Цуренко обыграла россиянку и пробилась в основной раунд Australian Open

Украинка пробилась в основную сетку турнира

Цуренко обыграла россиянку и пробилась в основной раунд Australian Open
© Getty Images/Global Images Ukraine. Леся Цуренко

32-летняя украинская теннисистка Леся Цуренко (№120 WTA) стала победительницей квалификации Открытого чемпионата Австралии. В финале отбора украинка обыграла Элину Аванесян из России (№214 WTA).

Цуренко одолела соперницу в двух сетах и забронировала себе участие в основном этапе Australian Open.

Australian Open. Финал квалификации
Леся Цуренко – Элина Аванесян – 6:4, 6:0

Напомним, что кроме Цуренко в основной сетке Australian Open выступят четверо украинок.

Источник — Sport.ua

(87 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    Андрій Бабущак
    Андрій Бабущак, 14.01.2022 09:23
    +24
    Ха. Не все так погано. Зробила сюрприз Леся.
    сергей богданов
    сергей богданов, 14.01.2022 09:27
    +16
    Умничка
    NM16071
    online
    NM16071, 14.01.2022 10:54
    +12
    Леся молодець. Надіюся, що вона поправила серйозно здоров'я. Тоді ще можемо побачити її гарні матчі. Леся взагалі показує гарний теніс, лише постійні травми не давали їй можливість досягнути високих результатів.
    vittroy
    vittroy, 14.01.2022 09:48
    +10
    Молодчинка.....так тримати...уже хоч якісь грошики та заробила👍👍👍💪💪💪
    kollekciy
    kollekciy, 14.01.2022 12:46
    +8
    Перемога Лесі, доводить дуже поганий ігровий стан Каті Козлової.
    А, Барті потрібно тримати концентрацію з початку гри, бо Леся на АО 2020 її ледь не провчила за економію сили на початкових іграх.
    vital
    vital, 14.01.2022 10:28
    +8
    Цитата "Нагадаємо, що окрім Цуренко в основній сітці Australian Open виступлять троє українок"._________________________________________
    Світоліна, Ястремська, Костюк, Калініна, наче більше. Чи Еля таки змінила громадянство?
    8number
    8number, 14.01.2022 13:07
    +7
    Молодець , Лесю ! С дитинства за тебе вболіваю. Тільки вперед !
    Raleo
    Raleo, 14.01.2022 12:34
    +7
    Stanislav Matusevych, 14.01.2022 11:59
    Спочатку написав, а потім жеребкування побачив. Не вдасться. Шкода.
    Я вірю, що Леся буде грати на перемогу - вона боєць і думаю, що Барті не повезло з жеребкуванням. Не кажи ГОП поки не перескочив.
    Spectra
    online
    Spectra, 14.01.2022 11:56 (изменен)
    +4
    Не повезло Ешли с жеребьёвкой
    Stanislav Matusevych
    Stanislav Matusevych, 14.01.2022 11:59
    +2
    Stanislav Matusevych, 14.01.2022 11:58
    Молодець Леся, хоч сітка квалу була явно прихильною до неї. Чи вдасться хоч одне коло основи пройти?
    Спочатку написав, а потім жеребкування побачив. Не вдасться. Шкода.
    Stanislav Matusevych
    Stanislav Matusevych, 14.01.2022 11:58
    +1
    Молодець Леся, хоч сітка квалу була явно прихильною до неї. Чи вдасться хоч одне коло основи пройти?
    Диванний Експерт
    Диванний Експерт, 14.01.2022 10:35
    -3
    Тепер її не запросять на « Кубік крембля».Та як вона посміла😡
    WSAD4
    WSAD4, 14.01.2022 13:38
    -5
    Не обзивайте її Лесею, вона Алєся (як на кубку кремля) як Усик - через АААААААА!!
    WSAD4
    WSAD4, 14.01.2022 13:33
    -6
    Dоговорилась со своей поdружкой по "кубку кремля" !!!