САПРОНОВ: «Маму Лопатецкой нужно отстранить от тенниса»

Бывший вице-президент ФТУ раскритиковал команду юной теннисистки

САПРОНОВ: «Маму Лопатецкой нужно отстранить от тенниса»
© Sport.ua. Юрий Сапронов
Известный бизнесмен, экс-спонсор Элины Свитолиной, Юрий Сапронов жестко высказался по поводу тяжелой травмы Дарьи Лопатецкой, обвинив в случившемся ее маму.
 
«Вчера Даша была прооперирована в Италии. Операцию оплатила Элина Свитолина. Тихо, без пафоса, как и делаются благородные дела. Спасибо тебе Элина за человечность. Даше скорейшего и удачного восстановления и реабилитации. После разрыва мениска - это непросто.
 
Теперь жестко, но правду – пока мама Даши, Анна Филоненко, будет заниматься организацией тренировочного и соревновательного процессов, заставляя дочь играть по 3-4 недели подряд турниров – ничего не будет.
 
Заслуженный тренер Украины, директор «Уникорта» Валерий Бурко и тренеры Игорь Прудкин и Денис Лелеко обязаны найти в себе силы полностью отстранить маму Даши, которая гонится за быстрыми деньгами жертвуя здоровьем дочери, от тенниса. Ну вы же – профи! Иначе мы потеряем Дашу.
 
 
Мотивация серий 3-4 турнира подряд с осени прошлого года понятна – войти к 1 мая в ТОП-200, что дает право играть квалификацию взрослых «Ролан Гаррос», «Уимблдона» и US Open. Но зачем? В 16.
 
Мамина гонка закончилось окончанием этого сезона для Даши в мае, я не знаю случаев восстановления после такой операции быстрее 6 месяцев», – написал на своей странице бывший вице-президент Федерации тенниса Украины.
 
Также Юрий Анатольевич уточнил характер травмы и приблизительную стоимость реабилитации.
 
«Прооперирован мениск и поврежден сустав. Нужно будет научиться ходить, потом научиться бегать, потом играть в теннис. Реабилитация 6 месяцев за границей у профи это 20-25 тыс евро. Контракта у Даши нет. Спонсора нет», – добавил Сапронов в комментариях.
 
Отметим, что в свое время Юрий Сапронов хотел подписать контракт с Лопатецкой, но родители юной теннисистки отказались.
 
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Facebook.com

(12 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    AleksMih
    AleksMih, 19.05.2019 21:47
    0
    Это не нарциссизм , это полная моральная деградация – пиариться на чужих костях, точнее мениске ( https://sport.ua/uk/news/442793-kevlich-za-nedelyu-do-travmy-nazval-grafik-
    lopatetskoy-samoubiystvom )
    Elis
      Elis, 17.05.2019 01:55
    -1
    А я б пропонувала не розганяти зараз тему Дашиної мами. Просто заради Даші. Ви уявляєте, як їй таке читати про свою маму? Даші величезна підтримка зараз потрібна, спокій, гарний настрій, тоді все гоїтиметься і відновлюватиметься швидко. Яких би помилок не припустилась Дашина мама, у неї точно не було на меті зашкодити здоров'ю своєї дочки.
    Я не кажу, що Сапронов не правий, але давайте не забувати, що він людина зацікавлена.
    Дашка, тримайся там! Ми тебе любимо!
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 16.05.2019 22:32
    -1
    > Игроки в 16, 19, 23 года могут иметь график одинаковой интенсивности? Играть 8 турниров за 10 недель на расстоянии в 12000 км друг от друга - это здраво?
    Ні, не можуть. Саме тому ВТА ставить обмеження на доступ до турнірів. ITF грає за іншими правилами. Зазвичай, молоді гравці мають нижчий рейтинг, тому їм доводиться грати більше турнірів різношерстного штибу, які можуть знаходитися на значній відстані один від одного.
    Окрім того, найчастіше їм доводиться доводити право участі в турнірі через різноманітні кваліфікації. Світоліна в десятці грає набагато менше матчів ніж Світоліна за її межами. І тим не менш, серйозна травма вилізла в цьому році. Це перше.

    > А какое у вас мерило здравости в турнирной деятельности? Оно на чем основано? Опыт? Аналитика? Статистические данные? Специальное образование? И последний вопрос. Зачем юниорке в 16 лет играть под такими перегрузкам от которых грязи рвутся?
    Мені здається, що ваші випади про здравость дещо натянуті. Хоча б тому, що коли вона вигравала цьогорічні турніри, я не бачив ваших коментарів про те, що Даші треба більше відпочивати.
    До того ж, якщо слідувати вашою логікою, то ви самі себе переграли. Напевно, якщо Лопатецька перемагала та потенційно мала шанс вийти на квали в Парижі, то в людей, які її тренують є, давайте будемо щедрими, хоча б зародкове поняття про планування турнірної діяльності, підкріплене тими ж самими досвідом, аналітикою, статистичними даними та спеціальною освітою. Облиште ці аргументи на кшалт спочатку добийся, а потім розповідай комусь іншому. Це друге.
    Взагалі, здравость не піддається кількісному вимірюванню. Це не математичне поняття. Інтесивність не має прямої кореляції з травматичністю. Те, що гравець, який більше грає має вищий шанс травмуватися - так. Але це теорія. На практиці, є кришталевий Бейл (Цуренко, як ваша ласка), який (а) травмується при першій можливості. Це третє.
    Накінець, справа в тому, що ми достеменно не знаємо в яких кондиціях Лопатецька отримала травму. Ви говорите про 8 турнірів за 10 тижнів ніби це щось зовсім не типове. Але я вже говорив про те, що молодим низькорейтинговим гравцям в тенісі скрутніше. Але так, гартується сталь. Стати найкращою, особливо зараз, задача не з простих.
    Окрім того, розрив меніску - це така неприємна штука, яка трапляється просто від того, що спортсмен не правильно приземлився на ногу, або ж просто послизнувся. Проходив на вла
    Andrey Kuzma
      Andrey Kuzma, 16.05.2019 22:07
    +5
    Мы точно знаем, кто её туда засылал, тут Сапронов прав. Да мама тупанула, Даше вообще не нужно было играть недели подряд грунт. У неё достаточно было очков для попадания в расширенные квалы всех шлемов, кроме Франции.
    joystick2018
      joystick2018, 16.05.2019 20:30
    0
    MiddleGreek, 16.05.2019 20:25
    Самоцитата - це верх нарцисизму, але якщо ви не можете опрацювати пару абзаців, ось
    'Більш інтенсивні періоди чередуються з менш інтенсивними.'
    Алсо, здраво прокинутись і зробити зарядку. Здраво вийти з пацанами в футбол поганяти на вихідних. В професійному спорті ноги ламають, ага.
    А какое у вас мерило здравости в турнирной деятельности? Оно на чем основано? Опыт? Аналитика? Статистические данные? Специальное образование? И последний вопрос. Зачем юниорке в 16 лет играть под такими перегрузкам от которых грязи рвутся?
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 16.05.2019 20:25
    -1
    joystick2018, 16.05.2019 20:14
    Игроки в 16, 19, 23 года могут иметь график одинаковой интенсивности? Играть 8 турниров за 10 недель на расстоянии в 12000 км друг от друга - это здраво?
    Самоцитата - це верх нарцисизму, але якщо ви не можете опрацювати пару абзаців, ось
    'Більш інтенсивні періоди чередуються з менш інтенсивними.'
    Алсо, здраво прокинутись і зробити зарядку. Здраво вийти з пацанами в футбол поганяти на вихідних. В професійному спорті ноги ламають, ага.
    umnuy
      umnuy, 16.05.2019 20:21
    +6
    я за сапрона
    joystick2018
      joystick2018, 16.05.2019 20:14
    +3
    MiddleGreek, 16.05.2019 18:28
    Не бійтесь згаяти трохи часу і знайти відповідь у мережі. Все, що небайдужі люди надіслали піде на реабілітацію.
    А з боку Сапронова, при всій повазі, накидати на маму Лопатецької, як мінімуму, некрасиво. З його простині може скластися враження, що мама розгладає дочку суто у фінансовому розрізі. Доволі цинічно вкладати такий меседж в маси, не знаходите?
    У Даши і справді був не простий графік, але в цьому немає нічого ектраординарного. Більш інтенсивні періоди чередуються з менш інтенсивними. Згадайте Ястремську пару місяців тому. Скільки напружених матчів-травма-збірна-новий турнір. Слава Богу, обійшлося. А скільки Еліна грала сміттєвих турнірів в погоні за додатковими очками. Це теніс, гравці беруть на себе ризик і пожинають результат.
    Лопатецькій здоров‘я та швидкої реабілітації. Еліні велике спасибі.
    Игроки в 16, 19, 23 года могут иметь график одинаковой интенсивности? Играть 8 турниров за 10 недель на расстоянии в 12000 км друг от друга - это здраво?
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 16.05.2019 18:28
    +1
    vizuals, 16.05.2019 17:55
    Элина конечно супер, но тогда непонятно, куда делись деньги, перечисленные на опубликаванный на всех ресурсах банковский счет??? Вопрос
    Не бійтесь згаяти трохи часу і знайти відповідь у мережі. Все, що небайдужі люди надіслали піде на реабілітацію.
    А з боку Сапронова, при всій повазі, накидати на маму Лопатецької, як мінімуму, некрасиво. З його простині може скластися враження, що мама розгладає дочку суто у фінансовому розрізі. Доволі цинічно вкладати такий меседж в маси, не знаходите?
    У Даши і справді був не простий графік, але в цьому немає нічого ектраординарного. Більш інтенсивні періоди чередуються з менш інтенсивними. Згадайте Ястремську пару місяців тому. Скільки напружених матчів-травма-збірна-новий турнір. Слава Богу, обійшлося. А скільки Еліна грала сміттєвих турнірів в погоні за додатковими очками. Це теніс, гравці беруть на себе ризик і пожинають результат.
    Лопатецькій здоров‘я та швидкої реабілітації. Еліні велике спасибі.
    vizuals
    online
      vizuals, 16.05.2019 18:17
    +5
    Martin Riggs, 16.05.2019 18:12
    підуть на реабілітацію
    Та нехай
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 16.05.2019 18:12
    +13
    vizuals, 16.05.2019 17:55
    Элина конечно супер, но тогда непонятно, куда делись деньги, перечисленные на опубликаванный на всех ресурсах банковский счет??? Вопрос
    підуть на реабілітацію
    I_LOVE_UKRAINE
      I_LOVE_UKRAINE, 16.05.2019 18:12
    +5
    Нехай відкрито сккажуть, хто наполягав на такому жорткому тенісному графіку Лопатецької.
    Всіх, хто прямо чи опосередковано винен у травмі - відсторонити!
    vizuals
    online
      vizuals, 16.05.2019 17:55
    -2
    Элина конечно супер, но тогда непонятно, куда делись деньги, перечисленные на опубликаванный на всех ресурсах банковский счет??? Вопрос
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 16.05.2019 17:27
    +10
    vit-2, 16.05.2019 17:15
    Не знаю чи скаже щось у відповідь команда Даші, але схильний вірити Сапронову. Думаю, це об'єктивна думка, а не якась там образа на те що з ним відмовилися контракт по Даші.
    Достаточно просто посмотреть на весенний график Даши, чтобы признать правоту Сапронова. Я тоже считал, что девочку загоняют, но не думал, что до такой степени. Очень жаль, и пока Дашино будущее покрыто мраком. Как обычно, дело в принятии правильных решений. Удастся ли их принять родителям нашей звездочки, неизвестно.
    vit-2
    online
      vit-2, 16.05.2019 17:15
    +18
    Не знаю чи скаже щось у відповідь команда Даші, але схильний вірити Сапронову. Думаю, це об'єктивна думка, а не якась там образа на те що з ним відмовилися контракт по Даші.
    fedd1979
    fedd1979, 16.05.2019 17:11
    +16
    Відразу після того. як мама почала циганити гроші на операцію, я зрозумів, що у неї на умі тільки гроші. І на турніри по цілому світі їздити у неї гроші були, виграла Даша кілька турнірів, хай і не великі це гроші, але думаю, що кілька десятків тисяч уже встигла зароботи. Й так відкрито побиратися ))) Щоб не дай Бог не попросити в когось із людей типу Сапронова, яким потім треба бути чимось винним. Великий теніс - ставка на мільйони, але треба терпіти. А тут уже бажання швидко заробити, поменше вклавшись, і ні з ким не ділитися. Можливо я й помиляюсь, правда, я тут дилетант. Але якось так відчувається. Просто дуже не сподобалося це побирання на операцію. Невже на гроші для перспктивної теністисти не можна було знайти іншим чином? Не вірю.
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 16.05.2019 16:53
    +11
    График у нее и вправду был бешеный...
    Сергей Богданов
      Сергей Богданов, 16.05.2019 16:47
    +8
    Да очень серьезная травма, после таких и карьеру завершают, надеюсь молодой организм Даши справится и мы увидим ее новые победы, и я абсолютно согласен с сапроновым, загнали ребенка, нет слов одни маты, полный непрофессионализм
    student925
      student925, 16.05.2019 16:34
    +30
    Свитолина огромная умница! Человеческий поступок! И главное без всякого пафоса
    и показухи!
    Не то что диванные критики только обсуждать могут о не патриотизме и т.д.
    student925
      student925, 16.05.2019 16:34
    +30
    Свитолина огромная умница! Человеческий поступок! И главное без всякого пафоса
    и показухи!
    Не то что диванные критики только обсуждать могут о не патриотизме и т.д.
    vit-2
    online
      vit-2, 16.05.2019 17:15
    +18
    Не знаю чи скаже щось у відповідь команда Даші, але схильний вірити Сапронову. Думаю, це об'єктивна думка, а не якась там образа на те що з ним відмовилися контракт по Даші.
    fedd1979
    fedd1979, 16.05.2019 17:11
    +16
    Відразу після того. як мама почала циганити гроші на операцію, я зрозумів, що у неї на умі тільки гроші. І на турніри по цілому світі їздити у неї гроші були, виграла Даша кілька турнірів, хай і не великі це гроші, але думаю, що кілька десятків тисяч уже встигла зароботи. Й так відкрито побиратися ))) Щоб не дай Бог не попросити в когось із людей типу Сапронова, яким потім треба бути чимось винним. Великий теніс - ставка на мільйони, але треба терпіти. А тут уже бажання швидко заробити, поменше вклавшись, і ні з ким не ділитися. Можливо я й помиляюсь, правда, я тут дилетант. Але якось так відчувається. Просто дуже не сподобалося це побирання на операцію. Невже на гроші для перспктивної теністисти не можна було знайти іншим чином? Не вірю.
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 16.05.2019 18:12
    +13
    vizuals, 16.05.2019 17:55
    Элина конечно супер, но тогда непонятно, куда делись деньги, перечисленные на опубликаванный на всех ресурсах банковский счет??? Вопрос
    підуть на реабілітацію
    Vladislav Pohily
      Vladislav Pohily, 16.05.2019 16:53
    +11
    График у нее и вправду был бешеный...
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 16.05.2019 17:27
    +10
    vit-2, 16.05.2019 17:15
    Не знаю чи скаже щось у відповідь команда Даші, але схильний вірити Сапронову. Думаю, це об'єктивна думка, а не якась там образа на те що з ним відмовилися контракт по Даші.
    Достаточно просто посмотреть на весенний график Даши, чтобы признать правоту Сапронова. Я тоже считал, что девочку загоняют, но не думал, что до такой степени. Очень жаль, и пока Дашино будущее покрыто мраком. Как обычно, дело в принятии правильных решений. Удастся ли их принять родителям нашей звездочки, неизвестно.
    Сергей Богданов
      Сергей Богданов, 16.05.2019 16:47
    +8
    Да очень серьезная травма, после таких и карьеру завершают, надеюсь молодой организм Даши справится и мы увидим ее новые победы, и я абсолютно согласен с сапроновым, загнали ребенка, нет слов одни маты, полный непрофессионализм
    umnuy
      umnuy, 16.05.2019 20:21
    +6
    я за сапрона
    Andrey Kuzma
      Andrey Kuzma, 16.05.2019 22:07
    +5
    Мы точно знаем, кто её туда засылал, тут Сапронов прав. Да мама тупанула, Даше вообще не нужно было играть недели подряд грунт. У неё достаточно было очков для попадания в расширенные квалы всех шлемов, кроме Франции.
    vizuals
    online
      vizuals, 16.05.2019 18:17
    +5
    Martin Riggs, 16.05.2019 18:12
    підуть на реабілітацію
    Та нехай
    I_LOVE_UKRAINE
      I_LOVE_UKRAINE, 16.05.2019 18:12
    +5
    Нехай відкрито сккажуть, хто наполягав на такому жорткому тенісному графіку Лопатецької.
    Всіх, хто прямо чи опосередковано винен у травмі - відсторонити!
    joystick2018
      joystick2018, 16.05.2019 20:14
    +3
    MiddleGreek, 16.05.2019 18:28
    Не бійтесь згаяти трохи часу і знайти відповідь у мережі. Все, що небайдужі люди надіслали піде на реабілітацію.
    А з боку Сапронова, при всій повазі, накидати на маму Лопатецької, як мінімуму, некрасиво. З його простині може скластися враження, що мама розгладає дочку суто у фінансовому розрізі. Доволі цинічно вкладати такий меседж в маси, не знаходите?
    У Даши і справді був не простий графік, але в цьому немає нічого ектраординарного. Більш інтенсивні періоди чередуються з менш інтенсивними. Згадайте Ястремську пару місяців тому. Скільки напружених матчів-травма-збірна-новий турнір. Слава Богу, обійшлося. А скільки Еліна грала сміттєвих турнірів в погоні за додатковими очками. Це теніс, гравці беруть на себе ризик і пожинають результат.
    Лопатецькій здоров‘я та швидкої реабілітації. Еліні велике спасибі.
    Игроки в 16, 19, 23 года могут иметь график одинаковой интенсивности? Играть 8 турниров за 10 недель на расстоянии в 12000 км друг от друга - это здраво?
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 16.05.2019 18:28
    +1
    vizuals, 16.05.2019 17:55
    Элина конечно супер, но тогда непонятно, куда делись деньги, перечисленные на опубликаванный на всех ресурсах банковский счет??? Вопрос
    Не бійтесь згаяти трохи часу і знайти відповідь у мережі. Все, що небайдужі люди надіслали піде на реабілітацію.
    А з боку Сапронова, при всій повазі, накидати на маму Лопатецької, як мінімуму, некрасиво. З його простині може скластися враження, що мама розгладає дочку суто у фінансовому розрізі. Доволі цинічно вкладати такий меседж в маси, не знаходите?
    У Даши і справді був не простий графік, але в цьому немає нічого ектраординарного. Більш інтенсивні періоди чередуються з менш інтенсивними. Згадайте Ястремську пару місяців тому. Скільки напружених матчів-травма-збірна-новий турнір. Слава Богу, обійшлося. А скільки Еліна грала сміттєвих турнірів в погоні за додатковими очками. Це теніс, гравці беруть на себе ризик і пожинають результат.
    Лопатецькій здоров‘я та швидкої реабілітації. Еліні велике спасибі.
    AleksMih
    AleksMih, 19.05.2019 21:47
    0
    Это не нарциссизм , это полная моральная деградация – пиариться на чужих костях, точнее мениске ( https://sport.ua/uk/news/442793-kevlich-za-nedelyu-do-travmy-nazval-grafik-
    lopatetskoy-samoubiystvom )
    joystick2018
      joystick2018, 16.05.2019 20:30
    0
    MiddleGreek, 16.05.2019 20:25
    Самоцитата - це верх нарцисизму, але якщо ви не можете опрацювати пару абзаців, ось
    'Більш інтенсивні періоди чередуються з менш інтенсивними.'
    Алсо, здраво прокинутись і зробити зарядку. Здраво вийти з пацанами в футбол поганяти на вихідних. В професійному спорті ноги ламають, ага.
    А какое у вас мерило здравости в турнирной деятельности? Оно на чем основано? Опыт? Аналитика? Статистические данные? Специальное образование? И последний вопрос. Зачем юниорке в 16 лет играть под такими перегрузкам от которых грязи рвутся?
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности