ФОТО. Снова вместе. Свитолина и Монфис путешествуют вдвоем

Звездная теннисная пара возобновила отношения

ФОТО. Снова вместе. Свитолина и Монфис путешествуют вдвоем
© Getty Images/Global Images Ukraine

Несколько дней назад появились основания полагать, что Гаэль Монфис и Элина Свитолина возобновили свои отношения – они восстановили общую страницу в Инстаграме.

Сегодня на этой странице они выложили новое совместное фото и сообщило о том, что путешествуют вдвоем:

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Instagram

(24 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    VoOne1983
      VoOne1983, 04.04.2021 20:53
    -1
    Дмитрий Анисимов, 03.04.2021 14:33
    Болел раньше за нее, думал что умничка. Но как связалась с этим... Все равно на нее
    Ну а я окрім Еліни ще й за Монфіса почав вболівати
    Hottabych
    online
      Hottabych, 04.04.2021 18:15
    0
    Mar, 03.04.2021 14:57
    А кто заполнял паузу.
    Ручная работа
    Yura Юрий
    online
      Yura Юрий, 04.04.2021 00:10
    -1
    Кажется, что она фотках разные девушки...но по факту первая реальная
    andreypoltava234
    online
      andreypoltava234, 03.04.2021 20:05
    -5
    Милчел Авек, 02.04.2021 22:55
    Благородно.
    Но, как показывает пример поляков, поддерживать акцию BLM вовсе необязательно.
    до чого тут пошанування жертв колонізаційних процесів і приватне життя тенісистів?)) що у вас, московитів, в головах?))то вже якщо не писати про польський контекст цієї акції та її справжнє значення, а не те, що розповідають на московському тб))
    Mar
      Mar, 03.04.2021 14:57
    -1
    А кто заполнял паузу.
    Kanarejka
      Kanarejka, 03.04.2021 14:47
    +3
    vital, 03.04.2021 00:24
    Все таки стосунки це їх особиста справа і не нам диванним експертам робити висновки що кому краще, а що гірше, тим більше давати якісь поради.
    Ми б може й хотіли щоб Еліна була бездушним роботом, яка б щодня годинами тренувалася, ні на що не відволікаючись. Щоб коли прийде наступний турнір, порадувати українських вболівальників своїми черговими перемогами і трофеями. А ми сказали, який же Еля молодець, що живе лише тенісом, а не повноцінним життям. Але це її життя, а наші очікування, це наші проблеми...
    Як же приємно читати адекватні коментарі
    Дмитрий Анисимов
    online
      Дмитрий Анисимов, 03.04.2021 14:33
    -6
    Болел раньше за нее, думал что умничка. Но как связалась с этим... Все равно на нее
    Bromma
      Bromma, 03.04.2021 14:29
    +2
    На мою думку, гра Світоліної стала кращою за рахунок її фізичної форми, візуально замітно що Еліна попрацювала над свїм тілом і зайвими кілограмами. В минулому сезоні із за карантину і браку змагань фізична форма в Еліни і не тільки в неї були не в найкращих кондиціях.
    Тому стосунки тут ні при чому, і Еліна якщо буде активно приймати участь на турнірах, буде тільки прогресувати.
    Як професійний спортсмен топ рівня Монфіс може завадити Еліні розвиватися в плані спорту!?
    Александр Ад
      Александр Ад, 03.04.2021 00:53
    +1
    интересно, а Монфис еще не закончил карьеру?И вообще может отношения очень серьезные и на всю жизнь?
    vital
    online
      vital, 03.04.2021 00:24
    +13
    Все таки стосунки це їх особиста справа і не нам диванним експертам робити висновки що кому краще, а що гірше, тим більше давати якісь поради.
    Ми б може й хотіли щоб Еліна була бездушним роботом, яка б щодня годинами тренувалася, ні на що не відволікаючись. Щоб коли прийде наступний турнір, порадувати українських вболівальників своїми черговими перемогами і трофеями. А ми сказали, який же Еля молодець, що живе лише тенісом, а не повноцінним життям. Але це її життя, а наші очікування, це наші проблеми...
    captain2009
      captain2009, 02.04.2021 23:24
    +4
    Побачимо скоро у грунтовому сезоні, в яку сторону зміниться її гра. Тоді вже буде остаточно ясно, як ці стосунки впливають на Еліну і її спортивні результати.
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 02.04.2021 23:11
    +1
    Тобто, проблиски гри у Маямі можна вважати офіційно завершеними? Недовго музика грала, на жаль.
    Vytas Mesk
      Vytas Mesk, 02.04.2021 23:05
    -15
    Шалава.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 02.04.2021 23:02
    +1
    Владимир Копяк, 02.04.2021 23:00
    Я думаю, что каждое утро Свитолина приклоняет колено перед этим афрофранцузом,расславляться опасно, народ может не понять... А так,все как в жизни - альфонс привык жить за счет таких доверчивых женщин....
    Может быть даже на два
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 02.04.2021 23:00
    -5
    Я думаю, что каждое утро Свитолина приклоняет колено перед этим афрофранцузом,расславляться опасно, народ может не понять... А так,все как в жизни - альфонс привык жить за счет таких доверчивых женщин....
    Michael Savchyn
    online
      Michael Savchyn, 02.04.2021 22:58
    -4
    знову пустилася у тяжкії...
    Милчел Авек
    online
      Милчел Авек, 02.04.2021 22:55
    +4
    Благородно.
    Но, как показывает пример поляков, поддерживать акцию BLM вовсе необязательно.
    Ihor86
      Ihor86, 02.04.2021 22:40
    -5
    А я думаю чего Свитолина проиграла в полуфинале? Снова жорножопый поманил
    vital
    online
      vital, 03.04.2021 00:24
    +13
    Все таки стосунки це їх особиста справа і не нам диванним експертам робити висновки що кому краще, а що гірше, тим більше давати якісь поради.
    Ми б може й хотіли щоб Еліна була бездушним роботом, яка б щодня годинами тренувалася, ні на що не відволікаючись. Щоб коли прийде наступний турнір, порадувати українських вболівальників своїми черговими перемогами і трофеями. А ми сказали, який же Еля молодець, що живе лише тенісом, а не повноцінним життям. Але це її життя, а наші очікування, це наші проблеми...
    captain2009
    online
      captain2009, 02.04.2021 23:24
    +4
    Побачимо скоро у грунтовому сезоні, в яку сторону зміниться її гра. Тоді вже буде остаточно ясно, як ці стосунки впливають на Еліну і її спортивні результати.
    Милчел Авек
    online
      Милчел Авек, 02.04.2021 22:55
    +4
    Благородно.
    Но, как показывает пример поляков, поддерживать акцию BLM вовсе необязательно.
    Kanarejka
      Kanarejka, 03.04.2021 14:47
    +3
    vital, 03.04.2021 00:24
    Все таки стосунки це їх особиста справа і не нам диванним експертам робити висновки що кому краще, а що гірше, тим більше давати якісь поради.
    Ми б може й хотіли щоб Еліна була бездушним роботом, яка б щодня годинами тренувалася, ні на що не відволікаючись. Щоб коли прийде наступний турнір, порадувати українських вболівальників своїми черговими перемогами і трофеями. А ми сказали, який же Еля молодець, що живе лише тенісом, а не повноцінним життям. Але це її життя, а наші очікування, це наші проблеми...
    Як же приємно читати адекватні коментарі
    Bromma
    online
      Bromma, 03.04.2021 14:29
    +2
    На мою думку, гра Світоліної стала кращою за рахунок її фізичної форми, візуально замітно що Еліна попрацювала над свїм тілом і зайвими кілограмами. В минулому сезоні із за карантину і браку змагань фізична форма в Еліни і не тільки в неї були не в найкращих кондиціях.
    Тому стосунки тут ні при чому, і Еліна якщо буде активно приймати участь на турнірах, буде тільки прогресувати.
    Як професійний спортсмен топ рівня Монфіс може завадити Еліні розвиватися в плані спорту!?
    Александр Ад
    online
      Александр Ад, 03.04.2021 00:53
    +1
    интересно, а Монфис еще не закончил карьеру?И вообще может отношения очень серьезные и на всю жизнь?
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 02.04.2021 23:11
    +1
    Тобто, проблиски гри у Маямі можна вважати офіційно завершеними? Недовго музика грала, на жаль.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 02.04.2021 23:02
    +1
    Владимир Копяк, 02.04.2021 23:00
    Я думаю, что каждое утро Свитолина приклоняет колено перед этим афрофранцузом,расславляться опасно, народ может не понять... А так,все как в жизни - альфонс привык жить за счет таких доверчивых женщин....
    Может быть даже на два
    Hottabych
    online
      Hottabych, 04.04.2021 18:15
    0
    Mar, 03.04.2021 14:57
    А кто заполнял паузу.
    Ручная работа