ВИДЕО. Уже 103 гола! Роналду очень близок к мировому рекорду всех времен

Больше Криштиану забил только бывший форвард сборной Ирана Али Даеи

ВИДЕО. Уже 103 гола! Роналду очень близок к мировому рекорду всех времен
© Getty Images/Global Images Ukraine

Форвард сборной Португалии Криштиану Роналду забил мяч в поединке квалификации ЧМ-2022 против сборной Люксембурга (3:1).

Этот уже 103-й гол Роналду за национальную команду. Больше него забил только бывший форвард сборной Ирана Али Даеи (109 мячей).

Чтобы побить мировой рекорд, Роналду нужно забить за Португалию еще 7 голов.

Криштиану забивал за сборную в каждом календарном году с момента своего первого гола в 2004 году. 

Лучшие бомбардиры сборных команд.

ВИДЕО. Криштиану Роналду забил Люксембургу, 51 мин.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(36 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Dinamo-fan
      Dinamo-fan, 31.03.2021 15:56
    +3
    denzellezned, 31.03.2021 15:48
    Так майже зрівнялись, але щоб забивати свої голи Пеле знадобилось 92 гри, а Роналдо 173, це на 81 гру більше НА 81 ГРУ БІЛЬШЕ, КАРЛ! Ви хоть розуміє на скількі це більше? Так Рон машина, неймовірний атлет, багато грає матчів, але якщо казати про результативність, він і близько не досяг того успіху, якого досяг Пеле за збірну🤷‍♂️ Очевидно що якби Пеле зіграв хочаб на 30 ігор більше, та щей проти Люксембурга, Литви, або якоїсь Андори, то голів би було набагато більше. Невже це не очевидно? Футбол це гроші, чим більше матчів тим більше грошей, щоб було більше грошей, футболістам потрібно більше грати, а щоб вони могли більше грати, з’явились кращі умови для тренувань, краща медицина, та інше, прогрес так би мовити Тому якщо хочеш порівняти спортсменів різних часів, існує така річ як статистика і середньостатистичний результат, тому 0,6 для Роналдо це слабкий результат.
    Ну про «рекорды» Пеле мы тоже все хорошо наслышаны. И сравнить их, я думаю, не имеет никакого смысла. Они играли в разных эпохах, в разных частях света и с разными уровнями соперников.
    denzellezned
    online
      denzellezned, 31.03.2021 15:48
    -3
    D.Lanskoy, 31.03.2021 11:09
    Да только Роналду еще и рекордсмен по забитым голам на Евро, а там играют сильнейшие команды. И на прошлом чемпионате он забил хет-трик в ворота не кого-нибудь, а Испании, став самым возрастным автором хет-трика на ЧМ. А потом был лучшим бомбардиром турнира топ-4 сборных Лиги Наций. Если посмотреть статистику, топовым сборным он тоже забивал регулярно и довольно много. Да, он больше забивал аутсайдерам, но таков регламент отбора, и пока никто с этим ничего не хочет делать. Придумали Лигу Наций, разбили на уровни команд, но не как замену квалификации, а в нагрузку! Но, с другой стороны, все в равных условиях, и футболисты Германии, Англии, Бельгии, Франции имеют те же возможности колотить аутсайдерам, однако и близко не подошли к достижению Роналду. Особенно если учесть, что большинство голов он забил после 30, когда обычно у футболиста и кондиции не те, и вообще за последние годы уровень аутсайдеров вырос, и теперь вон Кипр побеждает Словению, а Люксембург - Ирландию, и вон как французы мучились с казахами, а португальцы с азербайджанцами. Наконец, то, что якобы на Роналду играет вся команда. Это не так! В юности именно Роналду разгонял атаки своих команд, только потом его поставили делать то, что у него выходит лучше других - забивать голы! И сборная Португалии без Роналду совершенно нормально справляется, вся Лига Наций до финала четырех прошла без Роналду, при этом Португалия в сильной группе уверенно заняла первое место! Так что, достижение Роналду в сборной очевидно и заслуженно и к тому же подкрепляется феноменальными достижениями в Лиге Чемпионов и в своих клубах. Может быть, когда гранды перестанут играть с аутсайдерами, тогда игроки станут забивать меньше за сборную. Однако же, несмотря на то, что футбол невероятно усложнился в сравнении с временами Пушкаша и Пеле, и забивать стало гораздо труднее, Роналду и потенциально Месси уже сравнялись со старыми легендами по забитым голам в официальных матчах за карьеру и наверняка их превзойдут, что говорит об уникальности этих двух.
