Торонто. Свитолина уничтожила Халеп и вышла в финал

Украинка отдала сопернице только 2 гейма

Торонто. Свитолина уничтожила Халеп и вышла в финал
© Getty Images. Элина Свитолина

Первая ракетка Украины Элина Свитолина вышла в финал турнира в канадском Торонто. В матче 1/2 финала украинка неожиданно легко разобралась со второй ракеткой мира Симоной Халеп из Румынии.

Свитолина с самого начала первой партии обозначила свое превосходство на корте и отдала единственный гейм только при счете 5:0 в свою пользу. Во втором сете ситуация повторилась. Элина оформила разгромную победу на подаче соперницы, уложившись в 56 минут.

Торонто. Полуфинал
Элина Свитолина (Украина) – Симона Халеп (Румыния) – 6:1, 6:1

Эта победа вернула Свитолину на 5 место в рейтинге WTA. В финале турнира ее ждет противостояние с представительницей Дании Каролин Возняцки, которая посеяна в Торонто под шестым номером и всего на 5 очков опережает украинку в мировом рейтинге. Таким образом, победа в финале гарантирует Свитолиной четвертую строчку.

Напомним, на предыдущих стадиях 22-летняя одесситка обыграла Винус Уильямс и Гарбинье Мугурусу.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(1 голос)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    Lawyer
      Lawyer, 13.08.2017 16:50
    0
    tennisfever, 13.08.2017 09:26
    Побачивши рахунок,я теж подумав, що Еліна ,,порвала" суперницю.Але передивившись запис матчу, я залишився збентежений.До плюсів Еліни можна віднести витривалість та легкість в ногах, але й вони не допомагали в ті рідкі моменти, коли Халеп включалась в гру.Величезну кількість дійсно невимушених помилок Симони пов'язую з недороблянням ніг та відсутністю її на корті ментально.Такі перемоги дуже небезпечні і часто розхолоджують тенісистів в наступних матчах. З Возняки Еліні необхідно знайти ефективний баланс між атакою і захистом. Перебігати і дочекатись помилки не вийде.Ключем до перемоги буде помірна агресія. Кароліна губиться під тиском, особливо відчуваючи перевагу суперниці в потужності.
    Чувак, хто винуватий румунці, що вона не налаштувалася на матч?
    Ти думаєш, що в 1/2 фіналу такого турніру можна перемогти 2 ракетку світу завдяки одній легкості ніг?
    Світоліна перемогла трьох представниць топ-10 на шляху до фіналу, це про щось говорить тобі?
    andprofi
      andprofi, 13.08.2017 16:37
    -3
    Комментарий свернут. Показать
    tennisfever, 13.08.2017 09:26
    Побачивши рахунок,я теж подумав, що Еліна ,,порвала" суперницю.Але передивившись запис матчу, я залишився збентежений.До плюсів Еліни можна віднести витривалість та легкість в ногах, але й вони не допомагали в ті рідкі моменти, коли Халеп включалась в гру.Величезну кількість дійсно невимушених помилок Симони пов'язую з недороблянням ніг та відсутністю її на корті ментально.Такі перемоги дуже небезпечні і часто розхолоджують тенісистів в наступних матчах. З Возняки Еліні необхідно знайти ефективний баланс між атакою і захистом. Перебігати і дочекатись помилки не вийде.Ключем до перемоги буде помірна агресія. Кароліна губиться під тиском, особливо відчуваючи перевагу суперниці в потужності.
    жесть просто! дегены неистово заминусили юзера, который позволил себе взглянуть на игру с абсолютно трезвой и холодной головой. упоротые, еще раз включайте пять стартовых геймов игры- что не так сказал человек?
    Timur27
    Timur27, 13.08.2017 14:59
    +1
    Hoholin, 13.08.2017 14:49
    А когда финал?
    20.30.
    Timur27
    Timur27, 13.08.2017 14:58
    +1
    в поисковике забейте - "Большой теннис Украины" там будет онлайн
    Hoholin
      Hoholin, 13.08.2017 14:49
    -2
    А когда финал?
    fircus
      fircus, 13.08.2017 11:58
    0
    Трансляція буде на каналі "Матч! Игра"
    ruslan17c
      ruslan17c, 13.08.2017 10:53
    0
    posadena, 13.08.2017 10:18
    Підскажіть транслю нормальену, бо вчора толком не зміг найти.
