Мария Музычук играет в полуфинале ЧМ по шахматам. LIVE трансляция

Украинка борется за выход в финал

Мария Музычук играет в полуфинале ЧМ по шахматам. LIVE трансляция
© ugra2018.fide.com. Мария Музычук

Сегодня на чемпионате мира по шахматам состоятся вторые полуфинальные встречи.

Украинка Мария Музычук противостоит россиянке Екатерине Лагно. Вчерашний первый полуфинал завершился вничью.

Если по сумме двух партий будет ничья, то состоится тай-брайк.

Анна Музычук выбыла на стадии 1/4 финала.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(3 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Serhiy (Миколаїв)
      Serhiy (Миколаїв), 17.11.2018 13:27
    -2
    Две рашисткие подстилки играют за выход в финал.
    deutsch777777
      deutsch777777, 16.11.2018 22:13
    -2
    sv40sv, 16.11.2018 15:19
    До жінок у країнах арабської Азії ставляться як до власних речей, що прикрашають інтер'єр заможнього будинку. А чоловік розглядається як її господар, так що не треба мені розповідати про буття жінок у країнах Близького Сходу!
    А ось мене дуже розлючує той факт, що із Шухевича - фашистської мерзоти, що знищувала український народ, керівника СС - в Україні зробили національного героя! Коли він зрозумів, що фашистській Німеччині кінець, він подався до лав УПА, перефарбувавшись під патріота України! Ганьба!
    ще раз питаю: ти жив у якійсь арабській країні?))) в якій і скільки?) у вас, у вати, стереотип. нав'язаний пропагандонством, є головним джерелом інформації про оточуючий світ))) я ж тобі написав, що висновки про частину арабського світу (згоден, найбільш багату і розвинену її частину) зробив на основі особистого спілкування....тривалих спостережень...і проживання у тому середовищі)))) звісно що там не Європа...і багато речей, звичних для неї, там заборонено))) але й стереотипи, які є на постсовку про найрозвиненіші арабські країни теж є хибними..м'яко кажучи...говоримо тільки про ОАЕ і Саудію))) крім того, до того сестри їздили в Іран і Катар на чемпіонати світу)))) там, якщо вірити твоїм улюбленим змі, взагалі натуральне Середньовіччя)))) і грали там без проблем)))) у спеціальному одязі)))) де логіка?))) розкажи краще яку роль відіграє жінка на постсовку....особливо у спілкуванні із заможним криміналом....еліта постсовкова так звана......хоча б роль меблів відіграє?)))) дуже сумніваюся))) а своїм висловом про Романа Шухевича ти показав себе як остання мерзота..більше не пиши українською..не ганьби нашу мову.....взагалі мені не пиши.....ментально ти наймерзенніша кацапура.....на рівні нащадків нквд, які заселялися в будинки вбитих або відправлених до Сибіру українців....((((
    Алекса Чайка
      Алекса Чайка, 16.11.2018 20:31
    -2
    Министерство спорта подложило свинью всем спортсменам,запретив учавствовать во ВСЕХ соревнованиях в России.Олимпиады,первенства и Кубки мира,Европы,как и отборочные соревнования к ним,турниры Гран-при,это не собственность Москвы.Патриотизм тоже должен быть разумным.Лишать граждан Украины(в данном случае,спортсменов) мечты,делать им хуже ,это ли не цель российских оккупантов? Пане Жданов,подумайте над цим!
    vismut58
      vismut58, 16.11.2018 19:32
    +1
    TemaMX, 16.11.2018 19:18
    А зачем западная Украина едет воевать на Донбассе?) Их кто то об этом просил? То кричат "шо Донбасс нам не братья, сепаратюги" , то плачат что их убивают там. Так нафига туда лезете объясните!?
