Болельщики Карпат разгромили 3 вагона в поезде Львов – Запорожье

Пассажиры разбили стекла в окнах и тамбурах, выбросили постельные принадлежности

Болельщики Карпат разгромили 3 вагона в поезде Львов – Запорожье
© UZ
Болельщики футбольного клуба «Карпаты» 6 апреля разгромили три вагона в поезде Львов – Запорожье. Поступившие жалобы пассажиров и работников поездной бригады говорят о том, что виновниками беспорядков оказались 250 пассажиров  болельщики ФК «Карпаты», которые сели в поезд на станции Львов. Правоохранителей вызывали почти на каждую станцию ​​по ходу следования поезда, но ни один из представителей Нацполиции, которые приезжали на вызовы, не принял мер для урегулирования ситуации и задержания хулиганов, сообщили в Укрзализныце.
 
В поезде № 120 Львов  Запорожье пассажиры разбили стекла в окнах и тамбурах вагонов  всего 12 окон, выбросили из поезда 21 матрас, 25 подушек, 25 постельных комплектов, одно зимнее одеяло и три огнетушителя. Укрзализныця обратилась в МВД с просьбой о сопровождении пассажирских поездов работниками полиции или Национальной гвардии для обеспечения соблюдения общественного порядка.
 
В свою очередь, в Нацполиции сообщают, что действовали в рамках своих полномочий и проверяют информацию о нанесенном футбольными фанатами ущерб железнодорожникам. Представитель Нацполиции Ярослав Тракало рассказал:
 
«Группа болельщиков Карпат выехала поездом Львов  Запорожье. Они были сконцентрированы в вагонах номер 4, 5 и 6. После прохождения станции Тернополь в полицию поступило обращение от начальника поезда, что группа людей совершает хулиганские действия. На станции Хмельницкий поезд встречали подразделение полиции ТОР (Тактико-оперативного реагирования), следственно-оперативная группа и полиция особого назначения. Следственно-оперативная группа зашла в поезд и задокументировала в тамбурах 4 и 5 вагона разбитые стекла. Велась видеофиксация. Были отобраны заявления у проводника и начальника поезда. Проверка указанных фактов продолжается».
 
В четвертьфинале Кубка Украины по футболу «Карпаты» проиграли на выезде перволиговому «Ингульцу» (1:1, пен. 4:5). Предварительно поединок должен был состояться на домашнем стадионе соперника, в Петрово, однако, учитывая повышенный ажиотаж, игру перенесли в Александрию.
 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Украинская правда

