Что означает решение Львова по Карпатам. Пояснил мэр Андрей Садовый

Андрей Садовый пояснил решение Львовского совета

Что означает решение Львова по Карпатам. Пояснил мэр Андрей Садовый
© fckarpaty.com

Сегодня Львовский городской совет передал ФК «Карпаты» в долгосрочную аренду землю стадиона Украина, однако взамен владельцы должны передать городу корпоративные права на клуб.

Мэр города Андрей Садовый пояснил решение. «Карпаты» могут стать собственностью Львова только в том случае, если владельцы полностью откажутся от финансирования и передадут права на клуб городу.

«Все зависит от многих факторов. Сейчас «Карпаты» имеют двух собственников. Это Петр Дыминский и Игорь Коломойский, по 50%. Я не понимаю, почему они отказались от финансирования. Если «Карпаты» им не нужны, то городу Львов этот клуб всегда интересен. Но нужно спросить собственников об этом».

«Решение совета открывает эту дорогу. Какая цель: создать народную команду. Это запасной вариант, если собственники клуба не будут его финансировать. Мы говорим, что город готов к созданию народной команды. Но владельцы должны дать ответ. Мы их позицию не знаем», - сказал Садовый.

Ранее «Карпаты» из-за финансовых проблем были вынуждены отпустить ведущих игроков и перейти в режим экономии. При этом команда стоит на вылет из УПЛ.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Футбол 1/2/3

