Марта Костюк обыграла россиянку в квалификации турнира в Мадриде

Украинка в двух сетах переиграла Маргариту Гаспарян

Марта Костюк обыграла россиянку в квалификации турнира в Мадриде
© WTA. Марта Костюк

Украинская теннисистка Марта Костюк (№77 WTA) уверенно стартовала в квалификации грунтового турнира WTA 1000 в Мадриде.
 
В первом круге отбора украинка обыграла россиянку Маргариту Гаспарян (№98 WTA).
 
Мадрид. Первый круг квалификации
Марта Костюк (Украина) – Маргарита Гаспарян (Россия) – 6:4, 6:1
 
Это была первая встреча теннисисток.
 
В финале квалификации Костюк сразится против первой сеяной Анастасии Севастовой (№54 WTA).

Ранее в финале квалификации вышла Катерина Козлова, а Элина Свитолина уже знает соперницу в первом круге основы

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(15 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Sashamar
    online
      Sashamar, 27.04.2021 21:55
    0
    Отже Севастова. Перерва на дощ, мабуть, пішла Насті на користь. Якщо Марта буде грати спокійно, просто грати, без психів, повинна виграти, на три сета Севастову вже часто-густо не вистачає. Але якщо сподівається "малой кровью, могучим ударом", буде непереливки.
    Elis
    online
      Elis, 27.04.2021 21:40
    -1
    Таки латвійка.
    olya403
    online
      olya403, 27.04.2021 20:31
    -1
    о, Севастова-Піронкова вже грають
    olya403
    online
      olya403, 27.04.2021 20:27
    -1
    Sashamar, 27.04.2021 20:23
    От цікаво, Севастова з Піронковой будуть завтра догравати, чи сьогодні під дахом. Дивно, першу сіяну в кваліфікації не під дах на центральний корт.
    залишилося незіграними 3 матчі, один із них йде під дахом (Фернандес-Конюх), ще один під дахом вже завершився. Орги могли би перенести один із двох матчі, що залишились, в приміщення, щоб дівчата стільки не чекали
    vizuals
    online
      vizuals, 27.04.2021 20:25
    +4
    Щось Марта по россіянках проодиться, як трактор. Ще лишилося для повного щастя Кудер зачехлити
    Sashamar
    online
      Sashamar, 27.04.2021 20:23
    +1
    От цікаво, Севастова з Піронковой будуть завтра догравати, чи сьогодні під дахом. Дивно, першу сіяну в кваліфікації не під дах на центральний корт.
    vital
    online
      vital, 27.04.2021 20:16
    +3
    Марту з важливою перемогою над черговою представницею рашки. А відео матчу немає? Чи хоча б нормального огляду на кілька хвилин?
    Trollface
    online
      Trollface, 27.04.2021 17:08
    -5
    Теперь можно расслабиться и выкладывать новые фото в инстаграм.
    ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО
      ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО, 27.04.2021 16:50
    +6
    Хай щастить!
    KirTheKing
      KirTheKing, 27.04.2021 16:19
    0
    самый слабый из армян, это Рита Гаспарян !!)))))
    alefteev77
      alefteev77, 27.04.2021 16:18
    +8
    Марта молодчинка! Вітаємо! Тепер активно аналізувати Сєвастову або Піронкову, уважно розбирати їх гру (по відео або відвідати наживо на трибунах) та готувати власну тактику на матч.
    SandroKing
      SandroKing, 27.04.2021 15:46
    +6
    Пиронкова с грунтом никогда не дружила, а Севастову Марта не так давно обыгрывала. Так что не все так плохо.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 27.04.2021 15:40
    +9
    ihor63, 27.04.2021 15:35
    Молодець! Далі буде значно важче. Цікаво буде подивитися на Марту як проти Севастової, так і проти Піронкової
    С Севастовой хотелось бы повторения ЮСО, а у Пиронковой неплохо бы взять реванш
    maxno
      maxno, 27.04.2021 15:39
    +8
    Марта только основной турнир в Мадриде !!! Марта даёшь топ 50 !!!
    ihor63
      ihor63, 27.04.2021 15:35
    +11
    Молодець! Далі буде значно важче. Цікаво буде подивитися на Марту як проти Севастової, так і проти Піронкової
    ihor63
    online
      ihor63, 27.04.2021 15:35
    +11
    Молодець! Далі буде значно важче. Цікаво буде подивитися на Марту як проти Севастової, так і проти Піронкової
    sv_2000
    online
      sv_2000, 27.04.2021 15:40
    +9
    ihor63, 27.04.2021 15:35
    Молодець! Далі буде значно важче. Цікаво буде подивитися на Марту як проти Севастової, так і проти Піронкової
    С Севастовой хотелось бы повторения ЮСО, а у Пиронковой неплохо бы взять реванш
    alefteev77
      alefteev77, 27.04.2021 16:18
    +8
    Марта молодчинка! Вітаємо! Тепер активно аналізувати Сєвастову або Піронкову, уважно розбирати їх гру (по відео або відвідати наживо на трибунах) та готувати власну тактику на матч.
    maxno
    online
      maxno, 27.04.2021 15:39
    +8
    Марта только основной турнир в Мадриде !!! Марта даёшь топ 50 !!!
    ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО
    online
      ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО, 27.04.2021 16:50
    +6
    Хай щастить!
    SandroKing
    online
      SandroKing, 27.04.2021 15:46
    +6
    Пиронкова с грунтом никогда не дружила, а Севастову Марта не так давно обыгрывала. Так что не все так плохо.
    vizuals
    online
      vizuals, 27.04.2021 20:25
    +4
    Щось Марта по россіянках проодиться, як трактор. Ще лишилося для повного щастя Кудер зачехлити
    vital
    online
      vital, 27.04.2021 20:16
    +3
    Марту з важливою перемогою над черговою представницею рашки. А відео матчу немає? Чи хоча б нормального огляду на кілька хвилин?
    Sashamar
    online
      Sashamar, 27.04.2021 20:23
    +1
    От цікаво, Севастова з Піронковой будуть завтра догравати, чи сьогодні під дахом. Дивно, першу сіяну в кваліфікації не під дах на центральний корт.
    Sashamar
    online
      Sashamar, 27.04.2021 21:55
    0
    Отже Севастова. Перерва на дощ, мабуть, пішла Насті на користь. Якщо Марта буде грати спокійно, просто грати, без психів, повинна виграти, на три сета Севастову вже часто-густо не вистачає. Але якщо сподівається "малой кровью, могучим ударом", буде непереливки.
    KirTheKing
    online
      KirTheKing, 27.04.2021 16:19
    0
    самый слабый из армян, это Рита Гаспарян !!)))))