Во Львове запустили новую акцию на матч России на Евро-2020

Теперь будут разыграны 50 сертификатов на поход в сауну

Во Львове запустили новую акцию на матч России на Евро-2020
© Getty Images/Global Images Ukraine

Львовская фан-зона запустила новую акцию на матч Евро-2020 с участием России. На предыдущем поединке россиян с Бельгией посетителям бесплатно наливали по 100 бокалов пива за каждый гол бельгийцев.

Свой следующий матч на Евро-2020 Россия проведет 16 июня с Финляндией. На этом матче львовская фан-зона снова призывает болеть за соперников команды Станислава Черчесова.

Дабы стимулировать активность болельщиков, была запущена новая акция: во время матча среди посетителей фан-зоны будет разыграно 50 сертификатов на посещение финской сауны.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Instagram

(90 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Istm
    online
      Istm, 15.06.2021 11:35
    +1
    Доброгорский Юрий, 15.06.2021 11:27
    Цирк...
    Повірте, Ви принесете набагато більше користі не дивлячись цей матч ніж дивлячись і вболіваючи за суперників РФ! Саме так роблять Польша і країни прибалтики. Наразі цей матч там собрав менше всього переглядів серед всіх.
    А у нас весь Львів гру москалів дивиться... ЦИРК!!!
    от не сумнівайтесь, цей матч я проігнорую, як і матч Бельгія-ОАР. (достатньо було прочитати звіт).
    як проігнорував всі трансляції так званого ЧС-2018. Подивився в ютубі лише інтерв'ю Віди, яке підпалило мокшан.
    axylinam
    online
      axylinam, 15.06.2021 11:29
    +1
    Доброгорский Юрий, 15.06.2021 11:27
    Цирк...
    Повірте, Ви принесете набагато більше користі не дивлячись цей матч ніж дивлячись і вболіваючи за суперників РФ! Саме так роблять Польша і країни прибалтики. Наразі цей матч там собрав менше всього переглядів серед всіх.
    А у нас весь Львів гру москалів дивиться... ЦИРК!!!
    Абсолютно правильно,нужно бойкотировать и не смотреть,а у нас всё наоборот
    Доброгорский Юрий
    online
      Доброгорский Юрий, 15.06.2021 11:27
    +1
    Istm, 15.06.2021 11:00
    як ви Московію ввічливо називаєте РФ.
    як ви закликаєте до "ценностей".
    вони ж такі порядні (можливо) люди (можливо).
    Тут один Ленька Свекла (колишній Леонід Буряк) теж вчора розпинався про те, як він "уважает Россию"
    Цирк...
    Повірте, Ви принесете набагато більше користі не дивлячись цей матч ніж дивлячись і вболіваючи за суперників РФ! Саме так роблять Польша і країни прибалтики. Наразі цей матч там собрав менше всього переглядів серед всіх.
    А у нас весь Львів гру москалів дивиться... ЦИРК!!!
    ALM
    online
      ALM, 15.06.2021 11:22
    -1
    Hemingway, 15.06.2021 10:18
    Ти би "хахол" постояв на передовій, а то сидиш дупцьою на диванчику і філософствуєш про суть буття.
    А ти стояв? В коментах сміливий, як жук в навозі.
    Особисто мені наср#ти, як та збірна Росії грає. Я за свою збірну вболіваю.
    axylinam
    online
      axylinam, 15.06.2021 11:07
    0
    Акции нищебродские какие то,на бомжей видимо рассчитаны,а сама идея отличная безусловно
    Istm
    online
      Istm, 15.06.2021 11:00
    +1
    Доброгорский Юрий, 15.06.2021 10:43
    А я все таки продолжу придерживаться традиции прошлого ЕВРО - просто игнорировать матчи РФ...
    А такие поступки выглядят жалко и низко. Такие поступки перечеркивают те ценности к которым мы стремимся...
    Это не украинский менталитет а хохляндский.
    як ви Московію ввічливо називаєте РФ.
    як ви закликаєте до "ценностей".
    вони ж такі порядні (можливо) люди (можливо).
    Тут один Ленька Свекла (колишній Леонід Буряк) теж вчора розпинався про те, як він "уважает Россию"
    Hemingway
    online
      Hemingway, 15.06.2021 10:56
    +3
    Якщо передивитись скільки кацапів налетіло на цю статтю, я комарі на світло. Аж роїться від тих кацапеликів на спорт уа
    olshody
    online
      olshody, 15.06.2021 10:51
    -1
    Hemingway, 15.06.2021 10:47
    Слово "хохол" придумали кацапи, і тільки справжній кацап може назвати українця "хохлом". От так і можна зрозуміти де писав українець а де кацап.
    А кто придумал слово "кацап"? Твой дед? Лично я ни одного из этих терминов не употребляю.
    Hemingway
    online
      Hemingway, 15.06.2021 10:47
    -2
    Доброгорский Юрий, 15.06.2021 10:43
    А я все таки продолжу придерживаться традиции прошлого ЕВРО - просто игнорировать матчи РФ...
