Элина СВИТОЛИНА: «Сильно волновалась и не справилась с эмоциями»

Украинская теннисистка прокомментировала вылет на турнире Ролан Гаррос

Элина СВИТОЛИНА: «Сильно волновалась и не справилась с эмоциями»
© Getty Images/Global Images Ukraine

Украинская теннисистка Элина Свитолина дала комментарий по итогам поражения в третьем круге Ролан Гаррос от Барборы Крейчиковой.

«Сложно сказать, что помешало мне найти свою игру. Я не очень хорошо реагировала на удары, возможно, сильно перенервничала. Сегодня я, наверное, слишком волновалась, мне было очень сложно справиться с эмоциями и из-за этого ничего не получалось. У меня не было слаженной игры, а где-то, где у меня был шанс, активнее сыграла Крейчикова. Я упустила гейм при счете 3-4 в первом сете, который должна была выигрывать. Это был долгий гейм, но я даже не задумывалась, что мы играли его 20 минут. Нельзя сказать, что он был какой-то невероятный, было много ошибок. Возможно, это был самый затяжной гейм, который я когда-либо играла. Не могу назвать его ключевым, но если бы счет стал 4-4, возможно, что-то бы сложилось по-другому. Сложно сказать, потому что могло произойти все что угодно».

«Удивила ли меня чем-то соперница? Нет, я знала, что она играет с вращением, у нее хорошие углы, она здорово закручивает мяч. Конечно, я знала это, просто мне было сложно сегодня перехватить инициативу. Она здорово использовала углы и открывала себе корт. Я бы не сказала, что я тактически где-то плохо играла, возможно, играла мягко и ей было удобно потом вторым мячом играть еще острее».

«Далее будем смотреть, как будет проходить моё восстановление, есть немножко проблемы со здоровьем. Конечно, дальше буду тренироваться на траве, чтобы быть готовой к Уимблдону», - сказала Свитолина.

 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Большой теннис Украины

(43 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    captain2009
      captain2009, 06.06.2021 11:33
    +3
    Elis, 06.06.2021 07:58
    Я думаю тактика на папері була: потужно бити по центру в ноги. Еліна кілька перших геймів намагалась це роботи і більш-менш отримувала потрібний результат. Але: 1) грала недостатньо потужно, 2) якщо намагалась зіграти потужніше, то помилялась по довжині. Тому далі почався зручний для Крейчикової імпровіз від Еліни - або на хавкорт, або в кут.
    Інша справа, що з незнайомим міцним середнячком Еліні завжди важко грати. Їй тактика "на папері" не працює. Їй треба вивчити і зрозуміти як з нею грати "власним тілом" (мабуть, краща м'язова пам'ять), тому грає з першою десяткою, але влітає всім незнайомим Подороскам.
    Я не виправдовую Елю, сама намагаюсь зрозуміти "шо то було".
    Скоріше за все тактика на папері була приблизно такою: "я вже гарантовано в 4му колі". Це спрацювало в перших 2х матчах, то чому ж, на її думку, не спрацювало б з Крейчиковою? Тобто, як такової тактичної підготовки до гри, у Світоліної не було. Якби було, то ми б побачили різні варіанти її дій - не спрацьовує так, то спробую інакше. Коли вона раз за разом починає свої перебивання, то одразу ясно, що Світоліна не знає, що їй робити. Про це багато людей пише вже тривалий час, але я підтримую Станіслава - її оточення каже, що все прекрасно. Тому й вона не може вийти з цього замкнутого кола поразок середнякам.
    Sashamar
    online
      Sashamar, 06.06.2021 09:48
    +2
    dudigo78, 06.06.2021 08:38
    Саме це і я вже давно помітив. Скільки було поразок від Плішкової, Квітової, раніше Халеп, але потім вона зрозуміла як з ними грати і пішли перемоги одна за одною. Тому то і є такі вдалі виступи на Підсумкових, бо там переважно всі знайомі обличчя. Мабуть ТВШ виграє лише тоді, коли по сітці будуть самі топи знайомі)))
    Є список тих, у кого точно виграє: Конта, Кіз, Путінцева, Севастова, Соболенко, між іншим. Але як хтось із району 40 плюс-мінус місця, чекай біди. Чи то місце таке зачароване?