    Теннис портал ру
    Пари матч
    1хбет
    Спортс стрим
    Лив тв
    На пари матче сейчас нет розширення на полный екран поэтому сейчас смотрю на 1хбет
    kden67
    kden67, 13.08.2017 10:43
    +1
    Браво,отличный ход.К US Open само то,что надо
    Jeck
      Jeck, 13.08.2017 10:32
    +4
    Це просто св'ято, Елінка ти тенісна супербомбочка
    posadena
      posadena, 13.08.2017 10:18
    0
    Підскажіть транслю нормальену, бо вчора толком не зміг найти.
    tennisfever
      tennisfever, 13.08.2017 09:26
    -7
    Побачивши рахунок,я теж подумав, що Еліна ,,порвала" суперницю.Але передивившись запис матчу, я залишився збентежений.До плюсів Еліни можна віднести витривалість та легкість в ногах, але й вони не допомагали в ті рідкі моменти, коли Халеп включалась в гру.Величезну кількість дійсно невимушених помилок Симони пов'язую з недороблянням ніг та відсутністю її на корті ментально.Такі перемоги дуже небезпечні і часто розхолоджують тенісистів в наступних матчах. З Возняки Еліні необхідно знайти ефективний баланс між атакою і захистом. Перебігати і дочекатись помилки не вийде.Ключем до перемоги буде помірна агресія. Кароліна губиться під тиском, особливо відчуваючи перевагу суперниці в потужності.
    Sergey Kudinov
      Sergey Kudinov, 13.08.2017 09:25
    0
    Еліні бажаю виграти фінал і не тільки в цьому турнірі.Хай травми обходять тебе стороною.
    Прима
      Прима, 13.08.2017 08:59
    0
    Хто транслює?
    SamojlovS
      SamojlovS, 13.08.2017 06:07
    +5
    У Возняцки не только был легче график до финала, но еще и легче игры. Только Плишкова ее хорошо "погоняла", с остальными ей было сравнительно легко. Сил у нее на эту игру и до матча Свитолиной было существенно больше. За Элину "сыграть" может только молодость и да - чемпионский настрой...
    vit-2
      vit-2, 13.08.2017 04:02
    +29
    Ну і ледь не забув про комплімент у бік адмінів сайту: для спорт.юа дати в другій ночі свіжу новину не те що з розділу "Теніс", а з будь-якого виду спорту включно з "Футболом" - це просто космос. Так тримати!
    vit-2
      vit-2, 13.08.2017 03:56
    +11
    LAZIO, 13.08.2017 02:32
    Я був піпєц розлючений...ЯК ТАК МОЖНА В ТАКОМУ РІВНЕВОМУ ТУРНІРІ ПРОВОДИТИ МАТЧ З ІНТЕРВАЛОМ В 6 ГОДИН??? МЕГАВИД СПОРТУ - ТЕНІС - ПЕРЕТВОРЮЄТЬСЯ НА БАРИЖНИЙ БІЗНЕС...І ОРГАНІЗАТОРВМ ПЛЮВАТИ НА СПОРТСМЕНІВ..але тут Еліна мене заспокоїла як ніхто... каже " мужик, ти так не хвилюйся...я розбираюсь в "ЛЄГО" і цей руминський конструктор розберу на дрібні запчастини менше як за годинку...." Еліна, ти не просто жінка...ти СУПЕРПУПЕР..........еее, додавайте самі шо хочете..В МЕНЕ НЕМА СЛІВ..Я ПРОСТО В ЕЙФОРІЇ ВІД ЦІЄЇ МАЛОЇ!!!!
    Ніколи б не подував, що пішовши на весілля с суботи на неділю, пропущу цілих 2 матчі Світоліної, але це факт. Прикро що не зміг побачити онлайн відеотрансляції цих ігор і повноцінно порадіти за нашу землячку, але що поробиш...
    І що ми маємо: в 3-х останніх матчах (із Вільямс, Мугурузою і Халеп) Еліна спочатку виступала в ролі андердога, щоправда в перших двох випадках передматчеві ставки на українку "розумні" гроші змінювали розстановку сил і до старту ігор 1/8 і 1/4 Світоліна вже ставала фавориткою.
    Зараз Еліна помстилася усіх своїм недавнім кривдницям (іспанці Мугурузі - за перервану переможну серію з 15-ти матчів на старті сезону 2017 року, ну і вендетта румунці Халеп за 1/4 РГ).
    Суперниця українки по фіналу датчанка Вознякі, якщо я не помиляюсь, по пам'яті (бо не знаю де це можна подивитися), програла усі свої фінали в поточному році, Еліна ж навпаки усі 4 фінали в 2017 році виграла. Що тут ще коментувати? У кого з фіналісток є стержень переможиці?
