СВИТОЛИНА: «Разочарована, но смогу представлять Украину в матче за бронзу»

У Элины остаются шансы на медаль Олимпиады

СВИТОЛИНА: «Разочарована, но смогу представлять Украину в матче за бронзу»
© Getty Images/Global Images Ukraine

Украинская теннисистка Элина Свитолина разочарована поражением в полуфинале Олимпиады от Маркеты Вондроушовой, однако рада шансу представлять страну в поединке за бронзу.

«Это потрясающее чувство, что я смогу представить свою страну в матче за бронзу, но сегодня я действительно разочарована. Я старалась изо всех сил, ожидала, что пройду дальше. К сожалению, есть и другие игроки, которые играют хорошо. Это чрезвычайно тяжело, и выиграть сегодня не получилось».

«Маркета играла очень хорошо, показала очень достойную игру, а я сегодня не смогла найти свой лучший теннис, и все в итоге сложилось воедино в пользу соперницы», - сказала Свитолина в интервью ITF.

В битве за бронзу соперницей стала Елена Рыбакина.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Большой теннис Украины

(36 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
Сначала:
    osso
    osso, 30.07.2021 05:44
    -1
    Бездарная безволевая спортсменка. Обиднее всего что борьбы небыло, слила матч.
    kominana
    kominana, 30.07.2021 04:01
    -1
    Віталій Возняк, 29.07.2021 22:03
    Якщо стільки запитань, то може проблема в тебе у голові, а не в Еліни? Якщо не слідкуєш за тенісом, за тенісними турнірами, за тим, як спортсменки досягають чогось у цьому виді спорту, завдяки чому стають сіяними, як підніматься чи опускаються у рейтингу WTA, навіщо тут ставити дурні запитання?
    І останнє запитання від хворої голови: коли Еліна взяла турнір Великого шолому? Мабуть, вони Аріною єдині з десятки, які не мають жодного титулу Великого шолому (юніорський не враховується)
    kominana
    kominana, 30.07.2021 03:39
    -1
    Віталій Возняк, 29.07.2021 22:03
    Якщо стільки запитань, то може проблема в тебе у голові, а не в Еліни? Якщо не слідкуєш за тенісом, за тенісними турнірами, за тим, як спортсменки досягають чогось у цьому виді спорту, завдяки чому стають сіяними, як підніматься чи опускаються у рейтингу WTA, навіщо тут ставити дурні запитання?
    Скажіть, будь- ласка, коли Еліна (як 6 ракетка світу) виносила суперників 6:3, 6:3 (хоча б так). Останнє, що згадується - перемога над 93 в рейтинзі Дої (в березні в Досі 6:2, 6:1). А на наступний день Азаренко з -6 розбила. Можливо, я помиляюся. Наведіть приклади
    kominana
    kominana, 30.07.2021 03:22
    -2
    inflicted, 29.07.2021 23:27
    Еліна виглядала втомленою. Напевно дались взнаки важкі попередні матчі, а у Маркети навпаки короткі матчі, а чвертьфінал взагалі була відмова у іспанки. В будь-якому випадку, удачі у матчі за бронзу!
    Скажіть про це (як важко) Белінді, яка в двох фіналах!
    kominana
    kominana, 30.07.2021 03:20
    -1
    Віталій Возняк, 29.07.2021 22:03
    Якщо стільки запитань, то може проблема в тебе у голові, а не в Еліни? Якщо не слідкуєш за тенісом, за тенісними турнірами, за тим, як спортсменки досягають чогось у цьому виді спорту, завдяки чому стають сіяними, як підніматься чи опускаються у рейтингу WTA, навіщо тут ставити дурні запитання?
    Згоден. Проблеми в мене в голові, коли Еліна не грає (з її талантом) так, як грає, наприклад, Халеп. На корті помирає, має травми, але бореться. Моя хвора голова не розуміє 5 геймів в півфіналі ОІ з 42 ракеткою світу.
    inflicted
    online
    inflicted, 29.07.2021 23:27
    +7
    Еліна виглядала втомленою. Напевно дались взнаки важкі попередні матчі, а у Маркети навпаки короткі матчі, а чвертьфінал взагалі була відмова у іспанки. В будь-якому випадку, удачі у матчі за бронзу!
    аоот оооит
    online
    аоот оооит, 29.07.2021 23:01
    -6
    Такое будто бухала всю ночь
    TimurKhAI
    online
    TimurKhAI, 29.07.2021 22:34
    +6
    manticora1990, 29.07.2021 22:15
    Не обыгрывать ноунеймов не братьзолото.. что тут говорить?((
    Это Маркета, что ли, доходившая не так давно до финала одного из турниров ТБШ – ноунейм!?
    Закусывать надо
    manticora1990
    online
    manticora1990, 29.07.2021 22:15
    -3
    Не обыгрывать ноунеймов не братьзолото.. что тут говорить?((
    Віталій Возняк
    Віталій Возняк, 29.07.2021 22:03
    +4
    kominana, 29.07.2021 21:18
    Мені подобаються мінуси до кометарів. Коли 6 сіяна "на соплях" виграє у 58 та 51 ми вважаємо це перемогою. Програш 42 - це "не змогла знайти всій кращий теніс". Єдине сподівання на золото - це Еліна. І так бездарно цей шанс злити. Чому людина з Бермудів (у тріатлоні), або математик з Австрії (велогонки) змогли, а ми дивилися на бездарні 1:6?
    Якщо стільки запитань, то може проблема в тебе у голові, а не в Еліни? Якщо не слідкуєш за тенісом, за тенісними турнірами, за тим, як спортсменки досягають чогось у цьому виді спорту, завдяки чому стають сіяними, як підніматься чи опускаються у рейтингу WTA, навіщо тут ставити дурні запитання?
    MARMUR
    MARMUR, 29.07.2021 21:50
    -9
    Комментарий свернут. Показать
    Нахер ты там нужна ,сосалка черножжжжопая!!!
    kominana
    kominana, 29.07.2021 21:18
    -3
    Мені подобаються мінуси до кометарів. Коли 6 сіяна "на соплях" виграє у 58 та 51 ми вважаємо це перемогою. Програш 42 - це "не змогла знайти всій кращий теніс". Єдине сподівання на золото - це Еліна. І так бездарно цей шанс злити. Чому людина з Бермудів (у тріатлоні), або математик з Австрії (велогонки) змогли, а ми дивилися на бездарні 1:6?
    kominana
    kominana, 29.07.2021 21:05
    +1
    Maxcrimea10, 29.07.2021 21:00
    Папкины и мамкины комментаторы, окститесь, Элина дошла далеко и играла хорошо, проявляла силу воли; сегодня не получилось, на что могло быть много причин, о которых мы не знаем.. удачи в матче за бронзу, будет сложно, Рыбакина хорошую форму набрала
    Назовите игру, где она играла хорошо. Возможно я ноль в теннисе, поэтому хочу спросить: какой матч Свитолиной Вы считаете образцом на ОИ?
    Yura Юрий
    Yura Юрий, 29.07.2021 21:02
    0
    так всегда, может лидера пройти, а потом слиться непонятно кому, в этом вся натура.
    Maxcrimea10
    Maxcrimea10, 29.07.2021 21:00
    +4
    Папкины и мамкины комментаторы, окститесь, Элина дошла далеко и играла хорошо, проявляла силу воли; сегодня не получилось, на что могло быть много причин, о которых мы не знаем.. удачи в матче за бронзу, будет сложно, Рыбакина хорошую форму набрала
    Ossa8860
    Ossa8860, 29.07.2021 20:45
    0
    Слава Богу, что не зачехлила ракетку раньше. А пару раз была на грани.
    Kanarejka
    Kanarejka, 29.07.2021 20:37
    -6
    Вот ця фраза "не змогла знайти всій кращий теніс" у мене викликає лише запитання: "а для чого його губити"... Просто стандартний набір виправдосів, від себе особисто - ноль. Чесне слово, краще б промовчала. Розумію, чому Наомі не бажає після матчів спілкуватись з пресою
    inspekcha85
    online
    inspekcha85, 29.07.2021 19:42
    -8
    Недооценила ,чешка наказала за это.
    Lola
    Lola, 29.07.2021 19:41
    +3
    Єх, Еліна. В півфіналі саме тільки представляла, а не грала. Удачі в матчі за бронзу
    Володимир Семигайло
    online
    Володимир Семигайло, 29.07.2021 19:37
    +1
    Інтерв'ю ні про що.