(8 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 11.04.2019 15:48
    0
    Коли буде дана правова оцінка діям цих рагулів дебоширів?! Коли накажуть каЛпати за організацію масових безладів і бєзпрєдєл !!!
    dgurkis
      dgurkis, 09.04.2019 15:14
    -1
    Агенты Кремля просочились у ряды ультры и дали усем стекломою набубениться! Чечены они такие, очко нужно с ними дерджать не расслабляя! Отак учат малолеток!
    shevsen
      shevsen, 09.04.2019 14:28
    +3
    Дикари...
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 09.04.2019 14:11
    0
    turist86, 09.04.2019 12:36
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=WFs_nThvGFs Хмельницький. Фанати громлять вагон поїзда. 09.04.19 Новини Хмельницького
    Рагулі, тупе безмозгле стадо овець, ганьба !!!
    turist86
    turist86, 09.04.2019 12:36
    0
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=WFs_nThvGFs Хмельницький. Фанати громлять вагон поїзда. 09.04.19 Новини Хмельницького
    turist86
    turist86, 09.04.2019 12:06
    0
    Працівники Укрзалізниці самостійно не змогли урегулювати конфлікт, адже у потягу було 250 фанатів.
    До зупинки в Хмельницькому пасажири встигли зіпсували обладнання 4-го, 5-го та 6-го вагонів у поїзді. Вболівальники розбили скло у вікнах та тамбурах вагонів. Пошкодили 12 вікон. На цьому фанати не зупинялися. Починаючи від станції Тернопіль вони систематично викидали з потягу майно Укрзалізниці. Викинули з поїзда 21 матрац, 25 подушок, 25 постільних комплектів, одну зимову ковдру та три вогнегасники.
    У поліції говорять, що приїхали на виклик для того, щоб висадити фанатів, але начальник потягу прийняв рішення везти пасажирів далі.
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=115&v=5QAWwRXD0EE Пьяные фанаты крушат поезд!!!
    Alik Furmanov
    Alik Furmanov, 09.04.2019 11:51
    +3
    "Карпати" вже дістали! Скільки можна терпіти це знущання? Ну немає сил,бажання і майстерності щось довести у Прем'єр лізі, так хоч з командою нижнього ешелону можна щось зробити? Звичайно уболівальники хочуть щось робити,чимось допомогти улюбленій команді,якось її розтрясни і опом'ятати. Ось чому постраждали вагони "Укрзалізниці". Але хіба ж цього буде достатньо? Ні,ніколи. Треба порозбивати всі дитячі майданчики при будинках і в дитячих садках. Повбивати всіх собах,на яких немає біло-зелених ошийників. І головне - насрати в фонтан у самому центрі міста. Ось після цього наші славні "Карпати" заграють, як належно.Будуть гострі передачі,добрий прийом м'яча,сильні і влучні удари по воротах суперників, а воротарі "Карпат" будуть намертво брати всі м'ячі і навіть мух і метеликів,які полетят у ствір наших воріт.
    I_LOVE_UKRAINE
      I_LOVE_UKRAINE, 09.04.2019 11:25
    -3
    Ні я в якому разі, не хочу виправдовувати поведінку вболівальників Карпат в данному випадку, бо рахую її неналежною і неправильною. Свої емоції потрібно контролювати, або принаймні намагатись це робити і не вестить на так звану "поведінку натовпу".
    ---------------
    Але, хотів би вкотре звернути увагу, на місцевого провокатора "PFCLviv", який практично у кожному своєму комментарі несе провокації і цілеспрямовано розпалює ворожнечу у вболівальницькому середовищі. Переконаний він це робить осмисленно! Вже не кажучи, про постійні образи вболівальників, футболістів і клубу загалом з його боку. Вкотре прошу адмн.сайту звернути на це увагу, дякую!
    Фейсел
      Фейсел, 09.04.2019 11:20
    +3
    А где корыто? с собой забрали! культурные свиньи...
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 09.04.2019 11:01
    +2
    Доки правоохоронні органи і УПЛ будуть покривати цей весь бєзпрєдєл рагулів під назвою фанатське стадо каЛпат ?! Доки це тупе стадо буде провокувати і чинити бєзпрєдєл?! Нападати на дітей і спалювати їх одяг, трощити стадіони, вагони і все навкруги?! Коли це овече стадо зупинять згідно чинного щаконодавства, якої трагедії чекає поліція і УПЛ щоб зробило це бидло ?! Коли наведуть порядок з цими рагулями, які ганьблять Львів і Україну ?!
    deed17
    deed17, 09.04.2019 10:37
    0
    Не умеют на поездах кататься
    Михаил Степанов
      Михаил Степанов, 09.04.2019 10:16
    +6
    Вже багато років "Карпати" в підвалинах турнірної таблиці. І ти симпатизуєш їм і чекаєш щось. Що з'явиться гра, буде результат, єврокубки...І ось після такого виникає питання: А на *уя?! Щоб ганьбити своє місто і свою країну на більш високому рівні? Тільки щойно Львів відбув глядацьку дискваліфікацію, отримав два матчі відбору на Євро. І що нам с такими бидлом чекати? Нову дискваліфікацію?
    kerch30
      kerch30, 09.04.2019 09:18
    +2
    А в минулому році Федецький получив після виліту від Прикарпаття. Все безнаказано. І ось продовження. Норкоманский клуб. Одне ім я лишилось
    kerch30
      kerch30, 09.04.2019 09:15
    +5
    И хочуть щлб народ на стадіон ходив. С таким бидлом поруч сидіти себе не поважати. Може там Смалійчук ще був.
    Владимир Пидвирный
      Владимир Пидвирный, 09.04.2019 09:05
    +5
    Елементарна невихована бидлота. Квитки іменні - ось і роздати на всіх по повній програмі матеріальні збитки. Слів немає.
    marko2020
      marko2020, 09.04.2019 07:52
    +12
    Йобане бидло, як же вони за.бали
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 09.04.2019 07:39
    +4
    Dmytro Dmytro, 09.04.2019 07:23
    Назвіть мені клуби ультраси,яких не попушують закон і ведуть себе культурно? Кілька років тому ультра Наполі на 3млн.євро нанесла збитки місцевій залізниці. Не кажу,що це правильно,але...фанати булиина Майдані в перших рядах так само,як і зараз на донбасі.
    Ти вівця тупарила переймай досвід нормальних вчинків ультрас, а не рагулів як це овече стадо! Але тобі вівця цього незрозуміти, тому що в тебе мозгу нема!
    Муґунот
    online
      Муґунот, 09.04.2019 07:36
    +6
    Dmytro Dmytro, 09.04.2019 07:23
    Назвіть мені клуби ультраси,яких не попушують закон і ведуть себе культурно? Кілька років тому ультра Наполі на 3млн.євро нанесла збитки місцевій залізниці. Не кажу,що це правильно,але...фанати булиина Майдані в перших рядах так само,як і зараз на донбасі.
    Ні, ну якщо був на Майдані, то безперечно має право і вікна в вагоні бити, і матрас знищити, і протигаз викинути. А, тим більше, як у самому Неаполі так діють
    Муґунот
    online
      Муґунот, 09.04.2019 07:31
    +4
    Yaroslav1107, 09.04.2019 03:30
    Особенно смешно когда львовяне называют свой город культурной столицей. Умора
    Вот и везли культуру в провинцию. А чтобы лучше рапростанялась по пути от носителй - окна выбили
    Dmytro Dmytro
      Dmytro Dmytro, 09.04.2019 07:23
    -13
    Назвіть мені клуби ультраси,яких не попушують закон і ведуть себе культурно? Кілька років тому ультра Наполі на 3млн.євро нанесла збитки місцевій залізниці. Не кажу,що це правильно,але...фанати булиина Майдані в перших рядах так само,як і зараз на донбасі.
    Yaroslav1107
      Yaroslav1107, 09.04.2019 03:30
    +21
    Особенно смешно когда львовяне называют свой город культурной столицей. Умора
    Sunrise
      Sunrise, 09.04.2019 02:52
    +20
    Нет слов... Когда уже начнут сажать этих зверей в нашей стране? Чего ждут правоохранители? Трагедии?
    Сергей Веклич
      Сергей Веклич, 09.04.2019 06:06
    +13
    По хорошому,в правовій державі,ще по Хмельницькому мав увірватися ОМОН,дати їм 3,14 здивувався,пов'язати і зняти з поїзда!Ну це в правовій державі,а не в нас.Гляньте як на матчі Ліги Націй в Празі,хто з нашими там церемонився?В'язали,а потім розбиралися.
    marko2020
      marko2020, 09.04.2019 07:52
    +12
    Йобане бидло, як же вони за.бали
    Arius
      Arius, 09.04.2019 01:56
    +10
    Пля Европа в сердцах, все стабильно!
    Михаил Степанов
      Михаил Степанов, 09.04.2019 10:16
    +6
    Вже багато років "Карпати" в підвалинах турнірної таблиці. І ти симпатизуєш їм і чекаєш щось. Що з'явиться гра, буде результат, єврокубки...І ось після такого виникає питання: А на *уя?! Щоб ганьбити своє місто і свою країну на більш високому рівні? Тільки щойно Львів відбув глядацьку дискваліфікацію, отримав два матчі відбору на Євро. І що нам с такими бидлом чекати? Нову дискваліфікацію?
    Муґунот
    online
      Муґунот, 09.04.2019 07:36
    +6
    Dmytro Dmytro, 09.04.2019 07:23
    Назвіть мені клуби ультраси,яких не попушують закон і ведуть себе культурно? Кілька років тому ультра Наполі на 3млн.євро нанесла збитки місцевій залізниці. Не кажу,що це правильно,але...фанати булиина Майдані в перших рядах так само,як і зараз на донбасі.
