Доха. Ястремская не сумела создать проблем Мугурусе

Украинка уступила экс-первой ракетке мира

Доха. Ястремская не сумела создать проблем Мугурусе
© Jimmie48 Photography. Даяна Ястремская

Вторая ракетка Украины Даяна Ястремская (№25 WTA) завершила борьбу на турнире серии Премьер 5 в Дохе.
 
В матче третьего круга украинка проиграла экс-первой ракетке мира Гарбинье Мугурусе (№16 WTA).
 
Доха. Третий круг
Даяна Ястремская (Украина) – Гарбинье Мугуруса (Испания) – 2:6, 4:6

Начиналось все довольно перспективно. Мугуруса давала Даяне играть в свою игру, позволяя украинке завершать атаки идеальными ударами по линиям. И только стабильность в игре испанки не позволила украинке повести на старте 3:0.

Но счет стал 2:2 и после этого начался сущий кошмар. Даяна стала чем-то напоминать Владимира Кличко в пятом раунде первого боя против Леймона Брюстера: силы пропали мгновенно, из-за чего результат поединка почти не вызывал сомнений. 

Украинка не могла нормально подавать, плохо двигалась и не успевала к мячу. Из-за этого посыпались многочисленные невынужденные ошибки. Мугурусе оставалось только хорошо работать ногами и играть чуть глубже в центр, откуда Даяна искала углы, но находила только сетку и ауты.

Все могло бы, наверное, закончиться разгромом и во втором сете, если бы Мугуруса сама немного не расслабилась. Это добавило Даяне сил и она заиграла на уровень выше. Основная борьба за преимущество развернулась в позних геймах, когда ни одна из теннисисток не могла защитить свою подачу. Первой это удалось сделать испанке, которая как раз подавала на матч. Очень вовремя, она молодец.

И еще одно, вы будете крайне удивлены, когда взглянете на статистику. Мугуруса визуально довольно легко выиграла матч, но сделала всего 2 виннерса. Во втором сете не было ни одного! В какой реальности проходил этот матч? Но стабильность первой подачи и многочисленные ошибки Ястремской позволили испанке шагнуть в четвертьфинал турнира. 

В общем, идеальный матч для тех болельщиках, которые раньше любили покритиковать Элину Свитолину за неинтересную игру. Мугуруса сыграла сегодня примерно в таком же стиле, разве что подавала в лучших традициях мужского тенниса. Но при этом добыта важная победа, результат всегда должен быть на первом месте.

Это была четвертая встреча теннисисток, теперь счет стал равным.
 
В следующем круге Мугуруса сыграет против лидера мирового рейтинга Эшли Барти из Австралии.

Ранее турнир покинула Элина Свитолина.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(8 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 27.02.2020 14:07
    +2
    vital, 27.02.2020 13:00
    Ну я тенісом давно цікавлюсь. Пам'ятаю в прямому ефірі епічну битву нашого Андрія Медведева в фіналі РГ з Агассі, коли українець виграв перші 2 сети, але далі програв 3 наступні. Потім коли сестри Бондаренко відійшли, то вже не було за ким слідкувати, але потім Еля останні 4 розки з 2016 з Олімпіади в Ріо нас радує і своїми успіхами суттєво розширила аудиторію тенісу в Україні.
    Про Даяну - ну трохи краще зараз вона тримає м'яч у корті на задній лінії, готуючи свої атаки. Ну і в подачах трохи додала з Гонконгу. Правда я не впевнений що Бажину дадуть нормально з Даяною попрацювати усі ті хто навколо неї: Гуров, тато Даї. Забагато експіртів навколо неї, а тренер має бути авторитетом № 1 для тенісистки, лише тоді вона буде сприймати його поради і чітко виконувати його вказівки.
    Я також помітив,що трохи охолола Даяна до Бажина(порівняно з першими тижнями співпраці). Ну нічого,будимо вболівати. Пишіть побільше коментарів, приємно вас читати ( об'єктивний досвідчений погляд, без лишнього ажіотажу)!
    vital
    online
      vital, 27.02.2020 13:00
    +3
    Mazyr2412, 27.02.2020 12:08
    Я слідкую з Гонконгу. На мою думку, стиль гри не сильно змінився, тільки трішки більше стала терпіти ( розігрувати м'яч).Ваші думки,є якісь позитивні зрушення? P.S. Я помітив,що у вас зажди об'єктивні і змістовні коментарі, довго вболіваєте за теніс?
    Ну я тенісом давно цікавлюсь. Пам'ятаю в прямому ефірі епічну битву нашого Андрія Медведева в фіналі РГ з Агассі, коли українець виграв перші 2 сети, але далі програв 3 наступні. Потім коли сестри Бондаренко відійшли, то вже не було за ким слідкувати, але потім Еля останні 4 розки з 2016 з Олімпіади в Ріо нас радує і своїми успіхами суттєво розширила аудиторію тенісу в Україні.
    Про Даяну - ну трохи краще зараз вона тримає м'яч у корті на задній лінії, готуючи свої атаки. Ну і в подачах трохи додала з Гонконгу. Правда я не впевнений що Бажину дадуть нормально з Даяною попрацювати усі ті хто навколо неї: Гуров, тато Даї. Забагато експіртів навколо неї, а тренер має бути авторитетом № 1 для тенісистки, лише тоді вона буде сприймати його поради і чітко виконувати його вказівки.
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 27.02.2020 12:08
    +1
    vital, 27.02.2020 10:34
    Ну і в голові само собою, але оскільки Даяна часто після хорошого стартового сету, знижує рівень гри в 2-му, згадайте скільки в неї поразок після майже ідеальних 1,5 сета, то це таки безконтрольне вкладання в свої удари, без розподілу сил на гіпотетичні 3 сети. Лише одну лайт гру пам'ятаю від Даяни - перше коло АО-2020. Але по вью після гри там у неї були проблеми з ногою і це така установка на гру була - в результаті за матч жодного ейсу, чи подвійної. Я такого ні до ні після не пам'ятаю від Даяни, хоч слідкую за її грою вже 3-ій рік.
    Я слідкую з Гонконгу. На мою думку, стиль гри не сильно змінився, тільки трішки більше стала терпіти ( розігрувати м'яч).Ваші думки,є якісь позитивні зрушення? P.S. Я помітив,що у вас зажди об'єктивні і змістовні коментарі, довго вболіваєте за теніс?
    vv691
      vv691, 27.02.2020 10:48
    0
    все приходит с годами думаю где-то в сорок она сможет войти в десятку
    vital
    online
      vital, 27.02.2020 10:34
    +2
    Mazyr2412, 27.02.2020 08:33
    Все так як ви пишете! Я не можу зрозуміти,де Даяна встигнула стомитися(2 не самі довгі гри з мінімальною кількістю затяжних розіграшів)? Можливо проблема, більше, в голові,як ви вважаєте?