    Это как Я спросил у ясеня... я спросил у тополя...
    grifon
      grifon, 16.11.2018 19:26
    -2
    щоб ти запитав
    TemaMX
      TemaMX, 16.11.2018 19:18
    -2
    deutsch777777, 16.11.2018 12:24
    нема тут за кого вболівати...після того, як вони не поїхали до арабів, бо не хотіли дотримуватися місцевого дресс-коду....і це сильно порушило їх права..а тепер приїхали в мордор..який, крім того що вже вбив багато тисяч українців (більшість з яких - Західна Україна) в Донбасі..а крім того ненавидить західних українців взагалі.....сестри показали, що кров вбитих західних укра\нців для них значить менше, ніж їх жіночий гонор з приводу тимчасового дресс-коду в арабській країні(((((((( як одна із сестер сказала в інтерв'ю : "нам прикро, що між державами війна, але ми спортсмени не вибираємо місце змагань" коли до арабів не поїхали, то вибирали((((( тому треба бути об'ктивними(((((((
    А зачем западная Украина едет воевать на Донбассе?) Их кто то об этом просил? То кричат "шо Донбасс нам не братья, сепаратюги" , то плачат что их убивают там. Так нафига туда лезете объясните!?
    sv40sv
      sv40sv, 16.11.2018 17:04
    +4
    Stanislav Matusevych, 16.11.2018 16:50
    Ну что ж, ничья, хотя Лагно явно этот вариант готовила дома, и на выходе из дебюта некоторые опасения вызывала изолированная пешка Марии на е5. Но разноцветные слоны сыграли свою роль, в итоге вторая ничья. Завтра тай-брейк. А в другой партии чемпионка мира Вэньцзюнь, имея белыми серьезное позиционное преимущество и ведя в серии 1-0, чуть не доупрощалась до проблем. Сейчас там битая ничья, хотя не удивлюсь, если Костенюк будет продолжать туда-сюда двигать фигуры, надеясь на ошибку китаянки в вероятном цейтноте. Думаю, ничего не получится, и Цзюй сыграет в финале.
    Китаянка уже в финале. Её партия с Костенюк уже закончилась! Марии удачи на тайк-брейке, но Лагно бывшая чемпионка мира-2014 по быстрым шахматам и это вызывает опасения! Удачи Маше на тайке!
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 16.11.2018 16:50
    +4
    Ну что ж, ничья, хотя Лагно явно этот вариант готовила дома, и на выходе из дебюта некоторые опасения вызывала изолированная пешка Марии на е5. Но разноцветные слоны сыграли свою роль, в итоге вторая ничья. Завтра тай-брейк. А в другой партии чемпионка мира Вэньцзюнь, имея белыми серьезное позиционное преимущество и ведя в серии 1-0, чуть не доупрощалась до проблем. Сейчас там битая ничья, хотя не удивлюсь, если Костенюк будет продолжать туда-сюда двигать фигуры, надеясь на ошибку китаянки в вероятном цейтноте. Думаю, ничего не получится, и Цзюй сыграет в финале.
    Лилипутлер блохастый
      Лилипутлер блохастый, 16.11.2018 16:43
    -2
    Скоро и домино будет считаться видом спорта))
    sv40sv
      sv40sv, 16.11.2018 15:19
    -5
    deutsch777777, 16.11.2018 14:56
    російські ліберали закінчуються там, де починається Україна) той макаревич не виступає проти приєднання криму до рф, а проти методів, якими було це зроблено, бо це призвело до міжнародних санкцій проти кацапстану і т.д.) він заявляв в інтерв'ю, що крим можна було спокійно купити і не дратувати міжнародне співтовариство))) а анексія призвела до негативних наслідків для параші)) ніхто, навіть найбільші так звані ліберали не виступають за повернення криму, а тільки "за вирішення кримського питання")))) ніхто з так званих лібералів не визнає факт військового втручання рф..наявність її військ, а максимум тільки "підтримку рф-ією місцевих сепаратистів")))) Ви були в арабських країнах?)) я декілька років працював в Еміратах і Саудії)) про яке рабство Ви кажете))) там більшість жінок не працює..проводить вільний час в розкішних шопінг молах.....ресторанах....катаються на автах.і т.д.) так, носять своє вбрання) як і чоловіки-араби своє) уряд як Саудії так і еміратів повністю фінансує навчання і проживання жінок в найкращих університетах Канади..США....в мене багато таких знайомих навіть)))) і це звичайні дівчата.а не члени там королівської родини))) тому багато вже починає робити кар'єру......Саудія трохи ще відстає..але.поступово відбувається лібералізація в різних сферах..є своя арабська специфіка , але в цілому там ставлення до жінок значно краще ніж на постсовку..це 100))) тому не поїхати до тих арабів через їх специфічний дресс-код під час змагань, але поїхати в мордор, який ненавидить українців і найбільше західних українців (а сестри Музичук галичанки). яких як і естонців, латвійців там більшість вважає фашистами і хоче їх повного знищення, то це верх цинізму...ставити свої тимчасові незручності вище смертей своїх людей...їхати туди, де галичан вважають людожерами), до тих, хто вбиває українців у великій кількості...зокрема у даний момент.. про усіка без коментарів)) обсирати Україну в інтерв'ю парашному ЗМІ. але боятися сказати про агресію параші....що тут можна сказати)))) кажуть, на його захист, що він боїться))) обсирати ж Україну для ворожого ЗМІ не боїться))) усім відому публічну поведінку цього персонажа переказувати не буду..його ключові питання для України..вони відомі усім))) і взагалі, в мережі є багато інформації "для роздумів" про цього персонажа....ми живемо в часи, коли можна знайти інформацію.....читайте, слухайте аналізуйте)))
    До жінок у країнах арабської Азії ставляться як до власних речей, що прикрашають інтер'єр заможнього будинку. А чоловік розглядається як її господар, так що не треба мені розповідати про буття жінок у країнах Близького Сходу!
    А ось мене дуже розлючує той факт, що із Шухевича - фашистської мерзоти, що знищувала український народ, керівника СС - в Україні зробили національного героя! Коли він зрозумів, що фашистській Німеччині кінець, він подався до лав УПА, перефарбувавшись під патріота України! Ганьба!
    deutsch777777
      deutsch777777, 16.11.2018 15:13
    -5
    ну а взагалі, чим корисні такі сайти. як цей..страна.юей..112. кореспондент..їх велика кількість насправді..тим, що вони є певним індикатором наявності громадян з різним рівнем ватності....прихильників або потенційних прихильників ворожих українській державності сил)) тут як мухи на мед злітаються)))...крім ботів, мабуть є й звичайні користувачі)))
    deutsch777777
      deutsch777777, 16.11.2018 15:00
    -5
    Graider, 16.11.2018 14:38
    зароблять в Дойчленді можна, а в Россії ні?
    троль, якщо в тебе є хоч трохи якоїсь совісті, то забери український прапор зі своєї аватарки...
    deutsch777777
      deutsch777777, 16.11.2018 14:56
    -4
    sv40sv, 16.11.2018 13:59
    З одного боку ти наче правий щодо сестер Музичук, але з іншого ти дуже прискіпливо до них ставишся. Дівчата зневажають арабські країни вже тільки тому, що в цих країнах жінок перетворюють на рабинь і повій, зневажаючи жіночу стать!
    Росія. Не всі ж у Росії погані?! Є і там розумні і порядні люди, що засуджують агресію Путіна на Донбасі! Не можна всіх росіян до однієї торби зібрати! Той же співак Андрій Макаревич! Дівчата Музичук жалкують, що йде війна і гинуть люди! Чому ти їх засуджуєш? А те, що вони поїхали до Росії - немає нічого поганого. Усік теж провів бій у Росії, то що з цього? Усік відмовився від звання Героя України, так як вважає, що лікарі, вчителя більш заслуговують на це звання! Гідний його вчинок!