    А такие поступки выглядят жалко и низко. Такие поступки перечеркивают те ценности к которым мы стремимся...
    Это не украинский менталитет а хохляндский.
    Слово "хохол" придумали кацапи, і тільки справжній кацап може назвати українця "хохлом". От так і можна зрозуміти де писав українець а де кацап.
    kruch_
      kruch_, 15.06.2021 10:47
    -3
    Комментарий свернут. Показать
    к@стрюлеголовые только так и могут.... .
    Доброгорский Юрий
    online
      Доброгорский Юрий, 15.06.2021 10:43
    -4
    А я все таки продолжу придерживаться традиции прошлого ЕВРО - просто игнорировать матчи РФ...
    А такие поступки выглядят жалко и низко. Такие поступки перечеркивают те ценности к которым мы стремимся...
    Это не украинский менталитет а хохляндский.
    Hemingway
    online
      Hemingway, 15.06.2021 10:25
    0
    xvalenok01, 15.06.2021 07:39
    Дебилы. В дупу их надо учить. Пропагандирует все что угодно, но только не Украину.
    А разве нет?
    Своей акцией они уделяют больше внимания росиянам. Приз - финская сауна. А что вы из украинского можете запропонувати?
    Лучше предложили бы после каждого гола украинской сборной прибрать за собою смiття. Запропонувати б не пити, а вести здоровый образ життя.
    Ух як в москалів пердаки горять. Молодці Львівяни, вміють вставити пістона запоребрикам.
    Hemingway
    online
      Hemingway, 15.06.2021 10:23
    0
    Федя Муромский, 15.06.2021 07:59
    Западная Украина ,к счастью не вся Украина, только там,на бендерштате,дебелизм буйно цветет
    Що ти там в своєпу пітєрі знаєш про Україні. Методички від путіна сидиш строчиш. Я зі сходу України і скажу тобі що вас кацапів не люблять по всій Україні, Білорусі і всьому пострадянському просторі бо ви монголоїди із системою цінностей "грабуй-вбивай".
    Hemingway
    online
      Hemingway, 15.06.2021 10:18
    -3
    ALM, 15.06.2021 08:17
    Відчувається менталітет "хохлов", а не українців. Які радіють, коли у сусіда хата горить, і не бачать, що своя хата розвалюється.
    Ти би "хахол" постояв на передовій, а то сидиш дупцьою на диванчику і філософствуєш про суть буття.
    нестор
    online
      нестор, 15.06.2021 08:46
    -3
    Богдан Саженко, 14.06.2021 23:15
    Але потім щось погане виходить і у України .Як поразки з мордору переповзають до України .Все ж потрібно більш стримано сприймати ,бо нам потім це боком вилазить ,як бумерангом
    Наконец то, хоть один заметил. Не желай другому! И эта истина вечна.
    нестор
    online
      нестор, 15.06.2021 08:44
    -2
    3 кега галимого порошкового сплавили и хорош. А поход в сауну это куча побочных расходов, кроме самого похода. А вот в Уфе настойка боярышника закончилась после нидеров...
    ALM
    online
      ALM, 15.06.2021 08:17
    -1
    Відчувається менталітет "хохлов", а не українців. Які радіють, коли у сусіда хата горить, і не бачать, що своя хата розвалюється.
    Федя Муромский
      Федя Муромский, 15.06.2021 07:59
    -4
    Западная Украина ,к счастью не вся Украина, только там,на бендерштате,дебелизм буйно цветет
    xvalenok01
      xvalenok01, 15.06.2021 07:39
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Дебилы. В дупу их надо учить. Пропагандирует все что угодно, но только не Украину.
    А разве нет?
    Своей акцией они уделяют больше внимания росиянам. Приз - финская сауна. А что вы из украинского можете запропонувати?
    Лучше предложили бы после каждого гола украинской сборной прибрать за собою смiття. Запропонувати б не пити, а вести здоровый образ життя.
    linesman
      linesman, 15.06.2021 03:51
    -3
    Та там газпром порішає.)
    Михаил Степанов
    online
      Михаил Степанов, 14.06.2021 23:13
    +13
    гарна ініциатива!
    Philip J. Fry
    online
      Philip J. Fry, 14.06.2021 23:30
    +12
    гарний маркетинговий хід!
    dd dent
    online
      dd dent, 14.06.2021 23:26
    +7
    Богдан Саженко, 14.06.2021 23:15
    Але потім щось погане виходить і у України .Як поразки з мордору переповзають до України .Все ж потрібно більш стримано сприймати ,бо нам потім це боком вилазить ,як бумерангом
    Ой да ладно, у них без шансов О:3 и дома, у нас же почти ничья в кармане была и на выезде против играющих дома, а вообще надо с юмором относится ко всему, а к агрессору так тем более с насторожённостью
    Hemingway
    online
      Hemingway, 15.06.2021 00:16
    +6
    Cherevik22, 14.06.2021 23:18
    Ой, я б не радів чужому горю, ми з Нідерландами не краще виглядали. 0 пунктів у графі очок теж
    Ну ти і порівняв гімно з палкою. Втратит нічию на останнїх хвилинах з голандцями на їхньму стідіоні і імпотентно продути 3-0 вдома на своєму стадіоні.
    Hemingway
    online
      Hemingway, 15.06.2021 10:56
    +3
    Якщо передивитись скільки кацапів налетіло на цю статтю, я комарі на світло. Аж роїться від тих кацапеликів на спорт уа
    pl2012ua
      pl2012ua, 15.06.2021 00:18
    +3
    Богдан Саженко, 14.06.2021 23:15
    Але потім щось погане виходить і у України .Як поразки з мордору переповзають до України .Все ж потрібно більш стримано сприймати ,бо нам потім це боком вилазить ,як бумерангом
    де бумеранг за війну проти України?
    Istm
    online
      Istm, 15.06.2021 11:35
    +1
    Доброгорский Юрий, 15.06.2021 11:27
    Цирк...
    Повірте, Ви принесете набагато більше користі не дивлячись цей матч ніж дивлячись і вболіваючи за суперників РФ! Саме так роблять Польша і країни прибалтики. Наразі цей матч там собрав менше всього переглядів серед всіх.
    А у нас весь Львів гру москалів дивиться... ЦИРК!!!
    от не сумнівайтесь, цей матч я проігнорую, як і матч Бельгія-ОАР. (достатньо було прочитати звіт).
    як проігнорував всі трансляції так званого ЧС-2018. Подивився в ютубі лише інтерв'ю Віди, яке підпалило мокшан.
    axylinam
    online
      axylinam, 15.06.2021 11:29
    +1
    Доброгорский Юрий, 15.06.2021 11:27
    Цирк...
    Повірте, Ви принесете набагато більше користі не дивлячись цей матч ніж дивлячись і вболіваючи за суперників РФ! Саме так роблять Польша і країни прибалтики. Наразі цей матч там собрав менше всього переглядів серед всіх.
    А у нас весь Львів гру москалів дивиться... ЦИРК!!!
    Абсолютно правильно,нужно бойкотировать и не смотреть,а у нас всё наоборот
    Доброгорский Юрий
    online
      Доброгорский Юрий, 15.06.2021 11:27
    +1
    Istm, 15.06.2021 11:00
    як ви Московію ввічливо називаєте РФ.
    як ви закликаєте до "ценностей".
    вони ж такі порядні (можливо) люди (можливо).
    Тут один Ленька Свекла (колишній Леонід Буряк) теж вчора розпинався про те, як він "уважает Россию"
    Цирк...
    Повірте, Ви принесете набагато більше користі не дивлячись цей матч ніж дивлячись і вболіваючи за суперників РФ! Саме так роблять Польша і країни прибалтики. Наразі цей матч там собрав менше всього переглядів серед всіх.
    А у нас весь Львів гру москалів дивиться... ЦИРК!!!
    Istm
    online
      Istm, 15.06.2021 11:00
    +1
    Доброгорский Юрий, 15.06.2021 10:43
    А я все таки продолжу придерживаться традиции прошлого ЕВРО - просто игнорировать матчи РФ...
    А такие поступки выглядят жалко и низко. Такие поступки перечеркивают те ценности к которым мы стремимся...
    Это не украинский менталитет а хохляндский.
    як ви Московію ввічливо називаєте РФ.
    як ви закликаєте до "ценностей".
    вони ж такі порядні (можливо) люди (можливо).
    Тут один Ленька Свекла (колишній Леонід Буряк) теж вчора розпинався про те, як він "уважает Россию"
    axylinam
    online
      axylinam, 15.06.2021 11:07
    0
    Акции нищебродские какие то,на бомжей видимо рассчитаны,а сама идея отличная безусловно
    Hemingway
    online
      Hemingway, 15.06.2021 10:25
    0
    xvalenok01, 15.06.2021 07:39
    Дебилы. В дупу их надо учить. Пропагандирует все что угодно, но только не Украину.
    А разве нет?
    Своей акцией они уделяют больше внимания росиянам. Приз - финская сауна. А что вы из украинского можете запропонувати?
    Лучше предложили бы после каждого гола украинской сборной прибрать за собою смiття. Запропонувати б не пити, а вести здоровый образ життя.
    Ух як в москалів пердаки горять. Молодці Львівяни, вміють вставити пістона запоребрикам.
    Hemingway
    online
      Hemingway, 15.06.2021 10:23
    0
    Федя Муромский, 15.06.2021 07:59
    Западная Украина ,к счастью не вся Украина, только там,на бендерштате,дебелизм буйно цветет
    Що ти там в своєпу пітєрі знаєш про Україні. Методички від путіна сидиш строчиш. Я зі сходу України і скажу тобі що вас кацапів не люблять по всій Україні, Білорусі і всьому пострадянському просторі бо ви монголоїди із системою цінностей "грабуй-вбивай".
    xvalenok01
    online
      xvalenok01, 15.06.2021 07:39
    0