Олег СМАЛИЙЧУК – хейтерам: «Мы – Карпаты, вы – г***о»

Новый владелец «Карпат» жестко ответил сторонникам теорий заговоров

Олег СМАЛИЙЧУК – хейтерам: «Мы – Карпаты, вы – г***о»
© ФК Карпаты Львов. Олег Смалийчук

Новый владелец «Карпат» Олег Смалийчук жестко отреагировал на заявления различных экспертов, которые утверждают, что львовяне саботируют доигрывание УПЛ.

«Мы согласны на техническое поражение. Мы призываем не останавливать чемпионат. Мы создавали нашу историю только на футбольных полях.

Хочу напомнить авторам теорий заговоров, любителям копаться в грязных трусах и договорняков в кабинетах: Мы – «Карпаты». вы – г***о! Мы никому не позволим порочить имидж нашего клуба», – написал Смалийчук на своей странице в фейсбуке.

Напомним, в субботу стало известно, что у ряда игроков «Карпат» диагностировали коронавирус, поэтому матч УПЛ против «Мариуполя», который должен был состояться 31-го мая, пока отменен.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Facebook

(7 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 30.05.2020 21:40
    -2
    Какой ловкий и изворотливый топ- менеджер.
    Прямо без мыла в руководство.
    ГИМНАзия де Хухyй какая-то.
    Объясните! Смайлик новый маскот клуба?
    И что характерно цвета тоже зелено-белые.
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 30.05.2020 21:38
    -2
    Какой ловкий и изворотливый топ- менеджер.
    Прямо без мыла в руководство.
    ГИМНАзия де Хухyй какая-то.
    Объясните! Смайлик новый маскот клуба?
    И что характерно цвета тоже зелено-белые.
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 30.05.2020 21:37
    +2
    Интересный персонаж вернулся в украинский футбол, не дает ему спать спокойно слава Кварцяного... Ждем следующую залипуху...
    Алексей Левченко
      Алексей Левченко, 30.05.2020 21:09
    +1
    Вы Карпаты - вы гавно!
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 30.05.2020 20:53
    -3
    ser_nat, 30.05.2020 20:39
    Ж*па з ротом, інших слів не має. Ти власник шанованого клубу, а не гопник із підворіття.
    Воно такий власник як з зелi през...
    ser_nat
      ser_nat, 30.05.2020 20:39
    +4
    Ж*па з ротом, інших слів не має. Ти власник шанованого клубу, а не гопник із підворіття.
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 30.05.2020 20:29
    +2
    Таке гiвно як той лисий апельсин треба ще пошукати. Какашка дiда Петра !!!
    rus
    online
      rus, 30.05.2020 20:25
    +4
    Карпаты не ты ,а ты говно!!
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 30.05.2020 19:33
    -1
    jam79, 30.05.2020 19:29
    Твоя душа вже продана, залишився тільки язик без кісток, який меле всяку куйню
    Язик без кісток то в лисого шо на фото!
    jam79
      jam79, 30.05.2020 19:29
    -1
    PFCLviv, 30.05.2020 19:25
    Душа болить... ганьба на весь світ...
    Твоя душа вже продана, залишився тільки язик без кісток, який меле всяку куйню
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 30.05.2020 19:25
    -4
    jam79, 30.05.2020 18:54
    Щось в тебе про Карпати більше постів, ніж про свою команду. Залиш Карпати в спокої
    Душа болить... ганьба на весь світ...
    dudigo78
      dudigo78, 30.05.2020 19:01
    +12
    Ще не приступив до виконання обов'язків, а вже обі..ався
    jam79
      jam79, 30.05.2020 18:54
    0
    PFCLviv, 30.05.2020 18:46
    Ти можеш нап'ялити на рагуля найкращий і найдорощий костюм в світі, але рагулізм він не сховає за дорогою тканиною... Шо це взагалі було ?! Це програма виходу команди з кризи, це кризові рішення і нова стратегія опускатись до такого дна?!
    Дно нето шо пробито, дно вже під кілометровою водою... Такої ганьби ніколи ще не було?!
    Це власник клубу чи помойки?!
    Це такий топ менеджер кризовий?!
    Це такі методи виходу команди з жо....пи?!
    Шо це таке і хто це такий?!
    Та пристойним людям взападло з таким на відстані одного кілометра зустрічатись і говорити на серйозні теми... Це фінал !
    Щось в тебе про Карпати більше постів, ніж про свою команду. Залиш Карпати в спокої
    axylinam
    online
      axylinam, 30.05.2020 18:50
    +3
    смайличук г-но и Карпаты превратили в г-но г-но огласи бюджет клуба для начала
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 30.05.2020 18:46
    -1
    Ти можеш нап'ялити на рагуля найкращий і найдорощий костюм в світі, але рагулізм він не сховає за дорогою тканиною... Шо це взагалі було ?! Це програма виходу команди з кризи, це кризові рішення і нова стратегія опускатись до такого дна?!
    Дно нето шо пробито, дно вже під кілометровою водою... Такої ганьби ніколи ще не було?!
    Це власник клубу чи помойки?!
    Це такий топ менеджер кризовий?!
    Це такі методи виходу команди з жо....пи?!
    Шо це таке і хто це такий?!
    Та пристойним людям взападло з таким на відстані одного кілометра зустрічатись і говорити на серйозні теми... Це фінал !
