АНДРОНОВ: «Слова Кривцова о Динамо показали, чем дышит украинский футбол»

Известный комментатор уверен, что в российском первенстве все по-другому

АНДРОНОВ: «Слова Кривцова о Динамо показали, чем дышит украинский футбол»
© Getty Images/Global Images Ukraine. Сергей Кривцов

Российский комментатор Алексей Андронов прокомментировал слова защитника «Шахтера» Сергея Кривцова в адрес киевского «Динамо».

«Есть одна вещь, которую не примут ни болельщики «Динамо», ни болельщики «Шахтера», но... Перед ответными матчами 1/16 финала Лиги Европы капитан горняков Сергей Кривцов сказал, что в Европе мы – одна страна, мы все вместе и болеем за «Динамо». И пожелал удачи киевлянам с «Брюгге».

Вот этот поступок, на мой взгляд, говорит очень о многом, о том, каким воздухом сейчас дышит украинский футбол. А в российском футболе, к сожалению, воздух как из забытого и случайно открытого унитаза, – сказал Андронов в шоу «Дерби 2.0» на YouTube-канале «Андронов vs Шмурнов».

Ранее Кривцов заявил, что хочет бы встретится с «Динамо» на поздних стадиях Лиги Европы.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Динамомания

(49 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    Серж. Петренко
      Серж. Петренко, 03.03.2021 22:07
    +1
    Penal, 03.03.2021 13:13
    Чем дышит украинский футбол ? Дерьмом политического популизма, коррупцией и мовными скандалами.....Андронов выдает желаемое за действительное....
    Чувак, ти забуваєш одну просту річ. "Шкурні інтереси" = "здоровий прагматизм". В УПЛ я можу скільки завгодно поливати говном ДК, але я чітко пам'ятаю, що в єврокубках ми всі в одній упряжці: ДК, ШД, ВП, ЗЛ, ДЧ... Всі очки, здобуті в єврокубках, ідуть на користь усім нам. Тому в єврокубках я радію перемогам усіх українських клубів. Навіть не тому, що я патріот, а от реально тому, що це в моїх шкурних інтересах Якщо ти цього не розумієш - ... ну, ласкаво просимо на планету Земля
    samird
    online
      samird, 03.03.2021 15:50
    +3
    Уважение к оппоненту - это достоинство настоящих мужчин.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 03.03.2021 14:14
    +3
    Нє, ну у нас на рахунок того, шо в єврокубках ми всі один за одного то правда!
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 03.03.2021 13:44
    0
    Комментарий свернут. Показать
    PFCLviv, 03.03.2021 13:30
    Я у єврокубках теж за всі наші команди вболіваю... А так у нас бєзпрєдєлу повно, тут він не правий!
    Друже, так з приводу безпрєделу, це до Павелка, та приблизно його оточення. Невідомо яке абсурдне суддівство, а також незрозумілі перегляди ВАРєнькі Тільки-тільки чемп почав ставати на ноги, з появою конкурентних матчів, амбітних клубів, а тут фантомаси біля керувального корита нищать будь що, що є натяком на щирий футбол і конкуренцію.
    Я теж за ВСІ наші клуби в Єврокубках. На жаль, Термін *ОДНА КРАЇНА* ніяк не відноситься до, так би мовити, фанів команд, котрі готові роздерти один одного.
    Алексей Голяченко
    online
      Алексей Голяченко, 03.03.2021 13:36
    +2
    PFCLviv, 03.03.2021 13:30
    Я у єврокубках теж за всі наші команди вболіваю... А так у нас бєзпрєдєлу повно, тут він не правий!
    Так он и говорить за поддержку наших клубов в Европе всеми нашими болельщиками . А не про беспредел на стадионах в играх УПЛ и т д
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 03.03.2021 13:30
    -1
    Denmark1107, 03.03.2021 13:23
    І у чому ж саме неправий Кривцов? Що своїми словами об'єднав поняття *ОДНА КРАЇНА*, коли річ заходить про міжнародні виступи клубів України? Впевнений, що, скажімо, і Степаненко з Пятовим, і Ярмоленко з Буяльським, і... такої ж думки. Таким ПРАВИЛЬНИМ висловом ще не кожна країна може похизуватись. Наприклад, у сезоні, коли Шахтар виграв трофей УЄФА, то програвший у півфіналі Гамбург Вердеру, вболівав у фіналі за ШД. А ось Динамо, поступившись Шахтарю в паралельному півфіналі, все одно бажав перемоги у фіналі саме Гірникам.
    Я у єврокубках теж за всі наші команди вболіваю... А так у нас бєзпрєдєлу повно, тут він не правий!
    Алексей Голяченко
    online
      Алексей Голяченко, 03.03.2021 13:29
    +4
    Penal, 03.03.2021 13:13
    Чем дышит украинский футбол ? Дерьмом политического популизма, коррупцией и мовными скандалами.....Андронов выдает желаемое за действительное....
    Андронов все правильно сказал. А ты как всегда не в ту степь роешь
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 03.03.2021 13:23
    +5
    Комментарий свернут. Показать
    PFCLviv, 03.03.2021 12:50
    Неправий Андронов! Просто Кривцов з своїм кумом Сидорчуком поріднились...
    А так в укрфутболі все навпаки!
    У нас зелені відморозки зі своїм апєльсіном по рагульськи судять... Куртки дітям палять... А він про якесь дихання укрфутболу говорить!
    І у чому ж саме неправий Кривцов? Що своїми словами об'єднав поняття *ОДНА КРАЇНА*, коли річ заходить про міжнародні виступи клубів України? Впевнений, що, скажімо, і Степаненко з Пятовим, і Ярмоленко з Буяльським, і... такої ж думки. Таким ПРАВИЛЬНИМ висловом ще не кожна країна може похизуватись. Наприклад, у сезоні, коли Шахтар виграв трофей УЄФА, то програвший у півфіналі Гамбург Вердеру, вболівав у фіналі за ШД. А ось Динамо, поступившись Шахтарю в паралельному півфіналі, все одно бажав перемоги у фіналі саме Гірникам.
    FACE_CONTROL
      FACE_CONTROL, 03.03.2021 13:16
    0
    Комментарий свернут. Показать
    Это да, так и есть.
    Penal
      Penal, 03.03.2021 13:13
    -12
    Комментарий свернут. Показать
    Чем дышит украинский футбол ? Дерьмом политического популизма, коррупцией и мовными скандалами.....Андронов выдает желаемое за действительное....
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 03.03.2021 12:50
    -19
    Неправий Андронов! Просто Кривцов з своїм кумом Сидорчуком поріднились...
    А так в укрфутболі все навпаки!
    У нас зелені відморозки зі своїм апєльсіном по рагульськи судять... Куртки дітям палять... А він про якесь дихання укрфутболу говорить!
    zvalenok05
      zvalenok05, 03.03.2021 12:22
    -7
    И тут же все в унитаз.
    nabooo
    online
      nabooo, 03.03.2021 12:13
    +26
    Во многом этому способствует атмосфера в сборной. Если бы еще всякие Геббельс-ТВ, Палкины и Несенюки поменьше говна лили на соперников, было бы еще лучше.
    nabooo
    online
      nabooo, 03.03.2021 12:13
    +26
    Во многом этому способствует атмосфера в сборной. Если бы еще всякие Геббельс-ТВ, Палкины и Несенюки поменьше говна лили на соперников, было бы еще лучше.
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 03.03.2021 13:23
    +5
    Комментарий свернут. Показать
    PFCLviv, 03.03.2021 12:50
    Неправий Андронов! Просто Кривцов з своїм кумом Сидорчуком поріднились...
    А так в укрфутболі все навпаки!
    У нас зелені відморозки зі своїм апєльсіном по рагульськи судять... Куртки дітям палять... А він про якесь дихання укрфутболу говорить!
    І у чому ж саме неправий Кривцов? Що своїми словами об'єднав поняття *ОДНА КРАЇНА*, коли річ заходить про міжнародні виступи клубів України? Впевнений, що, скажімо, і Степаненко з Пятовим, і Ярмоленко з Буяльським, і... такої ж думки. Таким ПРАВИЛЬНИМ висловом ще не кожна країна може похизуватись. Наприклад, у сезоні, коли Шахтар виграв трофей УЄФА, то програвший у півфіналі Гамбург Вердеру, вболівав у фіналі за ШД. А ось Динамо, поступившись Шахтарю в паралельному півфіналі, все одно бажав перемоги у фіналі саме Гірникам.
    Алексей Голяченко
    online
      Алексей Голяченко, 03.03.2021 13:29
    +4
    Penal, 03.03.2021 13:13
    Чем дышит украинский футбол ? Дерьмом политического популизма, коррупцией и мовными скандалами.....Андронов выдает желаемое за действительное....
    Андронов все правильно сказал. А ты как всегда не в ту степь роешь
    samird
    online
      samird, 03.03.2021 15:50
    +3
    Уважение к оппоненту - это достоинство настоящих мужчин.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 03.03.2021 14:14
    +3
    Нє, ну у нас на рахунок того, шо в єврокубках ми всі один за одного то правда!
    Алексей Голяченко
    online
      Алексей Голяченко, 03.03.2021 13:36
    +2
    PFCLviv, 03.03.2021 13:30
    Я у єврокубках теж за всі наші команди вболіваю... А так у нас бєзпрєдєлу повно, тут він не правий!
    Так он и говорить за поддержку наших клубов в Европе всеми нашими болельщиками . А не про беспредел на стадионах в играх УПЛ и т д
    Серж. Петренко
      Серж. Петренко, 03.03.2021 22:07
    +1
    Penal, 03.03.2021 13:13
    Чем дышит украинский футбол ? Дерьмом политического популизма, коррупцией и мовными скандалами.....Андронов выдает желаемое за действительное....
    Чувак, ти забуваєш одну просту річ. "Шкурні інтереси" = "здоровий прагматизм". В УПЛ я можу скільки завгодно поливати говном ДК, але я чітко пам'ятаю, що в єврокубках ми всі в одній упряжці: ДК, ШД, ВП, ЗЛ, ДЧ... Всі очки, здобуті в єврокубках, ідуть на користь усім нам. Тому в єврокубках я радію перемогам усіх українських клубів. Навіть не тому, що я патріот, а от реально тому, що це в моїх шкурних інтересах Якщо ти цього не розумієш - ... ну, ласкаво просимо на планету Земля
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 03.03.2021 13:44
    0
    Комментарий свернут. Показать
    PFCLviv, 03.03.2021 13:30
    Я у єврокубках теж за всі наші команди вболіваю... А так у нас бєзпрєдєлу повно, тут він не правий!
    Друже, так з приводу безпрєделу, це до Павелка, та приблизно його оточення. Невідомо яке абсурдне суддівство, а також незрозумілі перегляди ВАРєнькі Тільки-тільки чемп почав ставати на ноги, з появою конкурентних матчів, амбітних клубів, а тут фантомаси біля керувального корита нищать будь що, що є натяком на щирий футбол і конкуренцію.
    Я теж за ВСІ наші клуби в Єврокубках. На жаль, Термін *ОДНА КРАЇНА* ніяк не відноситься до, так би мовити, фанів команд, котрі готові роздерти один одного.
    FACE_CONTROL
      FACE_CONTROL, 03.03.2021 13:16
    0