    Стиль гри в обох суперниць приблизно однаковий - довгі розіграші на задній лінії, в очікуванні помилки суперниці. Щоправда, українка все ж грає в атаці агресивніше за датчанку.
    Як я вже раніше писав, Еліні легше грається в статусі андердога. Але в даному випадку, навіть не дивлячись у лінію БК досить легко можна спрогнозувати, що Світоліна в сьогоднішньому фіналі в Торонто буде фавориткою в матчі. На користь Вознякі хіба що говорить лишня доба відпочинку і менш напружений графік останніх ігор.
    Продовжуємо вірити в Еліну, як у майбутню королеву харду, і не тільки...
    Дмитрий Киевский
      Дмитрий Киевский, 13.08.2017 02:53
    +20
    Свитолина будет первой ракеткой мира!!!
    brighi10
      brighi10, 13.08.2017 02:41
    +1
    Возняцки должна разобрать тоже
    LAZIO
    LAZIO, 13.08.2017 02:40
    +3
    Станислав Матусевич, 13.08.2017 02:36
    Погода порой вносит свои коррективы даже в крупные теннисные турниры. Халеп и сама играла сегодня свои два сета против Гарсии, проведя, правда, на корте на пару десятков минут меньше Элины. Завтра уже стартует Премьер в Цинциннати, поэтому откладывать игры, к примеру, на понедельник ради отдыха спортсменок просто невозможно. Возняцки в итоге проще всех, поскольку два матча в день ей играть не пришлось. Посмотрим уже сегодня вечером, скажется ли это на игре.
    Станислав Матусевич
      Станислав Матусевич, 13.08.2017 02:36
    +15
    LAZIO, 13.08.2017 02:32
    Я був піпєц розлючений...ЯК ТАК МОЖНА В ТАКОМУ РІВНЕВОМУ ТУРНІРІ ПРОВОДИТИ МАТЧ З ІНТЕРВАЛОМ В 6 ГОДИН??? МЕГАВИД СПОРТУ - ТЕНІС - ПЕРЕТВОРЮЄТЬСЯ НА БАРИЖНИЙ БІЗНЕС...І ОРГАНІЗАТОРВМ ПЛЮВАТИ НА СПОРТСМЕНІВ..але тут Еліна мене заспокоїла як ніхто... каже " мужик, ти так не хвилюйся...я розбираюсь в "ЛЄГО" і цей руминський конструктор розберу на дрібні запчастини менше як за годинку...." Еліна, ти не просто жінка...ти СУПЕРПУПЕР..........еее, додавайте самі шо хочете..В МЕНЕ НЕМА СЛІВ..Я ПРОСТО В ЕЙФОРІЇ ВІД ЦІЄЇ МАЛОЇ!!!!
    Погода порой вносит свои коррективы даже в крупные теннисные турниры. Халеп и сама играла сегодня свои два сета против Гарсии, проведя, правда, на корте на пару десятков минут меньше Элины. Завтра уже стартует Премьер в Цинциннати, поэтому откладывать игры, к примеру, на понедельник ради отдыха спортсменок просто невозможно. Возняцки в итоге проще всех, поскольку два матча в день ей играть не пришлось. Посмотрим уже сегодня вечером, скажется ли это на игре.
    vit-2
      vit-2, 13.08.2017 04:02
    +29
    Ну і ледь не забув про комплімент у бік адмінів сайту: для спорт.юа дати в другій ночі свіжу новину не те що з розділу "Теніс", а з будь-якого виду спорту включно з "Футболом" - це просто космос. Так тримати!
    Miaso
      Miaso, 13.08.2017 02:13
    +26
    Браво Элиночка, просто ребят ну просто порвала ( отомстила за прошлую очную встречу ), хоть ктото приносит радость в спорте! Удачи и уверенной игры в финале!!!
    Олександр Панасюк
      Олександр Панасюк, 13.08.2017 02:11
    +24
    Халепа з Халеп завдяки нашій Елінці! Вітаю!
    ruslan17c
      ruslan17c, 13.08.2017 02:18
    +22
    Елінка просто без слів! Знищила Халеп без варіантів..але коли став рахунок 5:1 після нереалізовано матч пойнту в попередньому геймі серце трошки йокнуло і згадався Роланд Гаррос але добре що швидко все закінчила! Завтра ще один супер матч! Еліну ще трохи і почнуть як Серени всі боятись))
    maks69
    maks69, 13.08.2017 02:11
    +22
    Элина прибила Симону как мышеловка мышку...
    Дмитрий Киевский
      Дмитрий Киевский, 13.08.2017 02:53
    +20
    Свитолина будет первой ракеткой мира!!!
    ruslan17c
      ruslan17c, 13.08.2017 02:21
    +20
    student529, 13.08.2017 02:16
    Умничка!
    Халеп сегодня вообще никакая была по игре, но это ее проблемы!
    Удачи в финале!!!
    То що Халеп була ніяка заслуга в першу чергу Еліни! Еліна всім хто з нею грає ламає гру і суперниці незнають що робити і роблять таку кількість помилок..навіть "робот" Халеп яка за матч може 5 помилок зробити сьогодні 34 зробила..
    student529
      student529, 13.08.2017 02:16
    +19
    Умничка!
    Халеп сегодня вообще никакая была по игре, но это ее проблемы!
    Удачи в финале!!!
    Станислав Матусевич
      Станислав Матусевич, 13.08.2017 02:21
    +17
    Замечательная игра и заслуженная победа! Элина явно за месяц поработала над своим бэкхендом, и Халеп попала под раздачу слева, что разрушило ее план на игру. Как бороться против мощной глубокой игры Элины, да еще и совершенно ей не свойственных коротких косых ударов слева, до конца матча румынка так и не придумала. В итоге много ошибок по длине в попытках играть максимально глубоко, чем Свитолина прекрасно воспользовалась.
    Завтра ночью все болеем за Элину в финале против Возняцки, также набравшей отличную форму!
    He_ParaziT
      He_ParaziT, 13.08.2017 02:12
    +17
    Просто умничка)
    Станислав Матусевич
      Станислав Матусевич, 13.08.2017 02:36
    +15
    LAZIO, 13.08.2017 02:32
    Я був піпєц розлючений...ЯК ТАК МОЖНА В ТАКОМУ РІВНЕВОМУ ТУРНІРІ ПРОВОДИТИ МАТЧ З ІНТЕРВАЛОМ В 6 ГОДИН??? МЕГАВИД СПОРТУ - ТЕНІС - ПЕРЕТВОРЮЄТЬСЯ НА БАРИЖНИЙ БІЗНЕС...І ОРГАНІЗАТОРВМ ПЛЮВАТИ НА СПОРТСМЕНІВ..але тут Еліна мене заспокоїла як ніхто... каже " мужик, ти так не хвилюйся...я розбираюсь в "ЛЄГО" і цей руминський конструктор розберу на дрібні запчастини менше як за годинку...." Еліна, ти не просто жінка...ти СУПЕРПУПЕР..........еее, додавайте самі шо хочете..В МЕНЕ НЕМА СЛІВ..Я ПРОСТО В ЕЙФОРІЇ ВІД ЦІЄЇ МАЛОЇ!!!!
    Погода порой вносит свои коррективы даже в крупные теннисные турниры. Халеп и сама играла сегодня свои два сета против Гарсии, проведя, правда, на корте на пару десятков минут меньше Элины. Завтра уже стартует Премьер в Цинциннати, поэтому откладывать игры, к примеру, на понедельник ради отдыха спортсменок просто невозможно. Возняцки в итоге проще всех, поскольку два матча в день ей играть не пришлось. Посмотрим уже сегодня вечером, скажется ли это на игре.
    LAZIO
    LAZIO, 13.08.2017 02:32
    +12
    Я був піпєц розлючений...ЯК ТАК МОЖНА В ТАКОМУ РІВНЕВОМУ ТУРНІРІ ПРОВОДИТИ МАТЧ З ІНТЕРВАЛОМ В 6 ГОДИН??? МЕГАВИД СПОРТУ - ТЕНІС - ПЕРЕТВОРЮЄТЬСЯ НА БАРИЖНИЙ БІЗНЕС...І ОРГАНІЗАТОРВМ ПЛЮВАТИ НА СПОРТСМЕНІВ..але тут Еліна мене заспокоїла як ніхто... каже " мужик, ти так не хвилюйся...я розбираюсь в "ЛЄГО" і цей руминський конструктор розберу на дрібні запчастини менше як за годинку...." Еліна, ти не просто жінка...ти СУПЕРПУПЕР..........еее, додавайте самі шо хочете..В МЕНЕ НЕМА СЛІВ..Я ПРОСТО В ЕЙФОРІЇ ВІД ЦІЄЇ МАЛОЇ!!!!