    Ну і в голові само собою, але оскільки Даяна часто після хорошого стартового сету, знижує рівень гри в 2-му, згадайте скільки в неї поразок після майже ідеальних 1,5 сета, то це таки безконтрольне вкладання в свої удари, без розподілу сил на гіпотетичні 3 сети. Лише одну лайт гру пам'ятаю від Даяни - перше коло АО-2020. Але по вью після гри там у неї були проблеми з ногою і це така установка на гру була - в результаті за матч жодного ейсу, чи подвійної. Я такого ні до ні після не пам'ятаю від Даяни, хоч слідкую за її грою вже 3-ій рік.
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 27.02.2020 08:34
    +2
    сергей богданов, 27.02.2020 08:32
    Пока Даяна не научится терпеть и строить атаки, толку не будет
    Абсолютно згідний!!!
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 27.02.2020 08:33
    +3
    vital, 26.02.2020 23:12
    Головна задача Даяни це підтягнути витривалість через фізичні вправи (фітнес-тренер) і зміни в грі (Бажин). Перші 2 матчі 21 ейс при 9 подвійних і перша подача 63%, зараз на фоні втоми в 3-ій грі 1 ейс при 8 подвійних і 49% першої подачі. З цих цифр усе зрозуміло. Удачі Даяні.
    Все так як ви пишете! Я не можу зрозуміти,де Даяна встигнула стомитися(2 не самі довгі гри з мінімальною кількістю затяжних розіграшів)? Можливо проблема, більше, в голові,як ви вважаєте?
    сергей богданов
      сергей богданов, 27.02.2020 08:32
    +4
    Пока Даяна не научится терпеть и строить атаки, толку не будет
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 27.02.2020 08:26
    +2
    palpal, 26.02.2020 23:29
    Даяне портит игру подсознательное непонимание того, что во-первых постоянная максимальная мощность и одновременно максимальная в 3Д острота пласировки стабильно в приемлемых процентах анфорсов в принципе недостижима и , во-вторых , атака это в первую очередь разводка, а во вторую противоход, а не наоборот. Если Саше удастся перезалить сабжу биос с таким апдейтом, тогда можно надеяться на более серьезные результаты … эх, реально ли это…
    Я помітив,що Баїн перестає бути авторитетом для Даяни( дуже норовлива наша красуня). Ястремська не визнає авторитетів(окрім папи),та гне свою лінію! Зразком гри для неї має стати сама Мугуруса ( якщо виходило не відразу атакувати,то в розіграшах українка часто перегравала її),з її контрольованою агресією( а потенціал в Даяни навіть вищий),та Рибакіна ( подивіться,яка вона спокійна у вирішальні моменти,та як виконує вказівки тренера). Загалом, поки Ястремська на своєму місці у рейтингу,не вистачає солідності та впевненості ( подивіться,на впевнене, навіть самовпевнене лице іспанки, видно, людина вийшла перемагати) щоб здійснити прорив! Будемо вірити!!!
    adidas77
    online
      adidas77, 27.02.2020 01:37
    +6
    Не вижу сегодня всех тех, кто вчера ещё короновал Ястремскую!
    И говорил, что Свитолиной надо учиться у Даяны?
    Как же вы быстро переобуваетесь, сегодня уже всё пропало?
    А на самом деле Даяне ещё очень многому чему есть поучиться у других, и у той же Свитолиной.
    Вот когда она научится по ходу матча менять тактику, вот тогда и будет у неё настоящий прогресс.
    А пока что как обычно, пошла игра снесёт всех подряд, не пошла и всё...
    Возможно Саша её научит, что слепая постоянная атака ,мощь и агрессия, это ещё далеко не вся тактика в большом теннисе.
    fedd1979
      fedd1979, 27.02.2020 00:12
    +4
    А де ж ті хлопи, що вчора пророкували Даяні наприкінці року "вище 7-го місця в рейтингу"??? Невже не було видно. що її гра й вчора була не супер? Я про що? Про те, що Ястремська багато може, але поки ще рано казати, що вона вже це зробить. Теоретично може, але може й не зможе. Працювати ще є багато над чим. В її віці є ті, які вже показують шикарніший теніс - та сама Андрєєску, наприклад
    viktor112007
    online
      viktor112007, 27.02.2020 00:01
    +3
    49% подачі у Даяни - це повна жопонька
    AndrahaLee
      AndrahaLee, 26.02.2020 23:34
    +13