    Так майже зрівнялись, але щоб забивати свої голи Пеле знадобилось 92 гри, а Роналдо 173, це на 81 гру більше НА 81 ГРУ БІЛЬШЕ, КАРЛ! Ви хоть розуміє на скількі це більше? Так Рон машина, неймовірний атлет, багато грає матчів, але якщо казати про результативність, він і близько не досяг того успіху, якого досяг Пеле за збірну🤷‍♂️ Очевидно що якби Пеле зіграв хочаб на 30 ігор більше, та щей проти Люксембурга, Литви, або якоїсь Андори, то голів би було набагато більше. Невже це не очевидно? Футбол це гроші, чим більше матчів тим більше грошей, щоб було більше грошей, футболістам потрібно більше грати, а щоб вони могли більше грати, з’явились кращі умови для тренувань, краща медицина, та інше, прогрес так би мовити Тому якщо хочеш порівняти спортсменів різних часів, існує така річ як статистика і середньостатистичний результат, тому 0,6 для Роналдо це слабкий результат.
    denzellezned
    online
      denzellezned, 31.03.2021 15:19
    -3
    K_Sarioglo@i.ua, 31.03.2021 10:39
    Ніхто і ніколи (з форвардів що забивають багато) не забивав більшість голів топ-сбірним. Бо топ-сбірних у світі від сили півтора десятки, а то й менше.
    Ні хто не каже що має забивати лише топ збірним, читайте уважно😉 Я пишу що з 15 ігор проти топ збірних Свого регіону, не забивав в 14 і лише в 1 грі забив три голи. Як на мене, для такої зірки як Роналдо це замало, а ви так не вважаєте?
    denzellezned
    online
      denzellezned, 31.03.2021 15:13
    -4
    nordi, 31.03.2021 10:27
    Результативність Вас його не вражає...хм... А його стабільність(забиває кожного сезону з 2004)? Айого футбольне довголіття(що говорить про надзвичайну вимогливість до себе)? Теж не врадає? А що і хто вражає? А з приводу Алі Даеї Вам нижче в коменті пояснили, що рівень азіатських збірних, особливо в відбіркових стадіях все рівно слабіше навіть згаданих Вами Андор. Але й те досягнення ніхто не применьшує. Але впевнений, що Рон його побє
    Особисто мене не вражає рекорд Іранця, всі розуміють що він до рівня Топ зірок, таких як Марадона, Пеле, Мессі, Роналдо, або до таких як Шевченко, або Ракітіч.. не дотягує і близько. Роналдо завжди буде одним з кращих форвардів в історії, але за збірну він не забиває сильним командам і це факт. Тому я і не вважаю цей рекорд Роналдо якойсь «феєрією», як дехто тут. Особисто для мене рекорди Роналдо в ЛЧ, дійсно неймовірні, а за збірну нічого особливого, якщо перше місце в якогось Іранця.
    HELLO, IT'S ME
      HELLO, IT'S ME, 31.03.2021 14:50
    0
    Комментарий свернут. Показать
    DK1970
    online
      DK1970, 31.03.2021 14:24
    +5
    Зная страсть Кришика к рекордам никто и не сомневается, что побьёт. Да и он это заслужил.
    Oliynuk_sport
      Oliynuk_sport, 31.03.2021 13:15
    +5
    Роналду супер форвард.