    Ding01
      Ding01, 13.08.2017 02:20
    +12
    Машина!!! Очень мощно!))
    vit-2
      vit-2, 13.08.2017 03:56
    +11
    LAZIO, 13.08.2017 02:32
    Я був піпєц розлючений...ЯК ТАК МОЖНА В ТАКОМУ РІВНЕВОМУ ТУРНІРІ ПРОВОДИТИ МАТЧ З ІНТЕРВАЛОМ В 6 ГОДИН??? МЕГАВИД СПОРТУ - ТЕНІС - ПЕРЕТВОРЮЄТЬСЯ НА БАРИЖНИЙ БІЗНЕС...І ОРГАНІЗАТОРВМ ПЛЮВАТИ НА СПОРТСМЕНІВ..але тут Еліна мене заспокоїла як ніхто... каже " мужик, ти так не хвилюйся...я розбираюсь в "ЛЄГО" і цей руминський конструктор розберу на дрібні запчастини менше як за годинку...." Еліна, ти не просто жінка...ти СУПЕРПУПЕР..........еее, додавайте самі шо хочете..В МЕНЕ НЕМА СЛІВ..Я ПРОСТО В ЕЙФОРІЇ ВІД ЦІЄЇ МАЛОЇ!!!!
    Ніколи б не подував, що пішовши на весілля с суботи на неділю, пропущу цілих 2 матчі Світоліної, але це факт. Прикро що не зміг побачити онлайн відеотрансляції цих ігор і повноцінно порадіти за нашу землячку, але що поробиш...
    І що ми маємо: в 3-х останніх матчах (із Вільямс, Мугурузою і Халеп) Еліна спочатку виступала в ролі андердога, щоправда в перших двох випадках передматчеві ставки на українку "розумні" гроші змінювали розстановку сил і до старту ігор 1/8 і 1/4 Світоліна вже ставала фавориткою.
    Зараз Еліна помстилася усіх своїм недавнім кривдницям (іспанці Мугурузі - за перервану переможну серію з 15-ти матчів на старті сезону 2017 року, ну і вендетта румунці Халеп за 1/4 РГ).
    Суперниця українки по фіналу датчанка Вознякі, якщо я не помиляюсь, по пам'яті (бо не знаю де це можна подивитися), програла усі свої фінали в поточному році, Еліна ж навпаки усі 4 фінали в 2017 році виграла. Що тут ще коментувати? У кого з фіналісток є стержень переможиці?
    Стиль гри в обох суперниць приблизно однаковий - довгі розіграші на задній лінії, в очікуванні помилки суперниці. Щоправда, українка все ж грає в атаці агресивніше за датчанку.
    Як я вже раніше писав, Еліні легше грається в статусі андердога. Але в даному випадку, навіть не дивлячись у лінію БК досить легко можна спрогнозувати, що Світоліна в сьогоднішньому фіналі в Торонто буде фавориткою в матчі. На користь Вознякі хіба що говорить лишня доба відпочинку і менш напружений графік останніх ігор.
    Продовжуємо вірити в Еліну, як у майбутню королеву харду, і не тільки...
    Станислав Матусевич
      Станислав Матусевич, 13.08.2017 02:25
    +10
    Насчет завтрашней ночи я поторопился, матч стоит на 20.30, если не вмешается погода.
    SamojlovS
      SamojlovS, 13.08.2017 06:07
    +5
    У Возняцки не только был легче график до финала, но еще и легче игры. Только Плишкова ее хорошо "погоняла", с остальными ей было сравнительно легко. Сил у нее на эту игру и до матча Свитолиной было существенно больше. За Элину "сыграть" может только молодость и да - чемпионский настрой...
    Jeck
      Jeck, 13.08.2017 10:32
    +4
    Це просто св'ято, Елінка ти тенісна супербомбочка
    LAZIO
    LAZIO, 13.08.2017 02:40
    +3
    Станислав Матусевич, 13.08.2017 02:36
    Погода порой вносит свои коррективы даже в крупные теннисные турниры. Халеп и сама играла сегодня свои два сета против Гарсии, проведя, правда, на корте на пару десятков минут меньше Элины. Завтра уже стартует Премьер в Цинциннати, поэтому откладывать игры, к примеру, на понедельник ради отдыха спортсменок просто невозможно. Возняцки в итоге проще всех, поскольку два матча в день ей играть не пришлось. Посмотрим уже сегодня вечером, скажется ли это на игре.
    Timur27
    Timur27, 13.08.2017 14:59
    +1