    І ще проблема другого сета, невідомо звідки. Статистика цього року: Абу-Дабі - Александрова 6:2, 5:7 ТБ, Кудерметова - 7:5, 3:6; Дубай - Кузя 6:2, 4:6, Мадрид ми всі пам'ятаємо - 6:2, 4:6 проти Тайхманн. Тільки на АО було навпаки: Пегула - 4:6, 6:3 і ще проти Анісімовой. Що було тут у першіх колах, бачили, пощастило, що суперниці набагато нижче класом. А після програшу першого сета, здається, тільки у Анісімовой і виграла.
    Маленька радість: Соболева взяла 15К у Шимкенті.
    Elis
    online
      Elis, 06.06.2021 09:21
    +1
    dudigo78, 06.06.2021 08:38
    Саме це і я вже давно помітив. Скільки було поразок від Плішкової, Квітової, раніше Халеп, але потім вона зрозуміла як з ними грати і пішли перемоги одна за одною. Тому то і є такі вдалі виступи на Підсумкових, бо там переважно всі знайомі обличчя. Мабуть ТВШ виграє лише тоді, коли по сітці будуть самі топи знайомі)))
    Так, але коли "знайома" тенісистка - Халеп, Барті - суттєво покращує свою гру, то вчитись доводиться заново.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 06.06.2021 08:38
    +1
    Elis, 06.06.2021 07:58
    Я думаю тактика на папері була: потужно бити по центру в ноги. Еліна кілька перших геймів намагалась це роботи і більш-менш отримувала потрібний результат. Але: 1) грала недостатньо потужно, 2) якщо намагалась зіграти потужніше, то помилялась по довжині. Тому далі почався зручний для Крейчикової імпровіз від Еліни - або на хавкорт, або в кут.
    Інша справа, що з незнайомим міцним середнячком Еліні завжди важко грати. Їй тактика "на папері" не працює. Їй треба вивчити і зрозуміти як з нею грати "власним тілом" (мабуть, краща м'язова пам'ять), тому грає з першою десяткою, але влітає всім незнайомим Подороскам.
    Я не виправдовую Елю, сама намагаюсь зрозуміти "шо то було".
    Саме це і я вже давно помітив. Скільки було поразок від Плішкової, Квітової, раніше Халеп, але потім вона зрозуміла як з ними грати і пішли перемоги одна за одною. Тому то і є такі вдалі виступи на Підсумкових, бо там переважно всі знайомі обличчя. Мабуть ТВШ виграє лише тоді, коли по сітці будуть самі топи знайомі)))
    Elis
    online
      Elis, 06.06.2021 07:58
    +2
    Я думаю тактика на папері була: потужно бити по центру в ноги. Еліна кілька перших геймів намагалась це роботи і більш-менш отримувала потрібний результат. Але: 1) грала недостатньо потужно, 2) якщо намагалась зіграти потужніше, то помилялась по довжині. Тому далі почався зручний для Крейчикової імпровіз від Еліни - або на хавкорт, або в кут.
    Інша справа, що з незнайомим міцним середнячком Еліні завжди важко грати. Їй тактика "на папері" не працює. Їй треба вивчити і зрозуміти як з нею грати "власним тілом" (мабуть, краща м'язова пам'ять), тому грає з першою десяткою, але влітає всім незнайомим Подороскам.
    Я не виправдовую Елю, сама намагаюсь зрозуміти "шо то було".
    KirTheKing
    online
      KirTheKing, 06.06.2021 01:30
    0
    Kanarejka, 06.06.2021 00:10
    Про правильну тактичну гру вбило. Тобто, у Еліни у цьому матчі була тактика? Та й ще правильно зіграна? Далі без коментарів
    я бы не уделял большого внимания комментариям после матча.. вон у Халеп стандартный ответ после поражения: "просто был не мой день. сейчас съем шоколадку и настроение сразу же улучшится.." )))
    alex73776
      alex73776, 06.06.2021 01:13
    -7
    KirTheKing, 06.06.2021 01:06
    теннис это не твое.. тебя ждут на футбольной ветке.. ну или домино..
    свитолине теннис не ее,лучше пускай играет в карты..на раздевания))
    KirTheKing
    online
      KirTheKing, 06.06.2021 01:06
    -2
    Владимир Копяк, 05.06.2021 23:46
    Народ наш никак не может понять,что Светолина давно опустилась,фактически,а не по странному рейтингу,на уровень теннисисток с 20 по 30 места. Вспомните теннисисток,которые входили вТОП-10 еще с десяток лет назад, они очень редко проигрывали представительницам 3-й десятки рейтинга,такие поражения случались как исключение из правил...А с нашей Светолиной - каждый год все хуже и хуже...Кстати,ее берут на Олимпиаду в Токио? Что-то не слышал такой информации...
    теннис это не твое.. тебя ждут на футбольной ветке.. ну или домино..
    Kanarejka
    online
      Kanarejka, 06.06.2021 00:10
    +2
    Про правильну тактичну гру вбило. Тобто, у Еліни у цьому матчі була тактика? Та й ще правильно зіграна? Далі без коментарів
    Kanarejka
    online
      Kanarejka, 06.06.2021 00:08
    +1
    Владимир Копяк, 05.06.2021 23:46
    Народ наш никак не может понять,что Светолина давно опустилась,фактически,а не по странному рейтингу,на уровень теннисисток с 20 по 30 места. Вспомните теннисисток,которые входили вТОП-10 еще с десяток лет назад, они очень редко проигрывали представительницам 3-й десятки рейтинга,такие поражения случались как исключение из правил...А с нашей Светолиной - каждый год все хуже и хуже...Кстати,ее берут на Олимпиаду в Токио? Что-то не слышал такой информации...
    СвИтолина
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 05.06.2021 23:46
    -8
    Народ наш никак не может понять,что Светолина давно опустилась,фактически,а не по странному рейтингу,на уровень теннисисток с 20 по 30 места. Вспомните теннисисток,которые входили вТОП-10 еще с десяток лет назад, они очень редко проигрывали представительницам 3-й десятки рейтинга,такие поражения случались как исключение из правил...А с нашей Светолиной - каждый год все хуже и хуже...Кстати,ее берут на Олимпиаду в Токио? Что-то не слышал такой информации...
    Sashamar
    online
      Sashamar, 05.06.2021 22:31
    +1
    Elis, 05.06.2021 19:20
    Ех, був би пан Рубік, сказав би, що то все наслідки вакцинації від ковіду))))
    Здоров'я Еліні! Буде новий день, будуть перемоги. Тут не скажу розтерти і забути. Детально проаналізувати, зробити висновки і рухатися далі.
    Все одно наша, все одно віримо, все одно вболіваємо.
    Хто зна, може, якраз на траві попре. Таке ми вже бачили)
    Тут нема чого аналізувати. Здається, тупо тисне результат. От вже третій сезон як успіхів нема (не вважати ж за таке Монтеррей та Страсбург). А всі чекають. І починають тремтіти руки.
    Може варто заспокоїтися і просто пограти в своє задоволення, не зважаючи на результат. Навіть ціною рейтингу. От падала ж Мугуруса до п'ятого десятка. А Стівенс до сьомого. А в наступній грі Стівенс може винести Крейчікову в одну калитку (повинна ж втома від Страсбурга датися взнаки) і це буде не дивно.
    zata
      zata, 05.06.2021 21:58
    0
    Который раз, не знаю, не понимаю, проанализируем, и тд, и тд.