    А ещё вчера она у сегодняшних спецов была в топ 10 до конца года.
    palpal
      palpal, 26.02.2020 23:29
    +2
    Даяне портит игру подсознательное непонимание того, что во-первых постоянная максимальная мощность и одновременно максимальная в 3Д острота пласировки стабильно в приемлемых процентах анфорсов в принципе недостижима и , во-вторых , атака это в первую очередь разводка, а во вторую противоход, а не наоборот. Если Саше удастся перезалить сабжу биос с таким апдейтом, тогда можно надеяться на более серьезные результаты … эх, реально ли это…
    Ruslan Gonchar
      Ruslan Gonchar, 26.02.2020 23:21
    +4
    Трошки б підредагував заголовок: "Ястремська з успіхом зуміла створити проблеми сама собі... "
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 26.02.2020 23:20
    0
    vital, 26.02.2020 23:15
    Приклад Остапа каже що буває - на шлемах усі матчі через день, якщо погода не вносить корективи.
    Ну то дочекаємося РГ, якщо коронавірус не внесе корективи у змагання.
    vital
    online
      vital, 26.02.2020 23:15
    +2
    Віталій Возняк, 26.02.2020 23:13
    Тоді на щось розраховувати важко буде. У силовому стилі можна вигравати одну, дві гри, а далі потрібен час на відновлення, якого на турнірах зазвичай не буває - хіба трапиться слабка суперниця чи суперниця зніметься.
    Приклад Остапа каже що буває - на шлемах усі матчі через день, якщо погода не вносить корективи.
    Віталій Возняк
      Віталій Возняк, 26.02.2020 23:13
    -1
    Mazyr2412, 26.02.2020 23:09
    Вона так і буде грати. Подивіться як грала молода Світоліна- так як і тепер. Стиль гри ставиться в дитинстві.
    Тоді на щось розраховувати важко буде. У силовому стилі можна вигравати одну, дві гри, а далі потрібен час на відновлення, якого на турнірах зазвичай не буває - хіба трапиться слабка суперниця чи суперниця зніметься.
    vital
    online
      vital, 26.02.2020 23:12
    +4
    Головна задача Даяни це підтягнути витривалість через фізичні вправи (фітнес-тренер) і зміни в грі (Бажин). Перші 2 матчі 21 ейс при 9 подвійних і перша подача 63%, зараз на фоні втоми в 3-ій грі 1 ейс при 8 подвійних і 49% першої подачі. З цих цифр усе зрозуміло. Удачі Даяні.
    Aleks
      Aleks , 26.02.2020 23:11
    +5
    Mazyr2412, 26.02.2020 23:07
    Який? Ви реально побачили від неї супер гру?)
    83 процента попадания первым мячом это настоящий топ уровень, а все остальное за нее сделала Даяна.
    AndrahaLee
      AndrahaLee, 26.02.2020 23:34
    +13
    А ещё вчера она у сегодняшних спецов была в топ 10 до конца года.
    Alehandro
      Alehandro, 26.02.2020 22:57
    +7
    Аж зло берёт. Что с ней не так?! Кукуруза сегодня была безобиднейшая - опасности минимум! Зачем пытаться так агрессивно играть? Вторую подачу лупит ровно так же, как и первую, с приёма сразу же пытается закончить розыгрыш... И что больше всего бесило: когда принимает мяч под самую линию, вместо того, чтоб сделать полшага назад и нормально принять - скручивается в три погибели чтоб опять же лупануть посильнее... ну, на одни и те же грабли постоянно... сколько ж можно
    adidas77
    online
      adidas77, 27.02.2020 01:37
    +6
    Не вижу сегодня всех тех, кто вчера ещё короновал Ястремскую!
    И говорил, что Свитолиной надо учиться у Даяны?
    Как же вы быстро переобуваетесь, сегодня уже всё пропало?
    А на самом деле Даяне ещё очень многому чему есть поучиться у других, и у той же Свитолиной.
    Вот когда она научится по ходу матча менять тактику, вот тогда и будет у неё настоящий прогресс.
    А пока что как обычно, пошла игра снесёт всех подряд, не пошла и всё...
    Возможно Саша её научит, что слепая постоянная атака ,мощь и агрессия, это ещё далеко не вся тактика в большом теннисе.
    Валерий Бирзул
      Валерий Бирзул, 26.02.2020 22:57
    +6
