Марио КЕМПЕС: «Месси не будет лучше Марадоны, даже если выиграет четыре ЧМ»

Легенда сборной Аргентины – о сравнениях Месси с Марадоной

Марио КЕМПЕС: «Месси не будет лучше Марадоны, даже если выиграет четыре ЧМ»
© Getty Images/Global Images Ukraine. Лионель Месси

Легенда сборной Аргентины и герой чемпионата мира-1978 Марио Кемпес считает, что победа на Копа Америка-2021 не делает Лионеля Месси более великим, чем Диего Марадона:

«Беда Месси в том, что он был тем, кто должен заменить Марадону. А Диего очень трудно затмить.

Месси не будет лучше Марадоны. Он не добьется этого, даже если выиграет четыре чемпионата мира подряд. А у него до сих пор нет даже одного титула чемпиона мира».

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — ESPN

(20 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Леонід Леонідович
      Леонід Леонідович, 15.07.2021 14:21
    0
    Марадонну не тільки Мессі а і Рональду випередив по всім показникам..
    Cruijff
    online
      Cruijff, 15.07.2021 14:13
    0
    В Італії завжди були сильні конкуренти, проте свої єдині два Скудетто і Кубок УЄФА Наполі взяв з Марадоною. Так само, як і останній ЧМ Аргентина.
    При всій повазі і захопленні, Барселона - це не Наполі; завжди хорошому складу Аргентини також постійно щось заважало на ЧМ.
    kadaad .
    online
      kadaad ., 15.07.2021 11:58
    -1
    Марадона против Месси никто и ничто, клоун бегавший по полю.
    Andy_P
    online
      Andy_P, 15.07.2021 11:51
    -1
    Andy_P, 15.07.2021 11:49
    Но справедливости ради - именно он вытащил то чемпионство. Руками, ногами - но он.
    Сорри, гол рукой в ворота Англии был в 90-м, тогда они финал проиграли
    Andy_P
    online
      Andy_P, 15.07.2021 11:49
    0
    Barsa_che, 14.07.2021 23:34
    Марадона за клубы забил - 311 мячей. Месси за клуб забил уже - 672 мяча. Марадона за Сборную забил - 34 мяча. Месси за Сборную забил уже - 76 мячей. У Марадоны всего - 11 титулов. У Месси уже -38 титулов! Что тут сравнивать, это небо и земля. Если бы не засчитали тот гол, который Марадона забил Англии рукой бога, и за который Англия проклинает Марадону до сих пор, Марадону сейчас вообще никто и не вспомнил, так как у него, кроме золота чемпионата мира и кубка УЭФА с Наполи на междуародной арене ничего нет. А количество забитых мячей, такое скудное, что и обсуждать нечего.
    Но справедливости ради - именно он вытащил то чемпионство. Руками, ногами - но он.
    Barsa_che
      Barsa_che, 14.07.2021 23:34
    +2
    Марадона за клубы забил - 311 мячей. Месси за клуб забил уже - 672 мяча. Марадона за Сборную забил - 34 мяча. Месси за Сборную забил уже - 76 мячей. У Марадоны всего - 11 титулов. У Месси уже -38 титулов! Что тут сравнивать, это небо и земля. Если бы не засчитали тот гол, который Марадона забил Англии рукой бога, и за который Англия проклинает Марадону до сих пор, Марадону сейчас вообще никто и не вспомнил, так как у него, кроме золота чемпионата мира и кубка УЭФА с Наполи на междуародной арене ничего нет. А количество забитых мячей, такое скудное, что и обсуждать нечего.
    m_Z
      m_Z, 14.07.2021 22:34
    +2
    Ліо набагато сильніший - це очевидно, але без Марадони не було б Мессі. Учень став кращим за вчителя - Марадона гордився Мессі!
    Oles Bodnar
    online
      Oles Bodnar, 14.07.2021 22:10
    0
    Andy_P, 14.07.2021 22:07
    В 88м наши разобрали эту итальянскую защиту на винтики
    власне футбол Лобановського, був набагато ближчим до сучасного і базувався на командній, а не індивідуальній грі. Завдяки чому і була розібрана індивідуально дуже майстерна оборона Італії.
    Oles Bodnar
    online
      Oles Bodnar, 14.07.2021 22:07
    0
    Cruijff, 14.07.2021 21:01
    Стільки тексту)
    А питання одне - в курсі які були захисники Серії А у 80-90х?
    Так були індивідуально сильні (той же легендарний Барезі), але власне Індивідуально. Командно грали зовсім не так. Зараз з такими схемами вже ніхто не грає. Не така інтенсивність руху, як гравців так і м'яча. Факт тільки в тому, Марадонна і Пеле могли б своєю моделлю гри невписатись в сучасний футбол.
    Суто моя думка, останній з індивідуалістів в сучасному футболі - Ібрагімович. Індивідуально дуже сильний гравець, можливо навіть феноменальний. Але він в основному хоче грати сам. І при всій повазі до нього, та його майстерності - його максимум - чемпіонство у складі явних лідерів своїх країн. Досягти ж якоїсь європейської вершини йому не вдалось, і вже напевно не вдастся. Хоча команди, котрі він покидав (Інтер, Юве, Барса) завойовували трофеї в Європі, правда вже без нього. Аналогічно збірна Швеції свій максимум показувала без свого "Бога". Якби Златан жив на років 10-20 раніше, можливо був би на рівні з Марадонною - той футбол йому б підійшов.
    Andy_P
    online
      Andy_P, 14.07.2021 22:07
    0
    Cruijff, 14.07.2021 21:01
    Стільки тексту)
    А питання одне - в курсі які були захисники Серії А у 80-90х?
    В 88м наши разобрали эту итальянскую защиту на винтики
    Andy_P
    online
      Andy_P, 14.07.2021 22:05
    0
    Cruijff, 14.07.2021 21:02
    Як фанат обох, погоджуюсь з Кемпесом.
    Дієго, це серце команди,
    Мессі часто гравець настрою.
    Та, звёздная Аргентина, если вспомнить - состояла из Марадоны, Каниджи, вратаря и восьми костоломов. Отсюда и "романтический" футбол.
    Cruijff
    online
      Cruijff, 14.07.2021 21:02
    -4
    Як фанат обох, погоджуюсь з Кемпесом.
    Дієго, це серце команди,
    Мессі часто гравець настрою.
    Cruijff
    online
      Cruijff, 14.07.2021 21:01
    +1
    Oles Bodnar, 14.07.2021 20:07
    Немає змісту порівнювати гравців двох епох. Зовсім різний футбол. Футбол Марадони більш романтичний, де можна зіграти на публіку, посадити на 5ту точку весь захист, забити рукою чи вибити із своїх воріт(і ніякий ВАР цього не побачить). Це все Марадонні не вдалось б зробити зараз. І через ВАР і через більш жорстку гру захисників. Але в 80-х він робив шоу, і його любили. Можливо, він би мав шанс пограти довше і може ще яскравіше, але наркотики, гулянки...
    Футбол Мессі - більш професійний, менше романтики, більше роботи на полі, в тому числі командної. Хтось скаже, що без команди (Барси в даному випадку) Мессі ніхто... Але цим і відрізняється сучасний футбол, що грає команда, а не один гравець. І часи Пеле та Марадонни, де можна самотужки обігрувати 5-6 гравців пройшли.
    За великим рахунком Дієго теж гравець однієї команди. Адже по великому рахунку заграв на Топ рівні тільки в Наполі, в тій же Барсі нічого не досяг.
    Національні збірні залежали, як від Марадони так і Мессі, але треба визнати Дієго завоював більше титулів, але знову ж таки - зараз більше залежить від оточення.
    Ні Пеле ні Марадонна не вигравали Кубок Чемпіонів/Лігу Чемпіонів, але ніхто їх не вважає поганими гравцями, тому і не варто закидати Мессі відсутність перемоги на чемпіонаті світу, хоча він був дуже близьким. А можливо ще все зміниться в Катарі?
    Стільки тексту)
    А питання одне - в курсі які були захисники Серії А у 80-90х?
    RomarioUA
    online
      RomarioUA, 14.07.2021 20:44
    0
    Barsa_che, 14.07.2021 19:11
    Даже не прилично сравнивать Месси и Марадону. Месси в разы превзошел Марадону.
    В зарплате
    Andy_P
    online
      Andy_P, 14.07.2021 20:16
    +1
    babovoz, 14.07.2021 19:33
    Це розказують ті , які і близько не бачили гру Марадони. Мессі- людина однієї команди. Супер гравець, але до легенди Марадони дійсно далеко.
    С Марадоной можна сравнивать Роналдиньо, но Месси лучше их. Он командный игрок, а не дриблер-страйкер.
    bo888
      bo888, 14.07.2021 20:15
    +1
    west-ukr5555, 14.07.2021 17:58
    Это истина. Во времена Пеле и Марадоны уровень футбола был очень далек от нынешнего. Хотел бы я посмотреть как сегодня Пеле обыгрывает 7 человек и забивает гол. Защитники бы ему просто ноги по отрывали.
    Были бы вы постарше,то знали бы, за то что сейчас дают жёлтую или красную,раньше, зачастую, даже штрафной не назначали Так что ,это как раз нынешним звёздам,падающим от дуновения ветра, тяжеловато было бы дожить до конца матча в те времена
    Oles Bodnar
    online
      Oles Bodnar, 14.07.2021 20:07
    +5
    Немає змісту порівнювати гравців двох епох. Зовсім різний футбол. Футбол Марадони більш романтичний, де можна зіграти на публіку, посадити на 5ту точку весь захист, забити рукою чи вибити із своїх воріт(і ніякий ВАР цього не побачить). Це все Марадонні не вдалось б зробити зараз. І через ВАР і через більш жорстку гру захисників. Але в 80-х він робив шоу, і його любили. Можливо, він би мав шанс пограти довше і може ще яскравіше, але наркотики, гулянки...
    Футбол Мессі - більш професійний, менше романтики, більше роботи на полі, в тому числі командної. Хтось скаже, що без команди (Барси в даному випадку) Мессі ніхто... Але цим і відрізняється сучасний футбол, що грає команда, а не один гравець. І часи Пеле та Марадонни, де можна самотужки обігрувати 5-6 гравців пройшли.
    За великим рахунком Дієго теж гравець однієї команди. Адже по великому рахунку заграв на Топ рівні тільки в Наполі, в тій же Барсі нічого не досяг.
    Національні збірні залежали, як від Марадони так і Мессі, але треба визнати Дієго завоював більше титулів, але знову ж таки - зараз більше залежить від оточення.
    Ні Пеле ні Марадонна не вигравали Кубок Чемпіонів/Лігу Чемпіонів, але ніхто їх не вважає поганими гравцями, тому і не варто закидати Мессі відсутність перемоги на чемпіонаті світу, хоча він був дуже близьким. А можливо ще все зміниться в Катарі?
    babovoz
      babovoz, 14.07.2021 19:33
    -2
    Barsa_che, 14.07.2021 19:11
    Даже не прилично сравнивать Месси и Марадону. Месси в разы превзошел Марадону.
    Це розказують ті , які і близько не бачили гру Марадони. Мессі- людина однієї команди. Супер гравець, але до легенди Марадони дійсно далеко.
    SportsMan
    online
      SportsMan, 14.07.2021 19:16
    +1
    - Тебе нравится Мадонна?
    - Та я футбол вообще не люблю, и этого Мадонну тоже
    Magistr
      Magistr, 14.07.2021 19:15
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Марадоне до Месси, як до Киева ачкы
    CheMP
      CheMP, 14.07.2021 18:09
    +9
    конечно не будет лучше Марадоны, потому что Месси - это Месси,им и останется навсегда в футбольной истории и сравнивать,оценивать,каталогизировать ну просто не корректно
    Fragma1
    online
      Fragma1, 14.07.2021 17:53
    +9
    Аха да он давным давно лучше него, также как и Роналду, что Пеле что Марадона и рядом не стояли с этими ребятами....
    Glorry to Ukraine!
      Glorry to Ukraine!, 14.07.2021 17:48
    +8
    Месси давно уже лучше Марадоны
    bonv
    online
      bonv, 14.07.2021 17:39
    +8
    Для чого Мессі титули якщо ти одразу записав Марадону кращим?
    west-ukr5555
    online
      west-ukr5555, 14.07.2021 17:58
    +7
    Fragma1, 14.07.2021 17:53
    Аха да он давным давно лучше него, также как и Роналду, что Пеле что Марадона и рядом не стояли с этими ребятами....
    Это истина. Во времена Пеле и Марадоны уровень футбола был очень далек от нынешнего. Хотел бы я посмотреть как сегодня Пеле обыгрывает 7 человек и забивает гол. Защитники бы ему просто ноги по отрывали.
    Oles Bodnar
    online
      Oles Bodnar, 14.07.2021 20:07
    +5
    Немає змісту порівнювати гравців двох епох. Зовсім різний футбол. Футбол Марадони більш романтичний, де можна зіграти на публіку, посадити на 5ту точку весь захист, забити рукою чи вибити із своїх воріт(і ніякий ВАР цього не побачить). Це все Марадонні не вдалось б зробити зараз. І через ВАР і через більш жорстку гру захисників. Але в 80-х він робив шоу, і його любили. Можливо, він би мав шанс пограти довше і може ще яскравіше, але наркотики, гулянки...
    Футбол Мессі - більш професійний, менше романтики, більше роботи на полі, в тому числі командної. Хтось скаже, що без команди (Барси в даному випадку) Мессі ніхто... Але цим і відрізняється сучасний футбол, що грає команда, а не один гравець. І часи Пеле та Марадонни, де можна самотужки обігрувати 5-6 гравців пройшли.
    За великим рахунком Дієго теж гравець однієї команди. Адже по великому рахунку заграв на Топ рівні тільки в Наполі, в тій же Барсі нічого не досяг.
    Національні збірні залежали, як від Марадони так і Мессі, але треба визнати Дієго завоював більше титулів, але знову ж таки - зараз більше залежить від оточення.
    Ні Пеле ні Марадонна не вигравали Кубок Чемпіонів/Лігу Чемпіонів, але ніхто їх не вважає поганими гравцями, тому і не варто закидати Мессі відсутність перемоги на чемпіонаті світу, хоча він був дуже близьким. А можливо ще все зміниться в Катарі?
    Barsa_che
    online
      Barsa_che, 14.07.2021 23:34
    +2
    Марадона за клубы забил - 311 мячей. Месси за клуб забил уже - 672 мяча. Марадона за Сборную забил - 34 мяча. Месси за Сборную забил уже - 76 мячей. У Марадоны всего - 11 титулов. У Месси уже -38 титулов! Что тут сравнивать, это небо и земля. Если бы не засчитали тот гол, который Марадона забил Англии рукой бога, и за который Англия проклинает Марадону до сих пор, Марадону сейчас вообще никто и не вспомнил, так как у него, кроме золота чемпионата мира и кубка УЭФА с Наполи на междуародной арене ничего нет. А количество забитых мячей, такое скудное, что и обсуждать нечего.
    m_Z
    online
      m_Z, 14.07.2021 22:34
    +2
    Ліо набагато сильніший - це очевидно, але без Марадони не було б Мессі. Учень став кращим за вчителя - Марадона гордився Мессі!
    Cruijff
    online
      Cruijff, 14.07.2021 21:01
    +1
    Oles Bodnar, 14.07.2021 20:07
    Немає змісту порівнювати гравців двох епох. Зовсім різний футбол. Футбол Марадони більш романтичний, де можна зіграти на публіку, посадити на 5ту точку весь захист, забити рукою чи вибити із своїх воріт(і ніякий ВАР цього не побачить). Це все Марадонні не вдалось б зробити зараз. І через ВАР і через більш жорстку гру захисників. Але в 80-х він робив шоу, і його любили. Можливо, він би мав шанс пограти довше і може ще яскравіше, але наркотики, гулянки...
    Футбол Мессі - більш професійний, менше романтики, більше роботи на полі, в тому числі командної. Хтось скаже, що без команди (Барси в даному випадку) Мессі ніхто... Але цим і відрізняється сучасний футбол, що грає команда, а не один гравець. І часи Пеле та Марадонни, де можна самотужки обігрувати 5-6 гравців пройшли.
    За великим рахунком Дієго теж гравець однієї команди. Адже по великому рахунку заграв на Топ рівні тільки в Наполі, в тій же Барсі нічого не досяг.
    Національні збірні залежали, як від Марадони так і Мессі, але треба визнати Дієго завоював більше титулів, але знову ж таки - зараз більше залежить від оточення.
    Ні Пеле ні Марадонна не вигравали Кубок Чемпіонів/Лігу Чемпіонів, але ніхто їх не вважає поганими гравцями, тому і не варто закидати Мессі відсутність перемоги на чемпіонаті світу, хоча він був дуже близьким. А можливо ще все зміниться в Катарі?
    Стільки тексту)
    А питання одне - в курсі які були захисники Серії А у 80-90х?
    Andy_P
    online
      Andy_P, 14.07.2021 20:16
    +1
    babovoz, 14.07.2021 19:33
    Це розказують ті , які і близько не бачили гру Марадони. Мессі- людина однієї команди. Супер гравець, але до легенди Марадони дійсно далеко.
    С Марадоной можна сравнивать Роналдиньо, но Месси лучше их. Он командный игрок, а не дриблер-страйкер.
    bo888
    online
      bo888, 14.07.2021 20:15
    +1
    west-ukr5555, 14.07.2021 17:58
    Это истина. Во времена Пеле и Марадоны уровень футбола был очень далек от нынешнего. Хотел бы я посмотреть как сегодня Пеле обыгрывает 7 человек и забивает гол. Защитники бы ему просто ноги по отрывали.
    Были бы вы постарше,то знали бы, за то что сейчас дают жёлтую или красную,раньше, зачастую, даже штрафной не назначали Так что ,это как раз нынешним звёздам,падающим от дуновения ветра, тяжеловато было бы дожить до конца матча в те времена
    SportsMan
    online
      SportsMan, 14.07.2021 19:16
    +1
    - Тебе нравится Мадонна?
    - Та я футбол вообще не люблю, и этого Мадонну тоже
    Barsa_che
    online
      Barsa_che, 14.07.2021 19:11
    +1
    Даже не прилично сравнивать Месси и Марадону. Месси в разы превзошел Марадону.
    roman75zpr
    online
      roman75zpr, 14.07.2021 19:00
    +1
    Sergii Sila, 14.07.2021 18:14
    Как можно сравнивать МАРАДОНА и меси??
    Конечно, трудно сравнивать волейболиста и Футболиста...
    Fragma1
    online
      Fragma1, 14.07.2021 18:16
    +1
    west-ukr5555, 14.07.2021 17:58
    Это истина. Во времена Пеле и Марадоны уровень футбола был очень далек от нынешнего. Хотел бы я посмотреть как сегодня Пеле обыгрывает 7 человек и забивает гол. Защитники бы ему просто ноги по отрывали.
    И где бы был гол бога рукой от наркомана? Как их вообще можно сравнить??? Небо и земля...
    Леонід Леонідович
    online
      Леонід Леонідович, 15.07.2021 14:21
    0
    Марадонну не тільки Мессі а і Рональду випередив по всім показникам..
    Cruijff
    online
      Cruijff, 15.07.2021 14:13
    0
    В Італії завжди були сильні конкуренти, проте свої єдині два Скудетто і Кубок УЄФА Наполі взяв з Марадоною. Так само, як і останній ЧМ Аргентина.
    При всій повазі і захопленні, Барселона - це не Наполі; завжди хорошому складу Аргентини також постійно щось заважало на ЧМ.
    Andy_P
    online
      Andy_P, 15.07.2021 11:49
    0
    Barsa_che, 14.07.2021 23:34
    Марадона за клубы забил - 311 мячей. Месси за клуб забил уже - 672 мяча. Марадона за Сборную забил - 34 мяча. Месси за Сборную забил уже - 76 мячей. У Марадоны всего - 11 титулов. У Месси уже -38 титулов! Что тут сравнивать, это небо и земля. Если бы не засчитали тот гол, который Марадона забил Англии рукой бога, и за который Англия проклинает Марадону до сих пор, Марадону сейчас вообще никто и не вспомнил, так как у него, кроме золота чемпионата мира и кубка УЭФА с Наполи на междуародной арене ничего нет. А количество забитых мячей, такое скудное, что и обсуждать нечего.
    Но справедливости ради - именно он вытащил то чемпионство. Руками, ногами - но он.
    Oles Bodnar
    online
      Oles Bodnar, 14.07.2021 22:10
    0
    Andy_P, 14.07.2021 22:07
    В 88м наши разобрали эту итальянскую защиту на винтики
    власне футбол Лобановського, був набагато ближчим до сучасного і базувався на командній, а не індивідуальній грі. Завдяки чому і була розібрана індивідуально дуже майстерна оборона Італії.
    Oles Bodnar
    online
      Oles Bodnar, 14.07.2021 22:07
    0
    Cruijff, 14.07.2021 21:01
    Стільки тексту)
    А питання одне - в курсі які були захисники Серії А у 80-90х?
    Так були індивідуально сильні (той же легендарний Барезі), але власне Індивідуально. Командно грали зовсім не так. Зараз з такими схемами вже ніхто не грає. Не така інтенсивність руху, як гравців так і м'яча. Факт тільки в тому, Марадонна і Пеле могли б своєю моделлю гри невписатись в сучасний футбол.
    Суто моя думка, останній з індивідуалістів в сучасному футболі - Ібрагімович. Індивідуально дуже сильний гравець, можливо навіть феноменальний. Але він в основному хоче грати сам. І при всій повазі до нього, та його майстерності - його максимум - чемпіонство у складі явних лідерів своїх країн. Досягти ж якоїсь європейської вершини йому не вдалось, і вже напевно не вдастся. Хоча команди, котрі він покидав (Інтер, Юве, Барса) завойовували трофеї в Європі, правда вже без нього. Аналогічно збірна Швеції свій максимум показувала без свого "Бога". Якби Златан жив на років 10-20 раніше, можливо був би на рівні з Марадонною - той футбол йому б підійшов.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности