Первая лига. Верес забивает на 95 минуте, неудачи Металлиста и Агробизнеса

«Верес» продолжает набирать очки и лидирует в Первой лиге

Первая лига. Верес забивает на 95 минуте, неудачи Металлиста и Агробизнеса
© veres.rv.ua

«Верес» остается лидером Первой лиги, однако сегодня команда с трудом обыграла ВПК-Агро со счетом 1:0 благодаря голу на 95-й минуте. Команда Юрия Вирта реализовала опасный штрафной, красивый удар удался Гончаренко.

В итоге «Верес» набрал 45 очков и продолжает уверенно лидировать.

К радости «Вереса» очки потерял «Агробизнес», который сыграл вничью с «Авангардом». Вничью сыграл и «Металлист-1925».

Первая лига. 21-й тур

Верес - ВПК-Агро 1:0
Гол: Гончаренко, 90+5

Альянс - Металлист-1925 0:0

Оболонь - Нива 2:1
Голы: Майданевич, 68, Мурза, 74 - Кисленко, 24

Авангард - Агробизнес 1:1
Голы: Бородай, 90+4 (с пен) - Черненко, 24 (с пен)

Прикарпатье - Кремень 1:0
Гол: Барчук, 33 (с пен)

Горняк-Спорт - Николаев 0:3
Голы: Кушниренко, 40 (с пен), Одарюк, 45+2, Росляков, 81

