млн пользователей.

Давайте вспомним его лучшие трюки и оценим технику.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Real/fake?🤪 Монтаж/или все таки 🍯😛?

Публикация от MM10🧸🦋Boy with big dreams... (@mmudryk10)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

😜 #practicemakesperfect #OnlyJesus #enjoyit #blessed🙏🏼

Публикация от MM10🧸🦋Boy with big dreams... (@mmudryk10)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

too easy 🙄🤪 @enzo @433

Публикация от MM10🧸🦋Boy with big dreams... (@mmudryk10)

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Виталий Петровский, Sport.ua

(15 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    source02
    online
      source02, 06.08.2020 20:27
    +3
    Сан Саныч, 06.08.2020 17:53
    Почему эму тогда шанс в Шахтёре не дают с такой техникой и талантом ?? в 19 лет уже бы можно было и в основу пробиваться
    потомучто это инста няшка, ему еще силикону в губы и все окей будет
    source02
    online
      source02, 06.08.2020 20:26
    -1
    черезчур дахуя хайпа, через чур дахуя татуировок, черезчур слабый кумир типа Неймара, ну и самое главное, Шева в 18 лет уже голы за ДК забивал, а тут инста няша очередная которая в Десну уехала
    Евгений Давиденко
      Евгений Давиденко, 06.08.2020 19:58
    +1
    Якась пєдічна фігня + негри..
    Bolshoi
    online
      Bolshoi, 06.08.2020 19:58
    -1
    Это он у Морозючки научился?
    tima fialko
    online
      tima fialko, 06.08.2020 18:29
    +3
    Техніка в протистоянні,на швидкості це інше,хоча деякі прийоми приймати м"яч Мудрик відкрив.А чи стане він сильним футболістом,вже не так важливо.Він знайшов те чого не робить ніхто в країні,а може і в світі-мільони переглядів про це свідчать.Респект Михайлу!
    Tasha19
      Tasha19, 06.08.2020 17:54
    +2
    APOCALYPSE APOCALYPSE, 06.08.2020 15:43
    Мудрика надо было продать в Бельгию куда то или Нидерланды! Как проходная ступенька к топовым и сложнейшим чемпионатам - Испании или Англии или Италии.
    Что значит надо было продать, а как его туда продать, если желающих купить его там не нашлось.
    Сан Саныч
      Сан Саныч, 06.08.2020 17:53
    0
    Почему эму тогда шанс в Шахтёре не дают с такой техникой и талантом ?? в 19 лет уже бы можно было и в основу пробиваться
    Timur24
      Timur24, 06.08.2020 17:47
    -1
    чесно, фу бл*!!! ЩО ЦЕ ЗА БАБА? Я б таких одразу до Кварцяного на виховання в мужика!
    umnuy2
    online
      umnuy2, 06.08.2020 16:32
    +2
    fedd1979, 06.08.2020 14:36
    Багато знаєте великих, які в 19,5 років взагалі не потряпляли в основу своїх клубів, а коли потрапляли - були там повними НУЛЯМИ? Шевченко, коли йому ледь виповнилося 18, забив перший гол у Лізі Чемпіонів, а в 19 років у нього було 19 голів за сезон.
    Шева в 16 лет в первой лиге дядек возил за Динамо-2.....вот там талант был виден сразу,а такие ролики и Я могу с 50 дубля снять,понятно что мудрик тоже не с первого раза исполняет
    cruyff
      cruyff, 06.08.2020 16:16
    +6
    Кілька разів по ногах отримає і шоу закінчиться.
    Mac_Gyver
    online
      Mac_Gyver, 06.08.2020 15:57
    +5
    Гламурненько.
    APOCALYPSE APOCALYPSE
      APOCALYPSE APOCALYPSE, 06.08.2020 15:43
    +4
    Мудрика надо было продать в Бельгию куда то или Нидерланды! Как проходная ступенька к топовым и сложнейшим чемпионатам - Испании или Англии или Италии.
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 06.08.2020 15:41
    +3
