Карпаты проводили тесты на COVID-19 в неаккредитированной лаборатории

У львовян могут быть серьезные проблемы

Карпаты проводили тесты на COVID-19 в неаккредитированной лаборатории
© ФК Карпаты

Тесты на коронавирус, который обнаружили у трех игроков львовских Карпат и персонала клуба, проводились в неаккредитированной лаборатории.

Это означает, что решение об отмене матча 24-го тура УПЛ «Карпаты» – «Мариуполь» могло быть принято на основании неофициальных данных. 

Ранее сообщалось, что Дирекция УПЛ будет принимать решение о судьбе матча после того, как будут известны результаты повторного тестирования.

Напомним, накануне несколько игроков «зелено-белых» сдали положительный тест на коронавирус, после чего «Карпаты» ушли на самоизоляцию.

Читайте также: Позиция Карпат: клуб не будет оспаривать техническое поражение.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Футбол 24

(22 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    lviv-999
    lviv-999, 31.05.2020 18:00
    -3
    Експертів х.....ва туча.Завтра будуть повторні аналізи і все встане на місце.Дані з неперевіреного джерела і т.д. Розумію як би Карпати мали їхати в Марік.А так гра вдома.Навіщо підтасовувати.Все і так перевірять.Щей дані по гравцях чітко засвітили.Не розумію бучі.Всі офіційні органи мовчати до повторних аналізів,а диванних експертів які в житті нічого не добились х...ва туча !!!
    Cityzen83
    Cityzen83, 31.05.2020 16:57
    +5
    Лысый же сказал, что все говно и будут прийматися не популярні рішення. Вот и жрите, цирк!
    dgurkis
    dgurkis, 31.05.2020 16:45
    +4
    Комментарий свернут. Показать
    Овцы, шо ты с них возьмешь?
    wicker
    wicker, 31.05.2020 16:37
    +2
    Бля... де там вчорашні адвокати, в рот гамна набрали, чи чогось іншого...якщо тести проводилися в НЕАКРЕДЕТОВАНІЙ тлабораторії, то це повний ПЗД....
    Саня Бах
    Саня Бах, 31.05.2020 16:30
    +2
    Комментарий свернут. Показать
    Вiвцi, успiхiв вам у подоланнi covid-19 !!!
    Fangold
    Fangold, 31.05.2020 16:26
    +1
    Коломойський взявся за третій клуб
    rus
    rus, 31.05.2020 15:46
    +2
    Серж. Петренко, 31.05.2020 15:37
    Так а нафіга, от реально? Навіщо купувати клуб і заганяти його в жопу? Це ж дороге задоволення. В Україні на футболі заробляє тільки Ахметов, бо там толковий менеджмент і грамотна трансферна політика. І ще колись Ярославський почав заробляти, але в нього швиденько віджали клуб, на тому й закінчилося. А що Дим на "Карпатах" заробив, крім менінгіту?
    да не продавал клуб дыминск..клуб!!!
    Саня Бах
    Саня Бах, 31.05.2020 15:45
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    Серж. Петренко, 31.05.2020 15:37
    Так а нафіга, от реально? Навіщо купувати клуб і заганяти його в жопу? Це ж дороге задоволення. В Україні на футболі заробляє тільки Ахметов, бо там толковий менеджмент і грамотна трансферна політика. І ще колись Ярославський почав заробляти, але в нього швиденько віджали клуб, на тому й закінчилося. А що Дим на "Карпатах" заробив, крім менінгіту?
    В дiда Петра covid-19 головного мiзку !
    Виктор Иванов
    Виктор Иванов, 31.05.2020 15:39
    +1
    Комментарий свернут. Показать
    Так сообщите - Мариуполь прилетел/приехал или нет!
    Серж. Петренко
    Серж. Петренко, 31.05.2020 15:37
    +4
    Саня Бах, 31.05.2020 15:19
    Вбивця Петро з апельсином його вже розвалили. Чемпiонат аматорiв не за горами !!!
    Так а нафіга, от реально? Навіщо купувати клуб і заганяти його в жопу? Це ж дороге задоволення. В Україні на футболі заробляє тільки Ахметов, бо там толковий менеджмент і грамотна трансферна політика. І ще колись Ярославський почав заробляти, але в нього швиденько віджали клуб, на тому й закінчилося. А що Дим на "Карпатах" заробив, крім менінгіту?
    Саня Бах
    Саня Бах, 31.05.2020 15:37
    -1
    Комментарий свернут. Показать
    Тепер цi два афериста мусять спецiально зводити бiдних дiтей на екскурсiю в iнфекцiйне вiддiлення !
    Саня Бах
    Саня Бах, 31.05.2020 15:19
    +3
    Комментарий свернут. Показать
    Серж. Петренко, 31.05.2020 15:10
    Львів'яни, що у вас там твориться? Таке враження, наче хтось спеціально намагається клуб розвалити
    Вбивця Петро з апельсином його вже розвалили. Чемпiонат аматорiв не за горами !!!
    Саня Бах
    Саня Бах, 31.05.2020 15:14
    +7
    Комментарий свернут. Показать
    Вони iх взагалi не проводили. Апельсин результати тестiв купив на Кракiвському базарi !!!
    Серж. Петренко
    Серж. Петренко, 31.05.2020 15:10
    +17
    Львів'яни, що у вас там твориться? Таке враження, наче хтось спеціально намагається клуб розвалити
    Саня Бах
    Саня Бах, 31.05.2020 15:06
    +9
    Комментарий свернут. Показать
    Sviatoslav Kudelych, 31.05.2020 14:54
    Цирк буде ще по круче, ніж при Димінському!
    Дiд Петро з апельсином тепер в парi працюють. Це ще тi аферисти !!!
    Sviatoslav Kudelych
    Sviatoslav Kudelych, 31.05.2020 14:54
    +13
    Цирк буде ще по круче, ніж при Димінському!
    Vitaliy Korets
    Vitaliy Korets, 31.05.2020 14:52
    +14
    Ахах, мандаринщик в справі))