«Такое бывает раз на миллион». Кулиш пояснил, почему попал в чужую мишень

Кулиш закончил финал 8-м

«Такое бывает раз на миллион». Кулиш пояснил, почему попал в чужую мишень
© facebook.com/olympicua

В финале Олимпиады по стрельбе 50 м с трех положений украинец Сергей Кулиш боролся за медаль, однако в одной из попыток случайно попал в чужую мишень.

Это отбросило Сергея на последнее 8-е место.

«Ошибка? Попал не в свою мишень. У меня расстегнулась пуговица, почувствовал дискомфорт. А время идет, нужно стрелять. Такое случилось. Конечно, без настроения. С судьями как раз обсудили этот момент».

«Наверное, волнение сыграло роль. Тяжело объяснить. Такое случается раз на миллион, и это случилось со мной. Тяжело что-то говорить», - сказал Кулиш.

Источник — UA:ПЕРШИЙ

(88 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    barca_messi
    barca_messi, 03.08.2021 00:06
    +2
    István István, 02.08.2021 15:15
    Я в п'ятницю йшов на роботу...бачу - на кросівках шнурки розв'язались... зав'язав і йду далі ...прийшов на роботу, відпрацював весь день і тільки пізніше зрозумів, що коли зав'язував шнурки, то трохи розвернувся і пішов не на свою фірму, а на зовсім іншу .......от хіба так я можу перевести цей звиздець на середньостатистичного працівника, а не спортсмена
    Можно попроще придумать. Завязал шнурки, иду дальше, понимая, что не себе завязал
    Сергей Иванамофф
    Сергей Иванамофф, 03.08.2021 00:01
    +5
    Это уже паралимпиада началась?
    lenares85
    lenares85, 02.08.2021 22:57
    +7
    так попал хоть тема не раскрыта
    manticora1990
    online
    manticora1990, 02.08.2021 22:21
    +1
    очень жаль что у нас такие инвалиды...
    Andres
    Andres, 02.08.2021 16:08
    +3
    Хотів мабуть непомітно супернику зіпсувати влучність стрільби по мішені
    Andres
    Andres, 02.08.2021 16:07
    +3
    István István, 02.08.2021 15:15
    Я в п'ятницю йшов на роботу...бачу - на кросівках шнурки розв'язались... зав'язав і йду далі ...прийшов на роботу, відпрацював весь день і тільки пізніше зрозумів, що коли зав'язував шнурки, то трохи розвернувся і пішов не на свою фірму, а на зовсім іншу .......от хіба так я можу перевести цей звиздець на середньостатистичного працівника, а не спортсмена
    То це ще добре , що комусь іншому шнурівки не зав’язав
    sergalis
    sergalis, 02.08.2021 15:45
    +8
    Как так можно, это же ОИ, блин люди к этому всю жизнь идут, а этот дятел ..., Нет слов. Как же много в этот раз повезли туристов в Токио. Лучше бы эти деньги вложили в перспективу.
    István István
    István István, 02.08.2021 15:15
    +15
    Я в п'ятницю йшов на роботу...бачу - на кросівках шнурки розв'язались... зав'язав і йду далі ...прийшов на роботу, відпрацював весь день і тільки пізніше зрозумів, що коли зав'язував шнурки, то трохи розвернувся і пішов не на свою фірму, а на зовсім іншу .......от хіба так я можу перевести цей звиздець на середньостатистичного працівника, а не спортсмена
    west_022
    west_022, 02.08.2021 15:00
    -2
    Комментарий свернут. Показать
    Pavel Boyarchuk, 02.08.2021 12:35
    Зараз в Україні, на сучасному етапі розвитку суспільства та Держави, в цілому, на основі аналізу та синтезу формування і використання фінансових ресурсів Держави, створюються умови для розвитку системи спортивного виховання Нації, з метою підвищення ефективності використання основних спортивних споруд, для здобуття величезної кількості золотих нагород на наступних Олімпійських іграх! (промова для Президента за результатами цієї Олімпіади)
    xerx
    xerx, 02.08.2021 14:48
    +12
    Это не олимпийская медаль, а премия Дарвина!
    Владислав Сорока
    Владислав Сорока, 02.08.2021 13:15
    +18
    Краще б вже у якогось москаля там стрельнув!..
    Shunya|Kh
    online
    Shunya|Kh, 02.08.2021 13:13
    +2
    Katya, 02.08.2021 12:15
    Шо? Який гудзик, ну це ж смішно. Чувак ти попав в ужу мішень, я не знаю як це можна виправдати.
    Ставка горіла)
    tima fialko
    tima fialko, 02.08.2021 13:04
    +2
    Trollface
    online
    Trollface, 02.08.2021 12:57
    +12
    Это тоже самое, что забить в свои ворота.
    Astra
    Astra, 02.08.2021 12:49
    +3
    Pavel Boyarchuk, 02.08.2021 12:21
    РОК мабуть радіє.
    Да всем по барабану, олимпиаду наверное только Владивосток с Хабаровском смотрит.
    Михаил Шкуренков
    Михаил Шкуренков, 02.08.2021 12:48
    +12
    Серега молодец. Стрелял хорошо. Как же ему сейчас хреновр ((((
    Henriklarsson11
    online
    Henriklarsson11, 02.08.2021 12:38
    +23
    раз на мільон, але саме у фіналі олімпіади яка буває раз на 4 роки. мда
    Pavel Boyarchuk
    Pavel Boyarchuk, 02.08.2021 12:35
    +4
    Зараз в Україні, на сучасному етапі розвитку суспільства та Держави, в цілому, на основі аналізу та синтезу формування і використання фінансових ресурсів Держави, створюються умови для розвитку системи спортивного виховання Нації, з метою підвищення ефективності використання основних спортивних споруд, для здобуття величезної кількості золотих нагород на наступних Олімпійських іграх! (промова для Президента за результатами цієї Олімпіади)
    Igor Krasnenko
    Igor Krasnenko, 02.08.2021 12:27
    +12
    Pavel Boyarchuk, 02.08.2021 12:21
    РОК мабуть радіє.
    якось пофіг на країну без флагу
    Standard
    online
    Standard, 02.08.2021 12:27
    +3
    Katya, 02.08.2021 12:15
    Шо? Який гудзик, ну це ж смішно. Чувак ти попав в ужу мішень, я не знаю як це можна виправдати.
    Смішно коли поспішаєш, вам розстебнули гудзик, і в темряві попали не в ту мішень.
    А це спорт.