13-летний Середа выиграл золото ЧЕ-2019 по прыжкам в воду

Юный талант первенствовал на домашнем чемпионате Европы в Киеве

13-летний Середа выиграл золото ЧЕ-2019 по прыжкам в воду
© Facebook. Алексей Середа
13-летний украинец Алексей Середа выиграл соревнования на 10-метровой вышке на домашнем чемпионате Европы по прыжкам в воду, который сегодня завершился в Киеве.
 
Ранее на ЧЕ-2019 Алексей Середа в паре с Олегом Сербиным заняли второе место в синхронных прыжках с 10-метровой вышки.
 
На недавнем чемпионате мира 2019 Середа и Сербин едва не взобрались на пьедестал, заняв четвертое место в Южной Корее (412,62). Тогда 13-летний Алексей Середа вообще своим выступлением произвел фурор среди болельщиков.
 
Результаты ЧЕ-2019 на 10-метровой вышке:
 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(13 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Palych1
      Palych1, 12.08.2019 12:13
    0
    Андрей Шав, 11.08.2019 23:01
    девственик
    уж лучше быть девственником чем олигофреном
    yuryan
    yuryan, 12.08.2019 08:05
    +2
    Андрей Шав, 11.08.2019 23:01
    девственик
    Нічого дивного, йому 13...
    А от те що ти в своїх 40 голу тьотю тільки по телевізору бачив - жаль тебе!
    mishanyavin
    mishanyavin, 12.08.2019 06:25
    +2
    Андрей Шав, 11.08.2019 23:01
    девственик
    в твої роки хвалитись таким соромно уже
    Shunya|Kh
      Shunya|Kh, 11.08.2019 23:14
    0
    Андрей Шав
    Андрей Шав, 11.08.2019 23:01
    -8
    девственик
    tima fialko
    online
      tima fialko, 11.08.2019 22:02
    +2
    Феноменальний хлопець.Він може кинути виклик китайцям.Скільки нагород може принести краіні.Щасти тобі Олексій!
    Олег Бугаец
    Олег Бугаец, 11.08.2019 21:27
    +1
    яке чудове завершення ЧЄ! подальших успіхів хлопчині!
    Natalya Мамонтова
      Natalya Мамонтова, 11.08.2019 20:49
    +4
    «Звездочку» не поймает, оченьсерьезный и сосредоточенный парень. Лишь бы не перегрузили повышенным вниманием, рекламой, интервью и т.д.
    vizuals
    online
      vizuals, 11.08.2019 20:30
    +1
    Andy Chak, 11.08.2019 20:22
    Після нашого Кваші, звичайно, спадкоємність поколінь, супер!!!
    А як на рахунок Горшковозова.
    youtube.com/watch?v=DoB9FUL1eiQ&t=303s
    kvlad200760
    online
      kvlad200760, 11.08.2019 20:27
    +10
    Andy Chak, 11.08.2019 20:20
    Накінець-то з'явився достойний суперник китайцям!!!
    Наразі ще не складе.На ЧС дуже багато наша пара поступилася двом китайським дуєтам та москалям.Але то що в нас з*явився дуже перспективний талановитий стрибун то дуже тішить.Можливо на наступну Олімпіаду він буде спроможний боротися за золото,а на цій у Токіо дай Боже поборотися на медаль.Але цей шанс є і він не маленький!Головне його зараз не перевантажити змаганнями,хлопцю лишень 13 років!
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 11.08.2019 20:22
    +1
    Після нашого Кваші, звичайно, спадкоємність поколінь, супер!!!
    vitaha33
    online
      vitaha33, 11.08.2019 20:20
    +2
    Можливо складе конкуренцію Китаю на олімпіаді? Якщо б взяти 2-3 медалі в Токіо - було б чудово
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 11.08.2019 20:20
    +4
    Накінець-то з'явився достойний суперник китайцям!!!
    vizuals
    online
      vizuals, 11.08.2019 20:17
    +2