    Хороша новина! Талант є великий. Але УПЛ це не "подвір'я"....Тому,тренери "Шахтаря" випускали в основу більш стабільних і стійких морально гравців. А от в "Десні" Мудрика "обкатають" по повній! Та ще й в єврокубках! Якщо в "Десні" не заграє,то він "павлін"...
    Kinik
      Kinik, 06.08.2020 14:55
    +3
    Тіктокер мля
    bzzzzz
      bzzzzz, 06.08.2020 14:40
    +20
    ну так блин, одно дело мячем жанглировать, а другое в футбол играть.
    Если бы это все что нибуть значило, то по такой логике, самыми лучшими футболистами были бы футбольные фристайлеры.
    fedd1979
    online
      fedd1979, 06.08.2020 14:36
    +7
    IronValdemar, 06.08.2020 14:26
    Техніка класна. Але потрібен ще характер на полі і поза полем і наполегливість, щоб реалізувати талант.
    Якщо не буде філонити, то має всі шанси стати великим гравцем.
    Багато знаєте великих, які в 19,5 років взагалі не потряпляли в основу своїх клубів, а коли потрапляли - були там повними НУЛЯМИ? Шевченко, коли йому ледь виповнилося 18, забив перший гол у Лізі Чемпіонів, а в 19 років у нього було 19 голів за сезон.
    JohnNeuman
      JohnNeuman, 06.08.2020 14:28
    0
    Ану, Тарас повтори хотя бы пару финтов, а то может по блату в основе играет
    IronValdemar
      IronValdemar, 06.08.2020 14:26
    +1
    Техніка класна. Але потрібен ще характер на полі і поза полем і наполегливість, щоб реалізувати талант.
    Якщо не буде філонити, то має всі шанси стати великим гравцем.
    fedd1979
    online
      fedd1979, 06.08.2020 14:25
    +9
    Клоун, блін... Може в цирку це й катить, але онде дивився цілий тайм за його участі з "Колосом". Щось там ні техніки, ні пасу, ні удару не було. І таким самим поліном був тільки ще один "звіздьониш" - Сікан
    Max123
      Max123, 06.08.2020 14:25
    +4
    Если такое техничный, и скорость есть, то почему за основу не наигрывают и даже в заявке нет? 19 все таки уже, это не 16, когда еще рановато.
    bzzzzz
    online
      bzzzzz, 06.08.2020 14:40
    +20
    ну так блин, одно дело мячем жанглировать, а другое в футбол играть.
    Если бы это все что нибуть значило, то по такой логике, самыми лучшими футболистами были бы футбольные фристайлеры.
    Tasha19
    online
      Tasha19, 06.08.2020 13:50
    +12
    DKTheBest2, 06.08.2020 13:27
    Не Неймар, але техніка не погана. Більше ігрової практики і треба трошки маси набрати. Аби лиш не перетримував м'яч.
    Так хай би ту техніку в іграх демонстрував, а не в інстаграмі)
    fedd1979
    online
      fedd1979, 06.08.2020 14:25
    +9
    Клоун, блін... Може в цирку це й катить, але онде дивився цілий тайм за його участі з "Колосом". Щось там ні техніки, ні пасу, ні удару не було. І таким самим поліном був тільки ще один "звіздьониш" - Сікан
    fedd1979
    online
      fedd1979, 06.08.2020 14:36
    +7
    IronValdemar, 06.08.2020 14:26
    Техніка класна. Але потрібен ще характер на полі і поза полем і наполегливість, щоб реалізувати талант.
    Якщо не буде філонити, то має всі шанси стати великим гравцем.
    Багато знаєте великих, які в 19,5 років взагалі не потряпляли в основу своїх клубів, а коли потрапляли - були там повними НУЛЯМИ? Шевченко, коли йому ледь виповнилося 18, забив перший гол у Лізі Чемпіонів, а в 19 років у нього було 19 голів за сезон.
    cruyff
      cruyff, 06.08.2020 16:16
    +6
    Кілька разів по ногах отримає і шоу закінчиться.
    Mac_Gyver
    online
      Mac_Gyver, 06.08.2020 15:57
    +5
    Гламурненько.
