ОФИЦИАЛЬНО. Знаменитый динамовец стал ассистентом Калитвинцева в Олимпике

Геннадий Литовченко подписал контракт с донецким клубом сроком на 1,5 года

ОФИЦИАЛЬНО. Знаменитый динамовец стал ассистентом Калитвинцева в Олимпике
© ФК Олимпик Донецк. Алексей Антонов и Геннадий Литовченко

Знаменитый украинский футболист Геннадий Литовченко будет работать ассистентом Юрия Калитвинцева в донецком «Олимпике». Специалист подписал контракт с донецким клубом сроком на 1,5 года.

Литовченко родился 11 сентября 1963 года в Днепродзержинске. Воспитанник ДЮСШ-3 Днепродзержинск, СДЮСШ-3 Днепропетровск (1970–1976), СДЮШОР «Днепр-75» Днепропетровск (1976–1980). Выступал за клубы: «Металлург» Днепродзержинск (1980), «Днепр» Днепропетровск (1981–1987), «Динамо» Киев (1988–1990), «Олимпиакос» Греция (1990–1993), «Борисполь» (1993), «Адмира-Ваккер» Австрия (1994), АЕЛ Лимассол Кипр (1995), «Черноморец» Одесса (1996).

2-кратный чемпион СССР (1983, 1990), обладатель Кубка СССР (1989/90), обладатель Кубка Греции (1991/92). Лучший футболист СССР (по результатам опроса еженедельника «Футбол») 1984 года. За сборную СССР сыграл 57 матчей, забил 14 мячей. За олимпийскую сборную СССР сыграл 2 матча. Серебряный призер чемпионата Европы 1988 года. Участник чемпионатов мира 1986 и 1990 годов.

Свою тренерскую карьеру Геннадий Литовченко начал в 1996 году. Сначала 2 года помогал Владимиру Бессонову в ЦСКА (Киев), а в 1998–2000 Олегу Тарану в «Кривбассе». С сентября 2000 по 2001 год – главный тренер «Кривбасса», покинул свой пост по состоянию здоровья.

Затем принял приглашение киевского «Динамо». Работал с детьми, отвечал за тренировочный процесс, вел воспитательную работу. В июле 2003 года по приглашению вице-президента «Металлиста» Виталия Данилова стал работать главным тренером в команде. В начале 2005 года ушел в харьковский «Арсенал». Под руководством Литовченко клуб пробился в сезоне 2004/05 в высший украинский дивизион (с сезона 2005/06 клуб стал именоваться ФК «Харьков»). В июне 2006 года покинул команду.

Главный тренер «Динамо-2» (Киев) с декабря 2006 года. В августе 2010 года вошёл в тренерский штаб сборной Украины. В 2012 году входил в тренерский штаб Олега Тарана, возглавлявшего «Кривбасс». С января 2013 года – помощник Юрия Калитвинцева в нижегородской «Волге». В июне 2016 года стал помощником Калитвинцева в московском «Динамо», 7 октября 2017 года покинул клуб вместе с ним.

Предыдущим местом работы Геннадия Литовченко была столичная «Оболонь», где специалист ассистировал главному тренеру «пивоваров» Павлу Яковенко.