    Элина, отдаю Вам должное: столько лет вы в 10, достойно уважение.
    Но турнир Большого Шлема, Вам пока, не по плечу. Салонный характер.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 05.06.2021 21:17
    +3
    Sashamar, 05.06.2021 21:01
    Все дуже просто. Треба було йти на ту Голгофу і щось розповідати. От і все.
    Розумію Осаку!
    Якщо заробляєте по 50 лямів вічнозелених за рік, думаю, точно розумієте)
    Сумніваюся, що спортсмени, в тому числі, Еліна, розповідають навіть після поразки "щось". Тим більше, це "щось" у неї підозріло дуже часто повторюється. Який сенс казати не те, що думаєш, із приводу власної роботи? В тому-то й справа. Еліна каже саме свої думки з приводу своєї гри. І це, чесно кажучи, ще гірше за її поразку. Неможливо вийти з піке, не усвідомивши, що ти знаходишся у піке.
    Sashamar
    online
      Sashamar, 05.06.2021 21:01
    +2
    Stanislav Matusevych, 05.06.2021 19:32
    Фанати Еліни (звертаюся саме до фанатів, які вимагають не критикувати її навіть за настільки жахливі провали, як сьогодні. Адекватні вболівальники все розуміють), поясніть мені, будь ласка, з якої причини шоста ракетка світу, яка безліч разів грала на даній стадії Шоломів, могла перехвилюватися. Більше за суперницю, яка фактично менше року показує хоч на щось схожий рівень.
    Друге питання. Еліна не вважає, що зіграла тактично погано. Хтось якийсь план у її грі помітив, не кажучи вже про його виконання? Поясніть мені, будь ласка, а то ж ви кажете, що критикувати Еліну не можна, та й взагалі я в тенісі погано розбираюся.
    Все дуже просто. Треба було йти на ту Голгофу і щось розповідати. От і все.
    Розумію Осаку!
    sv_2000
    online
      sv_2000, 05.06.2021 20:59
    0
    Stanislav Matusevych, 05.06.2021 19:32
    Фанати Еліни (звертаюся саме до фанатів, які вимагають не критикувати її навіть за настільки жахливі провали, як сьогодні. Адекватні вболівальники все розуміють), поясніть мені, будь ласка, з якої причини шоста ракетка світу, яка безліч разів грала на даній стадії Шоломів, могла перехвилюватися. Більше за суперницю, яка фактично менше року показує хоч на щось схожий рівень.
    Друге питання. Еліна не вважає, що зіграла тактично погано. Хтось якийсь план у її грі помітив, не кажучи вже про його виконання? Поясніть мені, будь ласка, а то ж ви кажете, що критикувати Еліну не можна, та й взагалі я в тенісі погано розбираюся.
    Трам-пам-пам)))
    KirTheKing
    online
      KirTheKing, 05.06.2021 20:10
    +1
    Stanislav Matusevych, 05.06.2021 19:32
    Фанати Еліни (звертаюся саме до фанатів, які вимагають не критикувати її навіть за настільки жахливі провали, як сьогодні. Адекватні вболівальники все розуміють), поясніть мені, будь ласка, з якої причини шоста ракетка світу, яка безліч разів грала на даній стадії Шоломів, могла перехвилюватися. Більше за суперницю, яка фактично менше року показує хоч на щось схожий рівень.
    Друге питання. Еліна не вважає, що зіграла тактично погано. Хтось якийсь план у її грі помітив, не кажучи вже про його виконання? Поясніть мені, будь ласка, а то ж ви кажете, що критикувати Еліну не можна, та й взагалі я в тенісі погано розбираюся.
    никто не говорит, что критиковать нельзя.. у нас свободная страна.. лично я никогда не поверю, что Элина не хочет попасть на ее любимый Итоговый.. а раз так, будем надеяться, все большие победы у нее впереди.. ждем траву и УИМ, к началу которого осталось 3 недели..
    Andrii_MKh
    online
      Andrii_MKh, 05.06.2021 20:08
    +3
    Я понимаю против Граф, против Вильямс нервничать. Против кого она нервничала сегодня? Я даже фамилии соперницы уже не помню.
    Гаэль, отправляй её уже в декрет.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 05.06.2021 19:32
    +17
    Фанати Еліни (звертаюся саме до фанатів, які вимагають не критикувати її навіть за настільки жахливі провали, як сьогодні. Адекватні вболівальники все розуміють), поясніть мені, будь ласка, з якої причини шоста ракетка світу, яка безліч разів грала на даній стадії Шоломів, могла перехвилюватися. Більше за суперницю, яка фактично менше року показує хоч на щось схожий рівень.
    Друге питання. Еліна не вважає, що зіграла тактично погано. Хтось якийсь план у її грі помітив, не кажучи вже про його виконання? Поясніть мені, будь ласка, а то ж ви кажете, що критикувати Еліну не можна, та й взагалі я в тенісі погано розбираюся.
    Sportfil
      Sportfil, 05.06.2021 19:27
    +15
    Ну это смех, какой переволноваться на такой стадии и с таким соперником, когда ты уже 5 лет на топ уровне. Я понимаю если бы подобное Марта подобное сказала -нет вопросов, но не Элина.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 05.06.2021 19:32
    +17
    Фанати Еліни (звертаюся саме до фанатів, які вимагають не критикувати її навіть за настільки жахливі провали, як сьогодні. Адекватні вболівальники все розуміють), поясніть мені, будь ласка, з якої причини шоста ракетка світу, яка безліч разів грала на даній стадії Шоломів, могла перехвилюватися. Більше за суперницю, яка фактично менше року показує хоч на щось схожий рівень.
    Друге питання. Еліна не вважає, що зіграла тактично погано. Хтось якийсь план у її грі помітив, не кажучи вже про його виконання? Поясніть мені, будь ласка, а то ж ви кажете, що критикувати Еліну не можна, та й взагалі я в тенісі погано розбираюся.
    Sportfil
    online
      Sportfil, 05.06.2021 19:27
    +15
    Ну это смех, какой переволноваться на такой стадии и с таким соперником, когда ты уже 5 лет на топ уровне. Я понимаю если бы подобное Марта подобное сказала -нет вопросов, но не Элина.
    Elis
    online
      Elis, 05.06.2021 19:20
    +12
    Ех, був би пан Рубік, сказав би, що то все наслідки вакцинації від ковіду))))
    Здоров'я Еліні! Буде новий день, будуть перемоги. Тут не скажу розтерти і забути. Детально проаналізувати, зробити висновки і рухатися далі.
    Все одно наша, все одно віримо, все одно вболіваємо.
    Хто зна, може, якраз на траві попре. Таке ми вже бачили)
    captain2009
    online
      captain2009, 06.06.2021 11:33
    +3
    Elis, 06.06.2021 07:58
    Я думаю тактика на папері була: потужно бити по центру в ноги. Еліна кілька перших геймів намагалась це роботи і більш-менш отримувала потрібний результат. Але: 1) грала недостатньо потужно, 2) якщо намагалась зіграти потужніше, то помилялась по довжині. Тому далі почався зручний для Крейчикової імпровіз від Еліни - або на хавкорт, або в кут.
    Інша справа, що з незнайомим міцним середнячком Еліні завжди важко грати. Їй тактика "на папері" не працює. Їй треба вивчити і зрозуміти як з нею грати "власним тілом" (мабуть, краща м'язова пам'ять), тому грає з першою десяткою, але влітає всім незнайомим Подороскам.
    Я не виправдовую Елю, сама намагаюсь зрозуміти "шо то було".