    Денис Усатенко
      Денис Усатенко, 31.03.2021 12:38
    +2
    А було б 104))
    Денис Усатенко
      Денис Усатенко, 31.03.2021 12:37
    +2
    А було б 104))
    Дмитрий Анисимов
      Дмитрий Анисимов, 31.03.2021 11:45
    0
    Сейчас фут федерация Чехии пересчитает мячи Бицана, и восторжествует справедливость. Будет 200 мячей у чеха
    D.Lanskoy
    online
      D.Lanskoy, 31.03.2021 11:09
    +13
    denzellezned, 31.03.2021 10:23
    Не «ну такое», а є Факт, кому забивав Роналдо за збірну і статистика показує що топ збірним він майже не забиває, і переважну більшість своїх голів забив слабким збірним. Наприклад я фанат Мессі, але факти показують що Мессі не досягнув зі збірною тих висот, яких досягнув наприклад Пеле і я сприймаю реальність яка вона є. А вам якщо хочеться жити в ілюзії і думати що Роналдо «фееріт» за збірну, то це ваш вибір.
    Да только Роналду еще и рекордсмен по забитым голам на Евро, а там играют сильнейшие команды. И на прошлом чемпионате он забил хет-трик в ворота не кого-нибудь, а Испании, став самым возрастным автором хет-трика на ЧМ. А потом был лучшим бомбардиром турнира топ-4 сборных Лиги Наций. Если посмотреть статистику, топовым сборным он тоже забивал регулярно и довольно много. Да, он больше забивал аутсайдерам, но таков регламент отбора, и пока никто с этим ничего не хочет делать. Придумали Лигу Наций, разбили на уровни команд, но не как замену квалификации, а в нагрузку! Но, с другой стороны, все в равных условиях, и футболисты Германии, Англии, Бельгии, Франции имеют те же возможности колотить аутсайдерам, однако и близко не подошли к достижению Роналду. Особенно если учесть, что большинство голов он забил после 30, когда обычно у футболиста и кондиции не те, и вообще за последние годы уровень аутсайдеров вырос, и теперь вон Кипр побеждает Словению, а Люксембург - Ирландию, и вон как французы мучились с казахами, а португальцы с азербайджанцами. Наконец, то, что якобы на Роналду играет вся команда. Это не так! В юности именно Роналду разгонял атаки своих команд, только потом его поставили делать то, что у него выходит лучше других - забивать голы! И сборная Португалии без Роналду совершенно нормально справляется, вся Лига Наций до финала четырех прошла без Роналду, при этом Португалия в сильной группе уверенно заняла первое место! Так что, достижение Роналду в сборной очевидно и заслуженно и к тому же подкрепляется феноменальными достижениями в Лиге Чемпионов и в своих клубах. Может быть, когда гранды перестанут играть с аутсайдерами, тогда игроки станут забивать меньше за сборную. Однако же, несмотря на то, что футбол невероятно усложнился в сравнении с временами Пушкаша и Пеле, и забивать стало гораздо труднее, Роналду и потенциально Месси уже сравнялись со старыми легендами по забитым голам в официальных матчах за карьеру и наверняка их превзойдут, что говорит об уникальности этих двух.
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 31.03.2021 10:39
    +8
    denzellezned, 31.03.2021 10:23
    Не «ну такое», а є Факт, кому забивав Роналдо за збірну і статистика показує що топ збірним він майже не забиває, і переважну більшість своїх голів забив слабким збірним. Наприклад я фанат Мессі, але факти показують що Мессі не досягнув зі збірною тих висот, яких досягнув наприклад Пеле і я сприймаю реальність яка вона є. А вам якщо хочеться жити в ілюзії і думати що Роналдо «фееріт» за збірну, то це ваш вибір.
    Ніхто і ніколи (з форвардів що забивають багато) не забивав більшість голів топ-сбірним. Бо топ-сбірних у світі від сили півтора десятки, а то й менше.
    nordi
    online
      nordi, 31.03.2021 10:27
    +8
    maldiniua ., 31.03.2021 10:21
    Повністю підтримую. На Рона працює ціла піар-машина, навіть на спорт-уа, подивіться на заголовок Спорт-уа після перемоги над Азербайджаном 1-0, де Рон не забив слабкій команді
    "Роналду на висоті. Португалія і Сербія розпочали відбір з перемог у групі А".
    А насправді його результативність за матч зовсім не вражає. Але поки є всякі Андори, та ПІАР Рон буде висоті....
    І ще, Щось не пам'ятаю такого шуму коли Алі Даеї забивав свої 109 голів.