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — ФК Олимпик Донецк

(26 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    DKTheBest2
      DKTheBest2, 01.03.2021 21:50
    +1
    В Динамо Литовченко та Протасов перейшли вимушено. Якби Динамо іх не перехопило, то були би вони в Москві в ЦСКА, або Динамо. Був розіграний варіант з службою в арміі, але переграти Щербицького кацапи шансів не мали.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 21:05
    0
    stop2018, 01.03.2021 20:45
    Я мав на увазі сайт взагалі. Якщо тут на кінець зібралися адеквати, то я приємно вражений! Вибачаюсь, якщо когось образив
    Бо новина стосується Олімпіка. Зайди на гілки ДК або ШД, туди неадекватів тягне зазвичай, бо можна зробити з будь-якої новини срач.
    stop2018
      stop2018, 01.03.2021 20:45
    +1
    Я мав на увазі сайт взагалі. Якщо тут на кінець зібралися адеквати, то я приємно вражений! Вибачаюсь, якщо когось образив
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 20:32
    +1
    Судячи з того, що Калитвинцев і Литовченко в одні й ті ж роки тренували Волгу та Динамо(М), то вони останні роки не раз працювали в парі. Калитвинцев просто прийшов до Олімпіка з перевіреним помічником.
    nivava
      nivava, 01.03.2021 20:30
    +2
    stop2018, 01.03.2021 20:20
    Шикардос!!!! Ракицький, Селезньов - іуди, Зінченко герой. Ордець - запроданець, Литовченко наш мужик.... Всі працювали в Росії в темні часи, але підхід до всіх різний. Да.....
    Ну чого ж, читай уважно : одразу після того як був у ---------
    нижегородській «Волзі». У червні 2016 року сталО помічником Калитвинцева у московському «Динамо», 7 жовтня 2017 року залишив клуб...
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 20:30
    -1
    stop2018, 01.03.2021 20:27
    Да я ж не проти! Тільки навіщо інших поливати грязюкою?
    Тут когось ще згадують і поливають брудом?
    stop2018
      stop2018, 01.03.2021 20:28
    -1
    Або всі вороги, без але, або - працюйте, влаштовуйтесь, а там як вийде...
    stop2018
      stop2018, 01.03.2021 20:27
    -1
    Да я ж не проти! Тільки навіщо інших поливати грязюкою?
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 20:24
    +1
    stop2018, 01.03.2021 20:20
    Шикардос!!!! Ракицький, Селезньов - іуди, Зінченко герой. Ордець - запроданець, Литовченко наш мужик.... Всі працювали в Росії в темні часи, але підхід до всіх різний. Да.....
    Так його тут майже ніхто особливо не вихваляє, тільки згадують, в якому клубі він став відомим. Чи потрібно було саме на його роботі в Динамо Москва акценти робити? Я от тільки тепер це дізнався, знав про нього як гравця, а останні роки він випав з поля зору. Вважаю, що у інших так само.
    stop2018
      stop2018, 01.03.2021 20:20
    +1
    Шикардос!!!! Ракицький, Селезньов - іуди, Зінченко герой. Ордець - запроданець, Литовченко наш мужик.... Всі працювали в Росії в темні часи, але підхід до всіх різний. Да.....
    stop2018
      stop2018, 01.03.2021 20:09
    -3
    Отже ні кого не хвилює робота в Динамо Москва у 2017 р.?!?!
    dazo32
      dazo32, 01.03.2021 19:28
    -1
    Комментарий свернут. Показать
    https://youtu.be/cPOOVhZJLnY - Круто
    Trollface
    online
      Trollface, 01.03.2021 18:25
    -3
    Попытка не плохая. Но это клубу не поможет.
    Максим Максимов
      Максим Максимов, 01.03.2021 18:18
    +2
    Надо было еще так написать...."Знаменитый динамовец стал ассистентом знаменитого динамовца...."
    oenergo.com
    online
      oenergo.com, 01.03.2021 18:13
    +7
    zzg77, 01.03.2021 18:05
    Литовченко и Протасов - это больше игроки Днепра!!!
    Однозначно. Они воспитанники и визитная карточка Днепра того времени.
    zzg77
    online
      zzg77, 01.03.2021 18:05
    +16
    Литовченко и Протасов - это больше игроки Днепра!!!
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 18:02
    +12
    alex13, 01.03.2021 17:59
    Хотів написати те ж саме, бо в Дніпрі він грав 7 років, а в Динамо - лише 2!
    Та ще й кращим футболістом СРСР ставав саме як гравець Дніпра.
    alex13
    online
      alex13, 01.03.2021 17:59
    +15
    Роман Порывай, 01.03.2021 17:53
    Тільки Литовченко скоріше знаменитий Дніпровець, бо в ДК він переходив вже в статусі одної з зірок радянського футболу.
    Хотів написати те ж саме, бо в Дніпрі він грав 7 років, а в Динамо - лише 2!
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 17:53
    +15
    Тільки Литовченко скоріше знаменитий Дніпровець, бо в ДК він переходив вже в статусі одної з зірок радянського футболу.
    zzg77
    online
      zzg77, 01.03.2021 18:05
    +16
    Литовченко и Протасов - это больше игроки Днепра!!!
    alex13
    online
      alex13, 01.03.2021 17:59
    +15
    Роман Порывай, 01.03.2021 17:53
    Тільки Литовченко скоріше знаменитий Дніпровець, бо в ДК він переходив вже в статусі одної з зірок радянського футболу.
    Хотів написати те ж саме, бо в Дніпрі він грав 7 років, а в Динамо - лише 2!
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 17:53
    +15
    Тільки Литовченко скоріше знаменитий Дніпровець, бо в ДК він переходив вже в статусі одної з зірок радянського футболу.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 18:02
    +12
    alex13, 01.03.2021 17:59
    Хотів написати те ж саме, бо в Дніпрі він грав 7 років, а в Динамо - лише 2!
    Та ще й кращим футболістом СРСР ставав саме як гравець Дніпра.
    oenergo.com
    online
      oenergo.com, 01.03.2021 18:13
    +7
    zzg77, 01.03.2021 18:05
    Литовченко и Протасов - это больше игроки Днепра!!!
    Однозначно. Они воспитанники и визитная карточка Днепра того времени.
    nivava
      nivava, 01.03.2021 20:30
    +2
    stop2018, 01.03.2021 20:20
    Шикардос!!!! Ракицький, Селезньов - іуди, Зінченко герой. Ордець - запроданець, Литовченко наш мужик.... Всі працювали в Росії в темні часи, але підхід до всіх різний. Да.....
    Ну чого ж, читай уважно : одразу після того як був у ---------
    нижегородській «Волзі». У червні 2016 року сталО помічником Калитвинцева у московському «Динамо», 7 жовтня 2017 року залишив клуб...
    Максим Максимов
      Максим Максимов, 01.03.2021 18:18
    +2
    Надо было еще так написать...."Знаменитый динамовец стал ассистентом знаменитого динамовца...."
    DKTheBest2
      DKTheBest2, 01.03.2021 21:50
    +1
    В Динамо Литовченко та Протасов перейшли вимушено. Якби Динамо іх не перехопило, то були би вони в Москві в ЦСКА, або Динамо. Був розіграний варіант з службою в арміі, але переграти Щербицького кацапи шансів не мали.
    stop2018
      stop2018, 01.03.2021 20:45
    +1
    Я мав на увазі сайт взагалі. Якщо тут на кінець зібралися адеквати, то я приємно вражений! Вибачаюсь, якщо когось образив
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 20:32
    +1
    Судячи з того, що Калитвинцев і Литовченко в одні й ті ж роки тренували Волгу та Динамо(М), то вони останні роки не раз працювали в парі. Калитвинцев просто прийшов до Олімпіка з перевіреним помічником.
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 20:24
    +1
    stop2018, 01.03.2021 20:20
    Шикардос!!!! Ракицький, Селезньов - іуди, Зінченко герой. Ордець - запроданець, Литовченко наш мужик.... Всі працювали в Росії в темні часи, але підхід до всіх різний. Да.....
    Так його тут майже ніхто особливо не вихваляє, тільки згадують, в якому клубі він став відомим. Чи потрібно було саме на його роботі в Динамо Москва акценти робити? Я от тільки тепер це дізнався, знав про нього як гравця, а останні роки він випав з поля зору. Вважаю, що у інших так само.
    stop2018
      stop2018, 01.03.2021 20:20
    +1
    Шикардос!!!! Ракицький, Селезньов - іуди, Зінченко герой. Ордець - запроданець, Литовченко наш мужик.... Всі працювали в Росії в темні часи, але підхід до всіх різний. Да.....
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 01.03.2021 21:05
    0
    stop2018, 01.03.2021 20:45
    Я мав на увазі сайт взагалі. Якщо тут на кінець зібралися адеквати, то я приємно вражений! Вибачаюсь, якщо когось образив
    Бо новина стосується Олімпіка. Зайди на гілки ДК або ШД, туди неадекватів тягне зазвичай, бо можна зробити з будь-якої новини срач.