Пять заступов. Бех-Романчук показала пятый результат на Олимпиаде

Украинская спортсменка не смогла завоевать медаль

Пять заступов. Бех-Романчук показала пятый результат на Олимпиаде
© Getty Images/Global Images Ukraine

На Олимпийских играх в Токио состоялся финал соревнований по прыжкам в длину среди женщин. 

Украинка Марина Бех-Романчук показала результат 6.88 метра и заняла пятое место. Отметим, что по ходу финала, Бех-Романчук удался только один прыжок из шести, в остальных пяти спортсменка совершила заступ. 

В итоге украинка завершила выступления на Олимпиаде без награды.

А олимпийской чемпионкой стала Малаика Михамбо (7.00 м), второе место у Бриттни Риз (6.97), бронзу завоевала Есе Бруме (6.97).

Смотрите: Анонс Олимпиады на 3 августа. Когда и в каких видах выступят украинцы?

Источник — Sport.ua

(60 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    Vlad Veniamin
    Vlad Veniamin, 03.08.2021 16:46
    -2
    По поведінці вона мені дуже нагадує Ястремську - у обох все на межі "пан або пропав" і частіше всього трапляєтьчя пропав .
    samird
    online
    samird, 03.08.2021 15:12
    +2
    an52, 03.08.2021 10:52
    Який у вашому місті стан доріг? Ви ж самостійно дороги ремонтуєте? А що з постачанням гарячої води? Ви ж не критикуєте комунальні служби а самі опікуєтеся станом тепломереж? І кожен автобус у місті самостійно водити?
    Представьте себе, любезнейший, но в своём дворе я два года назад дорогу сделал сам и за свой счет. Из восьмиста живущих приняли учатие 7 человек. Остальные рассказывали, что пусть город/ЖЭК/автодор/водоканал/СНБО делают. Теперь все ездят. Мне не жалко. Но причем здесь это? Какие автобусы? Человек, который явно не имеет представления (иначе бы так не делал), что такое большой спорт (сколько люди сил, здоровья, нервов положили на алтарь), позволяет себе голословно гавнить спортсменов (он это на всех ветках делает). Не конструктивно критиковать, а гавнить. Я его хвалить должен?
    fedd1979
    online
    fedd1979, 03.08.2021 13:47
    -1
    Давно вважаю, що в легкій атлетиці заступи давно слід відмінити як явище, благо технології дозволяють робити електронний вимір. Все ж таки від такої випадковості не має залежати доля спортсменів в ХХІ столітті
    Леха Аксютенко
    Леха Аксютенко, 03.08.2021 13:40
    +3
    avtv5555, 03.08.2021 12:01
    Какие истерики. Человек за 2 олимпиады совершил аж 1 удачную попытку из 9. Просто пиз..ц, полная безответственность, просто дама приехала покрасоваться с рюкзачком.
    Прыгать на грани фола по другому у нее шансов не было. Так бывает.
    avtv5555
    online
    avtv5555, 03.08.2021 12:01
    -4
    mayakovskiy1, 03.08.2021 10:53
    К чему вообще истерика? Соперницы прыгнули выше чем ее личный рекорд. Здесь вообще были призрачные шансы на медаль
    Какие истерики. Человек за 2 олимпиады совершил аж 1 удачную попытку из 9. Просто пиз..ц, полная безответственность, просто дама приехала покрасоваться с рюкзачком.
    mayakovskiy1
    online
    mayakovskiy1, 03.08.2021 10:53
    +2
    К чему вообще истерика? Соперницы прыгнули выше чем ее личный рекорд. Здесь вообще были призрачные шансы на медаль
    an52
    online
    an52, 03.08.2021 10:52
    0
    samird, 03.08.2021 10:38
    Скажи ка, сынок, а что тебе помешало поехать на Олимпиаду и взять медаль? Устал?
    Який у вашому місті стан доріг? Ви ж самостійно дороги ремонтуєте? А що з постачанням гарячої води? Ви ж не критикуєте комунальні служби а самі опікуєтеся станом тепломереж? І кожен автобус у місті самостійно водити?
    samird
    online
    samird, 03.08.2021 10:38
    -2
    Maksim Dimitrov, 03.08.2021 06:24
    Интервью давала. Что ей мешало?
    Скажи ка, сынок, а что тебе помешало поехать на Олимпиаду и взять медаль? Устал?
    NeRoN69
    NeRoN69, 03.08.2021 10:02
    0
    Слишком эмоционально болела за Михаила, тогда закралось подозрение, что перегорит.
    Главное - участие
    Главное - участие, 03.08.2021 09:30
    -1
    firstromario, 03.08.2021 07:52
    один з кращих результатів за кар'єру. що ти мелеш?
    Америка уже спит. При чём тут её личные результаты, когда уже её через голову перепрыгивают?
    NM16071
    NM16071, 03.08.2021 09:25
    -1
    Здавалось би що таке 13 см. А то така відстань до золота.
    Andrian Harandzha
    Andrian Harandzha, 03.08.2021 09:16
    +6
    6, 93 - її персональний рекорд, що не достатньо для медалі, тому ризикувала. На жаль, поки, рекорд не покращила. Але я б не назвав це провалом, просто потрібно розвиватись!
    Nikola Tesla
    Nikola Tesla, 03.08.2021 09:13
    +1
    Зато в Инстаграмме какая я крутая соска! ( Одни новости , показала фото с отдыха, показала раскошное тело в бикини на пляже ,в бассейне)))) а как до дела ? Так все 5 заступов!!!! Делом нужно заниматься а не чепухой! Вот и результат !
    Konstantin Krichun
    Konstantin Krichun, 03.08.2021 09:10
    -1
    Олег Судак, 03.08.2021 07:08
    Виступила на своєму рівні. І вище голови не стрибнула і не провалилася.
    5 заступів це її рівень?
    Олег Мандрівник
    Олег Мандрівник, 03.08.2021 09:03
    +6
    Щось пороблено
    Один в чужую мишень стреляет, тут 5 заступов из 6 попыток
    vitaha33
    vitaha33, 03.08.2021 08:42
    +1
    alefteev77, 03.08.2021 08:01
    Деха якраз ризикувала, тобто її тренери. Зразу стояла штанга 130, вони підняли до 131, щоб обійти суперниць. Там саме ризик і завдав школи. Аби почати з 128, то вона би увійшла у поштовх.
    -
    Тому з Дехою був ризик і великий. В неї максималка в поштовху 135. А почали з 131. Це великий ризик.
    131 нічого не давав, і коли залишилась остання спроба, був варіант взяти ті самі 131 і бути 5-ю, чи ризикнути на 133 і взяти медаль... Тим більше що 135 вона брала і цього року. Варіант лише 1 - вона була погано готова, або окліматизація, бо вигляд у неї був кепський. Але суть в тому, що не спробували...
    alefteev77
    alefteev77, 03.08.2021 08:01
    +2
    vitaha33, 03.08.2021 06:46
    В неї рекорд 6,93, якого на більшості змагань хватає для 1 місця. Але не на олімпіаді. Їй треба було ризикувати, адже після 1 спроби було зрозуміло, що медаль лише якщо по'є персонал бест. Ризикувала і правильно робила, а то було б як з Конотоп чи Дехою, що навіть і не спробували
    Деха якраз ризикувала, тобто її тренери. Зразу стояла штанга 130, вони підняли до 131, щоб обійти суперниць. Там саме ризик і завдав школи. Аби почати з 128, то вона би увійшла у поштовх.
    -
    Тому з Дехою був ризик і великий. В неї максималка в поштовху 135. А почали з 131. Це великий ризик.
    alefteev77
    alefteev77, 03.08.2021 07:55
    +3
    tima fialko, 03.08.2021 07:53
    Фактично все було по справедливості-розподіл місць точно відповідає силі спортсменок.Марині для перемог на рівні світу,треба опанувати семиметролву позначку,інакше буде тупцювання на місті. І треба це робити швидко,поки молода.А за Токіо подяка-видно що боролася з усіх сил,самовіддано,відціля і заступи.За перемогою в Париж!
    Дуже класні змагання були в цьому виді. Інтрига трималась до останньої спроби. І дівчина з Малі, яка виступає за Німеччину виграла з стрибком на 7.00. Це було круто.
    -
    Найбільше шкода сербку, бо в неї 4-е місце, а вона в кваліфікації стрибала на 7.00 і вона могла повторити. От кому зараз боляче.
    -
    А Бех-Романчук 5-а - це хороший результат враховуючи силу суперниць.
    Score Pion
    Score Pion, 03.08.2021 07:54
    -1
    alefteev77, 03.08.2021 07:52
    Треба перемагати так, щоб судді були до лампочки. Або заходити в керівництво світових федерацій. Іншого шляху нема. Або перемагати з очевидністю, або самим ставати керівниками, щоб чесно судили.
    Хто президент аіба
    Орк
    Саме прикре що засудять і нічого їм за це не буде((
    alefteev77
    alefteev77, 03.08.2021 07:53
    0
    Главное - участие, 03.08.2021 07:51
    Старая уже и слишком много нервничала за мужа. Выдохлась...
    Та нормальна вона, просто треба було стрибати за 6.90 стабільно. Показувати свій максимум. В нас є ще дівчата в стрибках в довжину?