    Результативність Вас його не вражає...хм... А його стабільність(забиває кожного сезону з 2004)? Айого футбольне довголіття(що говорить про надзвичайну вимогливість до себе)? Теж не врадає? А що і хто вражає? А з приводу Алі Даеї Вам нижче в коменті пояснили, що рівень азіатських збірних, особливо в відбіркових стадіях все рівно слабіше навіть згаданих Вами Андор. Але й те досягнення ніхто не применьшує. Але впевнений, що Рон його побє
    denzellezned
    online
      denzellezned, 31.03.2021 10:23
    -3
    nordi, 31.03.2021 09:37
    Тільки заангажована якимись своїми симпатіями недалека людина може ставити під сумнів велич цього досягнення і філософствувати, що 103 голи за збірну це "ну такоє"
    Не «ну такое», а є Факт, кому забивав Роналдо за збірну і статистика показує що топ збірним він майже не забиває, і переважну більшість своїх голів забив слабким збірним. Наприклад я фанат Мессі, але факти показують що Мессі не досягнув зі збірною тих висот, яких досягнув наприклад Пеле і я сприймаю реальність яка вона є. А вам якщо хочеться жити в ілюзії і думати що Роналдо «фееріт» за збірну, то це ваш вибір.
    maldiniua .
    online
      maldiniua ., 31.03.2021 10:22
    -5
    Евгений Кедров, 31.03.2021 07:14
    Та да, одно дело европейским сборным забивать мячики, другое дело в Азии "феерить".
    Точно в Азії немає Андори, Азербайдажана, Литви і т.д. Не факт де легше було забивати.
    maldiniua .
    online
      maldiniua ., 31.03.2021 10:21
    0
    denzellezned, 31.03.2021 09:32
    Ну да, крушить Литву, Андору, Люксембург, Арменію, Шведов, дуже складно Ви хоть подивіться кому Роналдо забивав ці 103 голи, а потім вже пишіть про «фееріть» Тримайте факт, Роналдо зіграв 15 матчів проти топ 5 Европи( Англія(2), Італія(2), Франция(3),Іспанія(5), Німеччина(3).) і забив лише 3 голи, Іспанцям оформивши Хет-рик. Виходить що з 15 ігор проти топів свого регіону, він забив лише в одній грі, а в 14 іграх не забивав. Ну так що сильно Рон «фееріт»? Найкращі гравці за збірну в історії, це Пеле і Пушкаш, от вони дійсно за свої збірні забивали майже в кожній грі, а Рон і Мессі зі своїми 0,6 і 0,5 до них не дотягнули. Якщо порівнювати Мессі і Рона в матчах за збірну, то Мессі забивав сильним збірним свого регіону, але не зміг реалізувати пенальті у найважливіший момент, а Роналдо навпаки, не може забивати сильним збірним свого регіону, але забив пенальті у важливий момент
    Повністю підтримую. На Рона працює ціла піар-машина, навіть на спорт-уа, подивіться на заголовок Спорт-уа після перемоги над Азербайджаном 1-0, де Рон не забив слабкій команді
    "Роналду на висоті. Португалія і Сербія розпочали відбір з перемог у групі А".
    А насправді його результативність за матч зовсім не вражає. Але поки є всякі Андори, та ПІАР Рон буде висоті....
    І ще, Щось не пам'ятаю такого шуму коли Алі Даеї забивав свої 109 голів.
