Свитолина снялась с турнира в Остраве

Украинка внесла изменения в свой календарь

Свитолина снялась с турнира в Остраве
© Getty Images/Global Images Ukraine. Элина Свитолина

Первая ракетка Украины Элина Свитолина приняла решение сняться с турнира WTA 500 в чешской Остраве. Он должен был стартовать 20 сентября.

В прошлом сезоне Свитолина принимала участие в турнире в Остраве. Во втором раунде украинка проиграла Марии Саккари.

Вчера сообщалось о том, что Свитолина заявилась на турнир в Чикаго.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Большой теннис Украины

(62 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    Primovocatus
    Primovocatus, 11.09.2021 09:32
    0
    Решила посмотреть финал СШ отрытый.)
    Stelios Komnin
    Stelios Komnin, 11.09.2021 09:23
    0
    yira, 10.09.2021 19:36
    Хм... Тут до Підсумкового, до кінця сезону, залишилось тільки 4 великих турніри: 2 в вересні — 500 Острава(20 вересня) і 500 Чикаго(27 вересня), і 2 в жовтні — 1000 Індіана-Веллс(6 жовтня) і 500 Москва-Кк (18 жовтня).
    Еліна в Гонці зараз 13-та (якщо Фернандес виграє титул, Еліна стане 14-ою, а сама Фернандес 9-ою).
    Еліна на Підсумковий кваліфікуватися збирається чи гайда в відпустку, "медовий місяць", ну його той Підсумковий???
    Есть еще турниры 250. Плюс наверняка Осака откажется. Там до 8 места не так далеко.
    vital
    vital, 11.09.2021 00:43
    0
    KirTheKing, 10.09.2021 23:52
    на сайте WTA в календаре Итогового нет..
    Підсумковий по договору на 5 років в Азії. В Азії хіба є турніри? Якщо немає в календарі, то й Підсумкового мабуть не буде. Не чув про зміну місця проведення Підсумкового.
    KirTheKing
    KirTheKing, 10.09.2021 23:52
    0
    на сайте WTA в календаре Итогового нет..
    Stanislav Matusevych
    Stanislav Matusevych, 10.09.2021 23:20
    0
    yira, 10.09.2021 19:36
    Хм... Тут до Підсумкового, до кінця сезону, залишилось тільки 4 великих турніри: 2 в вересні — 500 Острава(20 вересня) і 500 Чикаго(27 вересня), і 2 в жовтні — 1000 Індіана-Веллс(6 жовтня) і 500 Москва-Кк (18 жовтня).
    Еліна в Гонці зараз 13-та (якщо Фернандес виграє титул, Еліна стане 14-ою, а сама Фернандес 9-ою).
    Еліна на Підсумковий кваліфікуватися збирається чи гайда в відпустку, "медовий місяць", ну його той Підсумковий???
    Я не знаю, що собі міркує Еліна, але вдало зіграти два поспіль турніри, один з яких у Чехії, а другий у США, точно неможливо. А ще й І-В відразу після Чикаго. Тому все логічно. Більшість топів залишаються в Америці.
    yira
    yira, 10.09.2021 19:36
    -4
    Хм... Тут до Підсумкового, до кінця сезону, залишилось тільки 4 великих турніри: 2 в вересні — 500 Острава(20 вересня) і 500 Чикаго(27 вересня), і 2 в жовтні — 1000 Індіана-Веллс(6 жовтня) і 500 Москва-Кк (18 жовтня).
    Еліна в Гонці зараз 13-та (якщо Фернандес виграє титул, Еліна стане 14-ою, а сама Фернандес 9-ою).
    Еліна на Підсумковий кваліфікуватися збирається чи гайда в відпустку, "медовий місяць", ну його той Підсумковий???