Свитолина вышла в 3-й круг Ролан Гаррос, обыграв перспективную американку

Элина снова расслабилась в начале второго сета, но сумела дожать соперницу

Свитолина вышла в 3-й круг Ролан Гаррос, обыграв перспективную американку
© Getty Images/Global Images Ukraine. Элина Свитолина

Первая ракетка Украины Элина Свитолина (№6 WTA) продолжает побеждать в основной сетке Открытого чемпионата Франции по теннису.
 
В матче второго круга украинка, посеянная под пятым номером, обыграла американку Энн Ли (№75 WTA).
 
Ролан Гаррос. Второй круг
Элина Свитолина (Украина) – Энн Ли (США) – 6:0, 6:4

Как и в первом матче на турнире, Элина начала намного лучше соперницы, которая немного нервничала в матче с топовой теннисисткой. Лишь в одном гейме на своей подаче Элина имела небольшие проблемы, в остальном борьба проходила только во время подач американки. Самым затяжным получился пятый гейм, после которого Элина уверенно забрала партию.


 
Но на старте второго сета Энн стала играть немного лучше. Почему-то Элина, как и во встрече с Бабель, этого не ожидала. Из-за этого Ли удалось совершить быстрый рывок на 3:0, а потом и 4:1. После этого украинке пришлось включаться, дабы не растрачивать понапрасну силы в третьем сете. На приеме Элина сумела зацепиться, а в ключевом восьмом гейме с боями отстояла свою подачу. Со счета 4:4 стало ясно, что борьба на этом завершена. Американка после утраченного преимущества уже особо и не сопротивлялась.
 
Хорошая победа, но немного беспокоят спады в начале второго сета. Далее соперницы пойдут намного более серьезные, подобное преимущество они отдавать не будут.
 
Ранее Элина девять раз выигрывала на Шлемах сет под ноль (но всего дважды в первом сете) и обязательно при этом побеждала.
 
В третьем круге Свитолина сразится против Барборы Крейчиковой из Чехии (№33 WTA).

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(28 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    сергей богданов
    online
      сергей богданов, 03.06.2021 16:55
    -4
    Stanislav Matusevych, 03.06.2021 15:07
    Синякова, за великим рахунком, так і не розкрилася. А ось Крейчикову раптово зараз поперло. Тому навіть на втому від Страсбурга зважати не потрібно. Битися вона буде на повну, і це дуже небезпечно.
    Не смешите! Эля крейчикову не заметит! Уровень небо и земля!
    Elis
    online
      Elis, 03.06.2021 16:19
    +4
    Ирина Волошкевич, 03.06.2021 14:43
    Интересно, подняться во втором сете с 1-4 до победы - это вы считаете, что Эле не хватает физики?! Сомневаюсь!... А вот с психологией надо бы поработать! Это хорошо, что хватает силы воли подняться, но хорошо бы и не опускаться! Даже французские комментаторы говорили, что после первого сета Элина чересчур расслабилась! И это после точно такого же течения предыдущего матча! Хотя бы на своем горьком опыте надо учиться, не маленькая же!
    Ну и, конечно, успеха Элине в дальнейших матчах! Верим и надеемся!
    Фізики не вистачає, ще коли так звані "гірки" - добре почати, провалити середину (перепочити) і під кінець знов включитись. Але часто отого "під кінець" вже недостатньо для перемоги.
    Раніше в Еліни таких явних провалів на початку у сету не було, тепер мало не традиція.
    Натомість, колись так грала Костюк, провалюючи 2 сет. Допоки не взяла хорошого фітнес-тренера.
    oppy
    online
      oppy, 03.06.2021 15:18
    +1
    Ну №75 это не 1111!
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 03.06.2021 15:07
    +11
    Sashamar, 03.06.2021 15:02
    Що Крейчикова знесе Александрову сумнівів майже не було. Як на мене 65:35 на Еліну, причому 5 відсотків за рахунок того, що Барбора грає другий тиждень поспіль, враховуючи Страсбург, ще й пару тут грає, може і втомитися.
    От що цікаво: Крейчикова - Синякова одна з найсильнішіх пар світу. Але в одиночному зірок з неба не хапали. Раптом - хоп - і розкрилися. Обидві.
    Синякова, за великим рахунком, так і не розкрилася. А ось Крейчикову раптово зараз поперло. Тому навіть на втому від Страсбурга зважати не потрібно. Битися вона буде на повну, і це дуже небезпечно.
    Michael Rewert
    online
      Michael Rewert, 03.06.2021 15:06
    -2
    Stanislav Matusevych, 03.06.2021 14:07
    Крейчикова зараз хороша. Якщо вона таки дотисне мордорку, Еліна не буде фавориткою у грі проти неї. Доведеться дуже сильно попрацювати, щоб її пройти.
    Фаворит причому очевидный Еліна якраз саме через кількість ігор Крейчикової.. Еліна вміє переводити суперницю в довгу гру на більше менше, головне швидко не програти. А в 3 партіях Еліна фаворит явний, чим довше матч тим явніший
    Michael Rewert
    online
      Michael Rewert, 03.06.2021 15:04
    +2
    Kanarejka, 03.06.2021 14:06
    Вважаєте?! А на рахунок Іги? Ви про неї забули?
    Там є Марта в неї на горизонті поки.. А Ізі з нею може бути дуже важко.. На колишніх юніорів майже свого віку Марта по особливому настроюється, плюс на переможця Ролан Гаросупо грі також-Марта не боїться вкорочений і в ногах швидка да і грає біля сітки добре і вміє міняти ритм
    Sashamar
    online
      Sashamar, 03.06.2021 15:02
    +6
    Stanislav Matusevych, 03.06.2021 14:51
    Крейчикова. Перше серйозне випробування для Еліни. Дуже серйозне. Навіть хто буде фаворитом, велике питання. От і побачимо, наскільки актуальним є зняття Барті.
    Що Крейчикова знесе Александрову сумнівів майже не було. Як на мене 65:35 на Еліну, причому 5 відсотків за рахунок того, що Барбора грає другий тиждень поспіль, враховуючи Страсбург, ще й пару тут грає, може і втомитися.
    От що цікаво: Крейчикова - Синякова одна з найсильнішіх пар світу. Але в одиночному зірок з неба не хапали. Раптом - хоп - і розкрилися. Обидві.
    Michael Rewert
    online
      Michael Rewert, 03.06.2021 14:58
    0
    dudigo78, 03.06.2021 14:54
    Далі Крейчикова, яка зараз перебуває у фантастичній формі і виносить практично всіх на своєму шляху. Можливо і на папері Еліна буде фавориткою, але в реалі зовсім не так. Надскладне завдання.
    Не-а, фавориткою буде Еліна.. Крейчикову надовго не хватить, а Еліна виснажити може кого завгодно.. Чешці швидко нада вигравати і не давати Еліні грати в її шикоку гру по всьому корті.. І вкорочувати і вкорочувати..
    dudigo78
      dudigo78, 03.06.2021 14:54
    +7
    Далі Крейчикова, яка зараз перебуває у фантастичній формі і виносить практично всіх на своєму шляху. Можливо і на папері Еліна буде фавориткою, але в реалі зовсім не так. Надскладне завдання.
    Elis
    online
      Elis, 03.06.2021 14:53
    +3
    Sashamar, 03.06.2021 14:41
    Дозвольте заперечити: Осака не по дурості, вона дійсно зробила вчинок. Та це окрема тема. Інша справа, что тут вона нічого не втратила, бо Бадосу все одно б не пройшла.
    А от Ешлі шкода.
    Ну кожен такий "вчинок" розцінює по-своєму. Для мене це дитячі примхи і витребеньки + проблеми з соціалізацією. Надто рано вирішила почати переписувати історію під себе. Хай спершу досягне як мінімум того, що досягла Серена. Журналісти там теж на роботі, до речі.
    Але не хочеться повторюватись, дискутувати не готова.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 03.06.2021 14:51
    +5
    Крейчикова. Перше серйозне випробування для Еліни. Дуже серйозне. Навіть хто буде фаворитом, велике питання. От і побачимо, наскільки актуальним є зняття Барті.
    Ирина Волошкевич
      Ирина Волошкевич, 03.06.2021 14:43
    +1
    Интересно, подняться во втором сете с 1-4 до победы - это вы считаете, что Эле не хватает физики?! Сомневаюсь!... А вот с психологией надо бы поработать! Это хорошо, что хватает силы воли подняться, но хорошо бы и не опускаться! Даже французские комментаторы говорили, что после первого сета Элина чересчур расслабилась! И это после точно такого же течения предыдущего матча! Хотя бы на своем горьком опыте надо учиться, не маленькая же!
    Ну и, конечно, успеха Элине в дальнейших матчах! Верим и надеемся!
    Sashamar
    online
      Sashamar, 03.06.2021 14:41
    +1
    Elis, 03.06.2021 14:08
    Шкода Еш. Халеп, Квітова, тепер Барті... Осаку не рахую, та по дурості.
    Єдине добре - хоч цього разу з Еліної частини сітки.
    Дозвольте заперечити: Осака не по дурості, вона дійсно зробила вчинок. Та це окрема тема. Інша справа, что тут вона нічого не втратила, бо Бадосу все одно б не пройшла.
    А от Ешлі шкода.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 03.06.2021 14:33
    +2
    Elis, 03.06.2021 14:08
    Шкода Еш. Халеп, Квітова, тепер Барті... Осаку не рахую, та по дурості.
    Єдине добре - хоч цього разу з Еліної частини сітки.
    Осаку на грунті взагалі рахувати не варто. А от усіх інших - так. Навіть Петру.
    Elis
    online
      Elis, 03.06.2021 14:08
    +4
    olya403, 03.06.2021 13:58
    тим часом Барті знялася через травму.
    Шкода Еш. Халеп, Квітова, тепер Барті... Осаку не рахую, та по дурості.
    Єдине добре - хоч цього разу з Еліної частини сітки.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 03.06.2021 14:07
    +7
    sv_2000, 03.06.2021 14:05
    А тем временем Крейчикова пока выносит Александрову.... Лучше б русская, она совсем понятный клиент..... А вот Крейчикова - ХЗ
    Крейчикова зараз хороша. Якщо вона таки дотисне мордорку, Еліна не буде фавориткою у грі проти неї. Доведеться дуже сильно попрацювати, щоб її пройти.
    Kanarejka
      Kanarejka, 03.06.2021 14:06
    +5
    Александр Петухов, 03.06.2021 14:03
    Значить, Бадоса отримає Шлем))))
    Вважаєте?! А на рахунок Іги? Ви про неї забули?
    sv_2000
    online
      sv_2000, 03.06.2021 14:05
    0
    А тем временем Крейчикова пока выносит Александрову.... Лучше б русская, она совсем понятный клиент..... А вот Крейчикова - ХЗ
    Elis
    online
      Elis, 03.06.2021 14:03
    +5
    Я думаю, що при зміні стилю гри на більш атакуючий, Еліні на початку другого сету або не вистачає фізики, або психічної енергії, від того іде втрата концентрації і провал початку другого сету. Сподіваюсь, це явище тимчасове. Одна справа, коли ти в такій манері 10-15 років граєш, інша справа - коли 2.
    А суперниця починає грати краще тільки від того, що Еля зменшує тиск. Не було б таких провалів в Еліни, то і не підвищувала б суттєво якість гри в 2 сеті кожна з її суперниць.
    Перемог Еліні і надалі!
    Александр Петухов
      Александр Петухов, 03.06.2021 14:03
    -4
    olya403, 03.06.2021 13:58
    тим часом Барті знялася через травму.
    Значить, Бадоса отримає Шлем))))
    сергей богданов
    online
      сергей богданов, 03.06.2021 13:28
    +14
    С победой Эля, чуть сообраннее пожалуйста, соперницы другого уровня могут не простить
    Lazio
    online
      Lazio, 03.06.2021 13:41
    +13
    Хочете прикол? Вмикаю з початку 2 сета. 6:0.. дивлюся до 1:4... вимикаю, бо маю роботу. Вмикаю знову..6:4. Якось так.. 😁
    axylinam
      axylinam, 03.06.2021 13:25
    +12
    Молодчинка-почти идеальная победа,с середнячками так и нужно разбираться в двух сетах
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 03.06.2021 15:07
    +11
    Sashamar, 03.06.2021 15:02
    Що Крейчикова знесе Александрову сумнівів майже не було. Як на мене 65:35 на Еліну, причому 5 відсотків за рахунок того, що Барбора грає другий тиждень поспіль, враховуючи Страсбург, ще й пару тут грає, може і втомитися.
    От що цікаво: Крейчикова - Синякова одна з найсильнішіх пар світу. Але в одиночному зірок з неба не хапали. Раптом - хоп - і розкрилися. Обидві.
    Синякова, за великим рахунком, так і не розкрилася. А ось Крейчикову раптово зараз поперло. Тому навіть на втому від Страсбурга зважати не потрібно. Битися вона буде на повну, і це дуже небезпечно.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 03.06.2021 13:46
    +11
    Незважаючи на рахунок, без проблем таки не обійшлося, але подавати суперниці на сет сьогодні Еліна таки не дозволила. В цілому, непогана гра, але далі будуть вже по-справжньому серйозні суперниці.
    Arti2222
      Arti2222, 03.06.2021 13:31
    +11
    Не дивлячись на те, що без міні-валідолу не обійшлося, Еліна дійсно показала сьогодні непоганий теніс. Як результат, майже ідеальна перемога, навіть проти не такої ж сильної суперниці.
    Успіху в подальшому, ну і надіюся, що в третьому колі все ж таки буде Александрова, Еліна знає, як її обігрувати, ну і підвищується шанс потрапляння до 4 раунду. Проти Крейчикової ой як буде непросто.
    Philip J. Fry
    online
      Philip J. Fry, 03.06.2021 13:30
    +9
    Молодець!
    dudigo78
    online
      dudigo78, 03.06.2021 14:54
    +7
    Далі Крейчикова, яка зараз перебуває у фантастичній формі і виносить практично всіх на своєму шляху. Можливо і на папері Еліна буде фавориткою, але в реалі зовсім не так. Надскладне завдання.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 03.06.2021 14:07
    +7
    sv_2000, 03.06.2021 14:05
    А тем временем Крейчикова пока выносит Александрову.... Лучше б русская, она совсем понятный клиент..... А вот Крейчикова - ХЗ
    Крейчикова зараз хороша. Якщо вона таки дотисне мордорку, Еліна не буде фавориткою у грі проти неї. Доведеться дуже сильно попрацювати, щоб її пройти.
    Sashamar
    online
      Sashamar, 03.06.2021 15:02
    +6
    Stanislav Matusevych, 03.06.2021 14:51
    Крейчикова. Перше серйозне випробування для Еліни. Дуже серйозне. Навіть хто буде фаворитом, велике питання. От і побачимо, наскільки актуальним є зняття Барті.
    Що Крейчикова знесе Александрову сумнівів майже не було. Як на мене 65:35 на Еліну, причому 5 відсотків за рахунок того, що Барбора грає другий тиждень поспіль, враховуючи Страсбург, ще й пару тут грає, може і втомитися.
    От що цікаво: Крейчикова - Синякова одна з найсильнішіх пар світу. Але в одиночному зірок з неба не хапали. Раптом - хоп - і розкрилися. Обидві.
    Александр Ад
      Александр Ад, 03.06.2021 13:45
    +6
    молодец ,2 сет на классе
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 03.06.2021 14:51
    +5
    Крейчикова. Перше серйозне випробування для Еліни. Дуже серйозне. Навіть хто буде фаворитом, велике питання. От і побачимо, наскільки актуальним є зняття Барті.
    Kanarejka
    online
      Kanarejka, 03.06.2021 14:06
    +5
    Александр Петухов, 03.06.2021 14:03
    Значить, Бадоса отримає Шлем))))
    Вважаєте?! А на рахунок Іги? Ви про неї забули?
    Elis
    online
      Elis, 03.06.2021 14:03
    +5
    Я думаю, що при зміні стилю гри на більш атакуючий, Еліні на початку другого сету або не вистачає фізики, або психічної енергії, від того іде втрата концентрації і провал початку другого сету. Сподіваюсь, це явище тимчасове. Одна справа, коли ти в такій манері 10-15 років граєш, інша справа - коли 2.
    А суперниця починає грати краще тільки від того, що Еля зменшує тиск. Не було б таких провалів в Еліни, то і не підвищувала б суттєво якість гри в 2 сеті кожна з її суперниць.
    Перемог Еліні і надалі!
    olya403
      olya403, 03.06.2021 13:58
    +5
    тим часом Барті знялася через травму.
    Elis
    online
      Elis, 03.06.2021 16:19
    +4
    Ирина Волошкевич, 03.06.2021 14:43
    Интересно, подняться во втором сете с 1-4 до победы - это вы считаете, что Эле не хватает физики?! Сомневаюсь!... А вот с психологией надо бы поработать! Это хорошо, что хватает силы воли подняться, но хорошо бы и не опускаться! Даже французские комментаторы говорили, что после первого сета Элина чересчур расслабилась! И это после точно такого же течения предыдущего матча! Хотя бы на своем горьком опыте надо учиться, не маленькая же!
    Ну и, конечно, успеха Элине в дальнейших матчах! Верим и надеемся!
    Фізики не вистачає, ще коли так звані "гірки" - добре почати, провалити середину (перепочити) і під кінець знов включитись. Але часто отого "під кінець" вже недостатньо для перемоги.
    Раніше в Еліни таких явних провалів на початку у сету не було, тепер мало не традиція.
    Натомість, колись так грала Костюк, провалюючи 2 сет. Допоки не взяла хорошого фітнес-тренера.
    Elis
    online
      Elis, 03.06.2021 14:08
    +4
    olya403, 03.06.2021 13:58
    тим часом Барті знялася через травму.
    Шкода Еш. Халеп, Квітова, тепер Барті... Осаку не рахую, та по дурості.
    Єдине добре - хоч цього разу з Еліної частини сітки.
    Elis
    online
      Elis, 03.06.2021 14:53
    +3
    Sashamar, 03.06.2021 14:41
    Дозвольте заперечити: Осака не по дурості, вона дійсно зробила вчинок. Та це окрема тема. Інша справа, что тут вона нічого не втратила, бо Бадосу все одно б не пройшла.
    А от Ешлі шкода.
    Ну кожен такий "вчинок" розцінює по-своєму. Для мене це дитячі примхи і витребеньки + проблеми з соціалізацією. Надто рано вирішила почати переписувати історію під себе. Хай спершу досягне як мінімум того, що досягла Серена. Журналісти там теж на роботі, до речі.
    Але не хочеться повторюватись, дискутувати не готова.
    Андрій Ванчак
    online
      Андрій Ванчак, 03.06.2021 13:34
    +3
    Саша Зардунов, 03.06.2021 13:30
    Удивительно!!! Разделала под орех.
    це тільки про перший сет, у другому були проблеми
    Michael Rewert
    online
      Michael Rewert, 03.06.2021 15:04
    +2
    Kanarejka, 03.06.2021 14:06
    Вважаєте?! А на рахунок Іги? Ви про неї забули?
    Там є Марта в неї на горизонті поки.. А Ізі з нею може бути дуже важко.. На колишніх юніорів майже свого віку Марта по особливому настроюється, плюс на переможця Ролан Гаросупо грі також-Марта не боїться вкорочений і в ногах швидка да і грає біля сітки добре і вміє міняти ритм