    nordi
    online
      nordi, 31.03.2021 09:37
    +13
    denzellezned, 31.03.2021 09:32
    Ну да, крушить Литву, Андору, Люксембург, Арменію, Шведов, дуже складно Ви хоть подивіться кому Роналдо забивав ці 103 голи, а потім вже пишіть про «фееріть» Тримайте факт, Роналдо зіграв 15 матчів проти топ 5 Европи( Англія(2), Італія(2), Франция(3),Іспанія(5), Німеччина(3).) і забив лише 3 голи, Іспанцям оформивши Хет-рик. Виходить що з 15 ігор проти топів свого регіону, він забив лише в одній грі, а в 14 іграх не забивав. Ну так що сильно Рон «фееріт»? Найкращі гравці за збірну в історії, це Пеле і Пушкаш, от вони дійсно за свої збірні забивали майже в кожній грі, а Рон і Мессі зі своїми 0,6 і 0,5 до них не дотягнули. Якщо порівнювати Мессі і Рона в матчах за збірну, то Мессі забивав сильним збірним свого регіону, але не зміг реалізувати пенальті у найважливіший момент, а Роналдо навпаки, не може забивати сильним збірним свого регіону, але забив пенальті у важливий момент
    Тільки заангажована якимись своїми симпатіями недалека людина може ставити під сумнів велич цього досягнення і філософствувати, що 103 голи за збірну це "ну такоє"
    denzellezned
    online
      denzellezned, 31.03.2021 09:32
    -5
    Евгений Кедров, 31.03.2021 07:14
    Та да, одно дело европейским сборным забивать мячики, другое дело в Азии "феерить".
    Ну да, крушить Литву, Андору, Люксембург, Арменію, Шведов, дуже складно Ви хоть подивіться кому Роналдо забивав ці 103 голи, а потім вже пишіть про «фееріть» Тримайте факт, Роналдо зіграв 15 матчів проти топ 5 Европи( Англія(2), Італія(2), Франция(3),Іспанія(5), Німеччина(3).) і забив лише 3 голи, Іспанцям оформивши Хет-рик. Виходить що з 15 ігор проти топів свого регіону, він забив лише в одній грі, а в 14 іграх не забивав. Ну так що сильно Рон «фееріт»? Найкращі гравці за збірну в історії, це Пеле і Пушкаш, от вони дійсно за свої збірні забивали майже в кожній грі, а Рон і Мессі зі своїми 0,6 і 0,5 до них не дотягнули. Якщо порівнювати Мессі і Рона в матчах за збірну, то Мессі забивав сильним збірним свого регіону, але не зміг реалізувати пенальті у найважливіший момент, а Роналдо навпаки, не може забивати сильним збірним свого регіону, але забив пенальті у важливий момент
    Евгений Кедров
      Евгений Кедров, 31.03.2021 07:14
    +11
    Та да, одно дело европейским сборным забивать мячики, другое дело в Азии "феерить".
    D.Lanskoy
    online
      D.Lanskoy, 31.03.2021 11:09
    +13
    denzellezned, 31.03.2021 10:23
    Не «ну такое», а є Факт, кому забивав Роналдо за збірну і статистика показує що топ збірним він майже не забиває, і переважну більшість своїх голів забив слабким збірним. Наприклад я фанат Мессі, але факти показують що Мессі не досягнув зі збірною тих висот, яких досягнув наприклад Пеле і я сприймаю реальність яка вона є. А вам якщо хочеться жити в ілюзії і думати що Роналдо «фееріт» за збірну, то це ваш вибір.
    Да только Роналду еще и рекордсмен по забитым голам на Евро, а там играют сильнейшие команды. И на прошлом чемпионате он забил хет-трик в ворота не кого-нибудь, а Испании, став самым возрастным автором хет-трика на ЧМ. А потом был лучшим бомбардиром турнира топ-4 сборных Лиги Наций. Если посмотреть статистику, топовым сборным он тоже забивал регулярно и довольно много. Да, он больше забивал аутсайдерам, но таков регламент отбора, и пока никто с этим ничего не хочет делать. Придумали Лигу Наций, разбили на уровни команд, но не как замену квалификации, а в нагрузку! Но, с другой стороны, все в равных условиях, и футболисты Германии, Англии, Бельгии, Франции имеют те же возможности колотить аутсайдерам, однако и близко не подошли к достижению Роналду. Особенно если учесть, что большинство голов он забил после 30, когда обычно у футболиста и кондиции не те, и вообще за последние годы уровень аутсайдеров вырос, и теперь вон Кипр побеждает Словению, а Люксембург - Ирландию, и вон как французы мучились с казахами, а португальцы с азербайджанцами. Наконец, то, что якобы на Роналду играет вся команда. Это не так! В юности именно Роналду разгонял атаки своих команд, только потом его поставили делать то, что у него выходит лучше других - забивать голы! И сборная Португалии без Роналду совершенно нормально справляется, вся Лига Наций до финала четырех прошла без Роналду, при этом Португалия в сильной группе уверенно заняла первое место! Так что, достижение Роналду в сборной очевидно и заслуженно и к тому же подкрепляется феноменальными достижениями в Лиге Чемпионов и в своих клубах. Может быть, когда гранды перестанут играть с аутсайдерами, тогда игроки станут забивать меньше за сборную. Однако же, несмотря на то, что футбол невероятно усложнился в сравнении с временами Пушкаша и Пеле, и забивать стало гораздо труднее, Роналду и потенциально Месси уже сравнялись со старыми легендами по забитым голам в официальных матчах за карьеру и наверняка их превзойдут, что говорит об уникальности этих двух.
    nordi
    online
      nordi, 31.03.2021 09:37
    +13
    denzellezned, 31.03.2021 09:32
    Ну да, крушить Литву, Андору, Люксембург, Арменію, Шведов, дуже складно Ви хоть подивіться кому Роналдо забивав ці 103 голи, а потім вже пишіть про «фееріть» Тримайте факт, Роналдо зіграв 15 матчів проти топ 5 Европи( Англія(2), Італія(2), Франция(3),Іспанія(5), Німеччина(3).) і забив лише 3 голи, Іспанцям оформивши Хет-рик. Виходить що з 15 ігор проти топів свого регіону, він забив лише в одній грі, а в 14 іграх не забивав. Ну так що сильно Рон «фееріт»? Найкращі гравці за збірну в історії, це Пеле і Пушкаш, от вони дійсно за свої збірні забивали майже в кожній грі, а Рон і Мессі зі своїми 0,6 і 0,5 до них не дотягнули. Якщо порівнювати Мессі і Рона в матчах за збірну, то Мессі забивав сильним збірним свого регіону, але не зміг реалізувати пенальті у найважливіший момент, а Роналдо навпаки, не може забивати сильним збірним свого регіону, але забив пенальті у важливий момент
    Тільки заангажована якимись своїми симпатіями недалека людина може ставити під сумнів велич цього досягнення і філософствувати, що 103 голи за збірну це "ну такоє"
    Евгений Кедров
    online
      Евгений Кедров, 31.03.2021 07:14
    +11
    Та да, одно дело европейским сборным забивать мячики, другое дело в Азии "феерить".
    K_Sarioglo@i.ua
    online
      K_Sarioglo@i.ua, 31.03.2021 10:39
    +8
    denzellezned, 31.03.2021 10:23
    Не «ну такое», а є Факт, кому забивав Роналдо за збірну і статистика показує що топ збірним він майже не забиває, і переважну більшість своїх голів забив слабким збірним. Наприклад я фанат Мессі, але факти показують що Мессі не досягнув зі збірною тих висот, яких досягнув наприклад Пеле і я сприймаю реальність яка вона є. А вам якщо хочеться жити в ілюзії і думати що Роналдо «фееріт» за збірну, то це ваш вибір.
    Ніхто і ніколи (з форвардів що забивають багато) не забивав більшість голів топ-сбірним. Бо топ-сбірних у світі від сили півтора десятки, а то й менше.
    nordi
    online
      nordi, 31.03.2021 10:27
    +8
    maldiniua ., 31.03.2021 10:21
    Повністю підтримую. На Рона працює ціла піар-машина, навіть на спорт-уа, подивіться на заголовок Спорт-уа після перемоги над Азербайджаном 1-0, де Рон не забив слабкій команді
    "Роналду на висоті. Португалія і Сербія розпочали відбір з перемог у групі А".
    А насправді його результативність за матч зовсім не вражає. Але поки є всякі Андори, та ПІАР Рон буде висоті....
    І ще, Щось не пам'ятаю такого шуму коли Алі Даеї забивав свої 109 голів.
    Результативність Вас його не вражає...хм... А його стабільність(забиває кожного сезону з 2004)? Айого футбольне довголіття(що говорить про надзвичайну вимогливість до себе)? Теж не врадає? А що і хто вражає? А з приводу Алі Даеї Вам нижче в коменті пояснили, що рівень азіатських збірних, особливо в відбіркових стадіях все рівно слабіше навіть згаданих Вами Андор. Але й те досягнення ніхто не применьшує. Але впевнений, що Рон його побє
    DK1970
    online
      DK1970, 31.03.2021 14:24
    +5
    Зная страсть Кришика к рекордам никто и не сомневается, что побьёт. Да и он это заслужил.
    Oliynuk_sport
      Oliynuk_sport, 31.03.2021 13:15
    +5
    Роналду супер форвард.
    Dinamo-fan
    online
      Dinamo-fan, 31.03.2021 15:56
    +3
    denzellezned, 31.03.2021 15:48
    Так майже зрівнялись, але щоб забивати свої голи Пеле знадобилось 92 гри, а Роналдо 173, це на 81 гру більше НА 81 ГРУ БІЛЬШЕ, КАРЛ! Ви хоть розуміє на скількі це більше? Так Рон машина, неймовірний атлет, багато грає матчів, але якщо казати про результативність, він і близько не досяг того успіху, якого досяг Пеле за збірну🤷‍♂️ Очевидно що якби Пеле зіграв хочаб на 30 ігор більше, та щей проти Люксембурга, Литви, або якоїсь Андори, то голів би було набагато більше. Невже це не очевидно? Футбол це гроші, чим більше матчів тим більше грошей, щоб було більше грошей, футболістам потрібно більше грати, а щоб вони могли більше грати, з’явились кращі умови для тренувань, краща медицина, та інше, прогрес так би мовити Тому якщо хочеш порівняти спортсменів різних часів, існує така річ як статистика і середньостатистичний результат, тому 0,6 для Роналдо це слабкий результат.
    Ну про «рекорды» Пеле мы тоже все хорошо наслышаны. И сравнить их, я думаю, не имеет никакого смысла. Они играли в разных эпохах, в разных частях света и с разными уровнями соперников.
    Денис Усатенко
      Денис Усатенко, 31.03.2021 12:38
    +2
    А було б 104))
    Денис Усатенко
      Денис Усатенко, 31.03.2021 12:37
    +2
    А було б 104))
    HELLO, IT'S ME
      HELLO, IT'S ME, 31.03.2021 14:50
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Дмитрий Анисимов
    online
      Дмитрий Анисимов, 31.03.2021 11:45
    0
    Сейчас фут федерация Чехии пересчитает мячи Бицана, и восторжествует справедливость. Будет 200 мячей у чеха
    maldiniua .
    online
      maldiniua ., 31.03.2021 10:21
    0
    denzellezned, 31.03.2021 09:32
    Ну да, крушить Литву, Андору, Люксембург, Арменію, Шведов, дуже складно Ви хоть подивіться кому Роналдо забивав ці 103 голи, а потім вже пишіть про «фееріть» Тримайте факт, Роналдо зіграв 15 матчів проти топ 5 Европи( Англія(2), Італія(2), Франция(3),Іспанія(5), Німеччина(3).) і забив лише 3 голи, Іспанцям оформивши Хет-рик. Виходить що з 15 ігор проти топів свого регіону, він забив лише в одній грі, а в 14 іграх не забивав. Ну так що сильно Рон «фееріт»? Найкращі гравці за збірну в історії, це Пеле і Пушкаш, от вони дійсно за свої збірні забивали майже в кожній грі, а Рон і Мессі зі своїми 0,6 і 0,5 до них не дотягнули. Якщо порівнювати Мессі і Рона в матчах за збірну, то Мессі забивав сильним збірним свого регіону, але не зміг реалізувати пенальті у найважливіший момент, а Роналдо навпаки, не може забивати сильним збірним свого регіону, але забив пенальті у важливий момент
    Повністю підтримую. На Рона працює ціла піар-машина, навіть на спорт-уа, подивіться на заголовок Спорт-уа після перемоги над Азербайджаном 1-0, де Рон не забив слабкій команді
    "Роналду на висоті. Португалія і Сербія розпочали відбір з перемог у групі А".
    А насправді його результативність за матч зовсім не вражає. Але поки є всякі Андори, та ПІАР Рон буде висоті....
    І ще, Щось не пам'ятаю такого шуму коли Алі Даеї забивав свої 109 голів.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности