Поддержать украинских военных и людей, пострадавших из-за войны

Украина. Премьер лига
|
7444
49

Ильичевец и Металлист сыграют 9 апреля, а не 20 мая

Відповідь ПРЕМ'ЄР-ЛІГИ на лист ФФУ від 21.03.2009 р.

Ильичевец и Металлист сыграют 9 апреля, а не 20 мая

Президенту Федерації футболу України
Суркісу Г.М.

Шановний Григорію Михайловичу!

Дозвольте висловити Вам свою повагу та засвідчити, що ОПФКУ «Прем’єр-ліга» високо цінує партнерські стосунки, що склалися між нашими організаціями, та допомогу Федерації футболу України у питаннях розбудови Прем’єр-ліги. Запевняємо, що у своїй діяльності ми керуємося винятково інтересами українського футболу, чиїми щирими вболівальниками є.

I. Ми самі занепокоєні ситуацією, що склалася із матчем 21-го туру Чемпіонату України «Іллічівець» − «Металіст». Погоджуємося, переноси не прикрашають наш Чемпіонат. Але Дирекція ПЛ, переконаний, прийняла єдине вірне на той момент рішення.

Непередбачувані погодні умови завжди вносили свої корективи у підготовку полів для футбольних матчів. Особливо гостро ці питання постають навесні, коли поновлюється Чемпіонат. Прем’єр-ліга докладає максимальних зусиль для організації та проведення матчів Чемпіонату на найвищому рівні і високо цінує те, що Федерація футболу України надала нам відповідні повноваження.

Ми стоїмо на сторожі регламентно-правових норм і вимог ФФУ, ФІФА та УЄФА, засуджуємо порушення Регламенту змагань та контролюємо дотримання встановлених вимог усіма учасниками Прем’єр-ліги.

II. 20 березня 2009 р. у «Будинку футболу» відбулося засідання Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань ФФУ, у роботі якого також взяли участь співробітники Прем’єр-ліги. Членами Комітету були ухвалені деякі принципові рішення, а саме:

1. Вважати неможливим проведення календарного матчу Прем’єр-ліги чемпіонату України з футболу 23 березня 2009 року на стадіоні «Іллічівець» м.Маріуполь між командами «Іллічівець» та «Металіст», враховуючи той факт, що 22 березня, за добу до початку зустрічі, на цьому ж стадіоні зустрічаються збірні команди Росії та Грузії з регбі.

2. Пропонувати ФК «Іллічівець» провести календарний матч 21-го туру між командами «Іллічівець» та «Металіст» на одному із сертифікованих стадіонів, який включений до реєстру стадіонів ФФУ. ФК «Іллічівець» повідомити керівництву Прем’єр-ліги до 16:00 20 березня 2009 року про місце проведення матчу між командами «Іллічівець» та «Металіст».

3. Відповідальність за проведення покласти на Прем’єр-лігу.

Відповідно до п. 1 Постанови Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань ФФУ від 20.03.2009 р. проведення зазначеного матчу 23.03.2009 р. на стадіоні «Іллічівець» м. Маріуполь вважається неможливим; згідно п. 2 даної Постанови ФК «Іллічівець» тільки пропонується провести зазначений матч на одному із сертифікованих стадіонів, який включений до Тимчасового реєстру стадіонів ФФУ.

На виконання Постанови Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань ФФУ від 20.03.2009 р. Прем’єр-ліга ознайомила із даним рішенням футбольні клуби «Іллічівець» Маріуполь та «Металіст» Харків.

Водночас ФК «Іллічівець» з об’єктивних причин не зміг знайти інший стадіон, включений до Тимчасового Реєстру ФФУ, у зв’язку з різким погіршенням погодних умов у регіоні (в тому числі значним пониженням температури навколишнього середовища та випаданням рясних опадів), а тому виступив із ініціативою перенести даний матч на іншу дату. ФК «Металіст», йдучи назустріч ФК «Іллічівець», підтримав цю пропозицію та погодився на перенесення дати проведення матчу, а саме на 20.05.2009 р.

Враховуючи перш за все рішення Комітету з питань стадіонів та безпеки проведення змагань ФФУ, яким було фактично унеможливлено проведення матчу 23.03.2009 р., а також те, що вищевказані футбольні клуби погодили нову дату проведення матчу 21-го туру Чемпіонату України, Дирекція Прем’єр-ліги для збереження цілісності змагань, керуючись п. 13 ст. 12 Регламенту змагань ПЛ, перенесла зазначений матч на 20.05.2009 р. При цьому, приймаючи дане рішення, Дирекція ПЛ в жодному разі не посилалася на форс-мажор та не порушувала принципів Чесної гри.