    Скоріше за все тактика на папері була приблизно такою: "я вже гарантовано в 4му колі". Це спрацювало в перших 2х матчах, то чому ж, на її думку, не спрацювало б з Крейчиковою? Тобто, як такової тактичної підготовки до гри, у Світоліної не було. Якби було, то ми б побачили різні варіанти її дій - не спрацьовує так, то спробую інакше. Коли вона раз за разом починає свої перебивання, то одразу ясно, що Світоліна не знає, що їй робити. Про це багато людей пише вже тривалий час, але я підтримую Станіслава - її оточення каже, що все прекрасно. Тому й вона не може вийти з цього замкнутого кола поразок середнякам.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 05.06.2021 21:17
    +3
    Sashamar, 05.06.2021 21:01
    Все дуже просто. Треба було йти на ту Голгофу і щось розповідати. От і все.
    Розумію Осаку!
    Якщо заробляєте по 50 лямів вічнозелених за рік, думаю, точно розумієте)
    Сумніваюся, що спортсмени, в тому числі, Еліна, розповідають навіть після поразки "щось". Тим більше, це "щось" у неї підозріло дуже часто повторюється. Який сенс казати не те, що думаєш, із приводу власної роботи? В тому-то й справа. Еліна каже саме свої думки з приводу своєї гри. І це, чесно кажучи, ще гірше за її поразку. Неможливо вийти з піке, не усвідомивши, що ти знаходишся у піке.
    Andrii_MKh
    online
      Andrii_MKh, 05.06.2021 20:08
    +3
    Я понимаю против Граф, против Вильямс нервничать. Против кого она нервничала сегодня? Я даже фамилии соперницы уже не помню.
    Гаэль, отправляй её уже в декрет.
    Sashamar
    online
      Sashamar, 06.06.2021 09:48
    +2
    dudigo78, 06.06.2021 08:38
    Саме це і я вже давно помітив. Скільки було поразок від Плішкової, Квітової, раніше Халеп, але потім вона зрозуміла як з ними грати і пішли перемоги одна за одною. Тому то і є такі вдалі виступи на Підсумкових, бо там переважно всі знайомі обличчя. Мабуть ТВШ виграє лише тоді, коли по сітці будуть самі топи знайомі)))
    Є список тих, у кого точно виграє: Конта, Кіз, Путінцева, Севастова, Соболенко, між іншим. Але як хтось із району 40 плюс-мінус місця, чекай біди. Чи то місце таке зачароване?
    І ще проблема другого сета, невідомо звідки. Статистика цього року: Абу-Дабі - Александрова 6:2, 5:7 ТБ, Кудерметова - 7:5, 3:6; Дубай - Кузя 6:2, 4:6, Мадрид ми всі пам'ятаємо - 6:2, 4:6 проти Тайхманн. Тільки на АО було навпаки: Пегула - 4:6, 6:3 і ще проти Анісімовой. Що було тут у першіх колах, бачили, пощастило, що суперниці набагато нижче класом. А після програшу першого сета, здається, тільки у Анісімовой і виграла.
    Маленька радість: Соболева взяла 15К у Шимкенті.
    Elis
    online
      Elis, 06.06.2021 07:58
    +2
    Я думаю тактика на папері була: потужно бити по центру в ноги. Еліна кілька перших геймів намагалась це роботи і більш-менш отримувала потрібний результат. Але: 1) грала недостатньо потужно, 2) якщо намагалась зіграти потужніше, то помилялась по довжині. Тому далі почався зручний для Крейчикової імпровіз від Еліни - або на хавкорт, або в кут.
    Інша справа, що з незнайомим міцним середнячком Еліні завжди важко грати. Їй тактика "на папері" не працює. Їй треба вивчити і зрозуміти як з нею грати "власним тілом" (мабуть, краща м'язова пам'ять), тому грає з першою десяткою, але влітає всім незнайомим Подороскам.
    Я не виправдовую Елю, сама намагаюсь зрозуміти "шо то було".
    Kanarejka
    online
      Kanarejka, 06.06.2021 00:10
    +2
    Про правильну тактичну гру вбило. Тобто, у Еліни у цьому матчі була тактика? Та й ще правильно зіграна? Далі без коментарів
    Sashamar
    online
      Sashamar, 05.06.2021 21:01
    +2
    Stanislav Matusevych, 05.06.2021 19:32
    Фанати Еліни (звертаюся саме до фанатів, які вимагають не критикувати її навіть за настільки жахливі провали, як сьогодні. Адекватні вболівальники все розуміють), поясніть мені, будь ласка, з якої причини шоста ракетка світу, яка безліч разів грала на даній стадії Шоломів, могла перехвилюватися. Більше за суперницю, яка фактично менше року показує хоч на щось схожий рівень.
    Друге питання. Еліна не вважає, що зіграла тактично погано. Хтось якийсь план у її грі помітив, не кажучи вже про його виконання? Поясніть мені, будь ласка, а то ж ви кажете, що критикувати Еліну не можна, та й взагалі я в тенісі погано розбираюся.
    Все дуже просто. Треба було йти на ту Голгофу і щось розповідати. От і все.
    Розумію Осаку!
    axylinam
    online
      axylinam, 05.06.2021 19:24
    +2
    В последние несколько лет все,кому не лень выигрывали турниры большого шлема и все кому не лень становились первыми ракетками мира,все кроме Свитолиной,советовать что то глупо,но цепь ошибок в подготовке спортсменки с самого детства и по сей день,привела к тому,что Элине никак не удаётся покорить теннисный Эверест
    Elis
    online
      Elis, 06.06.2021 09:21
    +1
    dudigo78, 06.06.2021 08:38
    Саме це і я вже давно помітив. Скільки було поразок від Плішкової, Квітової, раніше Халеп, але потім вона зрозуміла як з ними грати і пішли перемоги одна за одною. Тому то і є такі вдалі виступи на Підсумкових, бо там переважно всі знайомі обличчя. Мабуть ТВШ виграє лише тоді, коли по сітці будуть самі топи знайомі)))
    Так, але коли "знайома" тенісистка - Халеп, Барті - суттєво покращує свою гру, то вчитись доводиться заново.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 06.06.2021 08:38
    +1
    Elis, 06.06.2021 07:58
    Я думаю тактика на папері була: потужно бити по центру в ноги. Еліна кілька перших геймів намагалась це роботи і більш-менш отримувала потрібний результат. Але: 1) грала недостатньо потужно, 2) якщо намагалась зіграти потужніше, то помилялась по довжині. Тому далі почався зручний для Крейчикової імпровіз від Еліни - або на хавкорт, або в кут.
    Інша справа, що з незнайомим міцним середнячком Еліні завжди важко грати. Їй тактика "на папері" не працює. Їй треба вивчити і зрозуміти як з нею грати "власним тілом" (мабуть, краща м'язова пам'ять), тому грає з першою десяткою, але влітає всім незнайомим Подороскам.
    Я не виправдовую Елю, сама намагаюсь зрозуміти "шо то було".
    Саме це і я вже давно помітив. Скільки було поразок від Плішкової, Квітової, раніше Халеп, але потім вона зрозуміла як з ними грати і пішли перемоги одна за одною. Тому то і є такі вдалі виступи на Підсумкових, бо там переважно всі знайомі обличчя. Мабуть ТВШ виграє лише тоді, коли по сітці будуть самі топи знайомі)))
    Kanarejka
    online
      Kanarejka, 06.06.2021 00:08
    +1
    Владимир Копяк, 05.06.2021 23:46
    Народ наш никак не может понять,что Светолина давно опустилась,фактически,а не по странному рейтингу,на уровень теннисисток с 20 по 30 места. Вспомните теннисисток,которые входили вТОП-10 еще с десяток лет назад, они очень редко проигрывали представительницам 3-й десятки рейтинга,такие поражения случались как исключение из правил...А с нашей Светолиной - каждый год все хуже и хуже...Кстати,ее берут на Олимпиаду в Токио? Что-то не слышал такой информации...