    Ні, ну якщо був на Майдані, то безперечно має право і вікна в вагоні бити, і матрас знищити, і протигаз викинути. А, тим більше, як у самому Неаполі так діють
    kerch30
      kerch30, 09.04.2019 09:15
    +5
    И хочуть щлб народ на стадіон ходив. С таким бидлом поруч сидіти себе не поважати. Може там Смалійчук ще був.
    Владимир Пидвирный
      Владимир Пидвирный, 09.04.2019 09:05
    +5
    Елементарна невихована бидлота. Квитки іменні - ось і роздати на всіх по повній програмі матеріальні збитки. Слів немає.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 09.04.2019 07:39
    +4
    Dmytro Dmytro, 09.04.2019 07:23
    Назвіть мені клуби ультраси,яких не попушують закон і ведуть себе культурно? Кілька років тому ультра Наполі на 3млн.євро нанесла збитки місцевій залізниці. Не кажу,що це правильно,але...фанати булиина Майдані в перших рядах так само,як і зараз на донбасі.
    Ти вівця тупарила переймай досвід нормальних вчинків ультрас, а не рагулів як це овече стадо! Але тобі вівця цього незрозуміти, тому що в тебе мозгу нема!
    Муґунот
    online
      Муґунот, 09.04.2019 07:31
    +4
    Yaroslav1107, 09.04.2019 03:30
    Особенно смешно когда львовяне называют свой город культурной столицей. Умора
    Вот и везли культуру в провинцию. А чтобы лучше рапростанялась по пути от носителй - окна выбили
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 09.04.2019 07:16
    +4
    Овече тупе стадо, рагулі! Коли правоохоронні органи займуться цим збродом, який трощить поїзда і палить дітям куртки?! Коли ця бидлота овеча перестане ганьбити Львів?!
    shevsen
      shevsen, 09.04.2019 14:28
    +3
    Дикари...
    Alik Furmanov
    Alik Furmanov, 09.04.2019 11:51
    +3
    "Карпати" вже дістали! Скільки можна терпіти це знущання? Ну немає сил,бажання і майстерності щось довести у Прем'єр лізі, так хоч з командою нижнього ешелону можна щось зробити? Звичайно уболівальники хочуть щось робити,чимось допомогти улюбленій команді,якось її розтрясни і опом'ятати. Ось чому постраждали вагони "Укрзалізниці". Але хіба ж цього буде достатньо? Ні,ніколи. Треба порозбивати всі дитячі майданчики при будинках і в дитячих садках. Повбивати всіх собах,на яких немає біло-зелених ошийників. І головне - насрати в фонтан у самому центрі міста. Ось після цього наші славні "Карпати" заграють, як належно.Будуть гострі передачі,добрий прийом м'яча,сильні і влучні удари по воротах суперників, а воротарі "Карпат" будуть намертво брати всі м'ячі і навіть мух і метеликів,які полетят у ствір наших воріт.
    Фейсел
      Фейсел, 09.04.2019 11:20
    +3
    А где корыто? с собой забрали! культурные свиньи...
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 09.04.2019 11:01
    +2
    Доки правоохоронні органи і УПЛ будуть покривати цей весь бєзпрєдєл рагулів під назвою фанатське стадо каЛпат ?! Доки це тупе стадо буде провокувати і чинити бєзпрєдєл?! Нападати на дітей і спалювати їх одяг, трощити стадіони, вагони і все навкруги?! Коли це овече стадо зупинять згідно чинного щаконодавства, якої трагедії чекає поліція і УПЛ щоб зробило це бидло ?! Коли наведуть порядок з цими рагулями, які ганьблять Львів і Україну ?!
    kerch30
      kerch30, 09.04.2019 09:18
    +2
    А в минулому році Федецький получив після виліту від Прикарпаття. Все безнаказано. І ось продовження. Норкоманский клуб. Одне ім я лишилось
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 11.04.2019 15:48
    0
    Коли буде дана правова оцінка діям цих рагулів дебоширів?! Коли накажуть каЛпати за організацію масових безладів і бєзпрєдєл !!!
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 09.04.2019 14:11
    0
    turist86, 09.04.2019 12:36
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=WFs_nThvGFs Хмельницький. Фанати громлять вагон поїзда. 09.04.19 Новини Хмельницького
    Рагулі, тупе безмозгле стадо овець, ганьба !!!
    turist86
    turist86, 09.04.2019 12:36
    0
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=WFs_nThvGFs Хмельницький. Фанати громлять вагон поїзда. 09.04.19 Новини Хмельницького