ІІІ. У зв’язку з наведеним вище та на виконання рекомендацій ФФУ, викладених у листі №713 від 21.03.2009 р., Прем’єр-ліга звернулась до футбольних клубів «Іллічівець» та «Металіст» з інформацією щодо необхідності проведення матчу 21-го туру 23.03.2009 р.

Однак футбольні клуби «Іллічівець» та «Металіст» на підставі Постанови Дирекції ПЛ від 20.03.2009 р. надали основним та молодіжним складам команд додаткові короткострокові відпустки (зокрема, легіонери скористались можливістю поїхати до себе на батьківщину), на підтвердження чого Прем’єр-ліга отримала від ФК «Металіст» офіційний лист та наказ по клубу, а ФК «Іллічівець» в особі віце-президента Разумного П.К. під час усної бесіди у телефонному режимі повідомив ідентичну інформацію та гарантував надання відповідних документів 23.03.2009 р. Крім цього, футбольними клубами були відмінені всі заходи, пов’язані з організацією матчу. Зокрема, ФК «Металіст» анулював бронювання готелю та квитків для виїзду команди на матч.

Враховуючи ці обставини та на виконання рекомендацій ФФУ, викладених у листі №713 від 21.03.2009 р., а також з огляду на те, що УЄФА не рекомендує національним асоціаціям призначати матчі чемпіонатів на дату проведення фіналу розіграшу Кубка УЄФА та Ліги Чемпіонів, клубами було запропоновано провести даний матч 09.04.2009 р.

Відтак, Дирекція ПЛ постановила призначити датою проведення матчу 21-го туру Чемпіонату України «Іллічівець» − «Металіст» 09.04.2009 р. Час початку матчу буде визначено додатково. Щодо матчу 21-го туру першості молодіжних складів команд ПЛ «Іллічівець» − «Металіст», то він буде проведений 08.04.2009 р.

Прем’єр-ліга підтверджує та гарантує повне і беззастережне дотримання і виконання встановлених регламентно-правових норм.

З повагою, Генеральний директор ПРЕМ'ЄР-ЛІГИ Максим Бондарев

Sport.ua

Источник Sport.ua
Оцените материал
(1)
Сообщить об ошибке

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите

Настроить ленту
Настройте свою личную ленту новостей

ВАС ЗАИНТЕРЕСУЕТ

Итальянский топ-клуб может летом подписать Довбика
Футбол | 24 апреля 2024, 14:37 6
Итальянский топ-клуб может летом подписать Довбика

Форвард «Жироны» может продолжить карьеру в «Наполи»

Миколенко травмировался в матче с Ливерпулем. Виталия заменили в перерыве
Футбол | 24 апреля 2024, 23:15 3
Миколенко травмировался в матче с Ливерпулем. Виталия заменили в перерыве

Украинский защитник сумел доиграть первый тайм за Эвертон, но на 2-й так и не вышел...

Комментарии 41
Введите комментарий
Вы не авторизованы
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Bav_Kharkiv
Гость | 2009-03-23 17:52:04
Ну и регбийный матч тоже Металлист устроил! Как хитро задумано!!!!
--- мы не умеем играть в таком темпе, выкладываясь в каждом матче, но не хотим и очки терять с мариуполем
ИМХО, Металлисту возможно даже проще было бы сыграть сегодня и получить отпуск после этого матча, чем играть 9-го - через 4 дня после игры с Днепром (если бы сыграли сегодня это было бы тоже через 4 дня после матча с ДК) и за 3 дня перед игрой с Карпатами (если бы сыграли сегодня, то через 3 дня не было бы никакой игры). Где выгода???? Ну разве что погода будет 9-го полцчше. Но и это не факт.
armanych
По поводу переноса матча "Арсенал-Таврия" Суркис ничего не говорил? Не возмущался, нет? Странно... ведь там даже неизвестно, ГДЕ будет проходить этот матч - и такое олимпийское спокойствие...
knock_Kyiv
Bav_Kharkiv | 2009-03-23 14:44:58
knock_Kyiv | 2009-03-23 14:37:05
Аргументи повторюються. Дійсно, "спор - это лучший способ утведить оппонента в его заблуждениях". Сенсу продовжувати немає, кожен висловив свою думку.
Єдине уточню: через пару місяців - мається на увазі, результати чемпіонату, а не окремого матчу.
Bav_Kharkiv
Только что прочитал на соседней ветке.
---- «Ильичевец» обратился в премьер-лигу и к «Металлисту» с предупреждением, что после поединка регбистов службы стадиона не успеют за сутки подготовить поле к футбольному матчу элитного дивизиона. Последовать рекомендации лиги подыскать альтернативный стадион среди прошедших лицензирование «Ильичевец» вроде как не успевал. Приняв во внимание аргументы мариупольцев и согласие харьковчан играть в другие сроки, руководство премьер-лиги не стало возражать против проведения матча в предложенный клубами же день - 20 мая.
Кто-то еще будет утверждать, что перенос инициировал Металлист?????? Хотя, наверное, найдутся те, кто свято верит в то, что Металл все хитро подстроил! Даже устроил российско-грузинскую войну, чтобы иметь повод провести регбийный матч в Мариуполе)))))))
Bav_Kharkiv
knock_Kyiv | 2009-03-23 14:37:05
А что в твоем понимании было бы справедливым. Объявить игрокам вчера, что матч состоится сегодня? ПЛ приняла решение! В чем вина Металлиста?????
---- І через пару місяців усі побачать результат.
Какая пара месяцев??? Матч состоится 9.04.
Кста, а чем рассчитывался ДК за перенесение матча с тем же Ильичем на декабрь??? Тремя пропущенными мячами???? )))))))
knock_Kyiv
Bav_Kharkiv | 2009-03-23 14:16:33
knock_Kyiv | 2009-03-23 13:54:05
Вибач, не переконав.
ДК це глибоко пофіг, як ти розумієш. Написав це мабуть через абстрактне прагнення того, що було для МХ головним мотивом 19-ого - відновлення "справедливості". )
В принципі, я згоден з ARISTOK по обох пунктах. І через пару місяців усі побачать результат.
Bav_Kharkiv
knock_Kyiv | 2009-03-23 13:54:05
Мне кажется, что это личное дело каждого клуба, когда давать отпуск своим игрокам. Сейчас многие дадут маленькие отпкска ирокам не задействованным в своих сборных. Чемпионат проводит ПЛ - с ней было согласовано. В чем проблема?
---І не треба прикидатись наївними. Якщо МХ і "Іллічівець" узгодили (цікаво, за яку суму, чи МХ очками розрахується?), то формально ініціатива повинна виходити від маріупольців.
Инициировал перенос Ильич - я об этом уже 100 раз писал. А почему Металл должен рассчитываться с какой-то командой за то, что эта команда не подготовила поле. Металл мог бы настаивать на техническом поражении или переносе в другой город, но не стал этого делать. Почему-то многие считают, что перенос наруку Металлу, а как по мне, то лучше было бы сыграть сейчас, чем 9-го между 2-мя сложными играми с Днепром и Карпатами.
knock_Kyiv
Bav_Kharkiv | 2009-03-22 23:22:02

"Не понравилось то, что Суркис обязал ПЛ провести матч, зная, что команды в отпуске".
--------------------
А вам не здається, що це трохи "по-дебільному": йде чемпіонат, є календар, всі грають, а вони... у відпустці? Це для книги рекордів таке ноу-хау. )
І не треба прикидатись наївними. Якщо МХ і "Іллічівець" узгодили (цікаво, за яку суму, чи МХ очками розрахується?), то формально ініціатива повинна виходити від маріупольців.
Bav_Kharkiv
Кста, кто-то знает, как сыграли в регби Россия с Грузией?
Vermillion
вот вы и сейчас этого человека пиарите, не советую заходить на его сайт. Он же за ваш счет себе хосты набивает. У него и так их всего 1 тысяча в день, потому что гавно, а без этих скандалов и того бы не было.
fairplay
Я кстати не понял, а что там fairplay делает в этой статье?
--------------
Вот из-за тебя пришлось полезть в это гавно.. Ничего не делаю, нет меня там ))))).
nikola_piterskiy
То fairplay, ты умный человек. Я вообще устал уже от этих полемик. Год назад тут днепряне, когда Днепр сдулся, разгалгольствовали об плохом дяде Суркисе, теперь фаны Металиста начали. Я больше в эти полемиках учавствовать не буду. А об нашах футбольных клубах и их силе поговрим осенью, когда они попадут или не попадут в основные части Лиги чемпионов и Лиги Европы. А то как бы из нашей полемики не получился большой фук в виде Туна или Беллинцоны. И это касается и Динамо, и Шахтёра, и Металлиста.
Всем привет.
webster94
Кто то варит деньги на регби без Суркиса. Вот и вся проблема
Jack_JR
ааа, нашло)))
Jack_JR
Hell_s | 2009-03-22 23:57:58
http:// wek.com.ua /article/2594/
......................................
а чо там, а то не находит что-то(((
stas_stuttgart
Hell_s | 2009-03-22 23:57:58
В мире много больных людей и они кучкуются по интересам. Чем меньше гавно трогать тем меньше оно воняет. Некоторым нравиться "нюхать" такие репортажи, а нормальные люди на этих писак обращать внимание не должны. Может их в детстве обижали, может девочки на них смотреть не хотели, взять пистолет и пересрелять пол школы, а потом застрелиться у них смелости не хватило... А теперь они пытаются своими статейками кого-нибудь задеть и хоть как-то потешить свое больное самолюбие, а заодно и денег заработать, кто-то ж это оплачивает. Так что если на них не сильно обращать внимание, они со временем сами захлебнуться в своем дерьме.
Не читайте всякую чепуху(особенно перед едой и перед сном),а если уже прочитали, то постарайтесь побыстре выбросить ее из головы.
Bav_Kharkiv
Hell_s | 2009-03-22 23:57:58
Прочитал!!! Блядь, болею за Киев более 20 лет, но после таких статей на душе очень хреново. Киевляне, сходите по ссылке, которую дал Hell_s. Что вы на это скажите????
Hell_s
http:// wek.com.ua /article/2594/
случайно наткнулся))) это чтоб понять какое гавно издание наш век и какие уебни для него пишут)
а по теме.. трахают календарь как хотят
Bav_Kharkiv
Команды получили ОФИЦИАЛЬНОЕ СОГЛАСИЕ ПЛ на перенос. Кстати, именно ПЛ проводит нынешний чемп, поэтому персональное согласие Суркиса не спрашивали. Команды получив согласие ПЛ дали игрокам пару дней отдыха - имеют полное право, а сегодня Суркис говорит, что нужно играть завтра. Это нормально????? Если бы ПЛ отказало Мариуполю в переносе, то не было бы никаких проблем - матч бы состоялся (я еще раз повторяю ПЕРЕНОС СОСТОЯЛСЯ НЕ ПО ИНИЦИАТИВЕ МЕТАЛЛИСТА), но за день до матча требовать отменить решение ПЛ...
Представь себе, что ты отпрашиваешься на пару дней у своего начальника, который тебя отпускает хотя и не обязан. Ты решил кудато свалить: купил билеты, подстроил под себя планы своей семьи, сделал какие-то приготовления и когда ты уже садишься в поезд тебе звонит ДРУГОЙ твой начальник и говорит: "Ничего не знаю, чтобы через 10 минут был на работе!" Как ты отреагируешь и что ты скажешь об этом начальнике?????? Вот примерно к этому и сводятся претензии к Суркису!
fairplay
К nikola_piterskiy | 2009-03-22 23:12:31
Щойно із Футбольного уікенду. Показали поле в Маріуполі, воно готове до завтрашньої гри. Ленисов сказав, що і ПЛ і ФФУ ведуть якісь незрозумілі ігри.
------------
Полезь на соседнюю ветку на эту тему, где гость копипастил слова Стороженко о том, что мол эта долбаная Премьер-Лига нахрена она вообще нужна. Вот что Денисов имел в виду. Бардак цинично используется в целях борьбы между собой, а не для того, чтобы навести порядок. Вот что мне лично не нравится, а не сам перенос или его отмена.
nikola_piterskiy | 2009-03-22 23:23:29
що ж ви мовчите про висмоктаний з пальця пенальті у ваші ворота та про не зарахования чистий гол у ворота Шахти тиждень тому.
------------
Пенальти на Адриано в наши ворота был. Сидел и видел с противоположного ракурса, где было видно совсем не так как на трансляции. Это же видели живьём до 50% зрителей, от соседей я возмущений не слышал. Наш гол не засчитан неправильно. По обоим поводам тогда же высказался.