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(15 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    OLEXANDER
    online
      OLEXANDER, 11.04.2021 14:58
    -1
    justhateme, 11.04.2021 14:31
    без Турции ты не удержишь некоторых исполнителей, не сможешь предоставить адекватные условия для двуразовой системы тренировок, не создашь видимости перспективы роста. Или команда должна построить стадион и только после этого вылезти из свинарника?
    Повторюся- в команди нічогісінько немає окрім автобуса і 20 гравців+шут гороховий. нічогісінько, навіть надувного критого манежу, а він не такий вже й дорогий.З тими кравцями, що є-50% точно на вихід, 1й-воротар Когут разом з "шоуменом" навіть той же Гегедош-роки беруть своє і в примерці він не вивезе 100%, той Гегедош і так мало бігає.
    прикладом приведу Рух...да, команда слабенька, але інфраструктура і База нормальна будується. А Верес=бомжі.
    justhateme
    online
      justhateme, 11.04.2021 14:31
    -2
    OLEXANDER, 11.04.2021 09:31
    У Вереса нічогоісінько немає взагалі і не думають, замість їздити по "туреччинах" краще збудувати спортзал на літо надувний зі штучним майданчиком і тренажерами. Та про що там говорити? Якщо я бачу, що ти у футболі взагалі мілко плаваєш!!!
    без Турции ты не удержишь некоторых исполнителей, не сможешь предоставить адекватные условия для двуразовой системы тренировок, не создашь видимости перспективы роста. Или команда должна построить стадион и только после этого вылезти из свинарника?
    OLEXANDER
    online
      OLEXANDER, 11.04.2021 09:31
    -2
    justhateme, 10.04.2021 21:01
    а какая харизма у всех клубов вышки кроме Динамо и Шахты? Зачем женская команда? В целом городе РОВНО, нихрена нет ровного поля, хотя бы одного. А клуб в который "вбухивают" бабки, живёт в 3х этажном доме в селе. Что значит заграбастать стадик? Когда Шахта на Металле играла, она заграбастала державный стадик?
    У Вереса нічогоісінько немає взагалі і не думають, замість їздити по "туреччинах" краще збудувати спортзал на літо надувний зі штучним майданчиком і тренажерами. Та про що там говорити? Якщо я бачу, що ти у футболі взагалі мілко плаваєш!!!
    justhateme
    online
      justhateme, 10.04.2021 21:01
    -2
    OLEXANDER, 10.04.2021 19:50
    Чим він рулить? Що бабки вбухують у стимулювання суддям чи на пропой в Туреччині?Ні бази, ні СДЮШ толкової, ні думок про створення жіночої команди і навіть падець об палець не стукають по будівництву хоч би стадіону(ось як в Колосі за 160млн номаль стадік), а то за дурно хочуть заграбастати державний стадік. Наняли Поворознюка для піара, а толку, якщо команда без харизми. В чому рульож? Що Кременю лєвий пеналь призначили тур назад? Сьогоднв аналогічно Чорноморець тягнуть...так що Верес-це нуль без палочки, бізнес проект, який знову перейменується з вереса в минай чи рух, в залежності хто з них вилетить в пердив.
    а какая харизма у всех клубов вышки кроме Динамо и Шахты? Зачем женская команда? В целом городе РОВНО, нихрена нет ровного поля, хотя бы одного. А клуб в который "вбухивают" бабки, живёт в 3х этажном доме в селе. Что значит заграбастать стадик? Когда Шахта на Металле играла, она заграбастала державный стадик?
    Grinya82
      Grinya82, 10.04.2021 20:16
    +3
    OLEXANDER, 10.04.2021 19:50
    Чим він рулить? Що бабки вбухують у стимулювання суддям чи на пропой в Туреччині?Ні бази, ні СДЮШ толкової, ні думок про створення жіночої команди і навіть падець об палець не стукають по будівництву хоч би стадіону(ось як в Колосі за 160млн номаль стадік), а то за дурно хочуть заграбастати державний стадік. Наняли Поворознюка для піара, а толку, якщо команда без харизми. В чому рульож? Що Кременю лєвий пеналь призначили тур назад? Сьогоднв аналогічно Чорноморець тягнуть...так що Верес-це нуль без палочки, бізнес проект, який знову перейменується з вереса в минай чи рух, в залежності хто з них вилетить в пердив.
    Стадіон як у Колоса на 5500 місць для 250000 населення міста Рівне не варіант. Будівництво йде, але мабудь не встигнуть до кінця року.
    OLEXANDER
    online
      OLEXANDER, 10.04.2021 19:50
    -1
    Александр Ад, 10.04.2021 19:33
    Верес рулит,,стадиончик бы еще сделали
    Чим він рулить? Що бабки вбухують у стимулювання суддям чи на пропой в Туреччині?Ні бази, ні СДЮШ толкової, ні думок про створення жіночої команди і навіть падець об палець не стукають по будівництву хоч би стадіону(ось як в Колосі за 160млн номаль стадік), а то за дурно хочуть заграбастати державний стадік. Наняли Поворознюка для піара, а толку, якщо команда без харизми. В чому рульож? Що Кременю лєвий пеналь призначили тур назад? Сьогоднв аналогічно Чорноморець тягнуть...так що Верес-це нуль без палочки, бізнес проект, який знову перейменується з вереса в минай чи рух, в залежності хто з них вилетить в пердив.
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 10.04.2021 19:33
    -1
    Верес рулит,,стадиончик бы еще сделали
    Grinya82
    online
      Grinya82, 10.04.2021 20:16
    +3
    OLEXANDER, 10.04.2021 19:50
    Чим він рулить? Що бабки вбухують у стимулювання суддям чи на пропой в Туреччині?Ні бази, ні СДЮШ толкової, ні думок про створення жіночої команди і навіть падець об палець не стукають по будівництву хоч би стадіону(ось як в Колосі за 160млн номаль стадік), а то за дурно хочуть заграбастати державний стадік. Наняли Поворознюка для піара, а толку, якщо команда без харизми. В чому рульож? Що Кременю лєвий пеналь призначили тур назад? Сьогоднв аналогічно Чорноморець тягнуть...так що Верес-це нуль без палочки, бізнес проект, який знову перейменується з вереса в минай чи рух, в залежності хто з них вилетить в пердив.
    Стадіон як у Колоса на 5500 місць для 250000 населення міста Рівне не варіант. Будівництво йде, але мабудь не встигнуть до кінця року.