    Всё как обычно, подряд 2 - 3 игры на высоком уровне не реально для Даяны.
    Aleks
      Aleks , 26.02.2020 23:11
    +5
    Mazyr2412, 26.02.2020 23:07
    Який? Ви реально побачили від неї супер гру?)
    83 процента попадания первым мячом это настоящий топ уровень, а все остальное за нее сделала Даяна.
    Александр Ад
      Александр Ад, 26.02.2020 22:59
    +5
    ошибка на ошибке,а сколько двойных у Даяны я сбился со счета.Разве так можно выиграть?У Мугурусы ни одной двойной.Снова Дая проиграла сама себе...жаль
    сергей богданов
      сергей богданов, 27.02.2020 08:32
    +4
    Пока Даяна не научится терпеть и строить атаки, толку не будет
    fedd1979
    online
      fedd1979, 27.02.2020 00:12
    +4
    А де ж ті хлопи, що вчора пророкували Даяні наприкінці року "вище 7-го місця в рейтингу"??? Невже не було видно. що її гра й вчора була не супер? Я про що? Про те, що Ястремська багато може, але поки ще рано казати, що вона вже це зробить. Теоретично може, але може й не зможе. Працювати ще є багато над чим. В її віці є ті, які вже показують шикарніший теніс - та сама Андрєєску, наприклад
    Ruslan Gonchar
      Ruslan Gonchar, 26.02.2020 23:21
    +4
    Трошки б підредагував заголовок: "Ястремська з успіхом зуміла створити проблеми сама собі... "
    vital
    online
      vital, 26.02.2020 23:12
    +4
    Головна задача Даяни це підтягнути витривалість через фізичні вправи (фітнес-тренер) і зміни в грі (Бажин). Перші 2 матчі 21 ейс при 9 подвійних і перша подача 63%, зараз на фоні втоми в 3-ій грі 1 ейс при 8 подвійних і 49% першої подачі. З цих цифр усе зрозуміло. Удачі Даяні.
    vital
    online
      vital, 27.02.2020 13:00
    +3
    Mazyr2412, 27.02.2020 12:08
    Я слідкую з Гонконгу. На мою думку, стиль гри не сильно змінився, тільки трішки більше стала терпіти ( розігрувати м'яч).Ваші думки,є якісь позитивні зрушення? P.S. Я помітив,що у вас зажди об'єктивні і змістовні коментарі, довго вболіваєте за теніс?
    Ну я тенісом давно цікавлюсь. Пам'ятаю в прямому ефірі епічну битву нашого Андрія Медведева в фіналі РГ з Агассі, коли українець виграв перші 2 сети, але далі програв 3 наступні. Потім коли сестри Бондаренко відійшли, то вже не було за ким слідкувати, але потім Еля останні 4 розки з 2016 з Олімпіади в Ріо нас радує і своїми успіхами суттєво розширила аудиторію тенісу в Україні.
    Про Даяну - ну трохи краще зараз вона тримає м'яч у корті на задній лінії, готуючи свої атаки. Ну і в подачах трохи додала з Гонконгу. Правда я не впевнений що Бажину дадуть нормально з Даяною попрацювати усі ті хто навколо неї: Гуров, тато Даї. Забагато експіртів навколо неї, а тренер має бути авторитетом № 1 для тенісистки, лише тоді вона буде сприймати його поради і чітко виконувати його вказівки.
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 27.02.2020 08:33
    +3
    vital, 26.02.2020 23:12
    Головна задача Даяни це підтягнути витривалість через фізичні вправи (фітнес-тренер) і зміни в грі (Бажин). Перші 2 матчі 21 ейс при 9 подвійних і перша подача 63%, зараз на фоні втоми в 3-ій грі 1 ейс при 8 подвійних і 49% першої подачі. З цих цифр усе зрозуміло. Удачі Даяні.
    Все так як ви пишете! Я не можу зрозуміти,де Даяна встигнула стомитися(2 не самі довгі гри з мінімальною кількістю затяжних розіграшів)? Можливо проблема, більше, в голові,як ви вважаєте?
    viktor112007
    online
      viktor112007, 27.02.2020 00:01
    +3
    49% подачі у Даяни - це повна жопонька
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 26.02.2020 23:09
    +3
    Віталій Возняк, 26.02.2020 23:05
    Так це ж її стиль гри. Силовий стиль. Інакше грати і не вчиться.
    Вона так і буде грати. Подивіться як грала молода Світоліна- так як і тепер. Стиль гри ставиться в дитинстві.
    Aleks
      Aleks , 26.02.2020 23:07
    +3