    російські ліберали закінчуються там, де починається Україна) той макаревич не виступає проти приєднання криму до рф, а проти методів, якими було це зроблено, бо це призвело до міжнародних санкцій проти кацапстану і т.д.) він заявляв в інтерв'ю, що крим можна було спокійно купити і не дратувати міжнародне співтовариство))) а анексія призвела до негативних наслідків для параші)) ніхто, навіть найбільші так звані ліберали не виступають за повернення криму, а тільки "за вирішення кримського питання")))) ніхто з так званих лібералів не визнає факт військового втручання рф..наявність її військ, а максимум тільки "підтримку рф-ією місцевих сепаратистів")))) Ви були в арабських країнах?)) я декілька років працював в Еміратах і Саудії)) про яке рабство Ви кажете))) там більшість жінок не працює..проводить вільний час в розкішних шопінг молах.....ресторанах....катаються на автах.і т.д.) так, носять своє вбрання) як і чоловіки-араби своє) уряд як Саудії так і еміратів повністю фінансує навчання і проживання жінок в найкращих університетах Канади..США....в мене багато таких знайомих навіть)))) і це звичайні дівчата.а не члени там королівської родини))) тому багато вже починає робити кар'єру......Саудія трохи ще відстає..але.поступово відбувається лібералізація в різних сферах..є своя арабська специфіка , але в цілому там ставлення до жінок значно краще ніж на постсовку..це 100))) тому не поїхати до тих арабів через їх специфічний дресс-код під час змагань, але поїхати в мордор, який ненавидить українців і найбільше західних українців (а сестри Музичук галичанки). яких як і естонців, латвійців там більшість вважає фашистами і хоче їх повного знищення, то це верх цинізму...ставити свої тимчасові незручності вище смертей своїх людей...їхати туди, де галичан вважають людожерами), до тих, хто вбиває українців у великій кількості...зокрема у даний момент.. про усіка без коментарів)) обсирати Україну в інтерв'ю парашному ЗМІ. але боятися сказати про агресію параші....що тут можна сказати)))) кажуть, на його захист, що він боїться))) обсирати ж Україну для ворожого ЗМІ не боїться))) усім відому публічну поведінку цього персонажа переказувати не буду..його ключові питання для України..вони відомі усім))) і взагалі, в мережі є багато інформації "для роздумів" про цього персонажа....ми живемо в часи, коли можна знайти інформацію.....читайте, слухайте аналізуйте)))
    Graider
      Graider, 16.11.2018 14:38
    -3
    deutsch777777, 16.11.2018 13:48
    [quote Graider, 16.11.2018 12:56]deutsch777777, 16.11.2018 12:24 нема тут за кого вболівати...після того, як вони не поїхали до арабів, бо не хотіли дотримуватися місцевого дресс-коду....і це сильно порушило їх права..а тепер приїхали в мордор..який, крім того що вже вбив багато тисяч українців (більшість з яких - Західна Україна) в Донбасі..а крім того ненавидить західних українців взагалі.....сестри показали, що кров вбитих західних укра\нців для них значить менше, ніж їх жіночий гонор з приводу тимчасового дресс-коду в арабській країні(((((((( як одна із сестер сказала в інтерв'ю : "нам прикро, що між державами війна, але ми спортсмени не вибираємо місце змагань" коли до арабів не поїхали, то вибирали((((( тому треба бути об'ктивними((((((( дивно вигляда ваша любов до німеччини, на них теж лежить кров українців[/
    ольгіно, по суті написаного є щось заперечити?) нема такої нації в Європі, представники якої не були б причетними до смерті тієї чи іншої кількості українців під час війн) бо твоя улюблена параша використовувала українців як гарматне мясо в усіх своїх війнах..а воювала..якщо взяти історію..майже з усіма) і вам дуже хочеться, щоб Україна знаходилася в конфлікті з ними..це зрозуміло))))
    зароблять в Дойчленді можна, а в Россії ні?
    sv40sv
      sv40sv, 16.11.2018 13:59
    -1
    deutsch777777, 16.11.2018 13:48
    [quote Graider, 16.11.2018 12:56]deutsch777777, 16.11.2018 12:24 нема тут за кого вболівати...після того, як вони не поїхали до арабів, бо не хотіли дотримуватися місцевого дресс-коду....і це сильно порушило їх права..а тепер приїхали в мордор..який, крім того що вже вбив багато тисяч українців (більшість з яких - Західна Україна) в Донбасі..а крім того ненавидить західних українців взагалі.....сестри показали, що кров вбитих західних укра\нців для них значить менше, ніж їх жіночий гонор з приводу тимчасового дресс-коду в арабській країні(((((((( як одна із сестер сказала в інтерв'ю : "нам прикро, що між державами війна, але ми спортсмени не вибираємо місце змагань" коли до арабів не поїхали, то вибирали((((( тому треба бути об'ктивними((((((( дивно вигляда ваша любов до німеччини, на них теж лежить кров українців[/
    ольгіно, по суті написаного є щось заперечити?) нема такої нації в Європі, представники якої не були б причетними до смерті тієї чи іншої кількості українців під час війн) бо твоя улюблена параша використовувала українців як гарматне мясо в усіх своїх війнах..а воювала..якщо взяти історію..майже з усіма) і вам дуже хочеться, щоб Україна знаходилася в конфлікті з ними..це зрозуміло))))
    З одного боку ти наче правий щодо сестер Музичук, але з іншого ти дуже прискіпливо до них ставишся. Дівчата зневажають арабські країни вже тільки тому, що в цих країнах жінок перетворюють на рабинь і повій, зневажаючи жіночу стать!
    Росія. Не всі ж у Росії погані?! Є і там розумні і порядні люди, що засуджують агресію Путіна на Донбасі! Не можна всіх росіян до однієї торби зібрати! Той же співак Андрій Макаревич! Дівчата Музичук жалкують, що йде війна і гинуть люди! Чому ти їх засуджуєш? А те, що вони поїхали до Росії - немає нічого поганого. Усік теж провів бій у Росії, то що з цього? Усік відмовився від звання Героя України, так як вважає, що лікарі, вчителя більш заслуговують на це звання! Гідний його вчинок!
    deutsch777777
      deutsch777777, 16.11.2018 13:56
    -2
    Анатолій Чорнобук, 16.11.2018 12:31
    Лайно воно і в Африці лайно... Дарма шо паспорт РФ
    до лагно претензій найменше..вона завжди була українофобкою..української навіть не вивчила за всі роки проживання у Львові.....казала, що нічого спільного з Україною не має..і чекає запрошення з кацапстану....батьки її теж кацапури і українофоби...добре, що такі люди їдуть з україни, а не кличуть сюди своїх старших братів....а про сестер музичук я написав у своєму замінусованому ольгіно і кацапурами з українським паспортом коменті)
    deutsch777777
      deutsch777777, 16.11.2018 13:48
    -5
    [quote Graider, 16.11.2018 12:56]deutsch777777, 16.11.2018 12:24 нема тут за кого вболівати...після того, як вони не поїхали до арабів, бо не хотіли дотримуватися місцевого дресс-коду....і це сильно порушило їх права..а тепер приїхали в мордор..який, крім того що вже вбив багато тисяч українців (більшість з яких - Західна Україна) в Донбасі..а крім того ненавидить західних українців взагалі.....сестри показали, що кров вбитих західних укра\нців для них значить менше, ніж їх жіночий гонор з приводу тимчасового дресс-коду в арабській країні(((((((( як одна із сестер сказала в інтерв'ю : "нам прикро, що між державами війна, але ми спортсмени не вибираємо місце змагань" коли до арабів не поїхали, то вибирали((((( тому треба бути об'ктивними((((((( дивно вигляда ваша любов до німеччини, на них теж лежить кров українців[/
    ольгіно, по суті написаного є щось заперечити?) нема такої нації в Європі, представники якої не були б причетними до смерті тієї чи іншої кількості українців під час війн) бо твоя улюблена параша використовувала українців як гарматне мясо в усіх своїх війнах..а воювала..якщо взяти історію..майже з усіма) і вам дуже хочеться, щоб Україна знаходилася в конфлікті з ними..це зрозуміло))))
    Lobanovskiy_V
      Lobanovskiy_V, 16.11.2018 13:37
    -1
    А транслируют Костенюк-Вендзюнь...А где наши?)
    sv40sv
      sv40sv, 16.11.2018 13:08
    +4
    sv40sv, 16.11.2018 13:01
    Только победы для Марии! Это игра принципа, ведь Лагно - бывшая чемпионка мира по быстрым шахматам, которая в 2014 переметнулась в Россию. Очень некрасивый поступок львовянки. Если Машка победит, то я хотела бы видеть в финале её противостояние с россиянкой Костенюк (чемпионка мира 2008-2010), "обидевшей" её сестру Аню в четвертьфинале.