(58 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 14.02.2020 06:59
    0
    Ruslan, 14.02.2020 01:35
    Та все тут зрозуміло. Для прикладу в нас в дворі почали робити ремонт, Понавозили техніки, робочі кажуть що фірма виграла тендер, будуть в вас площадка дитяча, стадіончик, алейка з лавками, фонарі і всяка інша краса. Поклали плитку і пропали. Два роки в штопорі. Логіка проста: фірмочка котра записана на Садіка жінку плитку поклала, гроші казкові з бюджету міста злизали а остальне в дупі. Так і тут. Невже ви думаєте що за КаЛ хтось в подобі Садіка переживає? Ніхто з гівна ліпити цукєрочки не буде. Садік вже хапнув долю, Дим землю, жид Беня скинув на місто. Всі довольні, всі сміються.
    А вітя мостовик буде інвестором народної команди каЛпати... певно як в нк верес по 100 грн в рік скинеться з погулянкою....
    Ruslan
      Ruslan, 14.02.2020 01:35
    +2
    REALIST, 13.02.2020 20:42
    ... при всій повазі до Садового - логіка незрозуміла... мало того, що дали ригу-Диму і Бєні землю, так ще й взяли на себе безглуздий багаж, який буде фінансуватися за рахунок доріг, парків і т д. ....земля хоч прив'язана до обов'язку фінансувати клуб? Львів'яни мені пояснять цю аферу?
    Та все тут зрозуміло. Для прикладу в нас в дворі почали робити ремонт, Понавозили техніки, робочі кажуть що фірма виграла тендер, будуть в вас площадка дитяча, стадіончик, алейка з лавками, фонарі і всяка інша краса. Поклали плитку і пропали. Два роки в штопорі. Логіка проста: фірмочка котра записана на Садіка жінку плитку поклала, гроші казкові з бюджету міста злизали а остальне в дупі. Так і тут. Невже ви думаєте що за КаЛ хтось в подобі Садіка переживає? Ніхто з гівна ліпити цукєрочки не буде. Садік вже хапнув долю, Дим землю, жид Беня скинув на місто. Всі довольні, всі сміються.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 13.02.2020 21:27
    -3
    BekXan, 13.02.2020 21:22
    Любая команда вышки или первой лиги в собственники города сразу или банкрот или вторая лига.Прецендентов куча.
    Так вівці вже давно банкроти...
    BekXan
      BekXan, 13.02.2020 21:22
    -2
    Любая команда вышки или первой лиги в собственники города сразу или банкрот или вторая лига.Прецендентов куча.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 13.02.2020 20:52
    -3
    REALIST, 13.02.2020 20:42
    ... при всій повазі до Садового - логіка незрозуміла... мало того, що дали ригу-Диму і Бєні землю, так ще й взяли на себе безглуздий багаж, який буде фінансуватися за рахунок доріг, парків і т д. ....земля хоч прив'язана до обов'язку фінансувати клуб? Львів'яни мені пояснять цю аферу?
    Ппри всій повазі до садового.........
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 13.02.2020 20:47
    -5
    REALIST, 13.02.2020 20:42
    ... при всій повазі до Садового - логіка незрозуміла... мало того, що дали ригу-Диму і Бєні землю, так ще й взяли на себе безглуздий багаж, який буде фінансуватися за рахунок доріг, парків і т д. ....земля хоч прив'язана до обов'язку фінансувати клуб? Львів'яни мені пояснять цю аферу?
    Братва нє стрєляйтє друг друга!
    Вам нєчєва в жизні дєліть !
    =========
    Я сам заплутався, так виходить шо за 8 гектарів землі в центрі Львова благородні садовий- козловський взяти хочуть на баланс міста пусту назву "КАРПАТИ"...
    ГЕНІАЛЬНО БРАТВА ДІЛИТЬ ЗЕМЛЮ !
    REALIST
    online
      REALIST, 13.02.2020 20:42
    -2
    ... при всій повазі до Садового - логіка незрозуміла... мало того, що дали ригу-Диму і Бєні землю, так ще й взяли на себе безглуздий багаж, який буде фінансуватися за рахунок доріг, парків і т д. ....земля хоч прив'язана до обов'язку фінансувати клуб? Львів'яни мені пояснять цю аферу?
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 13.02.2020 20:31
    -3
    Йоп їх мать, то каЛати вже народні чи нє...?
    Шо бєня з димом за це взяли, шо козловський там співає... Бачу тут афера століття назріває, під благородним соусом... Вся братва злодійська в тємі!
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 13.02.2020 20:28
    -6
    Андрійко Доля ще той шулєр... Ласий шмат землі львівської ще не подєрєбанений... Терміни піджимають, вибори в жовтні...
    Ruslan
      Ruslan, 14.02.2020 01:35
    +2
    REALIST, 13.02.2020 20:42
    ... при всій повазі до Садового - логіка незрозуміла... мало того, що дали ригу-Диму і Бєні землю, так ще й взяли на себе безглуздий багаж, який буде фінансуватися за рахунок доріг, парків і т д. ....земля хоч прив'язана до обов'язку фінансувати клуб? Львів'яни мені пояснять цю аферу?
    Та все тут зрозуміло. Для прикладу в нас в дворі почали робити ремонт, Понавозили техніки, робочі кажуть що фірма виграла тендер, будуть в вас площадка дитяча, стадіончик, алейка з лавками, фонарі і всяка інша краса. Поклали плитку і пропали. Два роки в штопорі. Логіка проста: фірмочка котра записана на Садіка жінку плитку поклала, гроші казкові з бюджету міста злизали а остальне в дупі. Так і тут. Невже ви думаєте що за КаЛ хтось в подобі Садіка переживає? Ніхто з гівна ліпити цукєрочки не буде. Садік вже хапнув долю, Дим землю, жид Беня скинув на місто. Всі довольні, всі сміються.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 14.02.2020 06:59
    0
    Ruslan, 14.02.2020 01:35
    Та все тут зрозуміло. Для прикладу в нас в дворі почали робити ремонт, Понавозили техніки, робочі кажуть що фірма виграла тендер, будуть в вас площадка дитяча, стадіончик, алейка з лавками, фонарі і всяка інша краса. Поклали плитку і пропали. Два роки в штопорі. Логіка проста: фірмочка котра записана на Садіка жінку плитку поклала, гроші казкові з бюджету міста злизали а остальне в дупі. Так і тут. Невже ви думаєте що за КаЛ хтось в подобі Садіка переживає? Ніхто з гівна ліпити цукєрочки не буде. Садік вже хапнув долю, Дим землю, жид Беня скинув на місто. Всі довольні, всі сміються.
    А вітя мостовик буде інвестором народної команди каЛпати... певно як в нк верес по 100 грн в рік скинеться з погулянкою....