    Испанка сегодня очень хорошо подавала, а Даяна очень плохо, что и определило исход матча. Вчера Даяна подала 13 эйсов, а сегодня только 1 так подавать, против теннисисток топ уровня, просто недопустимо. А самое плохое это то, что у Ястремской пропал характер, если сразу игра не пошла, то потом она опускает руки и безвольно проигрывает, так в топ 10 некогда не попасть.
    Senator
      Senator, 26.02.2020 23:00
    +3
    Дааа, восемь двойных - это перебор...
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 27.02.2020 14:07
    +2
    vital, 27.02.2020 13:00
    Ну я тенісом давно цікавлюсь. Пам'ятаю в прямому ефірі епічну битву нашого Андрія Медведева в фіналі РГ з Агассі, коли українець виграв перші 2 сети, але далі програв 3 наступні. Потім коли сестри Бондаренко відійшли, то вже не було за ким слідкувати, але потім Еля останні 4 розки з 2016 з Олімпіади в Ріо нас радує і своїми успіхами суттєво розширила аудиторію тенісу в Україні.
    Про Даяну - ну трохи краще зараз вона тримає м'яч у корті на задній лінії, готуючи свої атаки. Ну і в подачах трохи додала з Гонконгу. Правда я не впевнений що Бажину дадуть нормально з Даяною попрацювати усі ті хто навколо неї: Гуров, тато Даї. Забагато експіртів навколо неї, а тренер має бути авторитетом № 1 для тенісистки, лише тоді вона буде сприймати його поради і чітко виконувати його вказівки.
    Я також помітив,що трохи охолола Даяна до Бажина(порівняно з першими тижнями співпраці). Ну нічого,будимо вболівати. Пишіть побільше коментарів, приємно вас читати ( об'єктивний досвідчений погляд, без лишнього ажіотажу)!
    vital
    online
      vital, 27.02.2020 10:34
    +2
    Mazyr2412, 27.02.2020 08:33
    Все так як ви пишете! Я не можу зрозуміти,де Даяна встигнула стомитися(2 не самі довгі гри з мінімальною кількістю затяжних розіграшів)? Можливо проблема, більше, в голові,як ви вважаєте?
    Ну і в голові само собою, але оскільки Даяна часто після хорошого стартового сету, знижує рівень гри в 2-му, згадайте скільки в неї поразок після майже ідеальних 1,5 сета, то це таки безконтрольне вкладання в свої удари, без розподілу сил на гіпотетичні 3 сети. Лише одну лайт гру пам'ятаю від Даяни - перше коло АО-2020. Але по вью після гри там у неї були проблеми з ногою і це така установка на гру була - в результаті за матч жодного ейсу, чи подвійної. Я такого ні до ні після не пам'ятаю від Даяни, хоч слідкую за її грою вже 3-ій рік.
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 27.02.2020 08:34
    +2
    сергей богданов, 27.02.2020 08:32
    Пока Даяна не научится терпеть и строить атаки, толку не будет
    Абсолютно згідний!!!
    Mazyr2412
      Mazyr2412, 27.02.2020 08:26
    +2
    palpal, 26.02.2020 23:29
    Даяне портит игру подсознательное непонимание того, что во-первых постоянная максимальная мощность и одновременно максимальная в 3Д острота пласировки стабильно в приемлемых процентах анфорсов в принципе недостижима и , во-вторых , атака это в первую очередь разводка, а во вторую противоход, а не наоборот. Если Саше удастся перезалить сабжу биос с таким апдейтом, тогда можно надеяться на более серьезные результаты … эх, реально ли это…
    Я помітив,що Баїн перестає бути авторитетом для Даяни( дуже норовлива наша красуня). Ястремська не визнає авторитетів(окрім папи),та гне свою лінію! Зразком гри для неї має стати сама Мугуруса ( якщо виходило не відразу атакувати,то в розіграшах українка часто перегравала її),з її контрольованою агресією( а потенціал в Даяни навіть вищий),та Рибакіна ( подивіться,яка вона спокійна у вирішальні моменти,та як виконує вказівки тренера). Загалом, поки Ястремська на своєму місці у рейтингу,не вистачає солідності та впевненості ( подивіться,на впевнене, навіть самовпевнене лице іспанки, видно, людина вийшла перемагати) щоб здійснити прорив! Будемо вірити!!!