    Цікавий хлопець. Я подивився відео його виступу на нещодавньому ЧМ - це мяко кажучи вражає
    youtube.com/watch?v=GK8WmU1SUcw&t=3s
    kerch30
    online
      kerch30, 11.08.2019 20:13
    +5
    Унікум
    Артём Проказов
      Артём Проказов, 11.08.2019 19:55
    +8
    Молодец просто красава успехов в будущем
    Vladdal
    online
      Vladdal, 11.08.2019 19:48
    +9
    Не поймать бы звёздочку, тогда вообще будет суперпупер.
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 11.08.2019 19:33
    +16
    Просто супер. Такого я еще не видел
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 11.08.2019 19:33
    +16
    Просто супер. Такого я еще не видел
    kvlad200760
    online
      kvlad200760, 11.08.2019 20:27
    +10
    Andy Chak, 11.08.2019 20:20
    Накінець-то з'явився достойний суперник китайцям!!!
    Наразі ще не складе.На ЧС дуже багато наша пара поступилася двом китайським дуєтам та москалям.Але то що в нас з*явився дуже перспективний талановитий стрибун то дуже тішить.Можливо на наступну Олімпіаду він буде спроможний боротися за золото,а на цій у Токіо дай Боже поборотися на медаль.Але цей шанс є і він не маленький!Головне його зараз не перевантажити змаганнями,хлопцю лишень 13 років!
    Vladdal
    online
      Vladdal, 11.08.2019 19:48
    +9
    Не поймать бы звёздочку, тогда вообще будет суперпупер.
    Артём Проказов
      Артём Проказов, 11.08.2019 19:55
    +8
    Молодец просто красава успехов в будущем
    kerch30
    online
      kerch30, 11.08.2019 20:13
    +5
    Унікум
    Natalya Мамонтова
      Natalya Мамонтова, 11.08.2019 20:49
    +4
    «Звездочку» не поймает, оченьсерьезный и сосредоточенный парень. Лишь бы не перегрузили повышенным вниманием, рекламой, интервью и т.д.
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 11.08.2019 20:20
    +4
    Накінець-то з'явився достойний суперник китайцям!!!
    yuryan
    yuryan, 12.08.2019 08:05
    +2
    Андрей Шав, 11.08.2019 23:01
    девственик
    Нічого дивного, йому 13...
    А от те що ти в своїх 40 голу тьотю тільки по телевізору бачив - жаль тебе!
    mishanyavin
    mishanyavin, 12.08.2019 06:25
    +2
    Андрей Шав, 11.08.2019 23:01
    девственик
    в твої роки хвалитись таким соромно уже
    tima fialko
    online
      tima fialko, 11.08.2019 22:02
    +2
    Феноменальний хлопець.Він може кинути виклик китайцям.Скільки нагород може принести краіні.Щасти тобі Олексій!
    vitaha33
    online
      vitaha33, 11.08.2019 20:20
    +2
    Можливо складе конкуренцію Китаю на олімпіаді? Якщо б взяти 2-3 медалі в Токіо - було б чудово
    vizuals
    online
      vizuals, 11.08.2019 20:17
    +2
    Цікавий хлопець. Я подивився відео його виступу на нещодавньому ЧМ - це мяко кажучи вражає
    youtube.com/watch?v=GK8WmU1SUcw&t=3s
    Олег Бугаец
    Олег Бугаец, 11.08.2019 21:27
    +1
    яке чудове завершення ЧЄ! подальших успіхів хлопчині!
    vizuals
    online
      vizuals, 11.08.2019 20:30
    +1
    Andy Chak, 11.08.2019 20:22
    Після нашого Кваші, звичайно, спадкоємність поколінь, супер!!!
    А як на рахунок Горшковозова.
    youtube.com/watch?v=DoB9FUL1eiQ&t=303s
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 11.08.2019 20:22
    +1
    Після нашого Кваші, звичайно, спадкоємність поколінь, супер!!!
    Palych1
      Palych1, 12.08.2019 12:13
    0