    APOCALYPSE APOCALYPSE
      APOCALYPSE APOCALYPSE, 06.08.2020 15:43
    +4
    Мудрика надо было продать в Бельгию куда то или Нидерланды! Как проходная ступенька к топовым и сложнейшим чемпионатам - Испании или Англии или Италии.
    Max123
      Max123, 06.08.2020 14:25
    +4
    Если такое техничный, и скорость есть, то почему за основу не наигрывают и даже в заявке нет? 19 все таки уже, это не 16, когда еще рановато.
    source02
    online
      source02, 06.08.2020 20:27
    +3
    Сан Саныч, 06.08.2020 17:53
    Почему эму тогда шанс в Шахтёре не дают с такой техникой и талантом ?? в 19 лет уже бы можно было и в основу пробиваться
    потомучто это инста няшка, ему еще силикону в губы и все окей будет
    tima fialko
    online
      tima fialko, 06.08.2020 18:29
    +3
    Техніка в протистоянні,на швидкості це інше,хоча деякі прийоми приймати м"яч Мудрик відкрив.А чи стане він сильним футболістом,вже не так важливо.Він знайшов те чого не робить ніхто в країні,а може і в світі-мільони переглядів про це свідчать.Респект Михайлу!
    Ivan-Bogun
      Ivan-Bogun, 06.08.2020 15:41
    +3
    Хороша новина! Талант є великий. Але УПЛ це не "подвір'я"....Тому,тренери "Шахтаря" випускали в основу більш стабільних і стійких морально гравців. А от в "Десні" Мудрика "обкатають" по повній! Та ще й в єврокубках! Якщо в "Десні" не заграє,то він "павлін"...
    Kinik
      Kinik, 06.08.2020 14:55
    +3
    Тіктокер мля
    Tasha19
    online
      Tasha19, 06.08.2020 17:54
    +2
    APOCALYPSE APOCALYPSE, 06.08.2020 15:43
    Мудрика надо было продать в Бельгию куда то или Нидерланды! Как проходная ступенька к топовым и сложнейшим чемпионатам - Испании или Англии или Италии.
    Что значит надо было продать, а как его туда продать, если желающих купить его там не нашлось.
    umnuy2
    online
      umnuy2, 06.08.2020 16:32
    +2
    fedd1979, 06.08.2020 14:36
    Багато знаєте великих, які в 19,5 років взагалі не потряпляли в основу своїх клубів, а коли потрапляли - були там повними НУЛЯМИ? Шевченко, коли йому ледь виповнилося 18, забив перший гол у Лізі Чемпіонів, а в 19 років у нього було 19 голів за сезон.
    Шева в 16 лет в первой лиге дядек возил за Динамо-2.....вот там талант был виден сразу,а такие ролики и Я могу с 50 дубля снять,понятно что мудрик тоже не с первого раза исполняет
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 06.08.2020 13:27
    +2
    Не Неймар, але техніка не погана. Більше ігрової практики і треба трошки маси набрати. Аби лиш не перетримував м'яч.
    Евгений Давиденко
    online
      Евгений Давиденко, 06.08.2020 19:58
    +1
    Якась пєдічна фігня + негри..
    IronValdemar
      IronValdemar, 06.08.2020 14:26
    +1
    Техніка класна. Але потрібен ще характер на полі і поза полем і наполегливість, щоб реалізувати талант.
    Якщо не буде філонити, то має всі шанси стати великим гравцем.
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 06.08.2020 14:17
    +1
    Tasha19, 06.08.2020 13:50
    Так хай би ту техніку в іграх демонстрував, а не в інстаграмі)
    Так і я про те ж саме. Але якщо на поле поки не ніяк не випускають. В Десні шансів грати хоч буде набагато більше ніж зараз в Шахтарі.
    stopor2016
    online
      stopor2016, 06.08.2020 13:44
    +1
    Не хто ? А , не ймар!
    Сан Саныч
      Сан Саныч, 06.08.2020 17:53
    0
    Почему эму тогда шанс в Шахтёре не дают с такой техникой и талантом ?? в 19 лет уже бы можно было и в основу пробиваться