    Kevko
    online
      Kevko, 30.05.2020 18:37
    +6
    "Инвестор" высказался. Чего можно ожидать болельщикам Карпат от этого персонажа? К сожалению, очень похоже на путь Металлиста и т.п.
    Александр Шевченко
      Александр Шевченко, 30.05.2020 18:14
    -1
    Карпаты все продолжают пробивать дно. Жаль львовян только.
    wicker
    online
      wicker, 30.05.2020 18:14
    +8
    Розшифровую - нам всe ПОХ... ми йдeмо у першу лігу. Дурня, тому що навіть у аматорах Беня ХРЕН віддасть інші 50 відсотків. або бабло, або ПОХОРОНИТЬ, як Кривбас та Дніпро........
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 30.05.2020 18:02
    +6
    Він би борги погасив по зарплаті людям, а не бикував, як чорт малолітній!
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 30.05.2020 18:00
    +1
    андрей ильяшенко, 30.05.2020 17:54
    Карпаты стали клубом посмешищем. Неудачники, жаль только поклонников они не заслужили такого.
    Незаслужили ???????
    Ти почитай як вони Козловського ган....донять, того шо фінансово і морально рятував команду!
    Ти згадай, як чмошніки отарою на дитину налутіли з газовим балоном і спалили дитині куртку за ... Кого тобі шкода?!
    Цього апельсина який поводиться, як бик кончєн....ий, а не як серйозний менеджер, президент?!
    Клоунада продовжується, клоуни ніх...рена невміють тільки бикувати і ганьбити клуб, місто і країну !!! Пиз....діти не мішки носити ! Ганьба !!!
    dudigo78
      dudigo78, 30.05.2020 19:01
    +12
    Ще не приступив до виконання обов'язків, а вже обі..ався
    андрей ильяшенко
      андрей ильяшенко, 30.05.2020 17:54
    +10
    Карпаты стали клубом посмешищем. Неудачники, жаль только поклонников они не заслужили такого.
    wicker
    online
      wicker, 30.05.2020 18:14
    +8
    Розшифровую - нам всe ПОХ... ми йдeмо у першу лігу. Дурня, тому що навіть у аматорах Беня ХРЕН віддасть інші 50 відсотків. або бабло, або ПОХОРОНИТЬ, як Кривбас та Дніпро........
    Kevko
    online
      Kevko, 30.05.2020 18:37
    +6
    "Инвестор" высказался. Чего можно ожидать болельщикам Карпат от этого персонажа? К сожалению, очень похоже на путь Металлиста и т.п.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 30.05.2020 18:02
    +6
    Він би борги погасив по зарплаті людям, а не бикував, як чорт малолітній!
    ser_nat
      ser_nat, 30.05.2020 20:39
    +4
    Ж*па з ротом, інших слів не має. Ти власник шанованого клубу, а не гопник із підворіття.
    rus
    online
      rus, 30.05.2020 20:25
    +4
    Карпаты не ты ,а ты говно!!
    axylinam
    online
      axylinam, 30.05.2020 18:50
    +3
    смайличук г-но и Карпаты превратили в г-но г-но огласи бюджет клуба для начала
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 30.05.2020 21:37
    +2
    Интересный персонаж вернулся в украинский футбол, не дает ему спать спокойно слава Кварцяного... Ждем следующую залипуху...
    Саня Бах
    online
      Саня Бах, 30.05.2020 20:29
    +2
    Таке гiвно як той лисий апельсин треба ще пошукати. Какашка дiда Петра !!!
    Алексей Левченко
      Алексей Левченко, 30.05.2020 21:09
    +1
    Вы Карпаты - вы гавно!
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 30.05.2020 18:00
    +1
    андрей ильяшенко, 30.05.2020 17:54
    Карпаты стали клубом посмешищем. Неудачники, жаль только поклонников они не заслужили такого.
    Незаслужили ???????
    Ти почитай як вони Козловського ган....донять, того шо фінансово і морально рятував команду!
    Ти згадай, як чмошніки отарою на дитину налутіли з газовим балоном і спалили дитині куртку за ... Кого тобі шкода?!
    Цього апельсина який поводиться, як бик кончєн....ий, а не як серйозний менеджер, президент?!
    Клоунада продовжується, клоуни ніх...рена невміють тільки бикувати і ганьбити клуб, місто і країну !!! Пиз....діти не мішки носити ! Ганьба !!!
    jam79
      jam79, 30.05.2020 18:54
    0
    PFCLviv, 30.05.2020 18:46
    Ти можеш нап'ялити на рагуля найкращий і найдорощий костюм в світі, але рагулізм він не сховає за дорогою тканиною... Шо це взагалі було ?! Це програма виходу команди з кризи, це кризові рішення і нова стратегія опускатись до такого дна?!
    Дно нето шо пробито, дно вже під кілометровою водою... Такої ганьби ніколи ще не було?!
    Це власник клубу чи помойки?!
    Це такий топ менеджер кризовий?!
    Це такі методи виходу команди з жо....пи?!
    Шо це таке і хто це такий?!
    Та пристойним людям взападло з таким на відстані одного кілометра зустрічатись і говорити на серйозні теми... Це фінал !
    Щось в тебе про Карпати більше постів, ніж про свою команду. Залиш Карпати в спокої
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 30.05.2020 17:52
    0
    Всетаки скучно буде без гім...на в УПЛ !
    То всьо шо треба знати про кризового менеджера апєльсіна!