    СвИтолина
    Sashamar
    online
      Sashamar, 05.06.2021 22:31
    +1
    Elis, 05.06.2021 19:20
    Ех, був би пан Рубік, сказав би, що то все наслідки вакцинації від ковіду))))
    Здоров'я Еліні! Буде новий день, будуть перемоги. Тут не скажу розтерти і забути. Детально проаналізувати, зробити висновки і рухатися далі.
    Все одно наша, все одно віримо, все одно вболіваємо.
    Хто зна, може, якраз на траві попре. Таке ми вже бачили)
    Тут нема чого аналізувати. Здається, тупо тисне результат. От вже третій сезон як успіхів нема (не вважати ж за таке Монтеррей та Страсбург). А всі чекають. І починають тремтіти руки.
    Може варто заспокоїтися і просто пограти в своє задоволення, не зважаючи на результат. Навіть ціною рейтингу. От падала ж Мугуруса до п'ятого десятка. А Стівенс до сьомого. А в наступній грі Стівенс може винести Крейчікову в одну калитку (повинна ж втома від Страсбурга датися взнаки) і це буде не дивно.
    KirTheKing
    online
      KirTheKing, 05.06.2021 20:10
    +1
    Stanislav Matusevych, 05.06.2021 19:32
    Фанати Еліни (звертаюся саме до фанатів, які вимагають не критикувати її навіть за настільки жахливі провали, як сьогодні. Адекватні вболівальники все розуміють), поясніть мені, будь ласка, з якої причини шоста ракетка світу, яка безліч разів грала на даній стадії Шоломів, могла перехвилюватися. Більше за суперницю, яка фактично менше року показує хоч на щось схожий рівень.
    Друге питання. Еліна не вважає, що зіграла тактично погано. Хтось якийсь план у її грі помітив, не кажучи вже про його виконання? Поясніть мені, будь ласка, а то ж ви кажете, що критикувати Еліну не можна, та й взагалі я в тенісі погано розбираюся.
    никто не говорит, что критиковать нельзя.. у нас свободная страна.. лично я никогда не поверю, что Элина не хочет попасть на ее любимый Итоговый.. а раз так, будем надеяться, все большие победы у нее впереди.. ждем траву и УИМ, к началу которого осталось 3 недели..
    KirTheKing
    online
      KirTheKing, 06.06.2021 01:30
    0
    Kanarejka, 06.06.2021 00:10
    Про правильну тактичну гру вбило. Тобто, у Еліни у цьому матчі була тактика? Та й ще правильно зіграна? Далі без коментарів
    я бы не уделял большого внимания комментариям после матча.. вон у Халеп стандартный ответ после поражения: "просто был не мой день. сейчас съем шоколадку и настроение сразу же улучшится.." )))
    zata
    online
      zata, 05.06.2021 21:58
    0
    Который раз, не знаю, не понимаю, проанализируем, и тд, и тд.
    Элина, отдаю Вам должное: столько лет вы в 10, достойно уважение.
    Но турнир Большого Шлема, Вам пока, не по плечу. Салонный характер.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 05.06.2021 20:59
    0
    Stanislav Matusevych, 05.06.2021 19:32
    Фанати Еліни (звертаюся саме до фанатів, які вимагають не критикувати її навіть за настільки жахливі провали, як сьогодні. Адекватні вболівальники все розуміють), поясніть мені, будь ласка, з якої причини шоста ракетка світу, яка безліч разів грала на даній стадії Шоломів, могла перехвилюватися. Більше за суперницю, яка фактично менше року показує хоч на щось схожий рівень.
    Друге питання. Еліна не вважає, що зіграла тактично погано. Хтось якийсь план у її грі помітив, не кажучи вже про його виконання? Поясніть мені, будь ласка, а то ж ви кажете, що критикувати Еліну не можна, та й взагалі я в тенісі погано розбираюся.
    Трам-пам-пам)))
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности