Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

08 июня 2014, 21:00
Трансляция
Формула 1
Гран-при Канады 2014. Гонка
Гонка завершена
Формула 1
| Обновлено 06 июня 2014, 11:05
3136
5

Монреаль и Mercedes

Анонс Гран При Канады на Sport.ua

| Обновлено 06 июня 2014, 11:05
3136
5
Монреаль и Mercedes
Два тижні після гострої боротьби пілотів у Монако минули швидко й майже непомітно. За цей час Росберг з Хемілтоном провели розмову і, як кажуть інсайдери команди, уклали перемир’я. Звісно, це не означає, що Льюіс погодився з аргументами Ніко, але принаймні на певний час відкриту війну між напарниками колективу вдалося відтермінувати на невизначений час. У тому, що рано чи пізно вона спалахне й вирветься назовні, практично ніхто не сумнівається. Як і в тому, що чемпіонат цього року виграє саме хтось із пілотів Mercedes.
 
Траса на острові Нотр-Дам викликає приплив адреналіну одразу, як згадуєш її численні прямі, сполучені різномасними поворотами, та стіни, які чекають на невдах, що необачно пройшли той чи інший поворот. Найбільш епічною, звісно, була гонка у 1999-му, коли ролі невдах на себе приміряли аж троє чемпіонів Формули 1:
 
 
Цього року пілотам буде трошечки легше – стіни, звісно, нікуди не поділися, проте на зовнішніх частинах 10-го та 13-го поворотів гравійні зони безпеки організатори заасфальтували, тож у цих місцях ціна помилки дещо зменшиться.
 
Для команд після повільного кільця Монако переїзд до Канади означає ще й капітальний перегляд аеродинаміки машин, адже це взагалі перша в сезоні траса, де рівень притискної сили потрібен нижче середнього рівня. Своєю чергою це означає, що надзвичайно важлива роль в Монреалі відводиться двигуну та гальмам, а з цими системами цьогоріч проблем вистачає. Якщо з моторами команди за посередництвом виробників більш-менш розібралися й поступово доводять усе до ладу, то над гальмами роботи вистачатиме (особливо сьогодні під час практик, коли траса ще брудна, а «держака» немає).

З сучасними електронними задніми гальмами спільну мову знайшли не всі пілоти, тож на трасі, яка є вкрай вимогливою саме до ювелірної точності при гальмуванні, можна очікувати чимало інцидентів – знову ж таки насамперед під час практик, коли пілоти експериментуватимуть та шукатимуть оптимальні для себе точки гальмування. Крім того система охолодження на коротких прямих просто не встигає охолодити гальма, тож командам доводиться приділяти їй особливу увагу.
 
 
Ще однією традиційною для Монреаля проблемою є перегрів, а як наслідок - і гранулювання задніх шин, що дуже швидко зношуються під час безкінечних розгонів і гальмувань на канадській трасі. При цьому Pirelli привезла таку саму пару комплектів, що ми бачили у Монако – Soft і SuperSoft. Зрозуміло, що тут обійтися одним піт-стопом більшості пілотів просто не вдасться, тож шинна стратегія в Монреалі обіцяє бути значно більш різноманітною. Керівник Pirelli Motorsport Пол Хембрі у своїх коментарях був обережним стосовно стратегії на гонку та загальною оцінкою вибору гуми: «Навантаження на шини в Канаді буде більшим, ніж у Монако – це пов’язано з більшими швидкостями, та гума повинна забезпечити високий рівень зчеплення з асфальтом, що є украй важливим на цій трасі.

Стан асфальту протягом уїк-енду сильно змінюється: спочатку машини будуть ковзати, адже це пов’язано зі зменшенням притискної сили цього сезону – це відіб’ється і на зношуванні покришок, проте ми упевнені, що зможемо контролювати зношування й деградацію гуми навіть з двома найбільш м’якими сумішами. Гонка в Канаді часто буває непередбачуваною, а стратегія може мати вирішальне значення, великим є ризик виїзду машини безпеки, тож оптимальна стратегія, враховуючи незвичайні обставини, здатна зіграти ключову роль в успіху, і гонка в Канаді – відмінний приклад цього».
 
Окрему думку в Канаді практично завжди має погода, причому на її примхи не зважати просто неможливо. Хоч прогноз і обіцяє дощ у п’ятницю та сухі суботу-неділю за цілком комфортної температури повітря в межах +24-28 0С, проте для острову Нотр-Дам прогнози можуть помінятися ще безліч разів, особливо це стосується опадів.
 
Якщо повертатися до боротьби за титул й оцінювати шанси Росберга і Хемілтона на перемогу, то однозначним фаворитом у цій парі є британець, який тричі тріумфував на канадському кільці (серед чинних пілотів однією перемогою можуть похизуватися Алонсо, Баттон, Ряйкконен і Феттель). У той час як для Росберга найкращим результатом залишається скромне 5-те місце на фініші минулорічної гонки, тож якщо німець зможе перемогти свого напарника - це буде дійсно сюрприз і дуже неприємний для Льюіса. Іншими словами – нам варто підготуватися до того, що на чолі особистого заліку знову відбудеться зміна лідера.

 
В майбутній перемозі британця упевнені також і букмекери, які пропонують наступні коефіцієнти: на переможця кваліфікації – Хемілтон – 1,40; Росберг – 3,00; Ріккардо та Феттель – по 21,00; Алонсо – на межі фантастики – 51,00. На переможця гонки різниця майже не відчутна: Хемілтон – 1,50; Росберг – 3,00; Ріккардо та Феттель – по 21,00; Алонсо – вже краще – 34,00.
 
Безумовно, одну з найголовніших інтриг уїк-енду обіцяють влаштувати мотористи Renault, які стверджують, що змогли вирішити свої проблеми з надійністю двигунів (в тому числі й тими, що сталися в Монако) і вже у Монреалі має завершитися процес модифікації. На думку фахівців з Вірі-Шатійон, це тепер дозволить їх клієнтам на рівних боротися з клієнтами Mercedes. Що ж, канадська траса дозволить досить добре оцінити розстановку сил серед моторобудівників, і якщо французи дійсно вийдуть на новий якісний рівень, то це з одного боку дозволить Red Bull ще трохи наблизитися до Mercedes, а з іншого – сильно вдарить по клієнтах Ferrari (звісно, якщо в Маранелло не впровадять і свої модифікації). Проте віри у те, що Феттель з Ріккардо зможуть нав’язати реальну боротьбу дуету Mercedes, немає.

 
Та паралельно із цим в Монреалі багатообіцяюче виглядає жирний натяк на ще один гучний скандал, пов’язаний саме з французькими мотористами. Мова йде про інформацію, відповідно до якої Red Bull руками Toro Rosso проводила в Австрії ще перед початком сезону секретні тести. Головною метою яких було доведення моторів до пуття після вкрай невдалих передсезонних тестів. Минулого року Mercedes за таємні шинні тести була позбавлена права на проведення молодіжних тестів влітку у Сільверстоуні… Якщо інформація підтвердиться, то дуже цікаво буде послухати панів Хорнера і особливо Марко, які минулого року багато цікавого розказували про Mercedes, FIA, м’яке покарання, дух спорту та повагу до правил.
 
Як би там не склалося за лаштунками Великого цирку, та канадський уїк-енд завжди був одним із найцікавіших в сезоні, а гонка традиційно відноситься до категорії «must see». Тож недільного вечора видовище забезпечено!
 



В’ячеслав КОБРЖИЦЬКИЙ, Sport.ua

Гран-прі Канади, Монреаль, автодром імені Жиля Вільньова 6-8 червня, п’ятниця – неділя

Довжина кола

Кіл в гонці

Дистанція

Найшвидше коло в сучасній конфігурації:

4,361 км

70

305,270 км

кваліфікація: 1'12.275 (2004, Ральф Шумахер)

гонка: 1'13.622 (2004, Рубенс Баррікелло)

Перша практика 17:00* – п’ятниця 6 червня

Друга практика 21:00 – п’ятниця 6 червня

Третя практика 17:00 – субота 7 червня

Кваліфікація 20:00 – субота 7 червня

Гонка 21:00 – неділя 8 червня (трансляція на каналі МЕГА з 20:45)

(* – Час київський)

 

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

ХОБЛЕНКО: «С Динамо можно играть. Черноморец часто отбирал у них очки»
Футбол | 22 ноября 2024, 06:41 2
ХОБЛЕНКО: «С Динамо можно играть. Черноморец часто отбирал у них очки»

Нападающий Черноморца прокомментировал предстоящий матч УПЛ

«Забивает за сборную, но в клубе...» СМИ раскритиковало лидера Украины
Футбол | 21 ноября 2024, 10:20 8
«Забивает за сборную, но в клубе...» СМИ раскритиковало лидера Украины

Роман Яремчук пока не впечатляет журналистов своей игрой за «Олимпиакос»

Комментарии 5
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
kiruxa_y
Сегодня, 7 июня, не выходя из комы в больнице Гренобля, не приходя в сознание, умер легендарный гонщик Формулы 1 Михаэль Шумахер в возрасте 45 лет. /
.. кто знает насколько правдива эта информация ???? ...
Чудо Творожок
Наконец быстрейший гонщик заслужено станет чемпионом! Хэм чемпион!