    Вообще полуфинал очень сильный:
    Вэньдзюнь - действующая чемпионка мира
    Мария Музычук - чемпионка мира 2015-2016
    Костенюк - чемпионка мира 2008-2010
    Лагно - чемпионка мира по быстрым шахматам 2014
    Так что шахматный девичник подобрался солидный!
    Вчера китаянка Вэньдзюнь чёрными обыграла россиянку в другом полуфинале, так что скорей всего в финале будет китаянка отстаивать свой титул.
    sv40sv
      sv40sv, 16.11.2018 13:01
    +3
    Только победы для Марии! Это игра принципа, ведь Лагно - бывшая чемпионка мира по быстрым шахматам, которая в 2014 переметнулась в Россию. Очень некрасивый поступок львовянки. Если Машка победит, то я хотела бы видеть в финале её противостояние с россиянкой Костенюк (чемпионка мира 2008-2010), "обидевшей" её сестру Аню в четвертьфинале.
    Вообще полуфинал очень сильный:
    Вэньдзюнь - действующая чемпионка мира
    Мария Музычук - чемпионка мира 2015-2016
    Костенюк - чемпионка мира 2008-2010
    Лагно - чемпионка мира по быстрым шахматам 2014
    Так что шахматный девичник подобрался солидный!
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 16.11.2018 12:46
    +8
    Мария, ждем победу
    vismut58
      vismut58, 16.11.2018 12:49
    +7
    deutsch777777, 16.11.2018 12:24
    нема тут за кого вболівати...після того, як вони не поїхали до арабів, бо не хотіли дотримуватися місцевого дресс-коду....і це сильно порушило їх права..а тепер приїхали в мордор..який, крім того що вже вбив багато тисяч українців (більшість з яких - Західна Україна) в Донбасі..а крім того ненавидить західних українців взагалі.....сестри показали, що кров вбитих західних укра\нців для них значить менше, ніж їх жіночий гонор з приводу тимчасового дресс-коду в арабській країні(((((((( як одна із сестер сказала в інтерв'ю : "нам прикро, що між державами війна, але ми спортсмени не вибираємо місце змагань" коли до арабів не поїхали, то вибирали((((( тому треба бути об'ктивними(((((((
    После майдана Харлан стала Чемпионок мира в Казани! Атаманы боксировали в Волгограде, Мотор играл ответку с Чеховскими медведями... и тд после Усика сёстры поехали соревноваться за честь своей страны! давай! позорь всех! ты же реальный патриот....
    Graider
      Graider, 16.11.2018 12:56
    +5
    deutsch777777, 16.11.2018 12:24
    нема тут за кого вболівати...після того, як вони не поїхали до арабів, бо не хотіли дотримуватися місцевого дресс-коду....і це сильно порушило їх права..а тепер приїхали в мордор..який, крім того що вже вбив багато тисяч українців (більшість з яких - Західна Україна) в Донбасі..а крім того ненавидить західних українців взагалі.....сестри показали, що кров вбитих західних укра\нців для них значить менше, ніж їх жіночий гонор з приводу тимчасового дресс-коду в арабській країні(((((((( як одна із сестер сказала в інтерв'ю : "нам прикро, що між державами війна, але ми спортсмени не вибираємо місце змагань" коли до арабів не поїхали, то вибирали((((( тому треба бути об'ктивними(((((((
    дивно вигляда ваша любов до німеччини, на них теж лежить кров українців
    sv40sv
      sv40sv, 16.11.2018 17:04
    +4
    Stanislav Matusevych, 16.11.2018 16:50
    Ну что ж, ничья, хотя Лагно явно этот вариант готовила дома, и на выходе из дебюта некоторые опасения вызывала изолированная пешка Марии на е5. Но разноцветные слоны сыграли свою роль, в итоге вторая ничья. Завтра тай-брейк. А в другой партии чемпионка мира Вэньцзюнь, имея белыми серьезное позиционное преимущество и ведя в серии 1-0, чуть не доупрощалась до проблем. Сейчас там битая ничья, хотя не удивлюсь, если Костенюк будет продолжать туда-сюда двигать фигуры, надеясь на ошибку китаянки в вероятном цейтноте. Думаю, ничего не получится, и Цзюй сыграет в финале.
    Китаянка уже в финале. Её партия с Костенюк уже закончилась! Марии удачи на тайк-брейке, но Лагно бывшая чемпионка мира-2014 по быстрым шахматам и это вызывает опасения! Удачи Маше на тайке!
    Stanislav Matusevych
      Stanislav Matusevych, 16.11.2018 16:50
    +4
    Ну что ж, ничья, хотя Лагно явно этот вариант готовила дома, и на выходе из дебюта некоторые опасения вызывала изолированная пешка Марии на е5. Но разноцветные слоны сыграли свою роль, в итоге вторая ничья. Завтра тай-брейк. А в другой партии чемпионка мира Вэньцзюнь, имея белыми серьезное позиционное преимущество и ведя в серии 1-0, чуть не доупрощалась до проблем. Сейчас там битая ничья, хотя не удивлюсь, если Костенюк будет продолжать туда-сюда двигать фигуры, надеясь на ошибку китаянки в вероятном цейтноте. Думаю, ничего не получится, и Цзюй сыграет в финале.
    sv40sv
      sv40sv, 16.11.2018 13:08
    +4
    sv40sv, 16.11.2018 13:01
    Только победы для Марии! Это игра принципа, ведь Лагно - бывшая чемпионка мира по быстрым шахматам, которая в 2014 переметнулась в Россию. Очень некрасивый поступок львовянки. Если Машка победит, то я хотела бы видеть в финале её противостояние с россиянкой Костенюк (чемпионка мира 2008-2010), "обидевшей" её сестру Аню в четвертьфинале.
    Вообще полуфинал очень сильный:
    Вэньдзюнь - действующая чемпионка мира
    Мария Музычук - чемпионка мира 2015-2016
    Костенюк - чемпионка мира 2008-2010
    Лагно - чемпионка мира по быстрым шахматам 2014
    Так что шахматный девичник подобрался солидный!
    Вчера китаянка Вэньдзюнь чёрными обыграла россиянку в другом полуфинале, так что скорей всего в финале будет китаянка отстаивать свой титул.
    sv40sv
      sv40sv, 16.11.2018 13:01
    +3
    Только победы для Марии! Это игра принципа, ведь Лагно - бывшая чемпионка мира по быстрым шахматам, которая в 2014 переметнулась в Россию. Очень некрасивый поступок львовянки. Если Машка победит, то я хотела бы видеть в финале её противостояние с россиянкой Костенюк (чемпионка мира 2008-2010), "обидевшей" её сестру Аню в четвертьфинале.
    Вообще полуфинал очень сильный:
    Вэньдзюнь - действующая чемпионка мира
    Мария Музычук - чемпионка мира 2015-2016
    Костенюк - чемпионка мира 2008-2010
    Лагно - чемпионка мира по быстрым шахматам 2014
    Так что шахматный девичник подобрался солидный!
    vismut58
      vismut58, 16.11.2018 19:32
    +1
    TemaMX, 16.11.2018 19:18
    А зачем западная Украина едет воевать на Донбассе?) Их кто то об этом просил? То кричат "шо Донбасс нам не братья, сепаратюги" , то плачат что их убивают там. Так нафига туда лезете объясните!?
    Это как Я спросил у ясеня... я спросил у тополя...