В Севилью и Санкт-Петербург. Какие матчи Евро-2020 куда перенесли?

Мюнхен был подтвержден в качестве хозяина Евро, а вот Дублин и Бильбао – нет

В Севилью и Санкт-Петербург. Какие матчи Евро-2020 куда перенесли?
© УЕФА

Исполнительный комитет УЕФА провел 23 апреля заседание в формате видеоконференции.

В ходе заседания было получено подтверждение от власти Мюнхена, что все 4 матча Евро-2020 пройдут в этом городе с минимумом в 14500 зрителей. В результате этого Мюнхен был подтвержден в качестве одного из хозяев чемпионата Европы.

Затем исполком перераспределил некоторые матчи Евро-2020:

  • 4 матча, которые изначально планировалось провести в Бильбао, перенесены в Севилью на стадион «Эстадио Ла Картуха» (на трех матчах группы Е и одной игре 1/8 финала будут присутствовать 30% болельщиков от  вместимости стадиона).
  • 3 матча группы Е, которые должны были состоятся в Дублине, перенесены в Санкт-Петербург, который ранее получил три матча группы В и один четвертьфинал.
  • Матч 1/8 финала, который должен был принять Дублин, перенесен на лондонский «Уэмбли».

Президент УЕФА Александер Чеферин отметил: «Мы тесно сотрудничаем с ассоциациями и местными властями, чтобы обеспечить на матчах безопасную и праздничную атмосферу. Я очень рад, что мы сможем принять болельщиков на всех матчах турнира и насладиться праздником футбола на уровне сборных по всей Европе».

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — УЕФА

(9 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Анатолій Чорнобук
    online
      Анатолій Чорнобук, 26.04.2021 13:19
    0
    Газова труба перемогла всі досягнення західної цивілізації. Брати з кацапнею воюють а ви в них енергоносії купуєте. І крім стурбованості нічого немає у ваших головах. Їдбте краще на Баклан-арену і в кацапію на футол! Чєфєрін вам розкаже на відкритті шабашу як любити УЄФА і яке зло Суперліга
    саня лысый
      саня лысый, 24.04.2021 14:45
    0
    Богдан Саженко, 24.04.2021 07:41
    Практично уєфа кормиться з газпрома 6тому і отримали матчі.А Українці фактично не зрозуміли що це провал С ША проти мордора .Якщоб рф попала в ковід її б так не викинули з групи А -це практично політична проти України .провал СУПЕРЛІГИ -це як провал США який бореться з німцями і мордором проти Північного потоку-2. І ми українці ще радіємо цей перемозі продажной УЄФА(газпрома) проти США. Суперліга могла знищити такє УЄФА і з ним господство мордора в УЄФА і прот и всієі цей несправедливісті навіть проти України і нам нема чому радіти.
    Похмелись
    RomanEnakievo
    online
      RomanEnakievo, 24.04.2021 11:20
    +1
    Dnepr-Poltava, 24.04.2021 09:07
    Теперь понятно почему грЫша шубкисы так рвал свое очко против Суперлиги в пользу продажной УЕФА
    Про павелку почему молчишь? Не выгодно про него говорить?
    Леонід Вишневський
      Леонід Вишневський, 24.04.2021 11:05
    +1
    Dnepr-Poltava, 24.04.2021 09:01
    Где те гав..еды, которые тут гавкали, про то что Суперлига это плохо, это не спорт??? УЕФА это хорошо? Жрите теперь убл..ки
    Красава! Хуєфа наше фсьо! Головне спортивні принципи, ну-ну!!!!
    гол
    online
      гол, 24.04.2021 09:51
    0
    пусть ляхи радуются теперь и питер за них)))
    andrea778
    online
      andrea778, 24.04.2021 09:44
    -3
    богдан, полтава.
    що ви верещите як потерпілі. та нехай проводять більше матчів, більше зарази отримають, скоріше подохнуть
    Богдан Саженко
    online
      Богдан Саженко, 24.04.2021 09:36
    0
    позорне УЄФА якому пора разом з усієй "путинщєю" в пекло
    Dnepr-Poltava
    online
      Dnepr-Poltava, 24.04.2021 09:07
    -7
    Теперь понятно почему грЫша шубкисы так рвал свое очко против Суперлиги в пользу продажной УЕФА
    Dnepr-Poltava
    online
      Dnepr-Poltava, 24.04.2021 09:01
    -4
    Где те гав..еды, которые тут гавкали, про то что Суперлига это плохо, это не спорт??? УЕФА это хорошо? Жрите теперь убл..ки
    Виктор Петренко
    online
      Виктор Петренко, 24.04.2021 08:30
    +9
    Суки та пі..раси. Як можна взагалі проводити будь-які змагання в терористичній державі.Я вже мовчу про те як можна допускати спортсменів з цієї держави до змагань.
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 24.04.2021 08:00
    +2
    Богдан Саженко, 24.04.2021 07:43
    Німці продажні і цей їх демарш з самого початку проти СУПЕРЛІГИ -це як вони підтримують все що для них вигідно ,а не політичну справедливість ,чи Україну.
    Так всі повинні так робити, підтримувати те, що їм вигідно, а не комусь.
    Богдан Саженко
    online
      Богдан Саженко, 24.04.2021 07:43
    -1
    Німці продажні і цей їх демарш з самого початку проти СУПЕРЛІГИ -це як вони підтримують все що для них вигідно ,а не політичну справедливість ,чи Україну.
    Богдан Саженко
    online
      Богдан Саженко, 24.04.2021 07:41
    +2
    Практично уєфа кормиться з газпрома 6тому і отримали матчі.А Українці фактично не зрозуміли що це провал С ША проти мордора .Якщоб рф попала в ковід її б так не викинули з групи А -це практично політична проти України .провал СУПЕРЛІГИ -це як провал США який бореться з німцями і мордором проти Північного потоку-2. І ми українці ще радіємо цей перемозі продажной УЄФА(газпрома) проти США. Суперліга могла знищити такє УЄФА і з ним господство мордора в УЄФА і прот и всієі цей несправедливісті навіть проти України і нам нема чому радіти.
    DK1970
      DK1970, 24.04.2021 06:56
    +1
    Ну как же так? В расею матчи переносить....
    Виктор Петренко
    online
      Виктор Петренко, 24.04.2021 08:30
    +9
    Суки та пі..раси. Як можна взагалі проводити будь-які змагання в терористичній державі.Я вже мовчу про те як можна допускати спортсменів з цієї держави до змагань.
    kum_Poltava_
    online
      kum_Poltava_, 24.04.2021 08:00
    +2
    Богдан Саженко, 24.04.2021 07:43
    Німці продажні і цей їх демарш з самого початку проти СУПЕРЛІГИ -це як вони підтримують все що для них вигідно ,а не політичну справедливість ,чи Україну.
    Так всі повинні так робити, підтримувати те, що їм вигідно, а не комусь.
    Богдан Саженко
    online
      Богдан Саженко, 24.04.2021 07:41
    +2
    Практично уєфа кормиться з газпрома 6тому і отримали матчі.А Українці фактично не зрозуміли що це провал С ША проти мордора .Якщоб рф попала в ковід її б так не викинули з групи А -це практично політична проти України .провал СУПЕРЛІГИ -це як провал США який бореться з німцями і мордором проти Північного потоку-2. І ми українці ще радіємо цей перемозі продажной УЄФА(газпрома) проти США. Суперліга могла знищити такє УЄФА і з ним господство мордора в УЄФА і прот и всієі цей несправедливісті навіть проти України і нам нема чому радіти.
    RomanEnakievo
    online
      RomanEnakievo, 24.04.2021 11:20
    +1
    Dnepr-Poltava, 24.04.2021 09:07
    Теперь понятно почему грЫша шубкисы так рвал свое очко против Суперлиги в пользу продажной УЕФА
    Про павелку почему молчишь? Не выгодно про него говорить?
    Леонід Вишневський
    online
      Леонід Вишневський, 24.04.2021 11:05
    +1
    Dnepr-Poltava, 24.04.2021 09:01
    Где те гав..еды, которые тут гавкали, про то что Суперлига это плохо, это не спорт??? УЕФА это хорошо? Жрите теперь убл..ки
    Красава! Хуєфа наше фсьо! Головне спортивні принципи, ну-ну!!!!
    DK1970
    online
      DK1970, 24.04.2021 06:56
    +1
    Ну как же так? В расею матчи переносить....
    Анатолій Чорнобук
    online
      Анатолій Чорнобук, 26.04.2021 13:19
    0
    Газова труба перемогла всі досягнення західної цивілізації. Брати з кацапнею воюють а ви в них енергоносії купуєте. І крім стурбованості нічого немає у ваших головах. Їдбте краще на Баклан-арену і в кацапію на футол! Чєфєрін вам розкаже на відкритті шабашу як любити УЄФА і яке зло Суперліга
    саня лысый
    online
      саня лысый, 24.04.2021 14:45
    0
    Богдан Саженко, 24.04.2021 07:41
    Практично уєфа кормиться з газпрома 6тому і отримали матчі.А Українці фактично не зрозуміли що це провал С ША проти мордора .Якщоб рф попала в ковід її б так не викинули з групи А -це практично політична проти України .провал СУПЕРЛІГИ -це як провал США який бореться з німцями і мордором проти Північного потоку-2. І ми українці ще радіємо цей перемозі продажной УЄФА(газпрома) проти США. Суперліга могла знищити такє УЄФА і з ним господство мордора в УЄФА і прот и всієі цей несправедливісті навіть проти України і нам нема чому радіти.
    Похмелись
    гол
    online
      гол, 24.04.2021 09:51
    0
    пусть ляхи радуются теперь и питер за них)))
    Богдан Саженко
    online
      Богдан Саженко, 24.04.2021 09:36
    0
    позорне УЄФА якому пора разом з усієй "путинщєю" в пекло